Skocz do zawartości
ssound

Unreal Tournament

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co mi wiadomo tekstury z CD2 są tylko do kart S3.

1713071[/snapback]

Na moim R9700 i kolegi GeforceFX chodzą bez problemu. Po instalacji tych tekstur widać nawet nr. na ubraniu malcolma który normalnie jest nie do odczytania. Zwykle gram w 1280x800 4xAA 16xAF tekstury HD, tekstury szczegółowe i wszystko na max (renderowane są 2 albo 3 tekstury na jednej ścianie) - przy niższych rozdzielczościach i włączeniu pełnej jakości na podanym przezemnie najnowszym OpenGL pojawiają się drobne błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moim R9700 i kolegi GeforceFX chodzą bez problemu. Po instalacji tych tekstur widać nawet nr. na ubraniu malcolma który normalnie jest nie do odczytania. Zwykle gram w 1280x800 4xAA 16xAF tekstury HD, tekstury szczegółowe i wszystko na max (renderowane są 2 albo 3 tekstury na jednej ścianie) - przy niższych rozdzielczościach i włączeniu pełnej jakości na podanym przezemnie najnowszym OpenGL pojawiają się drobne błędy.

1713461[/snapback]

Miałeś racje! Choć dziwi mnie to, że w instalatorze pisało że instalowanie tych tekstur nie ma sensu na kartach innych niż S3.... Ale kilka słów i nowych teksturkach. Jak zobaczyłem niektóre to mi szczena opadła :D Jest kolosalna różnica w grafice. Teraz to jakbym grał w całkiem nową grę ;) Używam oczywiście OpenGL Driver. Polecam wszystkim!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałeś racje! Choć dziwi mnie to, że w instalatorze pisało że instalowanie tych tekstur nie ma sensu na kartach innych niż S3.... Ale kilka słów i nowych teksturkach. Jak zobaczyłem niektóre to mi szczena opadła :D Jest kolosalna różnica w grafice. Teraz to jakbym grał w całkiem nową grę ;) Używam oczywiście OpenGL Driver. Polecam wszystkim!

1716832[/snapback]

Super wygląda nie? :-P

 

Pisało tak dlatego że za czasów kiedy powstał system kompresji tekstur to tylko układy firmy S3 ją obsługiwały - teraz to standard dla Ati i nVidia.

 

Mam jeden problem - nie da się wyłączyć akceleracji myszy w UT ( w sterach jest OFF, w innych grach jest OFF ) - wie ktoś jaki wpis dodać w pliku ini ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wersja goty to zwykly unreal, tylko juz z patchem 4.32 i plytka z extra modami i teksturkami w wyzszej rozdzielczosci.

 

Jak oba unreale zaktualizujesz do 4.36 to grasz bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

YES :D

 

Wreszcie odkryłem ( po kilku latach :lol: ) jak wyłączyć akcelerację myszy w UT ... wystarczy zaznaczyć DirectInput w MENU i ruch jest taki jak powinien .... takie to proste i nikt nie wiedział :mur:

 

Edit

-----------

Teraz gra się ... inaczej .. ale jednak lepiej ( nie ma tych niespodziewanych skoków prędkości przy dynamiczniejszych ruchach ).

Edytowane przez Kyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm pamietam ze UT mnie wlasnie odstraszyl troszke bo myszka chodzila zdecydowanie za szybko i bylo slabo z celnoscia ;) Ale to bylo tak dawno wiec nie wiem czy warto probowac. Moze ktos ma ochote pograc w UT ? Wieki w to nie gralem.

Ja pogrywam sobie czasem tak dla rozluźnienia z botami na GODLIKE ( i wygrywam ).

