Skocz do zawartości
reed

Oszusci & niesolidne: firmy, serwisy, sklepy

Rekomendowane odpowiedzi

mkbike.com.pl

 

PRzysłąli mi amortyzator z roczną gwarancją. TO był styczeń 2007. GOściu na gwarancji anpisał 2006. W momencie otrzymania amora już był po gwarancji :/. Do tego Był porysowany i wogóle aż szkoda gadać. Oc ODrazdzam ten sklep.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sirius - oddzial Kraków

 

Nie polecam tego sklepu, kupilem tam raz i wiecej nie kupie. Kupowalem kierownice Logitech Driving Force Pro. Ok kupilem, przyjezdzam do domu, podlaczam kierownice i lipa, nie chce sie skalibrowac. No to telefon do sklepu ze chce wymienic na taka ktora dziala. Odpowiedz - nie ma dzis beda jutro (wtorek) a kierownice kupilem w pon. Ok skoro tak to nie ma problemu, ale co mnie jeszcze bardziej wkurzylo, oczywiscie kierownica nosi slady UZYWANIA! W sklepie nic na ten temat nie powiedziano ze kierownica jest uzywana i najprawdopodobniej poserwisowa. Dzwoniac we wtorek rano dla upewnienia sie czy kierownice dotarly slysze ze niestety nie ma i beda najprawdopodobniej w czwartek, wiec pojechalem im oddac ta kierownice. Oczywiscie pan sprzedajacy nawet nie zagladnal do srodka sprawdzic czy wszystko jest i sprawdzic jej na miejscu bo po co skoro i tak wiedzial ze jest ona niesprawna i do tego jeszcze perfidnie mi powiedzial ze im sie to zdarza pierwszy raz, ale pieniadze oddali do reki. Nie wiem co im to dalo, ze sprzedali kierownice ktora nie dziala :blink: Moze mysleli ze znajdzie sie ktos kto nie zna sie na rzeczy i pomysli ze jak nie dziala to trudno, trzeba wyrzucic anie oddawac... Heh...normalnie smiech na sali.... STANOWCZO ODRADZAM KUPOWANIA CZEGOS W SIRIUSIE W ODDZIALE W KRAKOWIE. Pozdrawiam

Edytowane przez Cygan21

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

M O R E L E Net K R A K Ó W

Witam

W sierpniu 2006r, zakupiłem kartę graficzną gigabyte 7600gt SP-II w tym "wspaniałym :lol2: sklepie internetowym" /3 lata gwarancji/. W maju b.r. karta padła - przegrzała sie, źle wyświetlała obraz na monitorze. Wysłałem do sklepu na swój koszt. Po 14 dniach zwrócili, sprawna miała być. Po 7 dniach karta padła. Wysłałem do sklepu z sugestią wymiany na nową. Odesłali po 14 dniach, starą, miała być sprawna. Po 10 dniach karta padła. Wysłałem ja 21.07.2007r. z żądaniem zwrotu pieniędzy lub wymiany na całkowicie nowy produkt. Cisza. Napisałem maila co z reklamacja. Odpisali, że mieli problem z serwisem zewnętrznym i karta jest w naprawie. Od tego czasu zero kontaktu, zero odpowiedzi na maile, kiedy oddadzą kartę. Ciekawe czy w ogóle mają mi ją zamiar zwrócić. Tak więc

NIE POLECAM sklepu MORELE.Net z KRAKOWA

post-144628-1189003907_thumb.jpg

post-144628-1189003925_thumb.jpg

Edytowane przez piotr40

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat- Stanowczo ODRADZAM korzystania z tego sklepu !! oto cytat z regulaminu:

"Jednocześnie firma iCOMP.pl ze swej strony dokłada wszelkich starań, żeby towar został dostarczony do klienta bezpiecznie i nieuszkodzony." No faktycznie nie ma to jak wsadzić (w moim przypadku zasilacz) zapakowany fabrycznie przez producenta do opakowania kuriera i... już. ZERO styropianu, folii bąbelkowej czy choćby gazet!!! Paczka praktycznie nie ma szans na dotarcie bez naruszenia (czego po opakowaniu GLSu nie można stwierdzić- ponieważ jest to zwyczajna siatka zgrzewana na ciepło- uderzeń nie da się stwierdzić bez otwarcia!).

