RazorBMW Opublikowano 17 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2007 Jakie mody - upiększczacze polecacie, bym zainstalował? I co one dokładnie zmieniają, bo wyyyszło ich trochę, i już sam nie wiem co wybrać :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 17 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2007 Lenistwo do kwadratu, bo dokladnie takie samo pytanie padlo na ostatniej stronie... A po screeny mozesz zajrzec tutaj: http://devnull.devakm.googlepages.com/obli...textureoverhaul Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 23 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2007 (edytowane) Mam dziwny problem w Obku,jak walcze z potworami ,to czasem na nich pokazuje się jakiś biały kwadrat,badz czerwony.Nie mam popjęcia ocb,nawet na zegarach default w karcie się tak dzieje więc wychodzi na to ze to nie są arty.Spotkałsię ktoś z czymś takim?Dzieje się to TYLKO kiedy walcze z potworami,na ludziach nie zauważyłem. EDYCJA: Dziwne,wyłączyłem AA w wterach i problem się nie pojawia,działą wam AA+ HDR na Radku x1950 PRO w Obku?Ja jak odpalałem po raz pierwszy obka,miałęm komunikat "nie rozpoznano karty graficznej" No i nie moglem zainstalwoac stery "chuck Patch" jakie dają mozliwosc HDR+AA w obku,umie ktoś ten problem rozwiązać? Edytowane 23 Października 2007 przez Gosu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xsardas Opublikowano 3 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2007 Witam wszystkich Gram w Oblivion'a od ok. 2 tygodni. Gra działa całkiem płynnie, nigdy nie miałem większych problemów. Wykonuję questa w gildii magów - Hełm Krwawego Czerwia - The Bloodworm Helm. I właśnie tu pojawia się problem. Po zagłębieniu się w las który prowadzi do docelowego fortu każda próba zapisania gry, wejścia do innej lokacji (np. dom, ruiny) powoduje błąd w grze i zamknięcie jej do windows. Nie spotkałem się z podobnym bugiem w innych częściach świata. Próbowałem wyłanczać mody itd. co nie poskutkowało. Próbowałem instalować patch który zawiesza się po kilku chwilach, tak jak i spolszczenie. Mój PC: ADM 2048 MHz GeForce 6800 GT 256 MB RAM 1024 MB RAM Ma ktoś pomysł lub plan rozwiązania problemu? Proszę o możliwie szybką odpowiedz, z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carnivore Opublikowano 3 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2007 Witam wszystkich Gram w Oblivion'a od ok. 2 tygodni. Gra działa całkiem płynnie, nigdy nie miałem większych problemów. Wykonuję questa w gildii magów - Hełm Krwawego Czerwia - The Bloodworm Helm. I właśnie tu pojawia się problem. Po zagłębieniu się w las który prowadzi do docelowego fortu każda próba zapisania gry, wejścia do innej lokacji (np. dom, ruiny) powoduje błąd w grze i zamknięcie jej do windows. Nie spotkałem się z podobnym bugiem w innych częściach świata. Próbowałem wyłanczać mody itd. co nie poskutkowało. Próbowałem instalować patch który zawiesza się po kilku chwilach, tak jak i spolszczenie. Mój PC: ADM 2048 MHz GeForce 6800 GT 256 MB RAM 1024 MB RAM Ma ktoś pomysł lub plan rozwiązania problemu? Proszę o możliwie szybką odpowiedz, z góry dziękuje Miałem podobny problem z tym questem i nigdzie nie znalazłem prostego rozwiązania. U mnie błędy i wywalanie do windy występowały jeżeli zbliżałem się do tego fortu przemierzając las z zachodu na wschód. Poradziłem zaś sobie z nim w następujący sposób: wczytałem save'a przed wejściem do tego lasu, udałem się na południe tego obszaru (konkretnie do Fortu Błękitnej Krwii - Fort Blueblood) i stamtąd przesuwając się na północ (starałem się trzymać blisko wschodniej granicy krainy) dotarłem do docelowego fortu bez przeszkód. Mam nadzieję że pomogłem bo rozwiązanie tego problemu napsuło mi sporo krwii. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xsardas Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2007 Dzięki za pomoc, udało się, a myślałem że mnie coś trafi -.