 

ps. jeśli będziesz miał problem ze zbyt dużą prędkością myszy w UT daj mi znać ... przerobiłem w tej grze wszystko co się chyba da z ustawień :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy mam taki sam problem, jak autor tematu 4 lata temu na Rivie TNT, ale na moim 6600GT gra po włączeniu zazwyczaj dostaje ataku niepłynności - chodzi jakieś 1/2 klatki / s, żeby rozwiązać problem musze wejść w opcje i zmienić rozdzielczość z 800 x 600 na 1024 x 768 albo odwrotnie, albo w ogóle na 1200 x 1024, wszystko jedno, i wtedy dopiero zaczyna chodzić kilkadziesiąt / kilkaset razy szybciej :) Przed taką operacją nie mogę nawet myszką sobie w menu trafić, tak mi sie tnie (ten filmik początkowy też).

 

W sumie to rzadko gram w UT, tylko czasami z kumplem przez sieć, ale tak tylko pisze może ktoś wie dlaczego się tak dzieje :) Sterowników nie mam zamiaru zmieniać (mam najnowsze).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam "mały" problem z UT, otóż podczas gry w sieci postać co jakiś czas przez kilka sekund idzie w miejscu, przy czym ping jest ok 100 i podczas tego "zacięcia" moge oddać strzał, miał ktos podobny problem lub wie jak go rozwiązać...

Edytowane przez -=KAX=-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Lekko odswierzam temat i przylaczam sie do prosby o pomoc kolegi -=KAX=-.

 

Mam ten sam problem, podczas gry sieciowej (tylko i wylacznie, z botami jest wsio ok), poruszam sie z jakby 2x szybciej,

a po chwili gra mnie zatrzymuje w miejscu na kilka sekund. Podczas tego zatrzymania moge sie tylko rozgladac i strzelac.

 

Przy czym gra sie super na celeronkachM, a np na takim A64M,Turionie wystepuje ten blad. Nie wiem czy to ma jakis zwiazek.

Systemy na tym A64M i turionie sa te same.

Sys to WinXp z Sp2. Na celeronkach tez.

 

Uporał sie ktos z tym dziwactwem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szacun za dokopanie takiej starej gierki :)

nie pmoge wamz waszym problemem bo nie gralm epo necie, ale moze kto smi pomoze - gralme o LANIE ostanio an 4 kompy laptopy i gierka na jednym znich smigała za szybko, jakis brak synchronizacji, niezaleznie czy problematyczny komp byl serweram, czy klientem... poprostu za szybko, koles popierniczał po mapce jak pchła i migał innym przed oczami, wie ktos jak temu zaradzic? czy jestto powszechneispotykany problem?

 

EDIT : o cholera, ale szybko napisalem, widze ze nia ja pierwszy mam problem ze zbyt szybkim poruszaniem sie. takze przylaczam sie do pytania jednego z przedmówców - jak temu zaradzić?

Edytowane przez slimeck

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, mam problem z gra unreal tournament (ta pierwsza czesc)

 

otoz mam laptopa, 2gb ram, 1,73mhz x 2, ati radeon x1600

 

odpalam UT i cała gra po prostu smiga, wszystko dzieje sie jakies 300% szybciej niz powinno, muzyka, sama gra, efekty... takie wielkie przyspiesznie...

 

dodatkowo, podczas samej gry, postac porusza sie tak szybko jakby sie teleportowala, i faktycznie, jak odpale ja w lanie to drugi gracz widzi jak klatkuje z miejsca na miejsce. a z pistola strzela sie z szybkoscia miniguna

 

nie wiecie co mozna z tym zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pogrywam sobie czasem tak dla rozluźnienia z botami na GODLIKE ( i wygrywam ).

 

ps. jeśli będziesz miał problem ze zbyt dużą prędkością myszy w UT daj mi znać ... przerobiłem w tej grze wszystko co się chyba da z ustawień :rolleyes:

witam

to ja chetnie zwroce sie o pomoc :)

chodzi mi o ruch myszki pod XP, mam myszke optyczna logitecha - DUAL MOUSEMAN.

Dawniej jeszcze pod win98 wszystko bylo pieknie, ruch myszki byl wlasciwy - taki wlasnie ruch myszki chcialbym uswiadczyc w UT pod XP, czytalem wiele polskich i zagranicznych forum i nic nie znalazlem niestety :/

Chodzi o to ze myszka ma akceleracje, wylaczenie jej przez tak popularny krazacy w necie wpis do rejestru nic nie daje....

