Gość Boone Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 Z filmow, ktore mialem okazje obejrzec mozna wywnioskowac, ze w double agent bedzie wiecej strzelania, niz we wczesniejszych czesciach, co troszke mnie martwi. Mysle, ze ta czesc bedzie bardziej dynamiczna, jednak straci na tym klimat, a co wy o tym myslicie?IMO w Pandora Thommorow strzelania praktycznie nie było. W Chaos Theory już troche więcej a jeżeli Ubisoft pójdzie za ciosem to z kolejnej części SC zrobi nam się taki troche Hitman co mi się wcale nie podoba :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 29 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2006 Co by nie było, to mam nadzieje ze Ubi Soft tego nie zepsuje i kazdemu kto grał w Splinter Cell gra bedzie sie podobać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDK Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 W chaos theory można było przejśc na 2 sposoby i myślę, że tutaj też tak będzie. W poprzednich częściach (1 i 2) było za mało swobody i w CT to nadrobili. W nowej części wszystko wskazuje na to, że tej swobody będzie jeszcze więcej i to jest duży plus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 SC:CT bardzo mi się podobał włąśnie dzięki nieco większej niż zwykle swobody. Ale jest jeszcze coś, gra musi być dłuższa niż te "marne" 10h. Inna sprawa jeżeli programiści naprawdę dobrze zainmplementują patent "Double Agent" to wtedy może się okazać że gra ma tak naprawdę kilka różnych oblicz (np. za pierwszym razem gram tak ale za innym zupełnie inaczej co dodatkowo wpływa na przebieg misji). Oby tak było. Boję się jednak, że zrobienie czegoś takiego może okazać się za trudne i zostaniemy jedynie z bardzo uproszczoną wersją tego patentu. No bo jak utrzymać nas w ryzach? Jeżeli grając nie będę mógł np. kogoś zdjać "bo Lambert zabronił" to lipa. Chcę mieć swobodę przynajmniej w jakichś 80-90%. Zabiję kogoś w jednej misji i wpłynie to na przebieg innej. Nie zabiję kogoś innego (a np. "powinienem") i znowu rozgrywka i cele się zmieniają. Na coś takiego czekam i mam nadzieję że to otrzymam/y. Nara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 mały mowy trailer :] http://xfersf05.ign.com/%5E618150264/movie...?position=front Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 TrueVanDal, to raczej jest nie mozliwe. W zadnej grze chyba tak jeszcze nie bylo, co dopiero w Splinter Cell'u, sam wiesz ze gra jest bardzo liniowa, masz do wykonania zadanie i musisz je zaliczyc, inaczej nie przejdziesz misji, i nagle mieliby taki krok do przodu zrobic? ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 30 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2006 TrueVanDal, to raczej jest nie mozliwe. W zadnej grze chyba tak jeszcze nie bylo, co dopiero w Splinter Cell'u, sam wiesz ze gra jest bardzo liniowa, masz do wykonania zadanie i musisz je zaliczyc, inaczej nie przejdziesz misji, i nagle mieliby taki krok do przodu zrobic? ;)Ideą nowego SC jest właśnie "Double Agent". Mam wykonać zadanie jednocześnie się nie zdradzając. Ale to chyba nie oznacza że nie mogę kogoś kropnąć extra (pewnie niektóre osoby ważne dla fabuły będą nietykalne, to fakt, ale jakaś swoboda powinna być). Nie chcę mieć gdzieś nad głową licznika ile rzeczy zrobiłem źle a ile dobrze i jakie będa tego skutki. Chcę się wcielić w Sama Fishera ale zrobić misje "po mojemu" i właśnie tego się boję, że w grze będą zbyt duże uproszczenia. W SC:PT był moment w którym Lambert kazał nam zabić Dalie Thal (chyba tak się ta kobieta nazywała) i mogliśmy to zrobić albo nie a później przez to mieliśmy lekko inne zakończenie tej misji. Liczę na coś takiego ale w większej skali. Np. dylemat: zabić przyjaciela tylko dlatego że "szefostwo" nakazuje czy go oszczędzić i ponieść tego ewentualne konsekwencje. No nie wiem już jak to będzie ale liczę że bedzie "poprawnie". Czekam na gierkę z niecierpliwością. Nara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 21 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2006 (edytowane) No to mamy nowy trailer Double Agenta ;] Pokazane troche gameplayu :wink: Jak dla mnie to super tylko troche za dużo zabijania/strzelania ... Wolałem się skradać i robić misje niezauważonym ;] Tutaj do zobaczenia :) (chodzi o filmik GT Xbox Video Preview) Pozdro Edytowane 21 Lipca 2006 przez Lanc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 21 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2006 Splinter Cell's Headbutting Action Zidane-Style :blurp: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 21 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2006 A mnie się podoba. Więcej akcji i przede wszystkim więcej widać. