Skocz do zawartości
reed

Oszusci & niesolidne: firmy, serwisy, sklepy

Rekomendowane odpowiedzi

KOMPUTRONIK

 

witam wszystkich, kupilem karte GeForce4 Ti-4600 MSI G4Ti4600-D 128MB DVI w KOMPUTRONIKU 3 dni czekam mam w domu 13.00 dala zona 740 zl za pobraniem Ti4600 - przyjedzam z pracy wkladam, KWADRATY karta uszkodzona (jak mowia w serwisie komputronik - pamieci walniete) - dzwonie znowu do pana ktory mnie obslugiwal mowi ze jak produkt jest uszkodzony to nie moge - go zamienic na inny z doplata !! bo uszkodzony.

 

Pytam sie a czy sprawdzacie wysylany sprzet - odpowiedz "nie, bo za duzo tego jest". Wiec pytam "czy ja musze ponoscic konsekwencje tego ! skoro wysylacie walniety sprzet " - co z tego ze dostalem 2 lata gwarancji jak nie dziala. a teraz juz wyobrazam to bujanie sie z tym, odwolywanie, prawa konsumenta itp

 

Ludzie - dam rade nie ma co oszczedzac kupujcie lokalnie - zamowilem w Komputroniku, bylem tak szczesliwy ze zdobylem tego rodzynka MSI Ti4600 128mbm - az latalem z zachwytu, kase odlozylem - wiem ze jeszcze bede to czul przez 3 miesiace ten ferelny zakup. Myslalem 11 zl za transport - bede kupowal tylko w Komputroniku, i co ? OTRZYMALEM WADLIWA KARTE - NIE MOGE WYMIEC NA INNA TEZ Ti4.00 bo JEST WADLIWA - teraz bede czekal na reklamacje, czas, a tu karty nie ma i kasy 740 zl, tez.

 

Mam nadzieje ze pan ktory mnie obsluguje zalatwi to pozytywnie ze stanie na wysokosci zadania, napialem mu w mailu BLAGAM...

 

moze go ruszy, jak nie mysle ze bedzie to nauczka dla mnie, ludzie marzenie mi sie nie sprawdzilo.

 

Dodatkowo stracilem na telefony do poznania, kasy brak bieda.

 

Acha, forum na komputronku jest cenzurowane jako ze sledzielm ostatnio ruchy produktow Ti4.00 widziale co ludzie pisza , moja karta zostala sprzedana - GeForce4 Ti-4600 MSI G4Ti4600-D 128MB DVI - w zamian pojawila sie nowa ti4800 juz z 2 opiniami pozytywnymi !!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KOMPUTRONIK

 

dzisiaj po wydzwanianiu od 10.00 do 12.00 - udalo mi sie dodzwonic, rozmowa z kierownikiem sprzedazy internetowej, mila, rzeczowa - 20 min pozniej telefon do mnie, handlowiec zalatwil ze przyjma mi w serwisie ti4600 w zamian otrzymam korekte i za doplata niestety ti4800 - gorsze parametry na dodatek, ale niech bedzie - moze bede spal spokojnie, karte odeslalem wraz z kserokopiami dokumentow.... czekam zobaczymy czy mi przysla ti4800 Gaiwarda i w jakim czasie. :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KOMPUTRONIK

 

jest juz dzieki Bogu 16sty grudzien a ja dalej nie mam karty, jak i informacji czy wogole zostala wyslana i kiedy, nie bede sie rozpisywal ile to dzownilem ile to musialem stracic czasu oraz pieniedzy na telefon aby w zamian uszkodzonej karty otrzymac karte Ti4800 za doplata, jak sie pozniej okazalo jej cena jest wieksza od sugerowanej ceny detalicznej producenta - i nie wiem czy w srodku jest to samo co na stronie producenta

 

Podsumowujac: jak ktos ma czas, nie placi ze swojej kieszeni za telefon, pragnie zaplacic drozej niz wszedzie oraz chce sie pobawic w sklep internetowy z firma Komputronik, zapraszam na www.komputronik.pl :?

 

Dzisiaj 17sty grudzien - otrzymalem karte dzialajaca, szkoda ze to na mnie trafilo jako ze mialem zawsze dobra opinie o komputroniku. Powiem tez ze w koncowym etapie handlowiec stawal na glowie, aby otrzymal to jak najszybciej i jemu uklon. Zas wczoraj moja paczka byla 500setna w wysylce,a to swiadczy ze jednak duzo tam miela sprzetu na zewnatrz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[/size]PTR/WARSZAWA

 

 

Ja kupiłem od nich tego Radka co w podpisie.

