TOMAHAWK_ Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 Lepsze diesle :) Wirujące tłoki za dużo spalają benzyny i mają za niski moment obrotowy. 1653173[/snapback] właśnie mają duży moment, i są dość bezawaryjne, dla mnie extra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 (edytowane) ŻE CO? Przecież w Xedosie jedynymi silnikami był 1.6, 2.0 V6 (Xedos 6), w Xedosie 9 był z tego co pamiętam 2.5 V6 oraz 2.3 Miller Cykle, napewno nie było tam, ani jednego silnika Wankla mój błąd, chodziło mi o JC Cosmo :) a jakos głupio skojarzyłem z Xedos :blink: 3 rotor 1 2 3 4 5 6 7 [; Years Available: 1990 to 1996 Engine: 13B (1308cc) twin rotor (2 x 654cc) EFI Twin Sequential Turbos with Intercooler and 20B (1962cc) triple rotor (3 x 654cc) EFI Twin Sequential Turbos with Intercooler Transmission: 4 speed, triple mode electronically controlled auto Power (Approx.): 230hp (172kw) (13B), 300hp (224 kw) (20B) Torque (Approx.): 217 Lb/Ft (294Nm) (13B), 297 Lb/Ft (402Nm) (20B) Weight (Approx.) Series 4: 1510 kg (13B Model), 1610 kg (20B Model) Chassis Prefix: JC-3SE / JC-3S (13B Model), JC-ESE / JC-ES (20B Model) Specification: Type E (Elegant) and Type S (Sports) Edytowane 18 Września 2005 przez grzesiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 Co do brzmienia Rx 8 Mialem okazje slyszec ta Mazde na wysokich obrotach z bliska, jechalem tez przez dluzsza chwile bezposrednio za nia. Jak na sportowy samochod to ma bardzo przecietny odglos silnika... Na zywo slyszalem jeszcze Bmw M3, Mercedes SLK AMG - SUPER az ciarki przechodza ( http://www.rsportscars.com/foto/08/slk55amg05_04.jpg ). Jechalem tez Honda CRX 1.6 V-tec ze sportowym wydechem - pieknie sie wkreca na wysokie obroty brzmi oszalamiajaco jak wierrrtara :). A ta Mazda slabo brzmi .... tak malo przejmujaco jak duzy mikser :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 właśnie mają duży moment, i są dość bezawaryjne, dla mnie extra 1655216[/snapback] Ta i są ich miliony, giną w tłumie i nie ma w nich nic niezwykłego a ile Mazd RX8 widziałeś na ulicach na żywo? Zresztą jak wogóle można porównywać silnik Wankla do klekota? To jak porównanie szwajcarskiego zegarka do snopowiązałki.... Kochasz Wankle, masz kasę - kupujesz RX8, jesteś szarym userem, liczysz każdy spalony litr paliwa kupujesz nudnego dupowoza - proste... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 Co do brzmienia Rx 8 Mialem okazje slyszec ta Mazde na wysokich obrotach z bliska, jechalem tez przez dluzsza chwile bezposrednio za nia. Jak na sportowy samochod to ma bardzo przecietny odglos silnika... Na zywo slyszalem jeszcze Bmw M3, Mercedes SLK AMG - SUPER az ciarki przechodza ( 1656602[/snapback] Wiesz ja na żywo widziałem i słyszałem RX2, RX3, RX4, RX7 1st, 2nd, 3rd gen i jakoś CRX blado przy nich wypada i nudno gdyż to bardzo popularny i mało oryginalny wózek a RXy to egzotyka i rzadkosć...zresztą jak wogóle może komuś imponować CRX...bleee... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 (edytowane) nie napisalem ze mi imponuje CRX, tylko ze wieksze wrazenie wywiera na mnie dzwiek silnika Vtec 1.6 na sportowym wydechu. Crx to malo urodziwy samochod :P ale 900kg + 150 KM sprawia ze ma swiete osiagi bardzo przyjemnie jezdzi sie takim przecinakiem. A przygotowany do sportu A grupowy CRX pozamiata RX8. To moze imponowac :wink: Wracajac do brzmienia, to zalezy od gustu - trudno sie o tym dyskutuje. O ile sie nie myle to dzwiek Rx8 nie zbyt sie podobal redaktorom TopGear'a i Motorvisia a nasluchali sie juz mnostwa sporotowych samochodow. Edytowane 18 Września 2005 przez RS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Overclocked Opublikowano 19 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2005 umnie na osiedlu stoi rx8 to brzmi jak odkurzacz... nic ciekawego ale autko wyglada fajnie szczegolnie z ta dupka ktora czesto tam siedzi na siedzeniu pasazera;) i czeka chu... wie na kogo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 19 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2005 umnie na osiedlu stoi rx8 to brzmi jak odkurzacz... nic ciekawego ale