Wlasciwie wszystko jest OK do czasu kiedy nie zainstaluje sie mouseware, wtedy jeszcze myszka chodzi w stopniu przyblizonym do tego z win98 ale niestety wgrac mouseware trzeba bo bez tych sterow nie da sie zbindowac bocznego przycisku....

Oczywiscie wylaczenie acceleracji w mouseware nie pomaga, kombinowanie z imputem w UT tez nie przynosi mi tego komfortu jaki mialem pod win98, jakies pomysly? Najlepiej zeby sie dalo zbindowac boczny przycisk bez uzycia mouseware

jak by co moj gg - 752102

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

to ja chetnie zwroce sie o pomoc :)

chodzi mi o ruch myszki pod XP, mam myszke optyczna logitecha - DUAL MOUSEMAN.

Dawniej jeszcze pod win98 wszystko bylo pieknie, ruch myszki byl wlasciwy - taki wlasnie ruch myszki chcialbym uswiadczyc w UT pod XP, czytalem wiele polskich i zagranicznych forum i nic nie znalazlem niestety :/

Chodzi o to ze myszka ma akceleracje, wylaczenie jej przez tak popularny krazacy w necie wpis do rejestru nic nie daje....

Wlasciwie wszystko jest OK do czasu kiedy nie zainstaluje sie mouseware, wtedy jeszcze myszka chodzi w stopniu przyblizonym do tego z win98 ale niestety wgrac mouseware trzeba bo bez tych sterow nie da sie zbindowac bocznego przycisku....

Oczywiscie wylaczenie acceleracji w mouseware nie pomaga, kombinowanie z imputem w UT tez nie przynosi mi tego komfortu jaki mialem pod win98, jakies pomysly? Najlepiej zeby sie dalo zbindowac boczny przycisk bez uzycia mouseware

jak by co moj gg - 752102

Hmmm dziwne - ja na mouseman wheel i mouseware logitecha nie miałem akceleracji - po wyłączeniu akceleracji w sterach dla gier + suwak prędkości nie dalej niż na środek i dodatkowo w samym UT ( direct input się to chyba nazywało ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Lekko odswierzam temat i przylaczam sie do prosby o pomoc kolegi -=KAX=-.

 

Mam ten sam problem, podczas gry sieciowej (tylko i wylacznie, z botami jest wsio ok), poruszam sie z jakby 2x szybciej,

a po chwili gra mnie zatrzymuje w miejscu na kilka sekund. Podczas tego zatrzymania moge sie tylko rozgladac i strzelac.

 

Przy czym gra sie super na celeronkachM, a np na takim A64M,Turionie wystepuje ten blad. Nie wiem czy to ma jakis zwiazek.

Systemy na tym A64M i turionie sa te same.

Sys to WinXp z Sp2. Na celeronkach tez.

 

Uporał sie ktos z tym dziwactwem?

Ja dzisiaj znalazłem rozwiązanie, ta "ścinka" powodowana jest przez przejścia z trybu c'n'q w tryb normalny i na odwrót więc wystarczy wyłączyć c'n'q i wszystko jest ok :D Wracam do gry :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też odkopię bo bardzo chcę znów pograć.

 

Wyskakuje mi coś takiego przy każdej próbie włączenia i zwykłej wersji i G.O.T.Y. i przed patchami i po patchach.

http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img1207/blad9b91.jpg

 

Zamieszczam też loga. Wie ktoś co robić? Instalowałem już najnowsze stery i directx, patchowałem UT ale to nic nie dało.