Naj pierw przysłali uszkodzonego a po reklamacji przyszedł sam Radek bez kabli

 

Byłem u nich osobiście ale nikogo nie zastałem. Byłe przygotowany żeby im niezły kipisz zrobić i nastukać gości za niekompetencje no ale cóż nie udało sie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mały sklepik na piotrkowskiej w Łodzi, juz nawet nazwy nie pamietam....bylo to okolo 1,5 roku temu.....mialem wtedy cellka 700 na płycie ecs 6pbatA+ zakupina w wraz z celeronkiem 400, mialo on slot 1 i socket 370 FCPGA procek byl pod PPGA wiec zakupilem slocketa i wrzucilem proca pod slot1, do sklepu tego udalem sie aby opchnoc proca z plyta i kupic durnia 1GHz. PAn popatrrzyl na plyte fachowym okiem i powiedzial ze przeciez to jest zle zlozone....wiec ja mu tluimacze ze byly to sa rozne podstawki chociaz wygladaja tak samo ale mnialy one zamienione piny zasilania i resetu. Na to on nieprawda ja zaraz panu pokaze....wyjal slocketa wsadzil pod socket 370 i...... [gluteus maximus] nie wstalo(kumpel rży w kacie).....a pan na to ze socket musi byc uszkodzony. No to ja mowie to nich pan wezmie jakiegos nizszego celka i wlozy na te plyte i zobaczym,y czy jest uszkodzony. Pan wsadził celka 400 i....o moj bole wstalo.....Ignorancja sprzedawców w niektórych sklepach jest po prostu nie do przebicia......W innym sklepie znowu pan mi tłumaczył ze durony 1 GHz na morganie to sa taaaaaaaak szyyyyyyyybkie ze nawet athlony 1GHz ich nie biora.......no ludzie.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KOMPUTRONIK

Kupilem u nich karte msi gf 4200 128mb i okazalo sie ze jest uszkodzona (poszarpany obraz w niektorych rozdzielczosciach). Wyslalem do serwisu 27 listopada. Do dzisiaj tj 23 grudzien karty nadal nie mam w domu.

Wielokrotnie pisalem maile do pana z servisu i dalo to tylko tyle ze obiecal mi ze gwarancje zalatwi do piatku - dzisiaj mamy wtorek a wiec 4 dni po obiecanym terminie a ja karty nadal nie mam. Napisalem mu maila w ktorym sie pytam czemu karty jeszcze nie otrzymalem a on odpowiedzial jak automat - prosze o podanie numeru rma ....

Nie bylo by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt ze w mailu mu podalem ten numer - wystarczylo by gdyby go przeczytal ...

Dodam ze to nie sa moje pierwsze przygody z ta firma jednak za pierwszym razem myslalem ze to przypadek

 

Update dzisij pan mi odpisal ze karty spodziewaja sie w okresie miedzy swiatecznym czyli pownie dostane ja po sylwestrze :/

 

Kolejny update - dzisiaj napisali (po moim mailu) ze oddadza kase - 369 zl !!!! fakt tyle zaplacilem - ale w promocji a karta jest warta duzo wiecej.

Nie zgodzilem sie to napisal ze mam czekac .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ESC / GDAŃSK

 

Wszystko byloby fajnie (bo ceny maja niskie) gdyby czlowiek ktory siedzi tam za lada (taki blondynek maly - jak ktos byl to wie) nie zachowywal sie jak ostatni CHAM !!! Nie zyjemy juz w czasach PRLu i jak nie chce prowadzic sklepu to nie musi. To jak koles potraktwał raz mnie a raz czlowieka stojacego przede mna w kolejce nie daje sie wyrazic w cenzuralnych slowach... Zastrzegam ze nie oczekuje od sprzedawcy "wazeliny" tylko profesjonalizmu i kultury. Niestety nic tak nie odpycha od sklepu jak chamstwo sprzedawcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ARTLAND - WARSZAWA

 

