Skocz do zawartości
Slayer

Geforce 6600 GT - AGP

Rekomendowane odpowiedzi

dzieki to znaczy ze niemusze testowac hl2

a co do dooma 800na600 gorzej od fxa

1397561[/snapback]

W doom spokojnie mozna pograc w 1280 chociaz ja tej gry nie przechodzilem bo kiszka to w timedemo mialem okolo 70 klatek tylko nie pamietam czy to bylo w 1280 czy w 1024

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm ja na takim sprzęcie jak twój mam 27:(

1397876[/snapback]

test trzeba powtorzyc z 2 razy

ja sprawdzalem timedemo u siebie na kt400 i mam high 57fps po dwoch testach i grafa niekrecona a w ultra 49fps oba 1024na768 stery oficjalne 71.89 czyli cos masz nietak

Edytowane przez Umbrella

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I to coś wybitnie skopane... u mnie 1024x768 Ultra (bez grzebania w configu) 70 klatek...

 

Wyczyść elegancko stery na wszelkie możliwe sposoby i zainstaluj jeszcze raz. No i trzeba pamiętać że timedemo musi się "rozgrzać: :| - dopiero tak za 3 razem śmiga :| jak trzeba...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm oczywiscie mówicie o wynikach przy anizo na 4 i ziporowaniu na 8? hmm trzy razy formatowąłem hdd i próbowłem chyba z 20 rodzaji sterów:(

 

Update: ok panowie mieliśta rację:) przy drugim puszczeniu timedemo pod rząd przy 1024x768 na high bez aa i af mam 71,3fps. Jak dam 4aa i 8 af to jest 36,7fps. Niby nie tragedia ale ponoc doom 3 mial na tych gefach chodzic lepiej...

Edytowane przez Anomandarist

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Update: ok panowie mieliśta rację:) przy drugim puszczeniu timedemo pod rząd przy 1024x768 na high bez aa i af mam 71,3fps. Jak dam 4aa i 8 af to jest 36,7fps. Niby nie tragedia ale ponoc doom 3 mial na tych gefach chodzic lepiej...

1398743[/snapback]

No a nie chodzi? W doom3 nie ma co wlaczac AA bo wg mnie oprocz duzego spadku wydajnosci niewiele to daje. Lepiej pograc w 1280 gdzie AA juz nie jest tak bardzo potrzebny. U mojego kolesia na p4 2,4ghz fx5600 podkreconym ale nie pamietam na ile w 800x600 i chyba na medium w timedemo mial cos 23 klatki heh

 

Anomandarist - na 6800 bys mial podobne wyniki. Chociaz z drugiej strony mi sie wydaje ze ja 73 klatki to mialem w 1280... Powylaczaj w sterach aa i af (i w grze tez) i podaj wynik w timedemo na podkreconej karcie w 1280.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy high czy ultra?

 

przy high i 1280x1024 mam 57fps na grafie 550/1050 czyli chyba miałeś te 73 fps przy 1024 bo ja przy tej rozdziałce mam własnie w tych granicach cyzli te 71,3fps co dziwne jak dam mu na 1280x1024 na ultra i anizo na 8 a aa na 2 to mam 38fps w time demo. Hmm szkoda tylko ze timedemo timedemem a gra sie w wielu miejscach juz na samiusienkim poczatku przycina:( i niby mam powiedzmy 35-40 fps według wrapsa i na chwile spadaja do 10 albo 1

Edytowane przez Anomandarist

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy high czy ultra?

 

przy high i 1280x1024 mam 57fps na grafie 550/1050 czyli chyba miałeś te 73 fps przy 1024 bo ja przy tej rozdziałce mam własnie w tych granicach cyzli te 71,3fps co dziwne jak dam mu na 1280x1024 na ultra i anizo na 8 a aa na 2 to mam 38fps w time demo. Hmm szkoda tylko ze timedemo timedemem a gra sie w wielu miejscach juz na samiusienkim poczatku przycina:( i niby mam powiedzmy 35-40 fps według wrapsa i na chwile spadaja do 10 albo 1

1399242[/snapback]

Na ultra nawet nie ustawiaj bo tam praktycznie nie ma przyrostu jakosci - jedyna roznica to to ze tekstury nie sa kompresowane... ale wydajnosc mocno przy takim zabiegu spada. No a ten poczatek gry taki juz jest. Na 6800 jest z reszta tak samo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam:)