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 24 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2006 Splinter Cell DA: MP Video (Spies) Splinter Cell DA: MP Video (Mercs) jakoś nie przepadałem za mp w sc i raczej ta część tego też nie zmieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emte Opublikowano 24 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2006 WOW! robi wrażenie, nowe ruchy i wyposażenie z obydwu stron :) zapowiada się świetnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 24 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2006 Jakoś połączenie predatora z tomb raiderem mi się nie podoba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 27 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2006 Jakoś połączenie predatora z tomb raiderem mi się nie podoba.No właśnie :? Z jednej strony dużo lepsza płynność ruchów, lepsza grafika, więcej światła (Chaos Theory przechodzę prawie non stop na noktowizorze) ale czy oni nie zrobili z tego jakiejś rozwalanki? Ciągłe strzelanie? Kanonada? Co to jest? :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emte Opublikowano 27 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2006 Co to jest? :blink: To jest multiplayer :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 27 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2006 To jest multiplayer :)Uffff!! ;) To mam nadzieję, że single będzie bliższy Splinter Cell niż Doom/Quake :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 27 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emte Opublikowano 27 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2006 mam nadzieję, że tak jak w przypadku CT, Ubisoft wypuści jakąś betę multiplayer dostępną dla wszystkich :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0lid Opublikowano 28 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2006 W nowym PSX-Extreme jest PlayTest nowgo Splintera. Co prawda w sumie wersja PS2, czyli najgorsza ze wszystkich, no ale raz ze mozna sie dowiedziec jednak troche o grze, a dwa - ocena 9- na PS2 moze tylko swiadczyc o tym, ze wersje next czyli X360 i PC bedą SYTE ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 28 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2006 (edytowane) Jednocześnie jednak (niestety) recenzent (Koso) zauważa że wersja na PS2 dalej jest graficznie biedniejsza od wersji SC na Xboxa....ale mówimy o SC1 !!!. Mnie tam niska jakość grafiki nie rusza zbytnio (na przeciętnym PC widzę przeciętne obrazki wiec już się przyzwyczaiłem) ale mnie martwi to że podono freamerate co rusz spada ponizej 30 FPSów. Naprawdę mogliby torchę się przyłożyć i do tych stałych 30 FPSów dobić ale już taki urok gier multiplatformowych. Anyway to nadal kawał solidnego softu i jak zauważył wcześniej .:Solid_Snake:. ocena 9- to i tak sporo więc można się tylko cieszyć (a kto wie, może jeszcze dopracują silniczek przed premierą). Co do multi to jak na to patrze to jakoś mnie nie rusza :(. Dziwne bo multi w SC:PT i SC:CT mi się podobało...Merenaries wyglądaja teraz jak banda kloszardów tyle że z MEGA goglami (design w poprzednich częściach był IMO o wiele lepszy). Ale single raczej nie zawiedzie. Do tego wszystko wskazuje na to że ta gra będzie inna w zależności od naszych poczynań. Czyli kilkukrotne przechodzene gry bedzie mile widziane. Nara. Edytowane 28 Lipca 2006 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 28 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2006 Ubisoft Games Delayed na SC: DA trzeba będzie niestety poczekać do końca października - jak dobrze pójdzie i znów nie będzie "delayed" :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boone Opublikowano 28 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2006 Ubisoft Games Delayed na SC: DA trzeba będzie niestety poczekać do końca października - jak dobrze pójdzie i znów nie będzie "delayed" :rolleyes: Z tego co pamiętam to miał być jakoś w Kwietniu. Dobrze mówię ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 28 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2006 (edytowane) Z tego co pamiętam to miał być jakoś w Kwietniu. Dobrze mówię ? Mi się wydaje, że miał być wydany we wrześniu. EDIT : Dobrze pamiętałem ;) It seems that Splinter Cell: Double Agent has been delayed to late October, instead of September as planned. Fragment z news'a do którego link podał kucyk Edytowane 28 Lipca 2006 przez satoshie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0lid Opublikowano 28 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2006 Jednocześnie jednak (niestety) recenzent (Koso) zauważa że