^ . W końcu niema to jak sobie zostać Arcy-magiem :P Mam jeszcze jedno pytanko. Wiecie może czy a jeśli tak to jak ulepszyć zbroję/tarczę tak aby dawała odporność na ogień/lód/pioruny/truciznę itd? Na ołtarzu enchant'owania przy dodawaniu soul-gema mam możliwości obronne jedynie Shield i Resist Disease, a chciałbym zrobić szatę broniąca przed żywiołami. Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2007 Masz jakiś spell typu resist: fire, cold, magic? Musisz znać określony czar, aby móc zakląć przedmiot z jego efektem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KZI Opublikowano 15 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2007 Panowie, wielka prośba do Was ;) Zakochałem się w Obliku od pierwszego zainstalowania, ale granie wciąż się odwlekało. czekałem na lepszy sprzęt, potem na dodatek, potem na grafę, znów dodatek i mody finalne, w końcu mam od tygodnia grafę i proca potrafiącego pociągnąć Oblika w zadowalający mnie sposób :) Dorobiłem się podstawki, dodatku Knights.. i Shivering, zainstalowałem spolszczenie (zaznaczyłem fają, mimo tego gadka kolesia w pierdlu jest po angielsku, tak ma być? - napisy są w PL) i textury Quarla (QarlTP3). To działa super, Oblik rozwala texturami, bajka! Ściągnąłem Natural_Environments_v2[1].1.3, ale kumpel mówi, że SI wprowadza nowe typy pogody, także nie wiem, czy dodawać? NE prócz pogody dodaje tęcze, klimat zmienia, robaczki, ptaszki itp ;) Nie będzie się to gryzło? Swojego czasu ostro interesowałem sie sceną modującą Oblika, dużo naczytałem się o Francesko i OOO - dać któregoś? Są już kompatybilne z dodatkami (SI)? Co jeszcze dać, lepszą wodę (Enhanced_Water_v20-8011)? Proszę o pomoc, dokładną pomoc - ja sam nie mam wiele czasu, pracuję codziennie (jutro też), a w domku mam słodki 6ścio kilowy ciężar - dwumiesięczny bobas :) Mam mało czasu na grę, więc chciałbym grać, a nie szukać i 10x instalować Oblika... Bardzo dziękuję za pomoc ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 15 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2007 Ściągnąłem Natural_Environments_v2[1].1.3, ale kumpel mówi, że SI wprowadza nowe typy pogody, także nie wiem, czy dodawać? NE prócz pogody dodaje tęcze, klimat zmienia, robaczki, ptaszki itp Nie będzie się to gryzło? Nie bedzie, bo NE nie dotyka SI. Swojego czasu ostro interesowałem sie sceną modującą Oblika, dużo naczytałem się o Francesko i OOO - dać któregoś? Są już kompatybilne z dodatkami (SI)?Sa. Polecam ktoregos dac, gra sie robi duzo ciekawsza. Oprocz tych dwoch ostatnio pojawil sie tez TIE - Tamriel Immersion Experience (jesli dobrze pamietam), aczkolwiek nie dodaje on nowych przedmiotow ani potworow. Co jeszcze dać, lepszą wodę (Enhanced_Water_v20-8011)?Ja uzywam Phinix Waterfix, bardziej mi sie podoba - ale to juz rzecz gustu. Co jeszcze warto IMHO: - Illumination Within Revived Optimised - swiatla w oknach w nocy, efekt jest zarabisty - Operation Optimization i Streamline dla zwiekszenia plynnosci, ew. OPO (Oblivion Polygone Overhaul) - Unofficial Oblivion Patch i Unofficial SI patch, lataja mase roznych dziwnych bledow, zwiazanych glownie z nieprawidlowo umieszczonymi przedmiotami lub teksturami (np. wpadajacymi w podloge). - Immersive Interface, zeby HUD nie zajmowal pol ekranu - jakis overhaul inventory (ja uzywam Dark UI), zeby bylo widac wiecej niz kilka pzredmiotow na raz i nie trzeba bylo mordowac scrolla ;) - Elven Map Redux zmienia mape i ikonki na tejze na kolorowe, mi sie to bardzo podoba, bo jest czytelniejsze - TNR (Tamriel NPC Revamped) - poprawia twarze NPCow - mozesz sie pokusic o Unique Landscapes, dodaje kupe fajnych miejsc, ie ma duzo sciagania, a efekty sa swietne Jesli bedzie potrzeba, to rowniez Oblivion Script Extender (OBSE), ale to juz zalezy jakich modow bedziesz uzywal, te ktore wymagaja OBSE na pewno beda to w readme mialy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KZI Opublikowano 16 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2007 Sprawdzę wszystko, co podałeś, pewnie jutro pościągam, a w poniedziałek puszczę ;) Bardzo Ci dziękuję ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2007 (edytowane) Kurka, mam wrażenie, że wymagania Obliviona ewoluują wraz ze sprzętem (chyba za sprawą modów), albo ja jestem coraz bardziej wymagający. Do Obliviona miałem już 3 podejścia: 1) Radeon 9800pro 128MB + barton 2500+ + 1GB RAM - zobaczyłem i podziękowałem. 