Jeszcze byłem zwodzony że wymienią itp. straciłem 3(!) tygodnie na ich decyzje. Choć jak dzwoniłem to wmawiano mi kłamstwa typu zasilacz zostanie wysłany nowy jak tylko dostaną stary itd. Straciłem i czas i pieniądze. Stanowczo ODRADZAM!

Na dzień dzisiejszy nie mam ani zasilacza ani pieniędzy!!

 

http://img523.imageshack.us/img523/4384/krawedztm6.jpg

http://img104.imageshack.us/img104/9451/przoduj1.jpg

http://img104.imageshack.us/img104/9733/bokia7.jpg

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Odpisali, że mieli problem z serwisem zewnętrznym i karta jest w naprawie.

Fajny kit. Serwis we Wroclawiu Gigabyte stoi...ostatnio sam oddalem DS3 , odebralem i naprawione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat- Stanowczo ODRADZAM korzystania z tego sklepu !! oto cytat z regulaminu:

"Jednocześnie firma iCOMP.pl ..

dobry Boże! co oni w GLS robią z tymi paczkami ?!!? przecież by takie uszkodzenia zrobić w obudowie zasilacza trzeba by cisnąć nim na 20m ... lub po prostu porządnie potraktować z buta :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy pisze w dobrym temacie, jesli zlym to przepraszam.

 

Co sadzicie o sklepie ulubiony.pl? Jakieś problemy z reklamacja? Ile czeka sie u nich na sprzęt. Ja słyszałem ze 3tyg czeka sie u nich na sprzęt? Prawda to?

 

Czekam na opinie...

Edytowane przez MatroX13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Arche - zawieszone przez allegro.

 

http://allegro.pl/show_user.php?uid=3505076

 

Moj kolega ma tam karte graficzna na reklamacji (leadtek 6800 AGP) od 5 miesiecy i do dzis nie moze jej odzyskac, zglosil juz na policje tez, ale na razie czisza.

 

Co jak co ale jak kupowac to w powaznych firmach, czasami ktos mowi ze daja np. obrazki z gier przy slabych kartach LOL ale to co przekszadza, ktos potem woli isc do krzaka i kupic cos, jego sprawa:). Ja jak kupuje online to komputronik.pl, sirius.pl, icomp.pl i gral.pl. W opisach firm widac ze duzo osob pracuje i duze firmy, a ceny i tak maja ciekawe.

 

Dziwne to co napisal newbee o icomp -ja juz 5 rzeczy u nich kupilem (2 do pracy, 3 prywatnie) i wszystko bez problemu. 1 mialem na reklamacji - fajna sprawa, bo jest wglad online do swojej reklamacji, wymienione u producenta i wrocilo. Na PCLabie tez zalozyl o tym topic (chyba na kazdym forum lol) i tam sie wypowiadali z firmy i wyszlo ze koles racji nie ma, napis GLS "3kg" to stara rzecz z opakowan GLS, folia chorni tylko przed wilgocia poprostu, klient nie podpisal protokolu szkody, ponoc dostal info ze bedzie mial nowy zasilacz i tak, to nawet nie odpisal. Wg. prawa takze nie ma racji. Wiecej nie pamietam; ) ale bula duza dyskusja na konkurencyjnym ; ) forum to jak ktos chce, moze poszukac sobie.

 

Z siriusem tez raz czy dwa czytalem rozne opinie, a o dziwo zadnych problemow. Najczesciej pewnie jest tak, ze ktos cos zepsuje czy nei ma racji, to idzie i pluje na forum, aby szukac poparcia. Cos jak Samoobrona :).