Firma znajduje sie na ulicy Przeskok 2. Jakies dwa miesiace temu kupilem u nich dysk MAXTORA 80 ata133. Dysak pracowal sprawnie jakis tydzien, po tym okresie zaczely sie schody z dostepem do dysku - niewykrywanie przez bios, duzy czas reakcji, niemoznosc kopiowania z partycji na partycje itd. Oddalem wiec dysk do srwisu i zostalem poinformowany, ze czas oczekiwania wynosi 21 dnii. Odczekalem swoje przychodze do nich, odbieram i sytuacja sie powtarza. Tak samo - dzialal przez tydzien i padl juz teraz po uruchomieniu systemu (15min sie ladowal) zawieszka - restart -zawieszka i tak w kolo macieju. Zanioslem odczekalem, przychodze mowqia ze daja mi nowy dysk i gwarancja jest od momentu odszymania sprzetu od serwisu. MNysle sobie ze fajnie przynajmniej nie trace. Przynioslem go do domu i sytuacja sie powtarza. Zdenerwowany sprawdzilem numery seryjne na rachunku i na dysku. Okazalo sie ze dysk nie jest nowy tylko ten sam ktory kupilem na poczatku. Zjeba..... ich rowno to powiedzieli ze kaski mi nie oddadza bo takie cos mozna zrobic jesli sprzet jest oddawany po raz czwarty do serwisu. Pomyslalem pojde do urzedu konsumenta. Jak zapoznalizmy sie z gwarancja (wczesniej mialem tylko kwitek ze mam gwarancje na jeden rok :) ). Maja tak zmyslnie ulozona gwarancje, ze nie mozna sie do niczego przyczepic a klient nic nie moze zrobic.

Nie polecam tego sklepu, a przede wszystkim serwisu!!!

Narka!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SIEC SKLEPOW PTR

 

 

Witam.

 

Pragne wszystkich ostrzec aby nie kupowali w sklepach sieci PTR. Kolesie jada saobie z czlowiekiem w ch...ja. Kupilem u niech wczoraj pamieci KHX3200A/256 2 sztuki pamieci okazaly sie niekompatybilne z moim sprzetem wiec poszedlem je oddac. Powiedzili mi ze nie moge ich oddac ze musze przyniesc caly sprzet i oni potestuja. Po 3 godzinach "testowania" jak przyjechalem oznajmili mi to co wiedzialem od dawna "pamieci nie dzialaja" okazaly sie niekompatybilne z moja plyta glowna bo na innej odpalili i wszystko dzialao. Wiec ja powiedzialem ze poprosze o zwrot kasy bo zalezy mi na czasie i pojade sobie kupic inne ktorych oni nie mieli. Na co koles oswiadczyl mi ze nie przyjma ich na gwarancjo bo pamieci sa uszkodzone mechanicznie (mimo tego ze na innej platformie dzialaj). Pokazali mi ze na radiatorach od pamieci sa rysy i stwirdili ze chcialem je zdjac i ze uszkodzilem je mechanicznie. Na pamieciach nie bylo zadnych plomb. No a ja oczywiscie nawet nie probowalem ich sciagnac tych rys nawet nie zauwzylem (pamieci mialem od niecalych 24h). Jak poprosilem o to gdzie w zasadach gwarancyjnych jest napisane ze uszkodzeni lakieru radiatorow onzacza utrate gwarancji nie mogli mi teog pokazac poniewaz nic takiego nie bylo. Nawet nie bylo umowy gwarancyjnej w jezyku polskim gdzie taka jest wymagana. Wydaje mi sie ze poprostu sami zadrapali te pamieci bo nie chcialo im sie je...ac w reklamacje. Ludzie nie dajcie sie naciac. Bo sklep oglasza sie jako "dobry bo polski" a chyba nie pozwolimy aby ch...je oczerniali saba nasze Panstwo :!: :!: :!:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SIEC SKLEPOW PTR

 