 

-Focus!!  najpierw kilka slow do ciebie:), ja wiem ze chcesz jak najlepiej i nie podwazam twoich intencji ale takim zachowaniem robisz ludzia wode z mozgu!!, od samego poczatku tego topicu starasz sie udowodnic ze nvidia tylko nic nie robi oprocz oszukiwania klientow,

A powiedz mi proszę, gdzie to ja udowadniałem? Powiedz mi proszę, gdzie nVidia podała, że NV43 (GF 6600/GT) ma 8 potoków renderujacych? Bo ja nie widziałem nigdzie.

 

starasz sie dowiesc ze np.6600GT nie maja 8 poptokow tylko 4x2

Udowodniłem, że nie jest 8x1, choć nie jestem w stnaie udowodnić, że jest 4x2. Ale wygląa na to, że NV43 nie jest ani tym pierwszym, ani tym drugim. Artykuł jest napisany o tym i dokładnie to wyjaśnia.

 

malo tego pod twoimi sugestiami co roz widze poczatkujacych albo malo zaawansowanych uzytkownikow jak motaja sie i zadawaja pytania: wiesz focus a na jaka karte mam te moje badziewie wymienic?? itd itp,

A czy ja mówię, że to są kiepskie karty? Powiedz proszę? Gdzie ja tak napisałem. Mówuiłem kilkadziesiąt razy, że to,l że ona nie ma 8 potoków znaczy tyle, że nie ma 8 potoków i nic więcej. Karta jest nadal wydajna i jest porównywalna i z RAdeonem 9800 PRO jak i X700 PRO (zależy od gry, czasami lepiej czasami gorzej)

 

a przeciez sam napisales strone wczesniej a moze kilka nawet ze nie jestes w stanie udowodnic swojej tezy o nie posiadaniu 8 potokow nowej karty nvidi, to jak to w koncu jest ?

Owszem udowodniłem, że NV43 nie jest 8x1 i tak też pisałem nawet kilka stron wcześniej.

 

bo przeciez jednak wszyscy chcieliby wlacznie ze mna dostac jakis dowod a nie opis twoich testow,bo testy to sami mozemy sobie zrobic w domu i sami wyciagnac wnioski tez,wiec daj jakis dowod  czarno na bialym a nie tylko swoje dywagacje!!

No i są dowody czarno na białym - wszytko masz tutaj: http://www.egielda.com.pl/?a=10&id=169

Najbardziej interesujaće filmiki:

film1

doom3_aa

codecreatures_aa

aquamark3

 

filmy te (zasadniczo wystarczy komentarz pod nimi) udowadniają, że Gf 6600 (gt) nie ma 8 potoków renderujących.

 

osobiscie nic do ciebie nie mam ale jak tak dalej pojdzie tylko wyrzadzisz wiecej szkody niz pozytku!!

Ja również nie gniewam się na ciebie czy coś, ale mam żal o to, że nie przeczytałeś dokłądnei mojego artykułu i nie wyciągnąłeś z niego odpowiednich wniosków. Jeśli czegoś nie rozumiesz to zapytaj - z chęcią odpowiem.

 

Focus po drugie ,pamientam jak ciagle poprawiasz ludzi kturzy opisuja taktowanie pamieci czesto uzywajac koncowego efektywnego taktowania ,i tak zamiast pisac np

500@450 pisali 500@900 , jesli chcesz wiedziec to cale fora uzywaja wlasnie tego efektywnego taktowania i nawet w samych sterownikach mozna znalesc wlasnie tez efektywne np msi nx 6600gt vtd vivo ,wiec jesli sam producent kart tego uzywa to moze nie nawracaj swiata na sile bo tylko znowu robisz zamieszanie!!!

Hmmmm ja wychodzę z założenia, że sam siebie okłamywać nie będę, podobnie jak innych. Zatem jeśli pamięc jest taktowana zegarem 500 MHz to jest to nadal 500 MHz, a nie 1000. Wiesz to jest tak jakbyś powiedział, że w polonezie siedzi 200 koni bo przeciez przyspiesza szybciej niż autobus, który ma powiedzmy 180 (wartości przypadkowe). Mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi.

