Skocz do zawartości
pentliczek

Hitman: Blood Money

Rekomendowane odpowiedzi

HITMAN: BLOOD MONEY / HITMAN: KRWAWA FORSA

Informacje oraz F.A.Q.



Dołączona grafika


Podstawowe informacje o grze:

Screeny:

Dołączona grafika


Dołączona grafika


Dołączona grafika


Dołączona grafika


Dołączona grafika


Dołączona grafika


Wymagania sprzętowe:

Procesor: Sempron 2400+, Pamięć: 512 MB, Wymagane: 5 GB HDD, karta grafiki obsługująca Pixel Shader 2.0, Windows 2000/XP.
Powyższe wymagania sa MINIMALNYMI.
Do komfortowej gry w wyskoich detalach (1024x768) wystarczy GF6600/6600GT ze średniej klasy procesorem oraz z 768 mb ramu na pokładzie.

Najczęściej zadawane pytania o grze:

Ile jest misji w grze, i czy jest długa?

Misji jest razem 13. Każdą można rozwiązać na kilka sposobów np. eliminując cel sniperka, wysadzić wroga miną, lub po prostu zastrzelić pistoletem. Gra jest ogólnie krótka, choć zależy jak kto gra - jeżeli na "rambo" to gra bedzie rzeczywiście krótka, jeżeli gracz stara sie przechodzić misje po "cichu" to gra może być naprawde długa i ciekawa.

Mam problem z SAVE'ami - gdy wyjdę z gry po uprzednim zapisaniu stanu rozgrywki moje zapisy gry przepadają! Dlaczego tak sie dzieje, jest na to jakieś lekarstwo?


Nie da się z tym nic zrobić. Tak chcieli twórcy i koniec. Zaczynajac gre, musisz liczyć się z tym, że nie będziesz mógł opuścić gry zanim skończysz misję. SAVE'y podczas "sesji" nie przepadaja, kasują sie jedynie jak wyjdziesz do menu.

Jakie mamy bronie w grze?

Silverballer
Dołączona grafika




SP12 Shotgun
Dołączona grafika




SMG Tactical
Dołączona grafika




M4 Assault Rifle
Dołączona grafika




W2000 Sniper
Dołączona grafika




Każdą z nich da się ulepszyć. Np. do Silverballera można dokupić kolejna sztuke tej broni, założyć tłumik, dodać celowanie laserowe itp.
Do standardowego uzbrojenia dochodzą zabawki do cichego zabijania, jak np. osławiona linka do duszenia, strzykawki z trucizną oraz zdobyte na misjach bronie doatkowe jak np. desert eagle. Można również np. rzucać nożem kuchennym jeżeli na danym etapie znajduje się kuchnia.


Gra chodzi mi strasznie wolno. Mam w miare dobry sprzęt i nie wiem co się dzieje.

Przede wszystkim należy ściągnąć i zainstalować najnowszy patch do gry. (linki do v1.1 i v1.2 na dole)
Wielu osobom również pomogło właczenie fast writes w opcjach biosu plyty głównej.


Są jakieś recenzje tej gry?

Tak. Link:
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=1733
Jakie "rangi" możemy otrzymać za wykonanie zlecenia?

Sillent Assassin jest najlepszą rangą jaka może zostać nam przydzielona.

– Silent Assassin
– Professional
– Hired Killer
– Murderer
– Mugger
– Messy Murderer
– Exhibitionist
– Hitman
– Specialist
– Contract Killer
– Gangster
– Perpetrator
– Fierce Offender
– Clumsy Killer
– Stalker
– The Ghost
– Hoodlum
– The Cleaner
– Thug
– Violent Thug
– Assailant
– Shadow Killer
– Phantom Killer
– The Eraser
– Killer
– Lunatic
– Madman
– Maniac
– Invisible Killer
– The Undertaker
– Lean Killer
– Loose Cannon
– Mad Butcher
– Berserker
– Serial Killer
– Deranged Slayer
– Terrorist
– Armed Madman
– Psychopath
– Sociopath
– Mass Murderer


Czy można zapisywać grę w dowolnym momencie?

Tak. A ile razy na misje, to zależy od poziomu trudności na jakim gramy.

Rookie - można save'wowac kiedy tylko się chce.
Normal - 7 save'ow.
Expert - 3 save'y.
Pro - 0 save'ow.


Czy głowny bohater posiada jakieś ciekawe umiejętności?

Tak. Może wspinać się po rynnach, chodzić po gzymsach, chowac broń za plecy gdy ktos na niego patrzy, ukrywac bron w walizkach, wyrywac bron innym z reki, potrafi chować ciała w kontenerach na śmieci, samemu skrywać się w szafach.

HITMAN: BLOOD MONEY / HITMAN: KRWAWA FORSA

Solucja


(Opis przejścia poszczególnych misji z rangą SILENT ASSASIN, do wykorzystania na każdym poziomie trudności)

Death Of Showman

Misja treningowa. Myśle, że każdy sobie poradzi z tą misją bez żadnych problemów.