Podzielam zdanie poisson5,PTR to h.... jakich mało,pamiętam jak jakiś czas temu kupywałem u nich komputer,było to przed wakacjami i w ich "promocji" pisało że do każdego kompa dodają 2 tygodnie wczasów...oczywiście po kupnie się tego wypierali,chociaż na ich ofercie pisało to jak wół,co od samych ofert (papierowych)wystaczy spojrzeć na to słownictwo,nie pamiętam dokładnie tych farmazonów,ale jest to coś w stylu reklam Media Marktu,i to ma byc powazna firma?,co do komputera,heh...z żadnym komputerem nie miałem tyle problemów,częste zawieszki (ciekawe czy sys był legalny?),i awarie sprzętu,cd-rom poszedł po 2 miesiącach,najgorsza była płyta główna,było już to klika lat temu ale pamiętam jeszcze cene,500 zł,pierwszy komp,nieznałem się wtedy na tym więc jak zobaczyłem płyte główną na chipsetach Intela,to pomyślałem że dobry sprzęto,tak chipsety były intela...ale sama płyta,w serwisie powiedzieli mi że pewnie była składana w Chinach w jakimś garażu (tak składają najtańsze płyty),stąd te ciągłe awarie,dowiedziałem się o tym jak go sprzedawałem rok temu,już po gwarancji,a co do gwarancji piszą że na każdy komp 5 lat ,(w papierach miałem na 2),to pewnie tak jak z tą wycieczką...,i jeszcze procesor P3 500,po jego zewnętrznej stronie jest blaszka z dwoma uchwytami do jej przesuwania,służy ona do mocowania radiatora,niestety płyta była źle zaprojektowana (z wiadomych względów)i jeden z tych uchwytów uniemożliwiał włożenie procesora,więc "fachowiec" z PTR składający komputer nietrudząc się poprostu urwał ten uchwyt,przez co miałem potem problem ze sprzedażą procka :evil: .........tak było kiedyś a jak jest teraz,pomyśłałem że się zmienili,poszedłem do ich punktu sprzedaży i chciałem kupić nagrywarke TEAC,i to co zobaczyłem...nagrywarka za 250 zł bez pudełka!!!!!!!!,bez kabelków!!!!!!!!,bez instrukcji!!!!!!!!,(podobno nowa)w zwykłej foli...już się nie pytałem o gwarancje,wk.......... się i wyszedłem,poszedłem kupiłem obok w niefirmowym sklepie za 180 nagrywarke Samsung (pudełko,instrukcja,kabelki,Nero,płytki),wiem że badziewna firma ale dużo nagrywam już rok i dobrze działa,i pewnie w razie awari nie miałbym problemów z wymianą,a TAMTO z PTR....mam wątpliwości czy to wogóle był TEAC,coś mi nie wyglądał :) ,jak tam kupujecie to tylko procki (bo jądra procka nie da się zrobić w garażu,trzeba miec specjalistyczny sprzęt i warunki) i dyski twarde z tych samych powodów,reszte kupujecie na własną odpowiedzialność,a nawet co do procków i dysków nie masz pewności bo nie wiadomo czy ci tego nie rozpi........ przy montażu i potem nie stwierdzą że to ty,tak jak mój procesor i pamięć poisson5...... Więcej tam nie kupie!!!!!!!!!!!!nawet firmowych rzeczy,ceny mają takie niskie bo to są firmowe żeczy ''innaczej'',nie dajmy im zarobić,niech splatują :twisted: .

 

NIE KUPUJCIE W PTR

 

 

ohhhhh....przepraszam,mieli jedną dobrą rzecz,standardowa obudowa ATX (nie włączając zasilacza który się zepsół po pól roku) do starych płyt głównych,okazała się taka szeroka że zmieściła się do niej płyta do P4 która teoretycznie nie powina tam wejść :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wiem ze to troche przydlugie ale warto poczytac te 12 stron o internecie w tej firmie http://forum.shadows.pl/viewtopic.php?t=3 moze to da do myslenia wszystkim ktorzy chca skorzystac z tej firmy , sklepu i kupowania u nich takze nie polecam , wstawia ci wszystko tylko nie to co chcesz a za jakie pieniadze (np p4 willamette zamiast northwood) Mowiac krotko nie zalezy im na kliencie poniewaz ci co raz tam kupili napewno nie powroca do tego sklepu , wiecej jest takich przypadkow nie bede sie tu rozpisywal . Prosze tylko zerknac na to forum o dostepie do internetu stalym? czy tylko do sieci lokalnej? (na szczescie ja nie korzystam z ich uslug)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Wiem ze to troche przydlugie ale warto poczytac te 12 stron o internecie w tej firmie  http://forum.shadows.pl/viewtopic.php?t=3 moze to da do myslenia wszystkim ktorzy chca skorzystac z tej firmy , sklepu i kupowania u nich takze nie polecam , wstawia ci wszystko tylko nie to co chcesz a za jakie pieniadze (np p4 willamette zamiast northwood) Mowiac krotko nie zalezy im na kliencie poniewaz ci co raz tam kupili napewno nie powroca do tego sklepu , wiecej jest takich przypadkow nie bede sie tu rozpisywal . Prosze tylko zerknac na to forum o dostepie do internetu stalym? czy tylko do sieci lokalnej? (na szczescie ja nie korzystam z ich uslug)

Rozumiem ze takze mowisz o PTR ?? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KOMPUTRONIK

rozwiazanie wczoraj czyli 7 stycznia a wiec grubo ponad miesiac oczekiwania doszla do mnie karta spowrotem. Karta jest moja - zostala naprawiona (wymienili gpu ! ) i wyglada niezbyt ciekawie - cala jest zalana jakims g.... nalepki pozolkle na jednym rogu jest uszkodzona - musiala komus na ten rog spasc ... ale dziala kreci sie jak sie krecila wiec jakos to przezyje.

Podsumowujac komputronik potrzebowal miesiac i 10 dni zeby naprawic moja karte gdy w tym samym czasie mieli na stanie identyczne i mogli po prostu mi wymienic na nowa, mogli mi dac tez inna lepsza - ale oni woleli poczekac az moja wroci z servisu.