wersja na PS2 dalej jest graficznie biedniejsza od wersji SC na Xboxa....ale mówimy o SC1 !!!. Mnie tam niska jakość grafiki nie rusza zbytnio (na przeciętnym PC widzę przeciętne obrazki wiec już się przyzwyczaiłem) ale mnie martwi to że podono freamerate co rusz spada ponizej 30 FPSów. Naprawdę mogliby torchę się przyłożyć i do tych stałych 30 FPSów dobić ale już taki urok gier multiplatformowych. Anyway to nadal kawał solidnego softu i jak zauważył wcześniej .:Solid_Snake:. ocena 9- to i tak sporo więc można się tylko cieszyć (a kto wie, może jeszcze dopracują silniczek przed premierą). Co do multi to jak na to patrze to jakoś mnie nie rusza :(. Dziwne bo multi w SC:PT i SC:CT mi się podobało...Merenaries wyglądaja teraz jak banda kloszardów tyle że z MEGA goglami (design w poprzednich częściach był IMO o wiele lepszy). Ale single raczej nie zawiedzie. Do tego wszystko wskazuje na to że ta gra będzie inna w zależności od naszych poczynań. Czyli kilkukrotne przechodzene gry bedzie mile widziane. Nara. dokladnie... ale UBI ma problemy z PS2, wiec te dropy mogą wynikac wlasnie miedzy innymi z "olania" wersji na PS2, tak samo jak np. olewali GRAW, R6 itd na tą własnie platforme. Ale jesli mimo tych niedociagniec, kiepskiej grafy i dropow, gra wyłapuje 9- i to w beta-tescie, to pelna wersja na nextgeny i PC to 10 jak w pysk strzelił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 29 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2006 dokladnie... ale UBI ma problemy z PS2, wiec te dropy mogą wynikac wlasnie miedzy innymi z "olania" wersji na PS2, tak samo jak np. olewali GRAW, R6 itd na tą własnie platforme. Ale jesli mimo tych niedociagniec, kiepskiej grafy i dropow, gra wyłapuje 9- i to w beta-tescie, to pelna wersja na nextgeny i PC to 10 jak w pysk strzelił.Na 10 to musieliby dowalić coś naprawdę extra w tej grze...ja stawiam na 9+ ;). Boone dobrze myślał. Gra została przesunieta z września ale jeszcze wcześniej była zapowiadana na kwiecień tego roku (co od razu dla większości osób wydało się nierealne do osięgnięcia). No to czekamy do listopada (tak na zapas ;) ). Nara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0lid Opublikowano 29 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2006 Na 10 to musieliby dowalić coś naprawdę extra w tej grze...ja stawiam na 9+ ;). Boone dobrze myślał. Gra została przesunieta z września ale jeszcze wcześniej była zapowiadana na kwiecień tego roku (co od razu dla większości osób wydało się nierealne do osięgnięcia). No to czekamy do listopada (tak na zapas ;) ). Nara. a moze 10- ;d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati666death Opublikowano 29 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2006 Na 10 to musieliby dowalić coś naprawdę extra w tej grze...ja stawiam na 9+ ;). Boone dobrze myślał. Gra została przesunieta z września ale jeszcze wcześniej była zapowiadana na kwiecień tego roku (co od razu dla większości osób wydało się nierealne do osięgnięcia). No to czekamy do listopada (tak na zapas ;) ). Nara. Ja mysle, ze nacieszymy sie nia dopiero na gwiazdke, ale zobaczymy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 30 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2006 Ja mysle, ze nacieszymy sie nia dopiero na gwiazdke, ale zobaczymy:)Uważam że gra już nie zaliczy kolejnego przesunięcia daty premiery. Ten późny poździernik/wczesny listopad jest do osiągnięcia. Inna sprawa że w Polsce możemy mieć miech w plecy jeżeli Cenega postanowi wydać grę w wersji spolonizowanej (co IMO będzie dobrym rozwiązaniem, jak ktoś nie lubi poskiego tłumaczenia to go nie zainstaluje a jak ktoś czekać nie chce to grę kupi np. w zagranicznym sklepie wysyłkowym, może też i tak być że gra wyjdzie i u nas w oryginale w czasie premiery ogólnoświatowej ale wtedy nie ma co liczyć na cenę poniżej 100zł...). Nara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati666death Opublikowano 30 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2006 Uważam że gra już nie zaliczy kolejnego przesunięcia daty premiery. Ten późny poździernik/wczesny listopad jest do osiągnięcia. Inna sprawa że w Polsce możemy mieć miech w plecyTen termin na pewno jest do osiagniecia, ale pytanie, czy bedzie sie im to oplacalo:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 30 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2006 Ehh nie powinni przesuwać. Miło by było ze strony panów z Ubi jeśli wydaliby grę w Polsce w momencie światowej premiery ;) Chociaż jeśli mielibyśmy czekać na pełne spolszczenie jakiś miesiąc to można by było poczekać ;] Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...