Z komputronikiem problemow nie bylo nigdy nic:D

W Gralu raz mialem opoznienie 4 dni, ale dostalem ladne przeprosiny i gratisa, wiec nic tylko chwalic:)

 

Oczywiscie czasmai kupuje tez allegro czy jakies inne firmy, ale to nie sprzet ale ciuchy lub cos to sie nie liczy :P

Edytowane przez zonepc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proline - Gliwice

 

Dalem im szanse dostarczyc mi karte graficzna do sklepu 3 dni stracone na czekanie a na koniec " moze bedzie za kolejne 3 dni". Znajomi mieli podobnie ale zaryzykowalem :/

 

 

Lepiej dac te kilka zloty wiecej i kupic w normalnym sklepie a nie u tych pajacow co sobie zarty z ludzi robia i czas marnuja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:sad: ULUBIONY.PL :sad:

 

Plusy:

 

1) Niskie ceny

2) Brak

3) Brak

 

 

Minusy:

 

1) Brak numerów telefonu a więc brak kontaktu

2) Nie odpowiadają na e-maile, osób które nie zamówiły towaru a więc niezarejestrowanych

3) Odpowiadają na e-mail do 3 dni po wpłaceniu należności; pytania o terminy dostawy lub przyczyny opóźnienia pozostają bez odpowiedzi.

4) Terminy dostaw ..... dużo osób jak już ustaliłem czeka ponad 2-3 tygodnie i nie otrzymują jakiejkolwiek informacji o terminie dostawy.

5) Żądania zwrotu wpłaconych pieniędzy pozostają bez odpowiedzi.

 

Dla osób, które wybiorą ofertę ulubiony.pl polecam odbiór osobisty (jedyna możliwość zakupu)

 

Proszę także oby osoby pokrzywdzone przez nieuczciwe sklepy internetowe aby:

- pisały do administratorów serwisów porównujących ceny o usuwanie ofert nieuczciwych sklepów

- specjalne oznaczanie takowych ofert

 

:angry:

Edytowane przez KrzychuAP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4speed.pl

Wyslalem do nich ok 15 pazdziernika zasilacz (TAGAN TG380-U01 v3 ) z ktorym mialem problem i wspolnie na forum doszlismy co jest nie tak. Opisalem problem, ksero gwarki tez wrzucilem. Paczka wyslana piorytetem przez PP dalem 10zl(oczywiscie na pytanie czy zwroca za przesylke juz nie odpowiedzieli). Dzis jest 23 listopada, a zasilki jak nie bylo tak nie ma. Wyslalem 5 maili, dzis kolejny jesli nie dostane odpowiedzi do poniedzialku to zadzwonie do nich, bo mnie szlag trafia!!

Ogolnie NIE POLECAM!! (zwlaszcza jak ktos nie mieszka blosko Wroclawia - bo wtedy mozna sie przejsc do nich:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sirius.pl

 

 

złożone zamówienie, dogadany rabat (kwota ponad 3k)

wysyłka - opóźniona blisko tydzień, słyszałem różne wytłumaczenia czemu zależnie od tego z kim rozmawiałem (od teorii w stylu tir gdzieś indziej pojechał po wysłaliśmy już paczkę ale wróciła do nas uszkodzona..wtf)

 

paczka w końcu doszła ale wyfakturowana na kwotę bez rabatu:] to telefon - nie ma problemu dosyłamy fakture korygującą,, dosyłają ~miesiąc (telefon do nich raz w tyg..) dosla mi ja na maila i mam przefaxowac do nich. jakos rozsadniej bo poprzednia wersja brzmiala przyjdzie poczta,, mam podpisac i poczta odeslac,, jak by mi sie chcialo chodzic za zakupami to bym poszedl na zakupy :P w kazdym razie ogolnie ok jak ktos ma czas i lubi sobie pogadac,, towar ok,, jak ktos chce miec na czas i bez zbednego pier.. radze szukac innych sklepow

 

u mnie na czarnej liście

 

Edit: uzgodnione telefonicznie ale niewiele z tego wynikło.. faktury dalej nie mam.. nie dziwi mnie to zbyt mocno ponieważ podobną wartość miały i poprzednie uzgodnienia telefoniczne

 

raz jescze: NIE POLECAM SIRIUSA

 

edit: ostatecznie dosłali pdfa ale odesłać już miałem pocztą,, zakupy do domknięcia tj otrzymania wpłaty różnicy z faktur trwały pełen miesiąc i pewnie z 15 telefonów