autko wyglada fajnie szczegolnie z ta dupka ktora czesto tam siedzi na siedzeniu pasazera;) i czeka chu... wie na kogo 1656777[/snapback] To jest seryjne auto i nie może buczeć jak BMW pełne drechów :D Nie wiem czy wiecie ale Renesis został wybrany silnikiem roku 2003 i spełnia bardzo surowe normy emisji spalin więc myślę, że w dzisiejszych czasach wizerunek Wankla jako zatruwacza środowiska legł w gruzach. Również jego trwałość została dopracowana, ludzie którzy kupili pierwsze egzemplarze Mazdy w USA mają obecnie ponad 100k km na licznikach i wszystko działa jak w zwykłym samochodzie, spalanie przy normalnej jeździe oscyluje w okolicach 12l/100 co przy tej mocy jest normalnym wynikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[Shinigami] Opublikowano 19 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2005 Ja widziałem RX-8 na żywca 2 razy w jednym sezonie ale nie słyszałem go :( a CRX ma tak dziwną stylistyke że ciężko mu założyc fajny spoiler :) w ogóle ja nie mam konceptu na tuning tego wozu :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KosiMazaki Opublikowano 19 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2005 Dla ciekawskich fajna stronka z osiągnieciami mazdeczek z "winklem" ;] http://www.mazda.com/history/rotary/ Trzeba przyznać że takie to dziwadła ale się sprawdzają, baaa nawet Le Mans'a wygrały w 1991 roku a to o już jest przynajmniej dla mnie coś bo w wyścigach typu endurance nawet klasyczne konstrukcje mają problem z dojechaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAHAWK_ Opublikowano 23 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2005 Witam! Co o nim sądzicie...? ;] Wykorzystanie paliwa w tym silniku to nota rzędu 99%... w sumie to bez znaczenie, wykorzystanie paliwa to jedno a sprawność to drugie, co z tego że wykorzystuje tyle a tyle paliwa, a i tak większa część idzie na ciepło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 23 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2005 Nie porownujcie nieseryjnych wydechow. Wtedy nawey Punto fajnie brzmi. Co do odglosow to nie ma jak V8 nawet takie nowe jak w BMW M3 GTR!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 23 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2005 Kochasz Wankle, masz kasę - kupujesz RX8, jesteś szarym userem, liczysz każdy spalony litr paliwa kupujesz nudnego dupowoza - proste... 1656665[/snapback] Co trzeci diesel z klasy średniej (a4, seria3 ale też np signum lub nowy pasek) kosztują więcej niż te 30.000eur za rx8, więc zastanów się co piszesz. Jaką kasę? Kasiurkę (szczególnie, jak za auto o takich osiągach). A że nie sprzedało się jej dużo mimo niskiej ceny (mówię o zach. landach w Niemczech, bogatszych rejonach Austrii)? Cóż, japońce są mało chodliwym tutaj towarem i nic (nawet silnik roku) tego nie zmieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 23 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2005 Co trzeci diesel z klasy średniej (a4, seria3 ale też np signum lub nowy pasek) kosztują więcej niż te 30.000eur za rx8, więc zastanów się co piszesz. Jaką kasę? Kasiurkę (szczególnie, jak za auto o takich osiągach). A że nie sprzedało się jej dużo mimo niskiej ceny (mówię o zach. landach w Niemczech, bogatszych rejonach Austrii)? Cóż, japońce są mało chodliwym tutaj towarem i nic (nawet silnik roku) tego nie zmieni. 1665081[/snapback] I właśnie chociażby dlatego mając te 30k euro kupiłbym RX8 niż kolejne, pewnie milionowe już w Polsce A4 czy A3. Wolę coś oryginalnego i bardziej wyrafinowanego niż tępe niemieckie kloce wszystkie podobne jeden do drugiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 23 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2005 Z tym się mogę zgodzić, tym bardziej, że właściwości trakcyjne rx8 są doskonałe, a i design jest jak najbardziej si (z350 grający w tej samej lidze to krowa przy tej rx8). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
und3r Opublikowano 23 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2005 ... no i ta druga para drzwi;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...