Kontakt z servisem zaden, zero informacjo o tym czy karta dotarla co sie z nia dzieje - o wszystko trzeba sie dopytywac mailowo - przydal by sie jakis automat na stronie gdzie mozna by zobaczyc co sie dzieje z reklamowanym sprzetem...

Czasy reakcji maja nieziemskie....

Z dokumentow ktore do mnie doszly z karta wynika ze karte mieli w komputroniku juz 31 grudnia - pan z servisu z kolei napisal ze karta zostala do mnie wyslana 2 stycznia a przedwczoraj doszedl do mnie mail od automatu ze karta zostala wyslana za posrednictwem servisco 6 stycznia -- a wiec od otrzymania karty do jej wyslania komputronik potrzebuje 7 dni ...... dla mnie nc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ADAX / Krosno

Przykład mojej kuzynki:

:arrow: nieterminowość,

:arrow: niefachowość,

:arrow: niedouczeni pracownicy, niepotrafili powiedzieć co to jest "switch" i do czego służy,

Komp'a odwieźliśmy w poniedziałek z zepsutym CD-ROM'em, powiedziano nam, że w piątek na 100 % będzie gotowy :)

Przyjeżdżamy w piątek, kompa nie ma :!: Zniknoł :!: Po kilkunastominutowej ostrej wymianie zdać, przypomnieli sobie gdzie zgubili kompa :!: Włożyli CD-ROM'a. Przyjeżdżamy do domku. Podpinam, a tu nie ma głosu. Rozbieram kompa a tu karta sieciowa ISA wisi :!:

P.S. W kompie nie ma złącz ISA :)

Znowu do sklepu :/ Nareście jakiś przyzwoity pracownik, wymienił karte na moich oczach :!: Przyjeżdżamy do domku, podpinał, wszystko dobrze :)

Miesiąc później spaliła się karta graficzna :!:

Wójek odwiózł kompa do serwisu. I za miesiąc się po niego zgłosił, beze mnie :(, bo ja byłem chory :(. Kazali mu dopłacić 120 zł za radiator na procek :!: Bo podobno wymienili płyte i procka, a numery seryjne płyty i proca były identyczne ( może naklejki zmienili :P ).

Niedawno się dysk wysypał niewiadomo z jakiego powodu :!: 85% bad'ów :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bino:

 

Jesli chodzi o obsluge i kontakt przez GG to tragedia.

Chcialem zakupic u nich monitor 17 LCD Sony HX73S przez ich sklep internetowy.

Ignorancja klienta - wyglada na to ze łaskę robia, ze w ogole odpisuja na GG - skoro nie maja czasu na odpisywanie albo sa zbyt leniwi, zeby dupsko ruszyc to niech nie podaja numeru GG na stronie :P

Stracilem tylko czas na czekanie i proszenie sie, zeby mi laskawie odpisali.

A co do sklepu internetowego to cena monitora byla wyssana z palca i kosztowal o 500 zl wiecej niz podali - jak widac akutalizacja cen i ich prawidlowosc pozostawia wiele do zyczenia.

Oczywiscie monitora nie mieli na stanie, bo w ich WIELKIM ;) sklepie monitor z przedzialu 2,5 tysiaca i wyzej to luksus :PPP

Musieli by zamowic i sciagnac na sklep :PPP

I w takim przypadku zamawiasz pan i bierzesz a jak nie to nie :P

Sorry ale to chyba nie te czasy,zeby kupywac w ciemno.

I moze serwis maja dobry (nie wiem bo nic u nich nie kupilem),

ale sposob podejscia do klienta zalosny i dlatego nalezy im sie miejsce w chlubnej loży NAJGORSZYCH SKLEPOW KOMPUTERTOWYCH :P

BINO suxxxxxxxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fenn Computers