A Vintage Year

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Zaczynamy przed hacjendą. Naszymi celami jest ojciec i syn Delgado. Wbiegamy na główny plac i biegniemy w drzwi na prawo od winnicy, zamykamy drzwi i skradając się usypiamy ogrodnika, następnie przebieramy się w jego strój i chowamy jego ciało do drewnianego pudła obok. Wracamy na główny plac i wchodzimy do winnicy, tam chwile czekamy aż strażnik zejdzie na dół, szybko kładziemy c4 przy korbie. Czekamy aż nasz pierwszy cel (Manuel Delgado) wejdzie w zaułek i detonujemy bombe (detonator w inventory). Teraz wracamy do punktu gdzie ukryliśmy ciało ogrodnika, tam wchodzimy na paczki i przechodzimy na drugą strone murku.Następnie widzimy naprzeciw siebie balkon a obok niego rynne, ostrożnie wspinamy się po niej na balkon, wchodzimy do środka, i otwieramy wytrychem drzwi po lewej, schodzimy na doł, w pokoju będzie śpiący strażnik i mundur, przebieramy się w niego. Wracamy na góre, teraz wchodzimy w drzwi po prawej, i kierujemy się do końca korytarza, teraz musimy otworzyć te drzwi obok wytrychem uważając żeby strażnicy nas nie zobaczyli. Teraz likwidujemy nasz kolejny cel, tutaj jest kilka opcji, możemy go np. udusić linką, gdy ten będzie grał na instrumencie, lub jak przejdzie do pokoju obok wypchnąć go z balkonu. Teraz musimy udać się na dól do punktu wyjścia, wracamy tam gdzie pierwszy raz zmieniliśmy strój, przebieramy się z powrotem w swój garniak i wychodzimy tam gdzie rozpoczeliśmy grę, biegniemy cały czas drogą na lewo od rozpoczęcia misji, na końcu ścieżki będzie droga w dól, cały czas schodzimy, naszym oczom ukarze się cywil palący papierosa, możemy go zostawić lub wepchnąć do wody, potem będzie strażnik (tutaj go zepchnąłem i ranga nadal była SILENT ASSASIN), teraz tylko wchodzimy do pojazdu i MISSION COMPLETE :)


Curtains Down

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Łatwa i przyjemna misja, kierujemy się do recepcji na lewo, rozmawiamy z portierem, otrzymujemy od niego płaszcz z którego 47 wyciąga broń. Teraz kierujemy się na doł i cały czas w prawo, będzie tam malarz, jak przejdzie strażnik podchodzimy od tyłu z bronią do malarza (human shield), idziemy z nim na schody i uderzamy w nim pistoletem, przebieramy się i biegniemy do piwnicy, przechodzimy przez pierwsze drzwi, potem trzy razy w prawo, znajdziemy się przy kolejnych schodach, wychodzimy na góre, jesteśmy w garderobie żołnierzy, wychodzimy z niej, potem prosto a następnie pierwsze drzwi w lewo, wychodzimy na góre i szukamy miejsca przy żyrandolach na podłożenie c4. Schodzimy na sam dół i wychodzimy z zaplecza, jesteśmy na korytarzu z garderobami gwiazd, na wprost powinien siedzieć ochroniarz, który za moment skieruje się do wc, my tymczasem szybko przemieszczamy się do garderoby numer dwa od łazienki, chowamy się w szafie i czekamy na aktora. Mineła chwilka, my czekamy w szafie a aktor wchodzi do pokoju, po chwili zaczyna odgrywać scene, za moment aktor pójdzie do wc, my tymczasem podmieniamy broń na prawdziwą i biegniemy tą samą drogą do punktu gdzie uderzyliśmy malarza, przebieramy się w swój garnitur. Idziemy na sale gdzie zaraz pojawią się aktorzy. Czekamy aż aktor zabije nasz pierwszy cel, zaraz na dół w płaczu zejdzie kolejny, teraz tylko detonujemy bombe gdy ten będzie opłakiwał operzyste. Pozostało tylko dojście do punktu EXIT. MISSION COMPLETE.


Flatline

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Idź drogą do przodu. Aż trafisz na mężczyzne palącego papierosa, skradając się zabierz z ławki obok zaproszenie. Idź dalej drogą przed siebie. Idź do kliniki, przed czym jednak wyrzuć broń. Daj recepcjonistce identyfikator i idź do drzwi koło recepcji, tam się przebierz, wróć i daj się przeszukać strażnikowi. Jak już cię przepuści, to skręć w lewo i idź prosto, potem na samym końcu będziesz mial jedne drzwi na prawo i dwa inne na lewo. Idź w te pierwsze od prawej (są tam schody). Będzie tam korytarz z pokojami po bokach, bedzie też tam pare osób - uśpij którąś z nich (najlepiej sanitariusza), przebierz się w jego ciuchy i zabierz kartę. Idź dalej korytarzem, otwórz drzwi kartą i zejdź na dół do więźniów. W jednej celi siedzi nasz cel (rudy mężczyzna), zagadaj do niego i wstrzyknij mu "serum". W tej chwli dostaniesz informacje, że w klinice znajduje się pare osób do zabicia.
Pierwsza, ćwiczy na silowni (na prawo od miejsca, w ktorym sprawdzał cię policjant) - przygnieć go sztangą.
Druga osoba podkrada wódeczkę koło siłowni (pojawi ci się na ekranie scenka z tą osobą) - wejdz na wyższe piętro i zamontuj bombę nad ofiarą - zdetonuj ładunek, gdy cel zacznie pić.
Trzecia, na 1 piętrze lubi przebywać w swoim pokoju, jednak wychodzi z niego czasem. Na 1 piętrze jest duży taras, z którego możesz przeskoczyć na dach i dostać się na balkon ostatniego celu. Wchodzisz przez balkon do pomieszczenia, odkręcasz gaz przy kuchence i uciekasz. Gdy tylko biedaczek zacznie coś gotować, źle to się skończy.
Teraz wracaj do miejsca, gdzie rozpoczęła się misja (standardowo wróć tam ze swoim początkowym ubraniem). Jest tam pomieszczenie, w którym przechowywany jest agent. Wejdź tam (musisz poczekać aż ktos wyjdzie z budynku i się wślizgnąć), daj agentowi odtrutke i skieruj się do drzwi. MISSION COMPLETE