 

focus juz ostatnia sprawa do ciebie, nie zapominaj w swoich testach i ocenach kart

Od ostatnich recenzji robie to regularnie, choć zawsze wychodziłem z założenia, że wszystko co jest potrzebne do wystawienia oceny znajduje się w tekście i kazdy osobiście powinien sobie ją wystawić. Bo czytanie recenzji na zasadzie przeglądne wykresy i przeczytam zakońćzenie jest moim zdaniem bez sensu.

 

i przedewszystkim w swoich odpowiedziach ludzia ktorzy uwazaja ze masz wiedze ze

karty te czyli 6600gt maja jednak 128 szyne co obniza ich wydajanosc i porownywanie wczesniej jak to czyniles np 6800le mija sie z celem bo ta karta jest 256 bit a nie 128 i juz z tego wynikaja spore roznice ,na szczescie 6600GT nadrabia to sporym taktowaniem, amen

To, że 6800 LE ma 256 bit to, że tak spytam jaki ma związek ? Owszem ma nieco wyższą przepustowosć pamięci, ale tylko nieco, zaś wydajność rdzenia (pixel shaderów) w przypadku 6600gt jest decydowanie wyższa niz w prazypadku 6800LE, dlatego też niepodkręcone karty nie są porównywalne - lepszy jest 6600GT.

 

Bardzo Cię prosze o odpowiedź na moją wiadomość.

 

Pozdrawiam :)

Edytowane przez focus_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takie coś pisze też przy FX'ie 5900 :)

także nie jest to żaden wyznacznik :)

1399598[/snapback]

http://www.nvidia.com/page/geforce_6600.html

o fxsie wiem tyle ze byl nieudany

karty xgi volari maly 8 potokow i chowaja sie za fxsy

Edytowane przez Umbrella

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a o GF 6600 wiemy, że jest to niezwykle udana karta w swoim segmencie

 

zaś o FXie pisali to samo - 1399604[/snapback]

tak wiem ale jak cos jest skopane i ma nawet 8 potokow jak naprzyklad xgi volari

widoczne fx mial 8potokow ale byl nieudana karta

jeszcze jedna sprawa skoro nvidia pisze ze 6600 ma 8czegostam a niema to towar jest niezgodny z opisem i podlega reklamacji bo widzialem pare osob co swoje 6600gt sprzedaja za 650zl a maja je zaledwie pol miecha

Edytowane przez Umbrella

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wiem ale jak cos jest skopane i ma nawet 8 potokow jak naprzyklad xgi volari

widoczne fx mial 8potokow ale byl nieudana karta

1399606[/snapback]

oj nie nie nie :)

FX 5900 miał 4x2 i do tego nawet nVidia się przydała :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wszyscy co te fx kupili powinni je zwrucic nvidi towar niezgodny z opisem

1399612[/snapback]

dlaczego?

przcież nVidia nie twierdziła, że jest 8 potoków w FX'ach

 

Kurcze przecież piszę ci już po raz trzci, że nVidia nigdzie nie twierdzi, żę GF 6600 oraz GF FX 5800/5900 ma 8 potoków - zatem zarzucić nic nie możesz.

 

Pokaż mi proszę gdzie nVidia napisała taki oto fragment:

 

"Pixel Pipeline" - to jest nazwa potoku - jak znajdzisz to będziesz mógł rzucić nVidii na stół GF'a 6600

Edytowane przez focus_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlaczego?

przcież nVidia nie twierdziła, że jest 8 potoków w FX'ach

 

Kurcze przecież piszę ci już po raz trzci, że nVidia nigdzie nie twierdzi, żę GF 6600 oraz GF FX 5800/5900 ma 8 potoków - zatem zarzucić nic nie możesz.

 

Pokaż mi proszę gdzie nVidia napisała taki oto fragment:

 

"Pixel Pipeline" - to jest nazwa potoku - jak znajdzisz to będziesz mógł rzucić nVidii na stół GF'a 6600

1399623[/snapback]

to znaczy ze slowo potok to jest wymysl ati bo tylko oni tak pisza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to znaczy ze slowo potok to jest wymysl ati bo tylko oni tak pisza

1399812[/snapback]

nie.

nVidia używała tego do czasu pierwszych FX'ów, później szybko zostało pozmieniane wszystko na stronach internetowych. Teraz dla "bezpieczeństwa" wypisywane są takie oto stwierdzenia.