 

dla cierpliwych ;]

Edytowane przez forest kila zbila

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proline - Gliwice

 

Dalem im szanse dostarczyc mi karte graficzna do sklepu 3 dni stracone na czekanie a na koniec " moze bedzie za kolejne 3 dni". Znajomi mieli podobnie ale zaryzykowalem :/

Lepiej dac te kilka zloty wiecej i kupic w normalnym sklepie a nie u tych pajacow co sobie zarty z ludzi robia i czas marnuja.

na oddziały proline trzeba uważać (rządzą się własnymi prawami), jakiś rok temu pan Rafał Korzeniowski szef oddziału w Wałbrzychu... ( nazwiska są dostępne publicznie http://proline.pl/shop.php?id=workers , a jak wiadomo samo nazwisko i imię nie podlega ustawie o ochronie danych osobowych )

 

...sprzedał znajomemu kartę graficzną (zwykłą wersje) 6600 Galaxy po cenie wersji GE (różnica na tamte czasy około 150zł ), wyczuł że osoba jest mało obeznana i bezczelnie wcisnął gorszy produkt, po 2 tygodniach kumpel zaprosił mnie do siebie abym pomógł mu w konfiguracji pc, stwierdziłem że znajomy został oszukany, 30 minut i jesteśmy w sklepie, szefuńcio nawet słówkiem się nie odezwał tylko zwrócił cała sumę pieniędzy (~450zł) przyjmując kartę używana 2 tygodnie .

słyszałem też od innych osób że podmieniali procesory w pudełkach ( np zamiast Athlona64 znajdowałeś Semprona 64)

cyrki były niezłe, na szczęście teraz się 'uspokoiło' bo sprawa była zgłoszona do centrali, ale niestety stara ekipa oddziału pozostała

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komputronik.pl

 

Zakupiłem parę dni temu płytę główną DFI Infinity nF Ultra II M2/G na której zamierzam złożyć bratu komputer. Wszystko cacy, zapłaciłem z góry, towar otrzymałem 10.01. Na pierwszy rzut oka wszystko było ok. Jednak gdy rozpakowałem płytę i się jej dokładnie przyglądnąłem zauważyłem że posiada ona ślady po śrubkach, maskownica na porty płyty ma wygięte blaszki (normalne podczas użytkowania), a instrukcja była czytana. Dodatkowo jeden róg płyty jest nieco odkształcony, co dzieje się nieraz w przyciasnych obudowach. Płyta nosi więc ewidentne ślady użytkowania! Poniżej zdjęcia.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika

 

Przebolałbym ten fakt, gwarancja jest, ale po podłączeniu płyty okazało się że uwalony jest odczyt napięcia procesora, cały czas pokazuje on 2,04V niezależnie od ustawionej w biosie wartości. Otrzymałem więc płytę która prawdopodobnie trafiła do reklamacji. A że usterka niewidoczna jest dla laika pchnięto ją dalej. Robiłem już wiele razy zakupy w różnych sklepach w internecie, ale komputronik jako pierwszy wykręcił mi taki numer. Jeżeli płacę za nowe to takie chcę otrzymać. Podobno komputronik jest najlepszy czym usprawiedliwia się wysokie ceny sprzedawanych przez nich produktów. Co zrobilibyście na moim miejscu? Trzymali płytę czy reklamowali? W sumie już zdecydowałem na 70% że sprawdzę czy rzeczywiście mają dobry serwis gwarancyjny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chcesz sprawdzać ich serwis i czekać kilka tygodni ?

 

na Twoim miejscu oddał bym ją natychmiast i żądał zwrotu kasy, jedź ich ostro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MAXKOMPUTER

http://www.maxkomputer.com

róg ulic Uznamskiej i Polanki - Bydgoszcz

 

Kumpel zakupił troszkę gratów z w/w sklepu, wszystko niby cacy, całość złożona do kupy, ale po pewnym czasie sprzęt zaczął się wysypywać... Z racji, że nie miałem czasu, a on miał gwarancję na wszystkie podzespoły, to chłop podjechał do sklepu i tu się zaczęła gehenna.