A New Life

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Kolejna ciekawa misja z wieloma sposobami na jej przejście, opiszę jeden. Mamy za zadanie odzyskanie mikrofilmu ukrytego w biżuterii, od razu napisze, że mikrofilm ukryty jest w naszyjniku kobiety która najczęsciej kręci się koło basenu. Mamy też za zadanie zlikwidowanie niejakiego Vinniego Sinistre. Rozpoczynamy przy bramie, biegniemy do samochodu z naklejką klauna. Czekamy tam na pacjenta w przebraniu klauna, klaun podejdzie do bagażnika furgonetki, ostrożnie podchodzimy do niego i usypiamy sedativem (polecam uderzenie go bronią, bo potem dwie dawki sedative mogą być potrzebne...) Przebieramy się w to zacne ubranie i chowamy ciało do pudełka z bagażnika, zamykamy. Jeżeli mamy przy sobie jakąś broń to ją wyrzucamy, biegniemy do drzwi obok których stoją dwaj agenci. Przeszukają nas i wchodzimy do środka, wchodzimy przez kolejne drzwi i teraz na prawo, biegniemy przez mały korytarz aż do jego końca, będzie tam butelka (chyba winko;) ), wyjmujemy z inventory sedative i nasączamy nim butelke. Teraz wychodzimy na zewnątrz, dokładnie to na basen. Podchodzimy do kobiety w bikini, ona nam coś powie i teraz idziemy cały czas za nią. Domyślacie się gdzie? Bierzemy mikrofilm z naszyjnika i teraz musimy rozprawić się z naszym celem. Wychodzimy z posiadłości w dogodnym momencie, szukamy na budynku zasilacza prądu, ostrożnie wyłączamy energie z budynku. Wchodzimy ponownie do domu (oczywiście goryle znowu nas musza przeszukać), wchodzimy do pokoju na lewo i chowamy się w małym pokoiku. Czekamy na pacjenta, który przyjdzie z ochroną. Ochroniarz wyjdzie na zewnątrz włączyć prąd, my tymczasem szybko dusimy linką nasz target i chowamy go w małym pokoiku. Praktycznie koniec misji, idziemy jeszcze tylko przebrać się w nasz garniak. Biegniemy do punktu exit. MISSION COMPLETE. !uwaga! Jeżeli zostaliśmy nagrani na kamerze, to obok posiadłości stoi furgonetka z video i agentami w środku. Obok jest też dostawca ciastek, bierzemy jeden z pakunków i nasączamy go sedative. Idziemy z pakunkiem do furgonetki, pukamy uprzejmie w drzwi :) I zostawiamy pączki. Teraz minie tylko chwila, aż agenci usną w głęboki sen. Wchodzimy do środka i kradniemy video z naszym nagraniem. Biegniemy do punktu exit. MISSION COMPLETE


The Murder Of Crows

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Dołączona grafika






(mapka z poziomu trudności rookie/normal)

Opis przejścia z snajperką. Zlecenie zaczynasz w hotelu. Idź za panem z walizką. Chodzi on w różne miejsca, zazwyczaj przechodzi przez ciemne uliczki i się zatrzymuje. Usypiasz go i chowasz ciało do kontenera lub w ustronne miejsce, walizke zostawiasz. Teraz idź w miejsce, które zaznaczyłem na mapie. Znajdziesz tam rurę, która prowadzi na wieżę. Wejdź na nią, rozpakuj snajperke i przyceluj przed siebie. Zobaczysz w oddali balkonik - co jakiś czas wychodzi tam zapalić jeden z celi. Zastrzel go, wyrzuć z łap snajperke i złaź z powrotem.
Teraz musisz poszukać kolejnego cela (mężczyzny), jest w jednym z barów (musisz tam wejść zapleczem), idź na samą górę. Załóż mu linke na szyję i weź jego walkie-talkie (krótkofalówkę) dzięki czemu będziesz wiedział gdzie jest ostatni cel. Zabij kobiete, cofnij się po walizkę (tę, którą zabrałeś temu typkowi, którego śledziłeś na początku), przebierz się w swoje ciuszki jeżeli przedtem je zmieniałeś i idź do miejsca zakończenia misji.