 

Zaś potok już teraz traci funkcjonalność w przypadku NV43. Również nowe układy ATI ciężko będzie określić mianem X-potokowców

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to znaczy ze slowo potok to jest wymysl ati bo tylko oni tak pisza

1399812[/snapback]

Mniej wiecej. Bo wyglada na to nvidia nie ma standardowych potokow a tego terminu uzywa sie jako ulatwienia zeby bylo wiadomo mniej wiecej jaka karta ma wydajnosc. I 6600 zostal zaklasyfikowany jako osmiopotokowiec bo w wiekszosci przypadkow tak sie zachowuje ale sa i momenty ze zachowuje sie jak czteropotokowiec (4x2).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mniej wiecej. Bo wyglada na to nvidia nie ma standardowych potokow a tego terminu uzywa sie jako ulatwienia zeby bylo wiadomo mniej wiecej jaka karta ma wydajnosc. I 6600 zostal zaklasyfikowany jako osmiopotokowiec bo w wiekszosci przypadkow tak sie zachowuje ale sa i momenty ze zachowuje sie jak czteropotokowiec (4x2).

1399823[/snapback]

dlatego też w przypadku GF 6600 (GT) pojęcie ilości potoków renderujących wymiera (o czym pisał costi).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mniej wiecej. Bo wyglada na to nvidia nie ma standardowych potokow a tego terminu uzywa sie jako ulatwienia zeby bylo wiadomo mniej wiecej jaka karta ma wydajnosc. I 6600 zostal zaklasyfikowany jako osmiopotokowiec bo w wiekszosci przypadkow tak sie zachowuje ale sa i momenty ze zachowuje sie jak czteropotokowiec (4x2).

1399823[/snapback]

to w gruncie rzeczy odpowiedzialni za to zamieszanie z potokami są redaktorzy niektórych pism jeden pisze a drugi neguje to co ten pierwszy napisał ale żaden niema pojęcia co narobił wśród konsumentów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to w gruncie rzeczy odpowiedzialni za to zamieszanie z potokami są redaktorzy niektórych pism jeden pisze a drugi neguje to co ten pierwszy napisał ale żaden niema pojęcia co narobił wśród konsumentów

1399838[/snapback]

Wiesz - osmiopotokowa karta potrafi pokolorowac osiem pikseli w jednym takcie. A jak na stronie nvidii pisze ze potrafi pokolorowac osiem pikseli to wszyscy pisali ze karta ma osiem potokow. Tylko ze karta 4x2 tez potrafi pokolorowac osiem pikseli (ale w single teksturingu juz tylko 4 ) ale tego juz nikt nie sprawdzil czym ten ge force jest.

A w testach na wydajnosc fillrate w single teksturingu wszystkie 6800 zachowuja sie normalnie tylko 6600 zachowuje sie jak 4 potokowa karta. A jak wiadomo tak karta ma 4 ROPy. Tylko ze tak naprawde 1 ROP jest rownoznaczny z jednym potokiem.

Przez dlugi czas 5900 tez byla osmiopotokowcem dopiero potem nvidia przyznala sie ze jednak jest to 4x2 :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz - osmiopotokowa karta potrafi pokolorowac osiem pikseli w jednym takcie. A jak na stronie nvidii pisze ze potrafi pokolorowac osiem pikseli to wszyscy pisali ze karta ma osiem potokow. Tylko ze karta 4x2 tez potrafi pokolorowac osiem pikseli (ale w single teksturingu juz tylko 4 ) ale tego juz nikt nie sprawdzil czym ten ge force jest.

A w testach na wydajnosc fillrate w single teksturingu wszystkie 6800 zachowuja sie normalnie tylko 6600 zachowuje sie jak 4 potokowa karta. A jak wiadomo tak karta ma 4 ROPy. Tylko ze tak naprawde 1 ROP jest rownoznaczny z jednym potokiem.

Przez dlugi czas 5900 tez byla osmiopotokowcem dopiero potem nvidia przyznala sie ze jednak jest to 4x2  :wink:

1399850[/snapback]

tylko ze 6800 ma 256bit gdyby 6600 miala 256bit to jak by sie zachowala w fill rate single texturingu tak z ciekawosci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...