W sumie mi nic nie zrobili ale jak zobaczylem u nICH ceny to az skamienialem. dam 2 przyklady - collermaster aurora (katoda) 65PLN (ja kupilem bez laski za 35) ten radiator zalmana żołty 40PLN (kupilem za 20PLN) na radiator niebieski nawet nie chcialem patrzec zeby nie pasc za zawal ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe...widze, ze ten KOMPUTRONIK to niezła ekipa... Ja nie pisałem tutaj o swoim przypadku, bo w miarę spoko mnie potraktowali. A wygladoało to tak, że w lipcu 2003 zamówiłem u nich Radka 9100. Nim zamówiłem - lookam na stronke - a tam jak byk 128 bit... Dzwonię do nich i pytam - "czy wy ludzie na bank nacie te radki 128 bit czy wam sie zdaje??" - na to koleś mnie zbluzgał że z niego głupka robię. Wiec OK - zamawiam...ale w formulażu zamówieniowy , w rubryce uwagi napisałem, że bardzo sie ciesze, ze oni maja te 128 bitowe Radki, i bardzo proszę, aby podczas pakowania mojego egzemplarza nie zaszłą pomyła i nie wysłali mi 64 bitowego dziadostwa. Tak wieć - info na stronie, telefon, nazwa jak byk na zamówieniu - Radeon 9100 128 BIT !! + napisałem w uwagach, żeby przez pomyłkę mi złomu nie wysłali... No i jak pewnie sie domyslacie, szybciuto , 2 dni po zamówieniu przyjeżdża kurie. Płacę, podpisuję i spadam do pokoju. Otwieram paczkę.... pierwszy look na kartę i widzę, ze moja jako 128 bit powinna miec 4 kości ddr po obu stronach ... a ty 4 po jednej - czyli cecha charakterystyczna 64 bitowych radków. OK mówię, gdziesz przeczytałem, że podobno 128 bitowe tez bywaja z 4 koścmi po jednej stronie. Wkładam do kompa, sprawdzam bencharkami - wydajnośc marna, Riva Tuner - jak bym ze moja karta ma 64 bitową szynę pamięci... EXTRA... No ale zadzwoniłem , odesłałem, kasę oddali (proponowali mi cos innego w zamian, ale powiedziałem, ze jak bym chciał coś innego to bym to "coś innego" od razu zamówił.... 8) )....

 

Ale podsumowując - zamiast grac w VICE CITY i cieszyc sie przez wakacje nowym sprzętem, siedziałem i przeklinałem te firmę...

 

POzdro 4 all KOMPUTRONIK's clinets :wink: :wink: :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak sobie czytam i się załamałem widząc jak Proline dostaje po plecach.chociaz jak wiadomo kazdej firmie się zdaży wpadka a nawet kilka 8O .a martwie się bo właśnie zamówiłem obudowe i dostawa ma być dopiero w środe bo nie było juz na magazynie ale koleś jak zapewniał tak też zrobił dzwoniąc i informując mnie o tym.tyle tylkoi że martwie się o serwis,bo to ze dotrze (niekoniecznie na czas :evil: )to dopiero połowa sukcesu jak wiadomo.tak wogóle to w ostanim tygodniu sporo pozamawiałem,bo było taniej z netu ale chyba się jeszcze nad tym zastanowie jak będe coś zamawiał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BHM/ZABRZE

 

Nieuczciwosc firmy dotycząca Serwisu.Pewna osoba (user forum) oddał MOBO do serwisu , no i powiedzieli mu ze ma sie zglosic w tygodniu i beda cos wiedziec.Zglosil sie pod koniec tygodnia nic nie wiedzieli.Zglosil sie za 2 tygodnie , dalej nic.Pod koniec tego tygodnia takze sie zglosil i jak glucho było tak jest dalej.Oni nic nie wiedza , to kto ma wiedziec ? no i tak to sie ciagnie.Serwis musi zwrócic produkt po 21 dniach , 21 dni minęło i MOBO jak nie było tak nie ma.Prawo jest takie że jeżeli po 21 dniach nie oddadzą to muszą zwrócić taką samą mobo sprawną lub jej rownowartosc (tylko nie wiem czy cena aktualna czy tyle ile dal za nia wczesniej).Tak to jest z tymi "komputerowymi sklepami"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.pc-hardware24.com/

 

To wg mnie nieuczciwa firma i radzę się dobrze zastanowić przed zakupem u nich. Oto moja "przygoda" (trochę długie :-) )

- znalazłem u nich ciekawą rzecz do przyciszenia zasilacza (MR Box 80/NT)

- napisałem e-maila z pytaniem o ten towar, nie dostałem żadnej odpowiedzi

- zadzwoniłem, odebrała jakaś dziewczyna, która powiedziała, że ona nie orientuje się w oferowanych przez nich towarach, a właściciel firmy jest w tej chwili nieobecny; a-ha, powiedziała również, że wszystkie towary są u nich dostępne od ręki; wydało mi się to wszystko podejrzane, dlatego postanowiłem odwiedzić ten sklep podczas mojej podróży służbowej do Gorzowa Wlkp.