You Better Watch Out

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

Idziemy prosto, potem w lewo i do windy. Wyjeżdzamy do góry, i idziemy prosto, przeskakujemy przez barierki, i skradając się wchodzimy przez drzwi, usypiamy mikołaja, przebieramy się w jego ciuszki, ciągniemy ciało do zamrażalnika, który jest niedaleko. W kuchni znajdziemy papryczki, podnosimy obie i szukamy barku z ziemi podnosimy afrodyzjak. Wychodzimy stąd i szukamy drogi na zewnątrz, powinniśmy się znaleść koło jaccuzi, w którym siedzi nasz cel z kilkoma dziewczynami. Jest tam też kelner, za chwile podniesie kieliszek w położy do na ladzie barku. Rozmawiamy chwilkę z barmanem, a potem dodajemy afrodyzjak do kieliszka. My tymczasem wracamy do drzwi, które prowadzą do kuchni, obok są schody wchodzimy ostrożnie i idziemy do drzwi na prawo, czekamy aż ochroniarz wyjdzie na balkon, usypiamy go, przebieramy się w jego ciuchy i zabieramy broń, wychodzimy z balkonu i skradamy się do drzwi obok, musimy tutaj niepostrzeżenie ukraść kasete, jak już ją zdobędziemy wracamy na dół do miejsca, gdzie znajduje się jaccuzzi. Barman właśnie powinien przynieść kieliszek z zaaplikowanym afrodyzjakiem. Za moment nasz cel pójdzie z panienką w ustronne miejsce, idziemy za nimi, w pewnym momencie ujrzymy kobiete, która wejdzie do sypialni, idziemy z nią, odegra się krótki filmik, my tymczasem szybko uderzamy ją głową i wstrzykujemy trucizne od tyłu. Wychodzimy i idziemy w lewo, a potem w prawo. Po lewej są drzwi, które otwieramy. idziemy za naszym celem, będziemy na schodach, na samym dole wypychamy pacjenta za barierke, właśnie wykonaliśmy dwa zadania. Teraz wracamy na góre, idziemy do pokoju gdzie ukradliśmy kasete video, na wprost są drzwi, wchodzimy przez nie i idziemy po schodach na góre, szukamy wyjścia z tego pomieszczenia. Teraz kierujemy się na lewo, wchodzimy przez drzwi i czekamy aż ochroniarz przejdzie dalej, my tymczasem kradniemy potrzebne nam rzeczy z obok laptopa. Wychodzimy z tego pokoju, i szukamy naszego celu, który powinien być ze swoim małym psem, tam gdzie kręci się film (jeżeli go nie ma to czekamy). Zaraz powinien stąd pójść, śledzimy go, wyjdzie na balkon, my tymczasem wyrzucamy jedną papryczke i wstrzykujemy truciznę, a zaraz potem ją podnosimy. Wchodzimy na taras i rzucamy zatrutą papryczke, następnie podchodzimy do naszego celu i wypychamy go za balustradę. Wracamy tam gdzie pierwszy raz zmieniliśmy ubranie, przebieramy się i wracamy tą samą drogą skąd przyszliśmy do punktu wyjścia. MISSION COMPLETE


Death On Mississippi

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Mamy za zadanie zabicie kilku członków gangu, kapitana statku oraz odzyskanie jakiś informacji, na początek wbiegamy na pierwsze piętro statku i idziemy na prawo będzie tam szedł pierwszy cel, podchodzimy do niego i wypychamy go za barierke. Dalej biegniemy prosto, gdy będziemy przy pierwszych drzwiach wchodzimy i szukamy kolejnego członka gangu całującego się z jakąs kobietą. Zostawiamy ich na moment, poszli załatwiać swoje sprawy do pokoju ;) Za jakąs chwile z pokoju powinnawyjść ta pani, a zaraz potem pacjent. Wyjdzie on na zewnątrz i stanie przy barierce, szukamy dogodnego momentu i postępujemy tak jak w przypadku pierwszego zabitego. Teraz obok przeskakujemy na rusztowanie, i potem skaczemy z jednego na drugie. Powinniśmy ujrzeć marynarza palącego papierosa, czekamy chwilę, i podążamy dalej, będa na wprost od nas kratki po których wspinamy się na góre. Musimy teraz dokładnie zbadać teren, bo źle by się dla nas skończyło wykrycie, czekamy aż nikogo nie będzie i wychodzimy na góre. Czekamy przy pierwszych drzwiach aż wyjdzie kolejny typek do sprzątniecia, skradamy się za nim i jak wkońcu stanie przy barierce, wypychamy :) Teraz wracamy do pierwszych drzwi, gdzie zaczeliśmy na tym pietrze, skradając się wchodzimy do środka i powinniśmy zobaczyć przy końcu kuchni kucharza a na wprost od nas tort, ostrożnie podchodzimy do kucharza od tyłu i wstrzykujemy sedative, przebieramy się w jego ciuszki i ostrożnie chowamy ciało w zamrażalniku, które widzieliśmy obok tortu. Podchodzimy do tortu i częstujemy go poisonem. Zabieramy go ze sobą (jeżeli w tym momencie mamy jakąś broń to polecam wyrzucenie jej koło naszych ciuszków. Wychodzimy na zewnątrz, idziemy tam gdzie były schody prowadzące na góre, wychodzimy po nich. na wprost nas będzie kolejny cel z shotgunem, podchodzimy do niego i dajemy się przeszukać, wchodzimy do środka po lewej jest łazienka a w niej nasz kolejny cel, którego traktujemy linką. Wychodzimy z wc i idziemy przed siebie do kabiny kapitana, kładziemy tort na stole, kapitan powinien być teraz w łazience, my tymczasem chowamy się w szafie i czekamy aż poczestuje się tortem, chowamy go ostrożnie w łazience, uważając aby nie wykrył nas jeden z gangsterów, bo co jakiś czas tam się kręci. Teraz idziemy do sąsiedniego pokoju i bierzemy potrzebne nam rzeczy. Wychodzimy z tego pokoju na zewnątrz, na wprost nas powinien być nasz kolejny cel, którego narazie zostawiamy aż sobie pójdzie, zaraz podejdzie do barierki marynarz w białym stroju, którego ostrożnie wypychamy. Następnie czekamy aż tamten cel wróci z powrotem (ok. minuty) i wypychamy go zza barierke. Teraz kierujemy się wzdłuż podłogi i czekamy na boku aż strażnik pilnujący wejścia odwróci się tyłem do nas, i zabijamy (poison, fibre..). Chowamy go w łazience. Wracamy na dół do kuchni i przebieramy się w swoje ciuchy, wracamy tą samą drogą na dół (tj. kratki, rusztowanie). Jeżeli wszystko wykonaliśmy tak jak napisałem, to pozostało nam już tylko jedno zadanie - ucieczka. Wchodzimy do środka przez drzwi i teraz prosto aż dojdziemy do klatki schodowej, na dole powinny być drzwi z oznaczeniem staff only, jeżeli nikogo obok nas nie ma (ten strażnik co stoi u góry schodzi czasem na dół) to wchodzimy przez te drzwi, jeżeli jest czysto od szafy wzdłuż to szybko biegniemy na wprost, a potem w lewo (jeżeli ktoś będzie na drodze to wykorzystujemy szafy), wychodzimy przez drzwi i kierujemy się do punktu exit. MISSION COMPLETE.