2) To co wyżej tylko z x800gto@16pot. chwilę pograłem i podziękowałem 3) x1950xt 512MB + E2140@3.2GHz + 2GB RAM - płynność świetna do czasu, aż człowiek nie zacznie się bawić modami - upiększaczami i ustawieniami w *.ini - bardzo szybko można załatwić nawet taki sprzęt. Kolejne podejściecie na początku nowego roku: Gf 8800gt 512MB + E2140@3.2Ghz + 3GB RAM Myślę, że wąskim gardłem powyższej konfiguracji będzie "tylko" 512MB VRAM i procek (niedobór procka widać momentalnie, gdy się doda parę modów zwiększających ilość NPC w mieście - gdy zrobimy sobie taki tłumek, jaki w mieście być powinien, to 3.2GHz E2140 zdycha). I pomyśleć, że ta gra jest taka stara i ludzie początkowo grali na katrach typu gf6600... Edytowane 18 Grudnia 2007 przez przemo3642 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RazorBMW Opublikowano 18 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2007 (edytowane) Używam też modu Beaming Sunglare Jak widzę na obrazkach.. pięknie wygląda to słońce ;] Tutaj screeny http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...ail&id=3525 uff... ale się tych modów nazbierało :D I nie mam czasu ich przetestować :( A co sądzicie o muzyce w Oblivionie? ;] - IMO jest piękna! Ja się chyba... popłakałem [ O_o ] gdy usłyszałem muzykę z menu głównego... tak samo z Morrowindem... :cry: Edytowane 18 Grudnia 2007 przez razorBMW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 18 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2007 Myślę, że wąskim gardłem powyższej konfiguracji będzie "tylko" 512MB VRAM i proceki właśnie do tego wychodzą 4 rdzeniowce i grafiki z 1GB vRAM ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzi Opublikowano 18 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2007 i właśnie do tego wychodzą 4 rdzeniowce i grafiki z 1GB vRAM ;] chore to jest :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RazorBMW Opublikowano 24 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2007 (edytowane) Witam! ;] Kiedyś wsio było oki... mam Obka PL, patch 1.2, KotN i SI... i nagle pojawił się problem :( mianowicie : gdy chcę porozmawiać z jakąś postacią, to nie mam opcji dialogowych - mam tylko napis "NIE MAM POWITANIA" i na górze jest jakby kawałek pergaminu :( Any ideas? :( nie chcę straćić swoich save'ów, które dopieszczałem przez prawie rok :cry::cry: Edytowane 24 Grudnia 2007 przez razorBMW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 24 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2007 Ja się z kolei rzuciłem na głęboką wodę z ustawieniami. 1280x1024 AAx4 ANx8 HDR ini. podkręcone do granic możliwości (max trawa, oświetlenie, drzewa widac aż na horyzoncie). Do tego mody na lepsze teksturki i przy cfg takim jak poniżej da się spokojnie grac i fps nie spada poniżej 40. Przy tym że Obek wygląda po prostu uroczo i nic a nic sie nie zestarzal! Wyrazy uznania dla autorów i moderow ;) Tylko czasami dysk zachrupie .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 24 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2007 To moze jakiegos screena zapodasz ? :) Jestem ciekawy jak gra, ktora wyszla 1,5 roku temu wyglada na mega-max detalach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaBlO Opublikowano 24 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2007 Ma ktoś skrina z obliviona doładowanego wszystkimi dodatkami upiększającymi? Caleb zarzuć skrinem x] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 24 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2007 (edytowane) ja mam » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « ja nie mam ngage'a :D Edytowane 24 Grudnia 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaBlO Opublikowano 24 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2007 ...ja też mam ngage'a XD Ale tam nie grałem jeszcze w the elder scrollsa XD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2007 Ja się z kolei rzuciłem na głęboką wodę z ustawieniami. 