- tydzień przed wyjazdem do Gorzowa zadzwoniłem do sklepu, odebrała ta sama nic-niewiedząca dziewczyna, złożyłem zamówienie i powiedziałem, że towar odbiorę osobiście; dziewczyna trochę się zmieszała, ale powiedziała, że OK

- gdy przyjechałem do Gorzowa to zadzwoniłem do sklepu, dziewczyna znowu była zmieszana ale powiedziała, że mam przyjść na następny dzień o godz. 16 do ich .... nowo otwieranego sklepu w centrum Gorzowa

- poszedłem, sklep znalazłem tylko, że:

* był zamknięty na cztery spusty i nikt na mnie nie czekał :evil:

* nazywał się Media Point, a nie PC-Hardware, czy jakoś podobnie

* czekałem pod sklepem 15 min. , w tym czasie dzwoniłem do tej nic-niewiedzącej dziewczyny, ale nie odbierała

* po 15 min. dałem sobie spokój i poszedłem

- nikt się ze mną do tej pory nie skontaktował, żeby wyjaśnic cały ten incydent, chociaż znają mojego e-maila a przy składaniu zamówienia podałem numer swojego tel. komórkowego

 

Podsumowując, w mojej opinii to sklep dla lubiących ryzyko i liczących się z możliwością otrzymania cegły zamiast zamówionego towaru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LOGIX, KRAKÓW UL. KARMELICKA

 

Wystarczy że napisze że kumpel był tam z kompem do reklamacji 5 razy,

Straszne niezorganizowanie totalny chaos, brak jakiejkolwiek wiedzy o komputerach (jak kumpel zapytał się kolesia z servisu jakiego ma athlona to koleś powiedział że o architekturze 0,2 mikrona )

Przy odbiorze sprzętu musieliśmy tam czekać chyba z 3 godziny bo pan z serwisu się spóźnił i jeszcze za to nie przeprosili !!!

5 x serwis czemu

Okazało się ze włożyli do kompa GF2 zamiast GF4 i zapomnieli włożyć stacji dyskietek KPINA

Po odbiorze kompa z serwisu po raz kolejny musieliśmy go zawieźć powrotem bo okazało się ze te debile co prowadzą ten sklep porobili takie konflikty sprzętowe że komp się resetował co 15minut

Po 2 tygodniach kazali przyjechać po kompa to był chyb poniedziałek tak gość powiedział "przyjedźcie w poniedziałek" okazało się że mają wolne i nikt nie pofatygował się o powiadomienie o tym fakcie. Na drugi dzień TEŻ NIE PRZEPROSILI za ten incydent.

A co do tych usterek to jeszcze musieliśmy się z nimi spierać o to by wymienili Płytę gł. bo była ch....a uszkodzona bo koleś przerysował ją śrubokrętem podczas ściągania coolera z procesorka i jeszcze się wypierał że płyta jest sprawna i on nic nie zepsuł.

 

O straconych nerwach, straconej kasie na benzynę I DOPŁATACH za wymieniane rzeczy CO JEST SKANDALEM. nie wspomnę

 

zresztą reklama kafejki na takich stronach świadczy sama za siebie

http://www.gej.net/samsw_pokaz.php3?samswID=591#

 

 

A tu strona internetowa tych złodzieji

http://logix.propl.com

 

 

 

 

ZŁODZIEJE NIE POLECAM STANOWCZO ODRADZAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4max

Przejechalem sie na tej firmie jak wiele osob.Niby duzy wybor ale obsluga zalosna.Czekam juz 2 tygodnie na akcesoria i mam zamiar zrezygnowac z przesylki. Mam tylko maly problem. Nigdzie niemoge znalesc sklepu w ktorym moglbym kupic uszczelke w ksztalcie litery U (do obudowy,bo zmodowalem i poczebuje zeby ladniej wygladala). Licze na pomoc i pozdrawiam!!!

 

ps.Przy okazji polecam sklep barwkomp.Jasne ze mogli popelmic jakis sporadyczny blad lecz ja jestem z nich bardoz zadowolony. Szybki kontakt no i jeszcze jak raz zamowilem przez przypadek 2 procki (athlony) to zazwonil do mnie koles na komore i spytal sie czy zamawialem 2 czy 1.Odpowiedzialem ze 1 procak,n ato on ze musial byc jakis blad na stronie. Dziekuje paczka dojdzie za 2 dni.I wypas.Gdybymz amowil w jakims inny sklepie to by mi przyslali 2 procki pewnikiem.

!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bino:

 

Jesli chodzi o obsluge i kontakt przez GG to tragedia.

Chcialem zakupic u nich monitor 17 LCD Sony HX73S przez ich sklep internetowy.

Ignorancja klienta - wyglada na to ze łaskę robia, ze w ogole odpisuja na GG - skoro nie maja czasu na odpisywanie albo sa zbyt leniwi, zeby dupsko ruszyc to niech nie podaja numeru GG na stronie :P

Stracilem tylko czas na czekanie i proszenie sie, zeby mi laskawie odpisali.

A co do sklepu internetowego to cena monitora byla wyssana z palca i kosztowal o 500 zl wiecej niz podali - jak widac akutalizacja cen i ich prawidlowosc pozostawia wiele do zyczenia.