Till Death Do Us Part

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Misję można przejść z karabinem snajperskim, ale ja opisze inny sposób przejścia. Idziemy obok baraków, powinniśmy się znaleść w ogrodzie z goścmi, obok nas jest imprezowicz, który zdecydowanie przegiął z piciem ;) Powinien zaraz wejść do drewnianego baraku, tam go usypiamy, przebieramy się w jego ciuchy i zabieramy zaproszenie. Teraz kierujemy się na przód i wchodzimy do posiadłości, obok nas powinien być nasz pierwszy cel, czekamy aż wyjdzie do ogrodu troche postrzelać, my szybko szukamy kuchni z dużym tortem, wchodzimy tam nie rozpoznani i ostrożnie zatruwamy tort. Wychodzimy z kuchni i możemy zagadać do panny młodej. Pan młody za chwilę powinien się zatruć. Teraz czas na kolejny cel, wychodzimy na zewnątrz tylko z drugiej strony domu, na lewo zaraz powinien przechodzić gruby pan w białym garniturze, obok jest też skrzynia, możemy go ostrożnie udusić i tam wrzucić lub odnaleść wiaderko (obok przystani - na lewo) i umieścić w nim c4, gruby pan podniesie wiadro i pójdzie najpierw na rodzinny cmentarz a potem karmić rybki, teraz możemy zdetonować c4 ;) Odszukujemy punkt wyjścia i koniec misji (oczywiście uprzednio przebierając się w swoje wejściowe ubranie). MISSION COMPLETE.


A House Of Cards

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Na początku idziemy do recepcji po kartę do naszego pokoju a potem do windy tej po prawo i wchodzimy na jej dach. Czekamy tam około 2 minut aż przyjdzie nasz cel (ten bez walizki) i dusimy go garotą. Przebieramy się w jego ciuchy i zabieramy kartę do jego pokoju do którego się udajemy i zabieramy walizkę. Z walizką idziemy na spotkanie z arabem, tam czekamy aż jego goryl przyniesie brylanty i zabierze walizkę z DNA, wtedy arab otrzyma telefon z potwierdzeniem czy DNA jest dobre, lecz będzie miał zakłócenia i pójdzie na dach. Bierzemy więc walizkę z brylantami i udajemy się za nim (nie przejmujcie się jak podskoczy Wam pasek podejżenia icon_razz.gif ) Gdy tylko arab się zatrzyma i zacznie rozmawiać przez telefon dusimy go garotą lub otruwamy. Teraz udajemy się z brylantami do wyjścia i zostawiamy walizkę gdzieś nieopodal. Został nam już tylko jeden cel. Wracamy do budynku i jedziemy windą na 7 piętro. Wchodzimy do naszego apartamentu (701) i wychodzimy na balkon a następnie na parapet i idziemy "przytuleni" do ściany tak aby stać między oknem od naszego apartamentu a tym od korytarza. W ten sposób gdy nasz cel będący piętro wyżej podejdzie do okna zauważy nas i zacznie coś podejrzewać w z wiązku z czym przybiegnie do naszego apartamentu zobaczyć co się dzieje. Gdy tylko nie będzie patrzył ubijamy pacjenta i chowamy na wszelki do łazienki. idziemy do wyjścia i zabieramy po drodze walizkę. MISSION COMLETE! icon_biggrin3.gif