 

Log: Log file open, 12/27/07 10:53:23

Init: Name subsystem initialized

Init: Detected: Microsoft Windows NT 5.1 (Build: 2600)

Init: Version: 451

Init: Compiled: Mar 13 2004 09:44:24

Init: Command line:

Init: Base directory: C:\Program Files\Unreal Tournament\System\

Init: Character set: Unicode

Log: Bound to Engine.dll

Log: Bound to Core.dll

Log: Bound to Window.dll

Init: Object subsystem initialized

Init: Computer: MUNDO95377495A

Init: User: BraciaB

Init: Memory total: Phys=523760K Pagef=1279660K Virt=2097024K

Init: Working set: 32000 / 159000

Init: CPU Speed=1926.522475 MHz

Init: CPU Page size=4096, Processors=1

Init: CPU Detected: PentiumPro-class processor (Au�hen�icA�D)

Init: CPU Features: CMov FPU RDTSC PAE MMX KNI 3DNow!

Localization: No localization: Startup.IDDIALOG_WizardDialog.IDC_WizardDialog (int)

Init: Unreal engine initialized

Log: Bound to WinDrv.dll

Init: Mouse info: 0 0 0

Init: Client initialized

Log: Bound to Render.dll

Init: Lighting subsystem initialized

Init: Rendering initialized

Log: LoadMap: Entry

Log: Bound to Fire.dll

Log: Bound to IpDrv.dll

Log: Game class is 'UTIntro'

Log: Level is Level Entry.MyLevel

Log: Bringing Level Entry.MyLevel up for play (0)...

ScriptLog: InitGame:

ScriptLog: Base Mutator is Entry.Mutator0

Log: Browse: CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?tea m=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Oth ello

Log: LoadMap: CityIntro.unr?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?tea m=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Oth ello

Log: Collecting garbage

Log: Purging garbage

Log: 0.0ms Unloading: Package Render

Log: Garbage: objects: 16470->16467; refs: 225453

Log: Game class is 'UTIntro'

Log: Level is Level CityIntro.MyLevel

Log: Bringing Level CityIntro.MyLevel up for play (0)...

ScriptLog: InitGame: ?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=So ldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello

ScriptLog: Base Mutator is CityIntro.Mutator1

Init: Initialized moving brush tracker for Level CityIntro.MyLevel

Log: Bound to UWeb.dll

ScriptLog: Team 255

ScriptLog: Login: Player

Log: Possessed PlayerPawn: TMale2 CityIntro.TMale0

Critical: UViewport::Exec

Critical: UWindowsViewport::Exec

Critical: APlayerPawn::execConsoleCommand

Critical: UObject::ProcessEvent

Critical: (TMale2 CityIntro.TMale0, Function Engine.PlayerPawn.SShot)

Critical: UObject::ScriptConsoleExec

Critical: (TMale2 CityIntro.TMale0)

Critical: UPlayer::Exec

Critical: UViewport::Exec

Critical: UWindowsViewport::Exec

Critical: UInput::ExecInputCommands

Critical: UInput::Process

Critical: UEngine::InputEvent

Critical: UWindowsViewport::CauseInputEvent

Critical: UWindowsViewport::UpdateInput

Critical: UInput::ResetInput

Critical: UInput::Init

Critical: UGameEngine::Init

Critical: InitEngine

Exit: Executing UObject::StaticShutdownAfterError

Exit: Executing UWindowsClient::ShutdownAfterError

Exit: Exiting.

Uninitialized: Name subsystem shut down

Uninitialized: Log file closed, 12/27/07 10:53:45

 

Formatowałem c: zainstalowałem nowe stery, unreala, spatchowałem a to dalej nie chce się włączyć.

 

Czy ktoś z Was umie mi pomóc dobrzy ludzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam "mały" problem z tą grą. Mam od niedawna karte graficzną jak w podpisie i UT nie działa mi na niej zbyt płynnie. Próbowałem najnowszych sterowników i jakichś starszych dołączonych na cd. Na poprzedniej karcie (Radeon 9550) wszystko działało idealnie. Co ciekawsze, kilka miesięcy temu miałem przez kilka dni GF 8600GT i występował taki sam problem. Czy to normalne? Czy tylko na starych kartach można przyzwoicie pograć w UT? :D A może są jakieś patche, które to naprawią?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...