Nie dość, że komputer stał nie ruszony przez ponad tydzień i nie ustalono przyczyny awarii, to na "deser" i chyba, żeby mnie krew zalała odwrócili mu cooler o 180st., a na czapkę napakowali chore ilości n/n pasty. Przy odbiorze komputera skwitowali mu tylko, że oni generalnie problemu nie widzą i sprzęt chodzi cacy, a jedyną czynnością jaką zrobili to poprawa montażu nieszczęsnego coolera (sic!).

Chyba nie muszę pisać, że komp wiesza się nadal... a jak zobaczyłem tego Fryzjera to już kur... mnie wzięła na maksa!

 

Sami zobaczcie jak wygląda profeska w ich wydaniu:

 

Dołączona grafika

Edytowane przez Boxster

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TOPMARKET.PL

http://www.topmarket.pl/

 

Zakupiłem u nich lodówkę, na stronie pisało, że niby jest dostępna, po tygodniu zadzwonili, że jej nie mają i nie będą mieć, to mogli by ją chociaż z cennika usunąć, no nic grzecznie podziękowałem i zrezygnowałem. Szukałem w innych sklepach, ale coś ciężko było z tym modelem (starszy se wymyślił bajerancką lodówe) więc wróciłem na stronę topmarket.pl znalazłem podobną zamówiłem i nic znowu cisza, po tygodniu zniecierpliwiony dzwonię po jakieś informacje no i dowiedziałem się, że tej lodówki też nie mają i nie będą mieć. No to spytałem się Pani przy telefonie, czy mają tam na stanie jakąś podobną lodówkę, podała model, sprawdziłem, pasowała mi, więc chciałem zamówić, ale na wszelki wypadek spytałem się czy dojdzie na święta (zamawiałem to 15 grudnia więc mieli 6 dni roboczych, nie licząc Wigilii choć ludzie pracowali do południa wtedy), miła Pani powiedziała, że tak oczywiście lodówka będzie nawet szybciej bo wyślą może nawet dziś, zadowolony podziękowałem i zacząłem czekać. Oczywiście po tygodniu cisza, przyszły Święta, skończyły się no to mówię zadzwonię i sie dowiem ci się stało. Dzwonię tym razem odebrał ktoś inny mówię, że kupiłem lodówkę miała być wysłana i dalej jej nie ma, na co Pan mnie poinformował, że oni ją mieli tylko musieli sprowadzić do głównego sklepu bo tylko stamtąd wysyłają i że właśnie przyszła. No to pytam się czy dziś wyślą, na co Pan stwierdził, że zostało kilka dni do końca roku i oni już paczek nie wysyłają, bo istnieje prawdopodobieństwo, że utknie gdzieś u kuriera, jakoś nie chciałem wierzyć, no ale po zapewnieniu, że wyślą zaraz po nowym roku zgodziłem się. Dzwonię do nich 3 stycznia z zapytaniem czy wysłali paczkę, na co Pan powiedział, że tak posłali, no to mu mówię, że poproszę o numer paczki w celu skontaktowania się z kurierem, to zaczął ściemniać, że jeszcze numeru nie dostali będzie jutro. Jakoś się powstrzymałem od powiedzenia Panu paru miłych słów i zaczekałem jeszcze ten jeden dzień, dzwonie do nich po południu odebrał znowu ktoś inny mówię co i jak i sie okazało, że paczki jednak nie wysłali, ale wyślą w poniedziałek zaraz z rana, to im powiedziałem, żeby se tą lodówkę zatrzymali i że rezygnuje, no i się rozłączyłem, podsumowując czekałem 26 dni, telefonowałem po kilka razy, straciłem kase na telefon, nerwy nie tylko moje ale i ojca, który był nieźle wkurzony każdym przekładaniem i nic nie zyskałem, dla porównania zamówiłem w innym sklepie, na drugi dzień otrzymałem maila, że maja lodówkę i wyślą do 3 dni roboczych i gdzieś po tygodniu od zamówienia przyszła paczka. Wiem jedno nigdy już w topmarkecie nic nie zamówię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie spodziewałbym się że wpisze tu zenfista ale -> obniżają loty ? każdemu może się zdarzyć ale do tej pory im się raczej nie zdarzało