A Dance With The Devil

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

Rozpoczynamy przed oszklonym budynkiem, wchodzimy i rozmawiamy z policjantem przy biurku. Wszystko jest wyjaśnione w filmiku. Skradamy się za nim i jak stanie na zapleczu to uderzamy w nim bronią (human shield), przebieramy się i zabieramy broń. Wychodzimy na początek misji i idziemy na prawo do budki z policjantami, musimy ukraść kasete video, na 100% Ci się to uda, musisz tylko trafić odpowiedni moment. Gdy już ją zabrałeś, schodzimy na dół, i szukamy furgonetki przy której jest biały strój, przebieramy się i wyrzucamy bronie. Teraz idziemy do windy (tej z prawej), dajemy się przeszukać i jedziemy na góre, wychodzimy z niej i cały czas prosto na scenie jest cel, który będzie w objectives dopiero jak odzyskamy dane, ale możemy się nim zając teraz, czekamy aż kobieta skończy spiewać i podejdzie do nas (troche to potrwa, możemy w tym czasie porozmawiać z barmanem). Idziemy cały czas za nią, i wchodzimy do pokoju, szybko zamykamy drzwi, uderzamy ją aż się przewróci, zabieramy bronie i możemy ją zabić jej sztyletem. Podchodzimy do laptopa i zabieramy informację. Wracamy do windy, czekamy aż zamkną się drzwi i wychodzimy na jej dach. Czekamy (ok. minuty) na nasz główny cel, dusimy go gdy już wejdzie do windy, przebieramy się w jego ciuchy i zabieramy jego broń (walizkę też). gdy winda będzie już na dole, my zostajemy dalej na jej dachu i przechodzimy na drugą strone, czyli na dach drugiej windy, schodzimy na dół, i zjeżdzamy na dół, szukamy czerwonego diabła (nasz kolejny cel) i idziemy z nim do sali tortur, musimy go zabić z broni palnej (możemy użyć broni z walizki - ja osobiście go zabiłem desertem, który leży na stole), uważająć aby nas nie trafił celujemy kilka razy i zabijamy nasz cel, biegniemy do jego ciała i zabieramy wszystko co ma. Wychodzimy z sali tortur. Tam gdzie jest dyskoteka, na górze jest kobieta (cel), najlepszym rozwiązaniem na zabicie jej jest odnalezienie zaplecza i skierowanie ognia na nią. Więc biegniemy w lewo, i szukamy monitora na którym przestawiamy to co napisałem. Jeżeli kobieta skończy pokaz i do nas zagada to idziemy z nią do sali z tronem, tam postępujemy tak samo jak z piosenkarką. Wracamy do windy, wyjeżdzamy na góre i miedzy czasie wchodzimy na dach windy, idziemy na drugą strone do drugiej windy, zmieniamy ubranie na to białe i wychodzimy z windy. Wracamy do furgonetki, uważając aby nas nikt nie wykrył zmieniamy ubranie na swój garnitur i ostrożnie kierujemy się do samochodu, którym uciekamy. MISSION COMPLETE


Amendment XXV

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Przed misją polecam zakupić leki przeciwbólowe i adrenaline (w upgrade).
Rozpoczynamy misję przy autobusie, wbiegamy przez drzwi a potem przechodzimy przez czytnik metalu, biegniemy prosto a potem w lewo do łazienki, będzie tam mężczyzna z muzeum, którego usypiamy i przebieramy się standardowo w jego ciuchy. Wychodzimy z łazienki, kierujemy naszego bohatera w lewo, potem znów w lewo i zabieramy z biurka na wprost kartę dostępu oraz z magnetowidu kasete. Wychodzimy przez okno, wspinamy się po zaroślach budynku na góre, uważając na strażnika biegniemy do rusztowania i wychodzimy na góre, czekamy aż robotnicy się rozejdą i wchodzimy przez okno (nie może nas nikt zobaczyć!), biegniemy w drzwi w lewo potem cały czas prosto, w ostatnim pokoju będzie strój robotnika w który się przebieramy. Szukamy klatki schodowej i schodzimy na dół, wchodzimy do pokoju wice prezydenta (najpierw wyrzucamy wszystkie bronie palne i dajemy się przeszukać), idziemy do pokoju po lewej i otwieramy skrzynie, czekamy na wice prezydenta w pokoju (aż wróci ze spaceru z psem - kilka minut), skradając się od tyłu podchodzimy i traktujemy linką lub trucizną, zabieramy wszystkie jego przedmioty i chowamy ciało w skrzyni. Wracamy tam gdzie przebraliśmy się w strój malarza, wychodzimy na rusztowanie, i schodzimy po nim na dół, biegniemy prosto aż do pierwszych drzwi, czekamy aż agent wypali papierosa i szybko wchodzimy za nim do budynku, chowamy się przy ściance (jak wchodzimy tymi drzwiami, to jest ona po lewej), szukamy dobrego momentu (trudny moment) i wchodzimy do drzwi po lewej obok ścianki, tam szukamy stroju agenta i przebieramy się. Biegniemy do pokoju owalnego i pokaże się krótki filmik, klon zdetonował bombe, biegniemy cały czas za nim, klon stanie przy rusztowaniu po którym schodziliśmy zanim przebraliśmy się w strój agenta, będzie do nas strzelał i może trafić (nie martwimy się tym bo mamy leki i adrenaline), podchodzimy do niego uderzamy i gdy ten będzie znokautowany, wstrzykujemy trucizne. Praktycznie koniec misji, wracamy do łazienki gdzie pierwszy raz zmieniliśmy strój, przebieramy się i wychodzimy z budynku do punktu exit. MISSION COMPLETE


Requiem

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Ostatnia "misja" w grze, wciskamy cały czas W aż 47 wstanie. Teraz musimy zabić wszystkich uczestników pogrzebu, ja robiłem to tak, że na początek gdy wstajemy zabiłem szybko ochroniarza siedzącego na ławce (head shot) i kolesia na wózku. Potem szybko podbiegłem do księdza (human shield) i teraz po kolei każdego agenta, za którymś razem powinno się udać. Na końcu zabijamy księdza którego mieliśmy jako żywą tarcze i następnie reportera. Oglądamy końcowy filmik i cieszymy się z przejścia 4 częsci gry ;)


Ten poradnik jest własnością PurePC i nie może być udostępniany w całości lub w części na innych forach i stronach www. W przypadku chęci wykorzystania tego poradnika prosimy o kontakt.