Oczywiscie monitora nie mieli na stanie, bo w ich WIELKIM ;) sklepie monitor z przedzialu 2,5 tysiaca i wyzej to luksus :PPP

Musieli by zamowic i sciagnac na sklep :PPP

I w takim przypadku zamawiasz pan i bierzesz a jak nie to nie :P

Sorry ale to chyba nie te czasy,zeby kupywac w ciemno.

I moze serwis maja dobry (nie wiem bo nic u nich nie kupilem),

ale sposob podejscia do klienta zalosny i dlatego nalezy im sie miejsce w chlubnej loży NAJGORSZYCH SKLEPOW KOMPUTERTOWYCH :P

BINO suxxxxxxxx

Mimo, że ne robiłem u nich wiekszych zakupów to mam o Bino niezłą opinię. Mieszkam blisko więc czasem zaglądam po jakies <span style="color:red;">[ciach!]</span>ły i nigdy nie było problemu. W czasach kiedy firma chieftec brzmiała bardzo tajemniczo poprosiłem ich o sprowadzenie zasiłki, sprawa nie wypaliła ale z powodu niedostępności u dystrybutora, przy mnie tam kilka razy dzwonili. Kilka miesięcy temu kumpel trafił tam na r9100 herculesa, poprosił mnie zebym mu jakos zarezerwował u nich tą kartę. Poszedłem więc, pogadałem z gościem i bez problemu przykleił karteczkę na karcie ze zarezerwowana. Kumpel odebral ją wieczorem. Kontaktowaem się z nimi takze przez GG, odpowiadali natychmiast...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TAk sobie czytam i czytam...

Wiecie co, dziwie sie troche. Moze byśmy zrobili liste sklepów które są OK ?? Chyba nie bedzie takiego bo widzę ze doczepic sie wszystkiego mozna.

A to ze nie wiedzą o co chodzi, a to ze niemiła obsługa, ze ceny za wysokie. TO sobie pojdzcie do innego sklepu. Na tym polega wolny rynek.

Temat jasny - wypisujemy skacze ze sklepami a nie ze niemiła obsługa.

Co do cikawszych postów.. mnie osobiście rozwaliła ta firma co usuwała "jumpera" od dzwieku by ppotem 30 zł inkasować..

 

Inne sprawy. Ze firma przywiozła na dzień dobry popsuty sprzet.

I wielka obraza ze nie był tetstowany (mowie o odzielnych podzespołach) .. sam pracje w sklepie i wiem ze na 30 klientów znajdzie sie taki jeden co sie bedzie czepiał ze na stykach ramu są slady uzywania.. ... lib ze na tej karcvie to krzywo jest ten kondensator wlutowany...

 

Najbardziej boli kwestia serwisów - czasu.. no ale co ma zrobic sklep jak dystrybutor trzyma karty po miesiąc.. nie dając odpowiedzi.. wymienic sprzet .. a potem jak wroci ze uszkodzony z winy usera to co... moze składke zrobinmy by zapłacic... ??

 

JAk juz pisałem, sam pracuje w sklepie i jak mam takie skecze to daje tel do generalnego serisu.. gdzie moja centrala to odsyła... i najczesciej klienci potem mi tylko współczują jakie kretyny siedzą tam gdzies wysoko..

 

Co do rzetelnej obsługi... nie jestem alfa i omega, ale podam wam pare przykładów:

 

gosc kupuje kabel przedłuzacz do monitora (?) podaje numer z cennika i mu zamawiamy.. przychodzi i krzyczy ze miał byc 15 metrowy a my mu dajemy 1,8 metra.. (sygnał na 15 metrach ????)

okazuje sie ze oznaczenie 15m/15m wział za 15 metrowy..

 

nagrywarki "tika" .. wiadomo co mają napisane na obidowie.. przychodzi do mnie facet i mówi ze czytał w słowniku angielskim ze jest napisane tam nagrywarka.. a on chciał kopiarke do płyt... NO COMMENTS..

 

Juz nie powiem o tych wszystkich 15 letnich napalencach gdy wyczytają w jakiejs gazetce ze pentagon jest w fazie testów nowych procków.. a oni chcą to kupic... lub najcesciej po 1000000 razy pytac o cene.

 

Apeluje do obu stron. Troche wyrozumiałości. Szczerosci.. jak czegos nie wiem to mowie klientowi i kozaka nie zgrywam.

To samo do was - apel. TO ZE MACIE PIENIADZE TO NIE ZNACZY ZE WAM BEDE TYLKI LIZAŁ.. powiedzeni klient nasz pan.. to sobie :)

JAk ma byc szacunek to prosze tez go okazujcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...