Jump to content
Sign in to follow this  
van_graaham

Witam ponownie.Dawno mnie nie bylo.

Recommended Posts

Co tam u was slychac?Jak zyjecie drodzy forumowicze?Jezeli chcecie ze mna pogadac jestem pod gg 5959555 albo mailem van_graaham@go2.pl.

3majcie sie cieplutko pozdrawiam

papapa

Share this post


Link to post
Share on other sites

juz widze tłumy napierające na twoje gygy ;]

 

będziesz grzeczny czy dawać bana od razu ? ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

juz widze tłumy napierające na twoje gygy ;]

 

będziesz grzeczny czy dawać bana od razu ? ;]

Bede jak najbardziej przestrzegal regulaminu.

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

może się coś zacznie dziać na forum wreszcie :P

Może w końcu dostaniesz :banan: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAAAAAaaaaaaaaaaaaa iiiiiiiiiiii uuuuuuuuu

moge autograf ? :D

 

Nikt nie wie czemu, ale wszyscy sie z ciebie zawsze nabijaja heh

 

no nic pozdrawiam i witam ponownie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAAAAAaaaaaaaaaaaaa iiiiiiiiiiii uuuuuuuuu

moge autograf ? :D

 

Nikt nie wie czemu, ale wszyscy sie z ciebie zawsze nabijaja heh

 

no nic pozdrawiam i witam ponownie.

jak nie jak tak

 

http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=99181&highlight= ban him !! :twisted:

 

a skad mamy pewnosc ze ktos sie nie podszywa pod naszego poczciwego grahama ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAAAAAaaaaaaaaaaaaa iiiiiiiiiiii uuuuuuuuu

moge autograf ? :D

 

Nikt nie wie czemu, ale wszyscy sie z ciebie zawsze nabijaja heh

 

no nic pozdrawiam i witam ponownie.

Wiem.DLatego ze ja pozwalam im na to.Czy raczej pozwalalem.Swoimi wybrykami na tweaku.pl.Niemniej to stare czasy.Nie mam zamairu juz wariowac a jezeli bede chcial kogos rozsmieszyc to napewno bedzie to w granicach przyzwoitosci.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kim ty byles wogle? jesli mozna spytac?

ja tez kiedys wariowalem i jakos zyje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epoka jaskin nastaje spowrotem ;)

Kaeres przesadzasz.Nie jestem troglodyta.Poprostu mialemnietypowe poczucie humoru.

Pozdrawiam.

I już nie masz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graaham the legend returns :lol: Nawrocony again?

E tam, nawrócony.

Jak znam życie i układ żelazo węgiel, to tylko kwestia czasu.

Najmniejsze wykroczenie i out of service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kim ty byles wogle? jesli mozna spytac?

ja tez kiedys wariowalem i jakos zyje :D

To samo pytanie kto ty? Bo wiedz że dużo wiary cie zna jakaś legenda tweaka ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

legenda ale nie w pozytywnym znaczeniu ;]

 

powaca jak boomerang tylko dzięki dynamicznemu IP - kont na tweaku ma więcej niż piasku na saharze - swoją ynteligencją w wypowiedziach i zakładanych tematach potrafił rozłorzyć na łopatki dosłownie całe forum ;]

 

na jego nicku panel banicji rozgrzewał się nie raz do czerwoności - chłopak (ponoć student) wiele razy poddawał się i rezygnował ... jednak wracał z nowymi nickami i incognito próbował znów wyprowadzić z równowagi wszystkich tu zgromadzonych ...

 

styl jego wypowiedzi jest tak uniwersalny że zawsze zdradzi kim jest autor posta ... sam nie wiem dlaczego jeszcze ten nowy nick bana nie zebrał ;]

 

wpisanie w szukajke "graham" i przeczytanie jego tematów coś rozjaśni userom którzy nie znaja tego osobnika jednak nie będzie to cały dorobek jego 'twórczości' bo jak wspomniałem powracał w klikunastu/dziesięciu odsłonach ;]

 

 

jednym słowem - jest czego załować że nie było się na tweaku za czasów grahama ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

juz widze tłumy napierające na twoje gygy ;]

 

będziesz grzeczny czy dawać bana od razu ? ;]

Bede jak najbardziej przestrzegal regulaminu.

Pozdrawiam.

jaaaaaaaaaaasne meF meF

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja nie wiem o so chodzi ,zawsze mi sie graham dobrze kojarzyl, nie wiem moze za czasow jak jeszcze odwiedzalem inne dzialy jak osla laczka tak bylo - a pozniej sie to zmienilo, no ale mi wrazenie pozostalo jak najbardziej ok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epoka jaskin nastaje spowrotem ;)

Kaeres przesadzasz.Nie jestem troglodyta.Poprostu mialem nietypowe poczucie humoru.

Pozdrawiam.

Wystarczy leciutka prowokacja i nie wytrzymasz.

Zaklad stoi ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.