faq © Pioorek; pomoc pentliczek
solucja © pentliczek; pomoc Pioorek


NOWOŚCI DOTYCZĄCE GRY:

25.05.2006 Wyszedł patch v.1.1, pobrać go można stąd:
klik!
20.06.2006 Wyszedł patch v.1.2, pobrać go można stąd: klik! Edytowane przez pentliczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że co rok otrzymujemy nowego Hitmana. Ja tam nie narzekam. Podobały mi się wszystkie części jego przygód, a najbardziej chyba ostatnia (Contracts) za ten wszechobecny, paskudny deszcz który tworzył cudowny klimat. A to że misje się powtarzały to akurat mi nie przeszkadza. Złośliwi twierdzą nawet że w Hitman: Blood Money połowa misji będzie powtórkami z Hitman 2 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No na wiosenke to będzie co robić :) Hitman to moja ulubiona gra każda część ale najlepsza była 2 Silent Assassin. Co do Blood Money to juz mniej więcej znana jest fabuła, i nie ma być żadnych powtarzanych misji... BOGU DZIĘKI, zapraszam na stronie www.hitmanforum.prv.pl Pozdro!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, miał wyjść we wrześniu, wyjdzie prawdopodobnie w styczniu 2006, niestety na razie w USA. Nienawidzę czekania na grę w którą chciałoby się zagrać natychmiast :)

Póki co zrobiłem miejsce na dysku, oraz gram kolejny raz w Hitmany, teraz robię jedynkę której nie lubię za bardzo, dobrze że zrobili te misje na nowo. A dwójeczka i trójeczka są super moim zdaniem. No nic, czekamy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc

Mam problem z Hitman 2

 

Misja 5

Mam zabić generała, uwolnić jeńca i uciec z nim kanałami. wszsytko niby ładnie. Ale przychodzi moment kiedy mam podłozyc bombe pod mur. Wyskakuje mi drop the bomb, ja jak ja puszczam ona odrazu wybucha :/ Co zrobic by przeisc ta misje, bo normalnie juz 1 godzine siedziałem i nic mi nie idzie :/

 

POMOCY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy ta gra wyjdzie? W przyszlosci dalekiej? Bo czekam na nia i nie ma jej ;/. Free player w zlym dziale zadales ptanie. Hmm pamietam to, w sumioe nie mialem problemu z ta misja, nalezy poprostu rzucic bombe i jakos ustawic detonator, pokombinuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlamnie jedynka byla najleprza za jej wykończenie a mianowicie przed ostatnią i osttnią misje w której sie wracało do domu wariatów z pierwszej misji, podobala mi sie misja z bombą nuklearną z 1 i z 3 gdzie trzeba było zabić kolesia przeskakując przez balkon, lądując za plecami ochroniaza którego trzeba bylo zadusic - każdy wie poco, :) od dentysty ukraść bombe i sie schować. ja nad tą misją kombinowałem i to moze z miecha zeby ją przejsc bez niepotrzebnych ofiar. (na poziomie hard nie da sie praktycznie zrobic inaczej). i to wszystkie 3 misje które mi sie szczeególnie podobały. I jakos te micje mi szczególnie przypadły w pamiec ogólnei to fajna giera :). ale jakoś częsc 2 nie przypadła mi do gustu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy ta gra wyjdzie? W przyszlosci dalekiej? Bo czekam na nia i nie ma jej ;/. Free player w zlym dziale zadales ptanie. Hmm pamietam to, w sumioe nie mialem problemu z ta misja, nalezy poprostu rzucic bombe i jakos ustawic detonator, pokombinuj.

 

Czesc

 

Hmm a gdzie jak moge wiedzieć mam go umieścic?????????????????? :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlamnie jedynka byla najleprza za jej wykończenie a mianowicie przed ostatnią i osttnią misje w której sie wracało do domu wariatów z pierwszej misji, podobala mi sie misja z bombą nuklearną z 1 i z 3 gdzie trzeba było zabić kolesia przeskakując przez balkon, lądując za plecami ochroniaza którego trzeba bylo zadusic - każdy wie poco, :) od dentysty ukraść bombe i sie schować. ja nad tą misją kombinowałem i to moze z miecha zeby ją przejsc bez niepotrzebnych ofiar. (na poziomie hard nie da sie praktycznie zrobic inaczej). i to wszystkie 3 misje które mi sie szczeególnie podobały. I jakos te micje mi szczególnie przypadły w pamiec ogólnei to fajna giera :). ale jakoś częsc 2 nie przypadła mi do gustu.

Hitman 1 był najlepszy, wręcz genialny. Hitman 2 to troszkę ciuciubabka np. po co robić misję jako SilentAssasin skoro nie można kożystać z broni palnej itd. - więc po co broń - bez sensu. Hitman 1 był najlepszy bo zleceniodawca chciał mieć wypełnione zadanie bez zabijania niewinnych (cywili - bo za cywila jest minus 3000$) i koniec - to było bardzo dobre. A teraz nie wolno zabić wroga z berety bo nie będzie silenassasin - beznadzieja. I to strzelanie kiedy się podbiegnie np. jesteś cywil idziesz obok posiadłości zaczniesz biegnąć to cię zabije ochrona (której nie wolno zastrzelić) - beznadzieja. Hitman 2 i tym samym 3 nie podoba mi się , zepsuli tę grę a szkoda bo klimat z H1 jest niepowtarzalny. Gdyby Bloooood mOOney było podobne do jedynki ... :huh:

Edytowane przez Kyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hitman 1 był najlepszy, wręcz genialny. Hitman 2 to troszkę ciuciubabka np. po co robić misję jako SilentAssasin skoro nie można kożystać z broni palnej itd. - więc po co broń - bez sensu. Hitman 1 był najlepszy bo zleceniodawca chciał mieć wypełnione zadanie bez zabijania niewinnych (cywili - bo za cywila jest minus 3000$) i koniec - to było bardzo dobre. A teraz nie wolno zabić wroga z berety bo nie będzie silenassasin - beznadzieja. I to strzelanie kiedy się podbiegnie np. jesteś cywil idziesz obok posiadłości zaczniesz biegnąć to cię zabije ochrona (której nie wolno zastrzelić) - beznadzieja. Hitman 2 i tym samym 3 nie podoba mi się , zepsuli tę grę a szkoda bo klimat z H1 jest niepowtarzalny. Gdyby Bloooood mOOney było podobne do jedynki ... :huh:

to jest caly urok hitmana , ze mozesz wybrac miedzy silent assasin a butcherem , kazdy znajdzie cos dla siebie , nikt ci nie mowi zrob to tak czy tak to twoj wybor , nie wiem po co narzekasz , pewnie za trudne jest dla ciebie albo cos , to chyba normalne ze jesli zachowujesz sie podejrzanie to cie odkryja , do tej gry potrzeba cierpliwosci , 2 > 1 , i raczej poprawili te gre niz zepsuli , dodajac wiecej mozliwosci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest caly urok hitmana , ze mozesz wybrac miedzy silent assasin a butcherem , kazdy znajdzie cos dla siebie , nikt ci nie mowi zrob to tak czy tak to twoj wybor , nie wiem po co narzekasz , pewnie za trudne jest dla ciebie albo cos , to chyba normalne ze jesli zachowujesz sie podejrzanie to cie odkryja , do tej gry potrzeba cierpliwosci , 2 > 1 , i raczej poprawili te gre niz zepsuli , dodajac wiecej mozliwosci

Zawsze gram na max poziomie trudności i dla mnie dalsze misje ciężko się przechodzi na Silent Asasin (bez opisów, na własną rękę natomiast jako butcher jest łatwo). Co do podajrzanego zachowania - jako cywil poza ogrodzeniem rezydencji chyba mogę se biegać nie? :wink: Wyobraź sobie że w swoim mieście biegniesz obok willi i nagle odczuwasz w tyłku dziwny ołów :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze gram na max poziomie trudności i dla mnie dalsze misje ciężko się przechodzi na Silent Asasin (bez opisów, na własną rękę natomiast jako butcher jest łatwo). Co do podajrzanego zachowania - jako cywil poza ogrodzeniem rezydencji chyba mogę se biegać nie? :wink: Wyobraź sobie że w swoim mieście biegniesz obok willi i nagle odczuwasz w tyłku dziwny ołów :lol:

gdybym biegal poza ogrodzeniem posesji jakiegos bossa mafii tez by mnie moglo to spotkac w realu :) , to nie jest jakas tam posesja , jakichs tam posesji nie pilnuje ochrona z bronia :) , to jest dom szefa mafii , dlatego to jest uzasadnione , jesli chodzi ci o ta misje w hitman 2 w tej willi to tam jest kilka sposobow na dostanie sie na teren , a silent assasin tam jest naprawde latwo osiagnac , potrzeba tylko troche cierpliwosci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdybym biegal poza ogrodzeniem posesji jakiegos bossa mafii tez by mnie moglo to spotkac w realu :) , to nie jest jakas tam posesja , jakichs tam posesji nie pilnuje ochrona z bronia :) , to jest dom szefa mafii , dlatego to jest uzasadnione , jesli chodzi ci o ta misje w hitman 2 w tej willi to tam jest kilka sposobow na dostanie sie na teren , a silent assasin tam jest naprawde latwo osiagnac , potrzeba tylko troche cierpliwosci

Tak zgadza się akurat ta misja jest przyjemna jako assasin. Tylko czemu nie zabiją dostawcy jak biegnie (kiedy się go wystraszy) ? No i to dwracanie się , ukrywanie a i tak czasem bierze w łeb ... Miejscami (pierwsze kilka misji) ta gra jest naprawdę super - tylko póżniej rozpoczynają się schody i przechodząc na silent assasin mało zwiedzamy tak naprawdę (w Blood Money może być podobnie). Byłoby ciekawie gdyby zrobiono tryb a'la H1 dla jednych (czyli pieniądze i kary pieniężne + brak ciuciubabki i łatwe bieganie) i tryb H2,3 dla innych - wówczas to byłaby moja gra (ze wzgl. na tryb H1).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wygląda na to że nikt nie miał w H 2 takiego problemu jak ja :/ MOżecie mi jedynie podać gdzie moge napisać o tym problemie zeby ktos mogł mi wyjasnij o co tam biega ?????

masz jakieś problemy ze wzrokiem ?? :|

 

HITMAN 2 TOPIC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy Hitman to obecnie obok Just Cause gra na którą najbardziej czekam. wszystkie części mi się podobały za niesamowity klimat. Tutaj czujesz naprawdę że jesteś zabójcą. Żeby wykonać jakieś zadanie perfekcyjnie trzeba było poświęcić godzinę na każdej planszy na obserwacje zachowań i wtedy dopiero brać się za robotę. Szkoda że ma wyjść dopiero w kwietniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...