 

wplacone 16tego czyli poprzednia środa, dzisiaj mamy wtorek, nie wiem kiedy sprzęt dojedzie a pan z którym rozmawiam chyba nie wie o czym rozmawiamy

niskie loty,, kupilem u zena drożej niż mogłem kupić na miejscu ze wzgledu na wygodną obsługę, brak problemów z gw, ogólnie - wzorową jakość obsługi,, a tu takie jaja,,

treść rozmowy,, zwróćcie też uwagę na godziny :]

 

Dołączona grafika

 

po rozmowie tel wszystko wyjaśnione,, sytuacja jednorazowa i myślę że się nie powtórzy chłopaki mają sajgon wynikający z czynników zewnętrznych,, zostaje ku potomnym ale nie jako przykład złej a raczej dobrej obsługi.. a dla zena + za reakcje,, nie kazdy potrafi po prostu przeprosić,, sprawa załatwiona :)

Edytowane przez forest kila zbila

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zenfist.pl

 

28.01 złozyłem zamówienie na Accelero S1. Stan magazynowy wskazywał na "średnią ilość"

W ten sam dzień przelew. Uznanie wpłaty nastąpiło 3 dni później co już mnie zdziwiło.

 

3 dni po uznaniu wpłaty, nic się nie zmieniło, na czwarty dzień patrze na ich stronę a tu "towar w dostawie"

 

No super. Szkoda, że przez tyle dni ponoć była średnia ilość, a nagle dla mnie 4 dni po zaksięgowaniu pieniędzy brakło.

 

Na 2 moje maile zero odzewu. Ze strony Zenfista również brak jakiejkolwiek informacji o tym, że czas realizacji się wydłuży i czy będę czekał. Minęło już 12 dni, a 5 dni już towar jest w dostawie i nadal go nie ma, a Zenfist niezbyt się interesuje tym, że ja czekam, a mi uszy puchną.

 

Nie wiem nawet czy się tam dzisiaj do nich dodzwonię, ale w poniedziałek rezygnuję i niech oddają przelane pieniądze.

 

Zawiodłem się na ponoć bardzo rzetelnym sklepie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość robot

WWW.ZNAK.PL - ODRADZAM

 

Odeslalem mobo na gware , z adnotacja o padnietym biosie (plyta padla podczas wgrywania)

Dostaje zwrot z powodu uszkodzenia mechanicznego... Wygieli pin i odmowili reklamacji.

Na wlasna reke wymieniam kosc biosu i wszystko smiga.... Po czym jak im to napisalem odzewu brak !!

 

Mniej obeznany uzytkownik dzieki niekompetencji i oszukanczej praktyce serwisu ( wygieli pin aby nie uznac gwary) musialby wyrzucic mobo do smietnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RETURN Lublin

 

zakupy powiedzmy okej - prosiłem o możliwie kompatybilne klocki (instalacja wifi w firmie w sobote,,) dostałem karty które nie chciały działać z apekiem (zresztą inne niż zamówione ale - nie miałem czasu czekać na korektę, szukanie w magazynie,, stać u nich i obserwować jak pracują ;)) i cały poniedziałek firma stała

gwarancja (apek wyzionął ducha po 20h pracy...) - olewka,, wymiana (sprzęt przecież uwalony jako nowy..) tylko w kompletem tekturek etc.. tekturki jednej brak - brak wymiany u nich,, jak się właśnie dowiedziałem - brak też gwarancji jeśli nie ma kompletu,, a tekturki brakuje,, zostaje gwarka przez rma z dodatkowymi kosztami,, im w pupy wiecie co ;)

jedna z kart sieciowych również okazała się uwalona, rozłączała sieć co 10-30minut,, tutaj podobnie - komplet z pudełkiem i sterownikami,, na co im pudełko do ewidentnie uwalonego sprzętu ? rozumiem że do monitora czy czegoś dużego wymaga się pudełka ale do karty sieciowej ?