1280x1024 AAx4 ANx8 HDR ini. podkręcone do granic możliwości (max trawa, oświetlenie, drzewa widac aż na horyzoncie). Do tego mody na lepsze teksturki i przy cfg takim jak poniżej da się spokojnie grac i fps nie spada poniżej 40. Przy tym że Obek wygląda po prostu uroczo i nic a nic sie nie zestarzal! Wyrazy uznania dla autorów i moderow ;) Tylko czasami dysk zachrupie ....To dziwne, że z takimi ustawieniami Ci działa ok - 2xGPU starczy pewnie, ale co z 512RAMU (przy niezbyt wyżyłowanym ini i np. z QTP3 te 500MB na karcie zapełnia się szybko...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 27 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2007 QTP3 reduced miesci sie w 256, max 300 MB (zaleznie od poziomu redukcji) ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 27 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2007 Screeny sie znajda ale to jak juz bede w domu. Wybiore sie w jakis teren zalesiony i cykne foty ;] Wszystko dziala elegancko, ale gra czasami chrupnie z dysku bo trawy jest mooorze :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 28 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2007 (edytowane) Pokaż pokaż ;] ciekaw jestem jak wygląda las dookoła Twojego domu :D lol a tak poważniej, to jakie mody warto mieć gdy ma się 1.5GB ram i 256MB na grafice? Wiadomo, że nie to co u Ciebie Caleb ;] ale myślę, że coś się znajdzie. "Pomożecie?..." ;] Edytowane 28 Grudnia 2007 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 28 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2007 QTP3 Reduced Max powinno dac rade. Do tego Streamline, Operation Optimization i Oblivion Polygone Overhaul zeby podciagnac wydajnosc, o reszcie najwazniejszych modow juz tu bylo nie raz ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 29 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2007 (edytowane) Do tej pory bawiłem się jedynie Frankiem i jakimś modem dla łuczników. Mam jeszcze takie nurtujące mnie pytanie. Czy będzie Elder V ? P.S. Caleb, co z tymi zdjęciami lasu ? :D Edytowane 29 Grudnia 2007 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 29 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2007 Mam jeszcze takie nurtujące mnie pytanie. Czy będzie Elder V ?to oczywiste. Nie zabija się kury znoszącej złote jaja. Pytanie tylko czy będzie to Summerset Isle, Skyrim czy może zupełnie inny kontynent, na przykład Akivir. Z tym ostatnim wiązałoby się stworzenie nowych ras (Tsaesci, Tang Mo, Ka Po' Tun...) i pewnie dodanie (trochę na siłę, ale co tam) dotychczas już stworzonych. Wątpię, aby TES V był bardziej rozbudowany niż TES IV: Oblivion. Bethesda pokazała, że z każdą kolejną odsłoną gry z serii TES są coraz płytsze i uboższe. Fallout 3 będzie mógł nam pokazać, w jaki kierunku idzie Bethesda pod przywództwem Todda Howarda. Ja bym się nie spodziewał czegoś bardziej rozbudowanego niż Oblivion. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 29 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2007 Osobiście to dla mnie lepszy od Obka był Morrowind. Ciekaw też jestem dlatego co pokaże TES V. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 29 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2007 Dla mnie idealem bylby Morrowind na silniku Obliviona ;) Z innej beczki: jak ktos sie zastanawia nad kupnem game of the year edition, to w Empiku za 130zl jest paczka Oblivion+KotN+SI w oddzielnych pudelkach, wiec sa tez wszystkie pozostale platne mody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 29 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2007 Dla mnie idealem bylby Morrowind na silniku OblivionaCzytasz w moich myślach :P lol Tak właśnie myślę, że zamiast zajmować się modowaniem Obka pobawię się Morrowindem. Bo grze potrzebna jest dobra fabuła... ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...