ogólnie - utrudniają,, po zakupach jestem cholernie niezadowolony,, namarnowali mi czasu,, musiałem świecić oczami ;) teraz chce oddać to co sprzedali uwalone to marnują mi jeszcze więcej czasu.. kwota nieduża ale wolę mieć 200zł w kieszeni niż w śmietniku

 

po telefonie - karta zdiagnozowana, sprawna,, teraz odbiorę i co ? upalę ją żeby już zróciła na pewno nowa sprawna ?? nie wierze żeby testowali ją dłużej jak 10 minut

Edytowane przez forest kila zbila

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PCGSM2

 

Kupiłem od nich e2160, jeśli chodzi o towar to nie mam zastrzeżeń, chociaż pudełko mogło by nie być tak zmasakrowane, ale jeśli ktoś chcę FV to odradzam, najpierw wysłali mi paragon zamiast faORT: ORT: ORT: ktury, po odesłaniu czekałem prawie miesiąc na FV i otrzymałem, ale źle wystawioną. Procesor kupiłem na początku lutego, FV wystawione z datą 3.03.2008r. .... a dla mnie data wystawienia ma duże znaczenie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RETURN Lublin

 

zakupy powiedzmy okej - prosiłem o możliwie kompatybilne klocki (instalacja wifi w firmie w sobote,,) dostałem karty które nie chciały działać z apekiem (zresztą inne niż zamówione ale - nie miałem czasu czekać na korektę, szukanie w magazynie,, stać u nich i obserwować jak pracują ;)) i cały poniedziałek firma stała

gwarancja (apek wyzionął ducha po 20h pracy...) - olewka,, wymiana (sprzęt przecież uwalony jako nowy..) tylko w kompletem tekturek etc.. tekturki jednej brak - brak wymiany u nich,, jak się właśnie dowiedziałem - brak też gwarancji jeśli nie ma kompletu,, a tekturki brakuje,, zostaje gwarka przez rma z dodatkowymi kosztami,, im w pupy wiecie co ;)

jedna z kart sieciowych również okazała się uwalona, rozłączała sieć co 10-30minut,, tutaj podobnie - komplet z pudełkiem i sterownikami,, na co im pudełko do ewidentnie uwalonego sprzętu ? rozumiem że do monitora czy czegoś dużego wymaga się pudełka ale do karty sieciowej ?

ogólnie - utrudniają,, po zakupach jestem cholernie niezadowolony,, namarnowali mi czasu,, musiałem świecić oczami ;) teraz chce oddać to co sprzedali uwalone to marnują mi jeszcze więcej czasu.. kwota nieduża ale wolę mieć 200zł w kieszeni niż w śmietniku

Z tego co sie orientuje, to nie potrzebujesz oryginalnego opakowania, zeby reklamowac sprzet. Zmienily sie chyba przepisy to regulujace. I nie musisz wcale korzystac z RMA - niezgodnosc towaru z umowa, za ktora odpowiada SKLEP (a nie produent).

Edytowane przez ridczak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SIRIUS.PL

 

moze nie bede odradzał bo sklep wyglada na porządny, kilka znajomych kupowało i nie slyszalem wielu negatywnych opinii na ich temat

 

jednak, szukalem monitora miesiąc, jak juz z wielkim trudem wybrałem model i zlozylem zamowienie, okazało sie ze nagle jest problem z mailami, dostawcami i telefonami

po 2 tygodniach czekania zrezygnowałem z zamowienia <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SIRIUS.PL

 

moze nie bede odradzał bo sklep wyglada na porządny, kilka znajomych kupowało i nie slyszalem wielu negatywnych opinii na ich temat

 

jednak, szukalem monitora miesiąc, jak juz z wielkim trudem wybrałem model i zlozylem zamowienie, okazało sie ze nagle jest problem z mailami, dostawcami i telefonami

po 2 tygodniach czekania zrezygnowałem z zamowienia <_<

miałem z nimi podobnie przy zakupie telewizora,, ginęły tiry całe telefony się psuły kurierzy odsyłali a ustalony rabat wracał na konto coś ponad miesiąc,, chyba sobie na lg urządzili przedsprzedaż;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...