Skocz do zawartości
lyzkov

Oszustwo Wrześni@ka

Rekomendowane odpowiedzi

Piszę ten temat ponieważ zostałem pokrzywdzony przez użytkownika Wrześni@ka. Jakiś czas temu (około 2 miesiące temu) kupiłem od niego selekcjonowany procesor AMD Athlon 3000+ @ 2800mhz 1,42V OEM ponoć nowy, na gwarancji 12 miesięcy. Jak się okazało dostałem go bez faktury/gwarancji pisemnej (nie było możliwości wystawienia) a ok miesiącu użytkowania (vcore 1,4V) procesor nagle padł - bynajmniej nie było widocznego żadnego uszkodzenia mechanicznego/spalenia, wyglądał jak nowy. Ponad 2 tygodnie temu wysłałem procesor na gwarancji do Wrześni@ka. W piątek nagle dowiedziałem się że gwarancja nie uznana z powodu oc procesora. (wcześniej już Wrześni@k twierdził że może być kłopot z wymianą ze względu na wstrzymanie produkcji tego modelu przez AMD) Po tym co się stało z procesorem jednak jasno wynika, że od początku był jakiś trafony. Po rozmowach z Wrześni@kiem i wyjaśnieniach z jego strony stwierdzam że jego działalność jest podejrzana a gwarancji na procesory od początku nie było. Osoby które kupiły od niego procesor mogą czuć się oszukane a w niedługim czasie tak jak i ja poszkodowane.

Poza tym mam wrażenie jakby ta wymieniana przez niego firma nie istniała albo prowadziła jakąś podejrzaną działalność.

 

Zamieszczam tutaj rozmowy na gg z Wrześni@kiem z mojego archiwum gg.

 

 

 

 

13:49:21 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

witam

 

13:49:28 Wrześni@k (GG# 3686298)

witam

 

13:49:50 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

chciałem reklamować procesor zakupiony u pana...

 

13:50:16 Wrześni@k (GG# 3686298)

a kiedy kupowales i jak ?

 

13:50:24 Wrześni@k (GG# 3686298)

Co sie dzieje ?

 

13:50:40 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

wydaje się że padł bo był już sprawdzany na dwóch mobo

 

13:50:51 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ale nie ma na nim śladu żadnego

 

13:50:55 Wrześni@k (GG# 3686298)

a rozumiem że chodził podkręcony ?

 

13:51:15 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

tzn na codzień chodził 2700 @ 1,4v

 

13:51:26 Wrześni@k (GG# 3686298)

no to moze byc problem ale przyslij

 

13:51:28 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

czasami go puszczałem wyżej

 

13:51:31 Wrześni@k (GG# 3686298)

upwoales go z tweaka rozumiem ?

 

13:51:34 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

tak

 

13:51:39 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

jakiś miesiąc temu

 

13:51:50 Wrześni@k (GG# 3686298)

no to tak jak napisalem

 

13:51:56 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ok

 

13:52:27 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

na pewno nie możliwe żeby się spalił, musiał być już jakiś lekko trafiony od początku

 

13:52:35 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

albo nie wiem...

 

13:52:48 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

temperatury były w normie

 

13:53:39 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ok to wyślę w poniedziałek

 

 

 

 

 

20:32:30 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

witam

 

20:32:56 Wrześni@k (GG# 3686298)

witam

 

20:33:13 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

jeśli chodzi o ten reklamowany przeze mnie procesor to go w końcu nie wysłałem do pana

 

20:33:35 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

chciałbym żeby mi pan przysłał fakturę i ja się już sam zajme realizacją gwary

 

20:34:02 Wrześni@k (GG# 3686298)

rto nie jest mozliwe

 

20:34:12 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

dlaczego?

 

20:34:44 Wrześni@k (GG# 3686298)

a jak chcesz to robic jak firmma jest w warszawie ?

 

20:35:13 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

mój ojciec będzie niedługo w Warszawie i będzie mógł to załatwić

 

20:35:32 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

albo może też wstąpić do pana po fakture

 

20:35:37 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ewentualnie

 

20:35:43 Wrześni@k (GG# 3686298)

heh ale ty sam tego od reki nie zalatwisz

 

20:36:06 Wrześni@k (GG# 3686298)

myslisz ze pojedziesz wejdziesz i wyjdziesz z nowym <LOL> ?

 

20:36:25 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

nie sądzę.... żeby to było takie proste

 

20:36:36 Wrześni@k (GG# 3686298)

no wlasnie

 

20:36:40 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ale z realizacją to chyba nie powinno być problemów

 

20:36:53 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

rozumiem że trzeba jakiś kontakt utrzymać

 

20:36:54 Wrześni@k (GG# 3686298)

nie ale ta firma to tylko sobota niedzila

 

20:38:05 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

nie rozumiem, to są dni pracy??

 

20:38:10 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

tej firmy?

 

20:38:21 Wrześni@k (GG# 3686298)

tak

 

20:40:13 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

coś dziwne...

 

20:40:30 Wrześni@k (GG# 3686298)

nie powiedzilbym

 

20:40:32 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

to jakaś dwuosobowa ta firma czy co?

 

20:41:35 Wrześni@k (GG# 3686298)

a co to ma znaczenie ile jest tam osob :) /

 

20:42:52 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

zwykle ludzie nie pracują w niedzielę jeśli firma ma duże zatrudnienie to byłyby problemy z pracownikami bo kto pracuje w niedziele?

 

20:43:04 Wrześni@k (GG# 3686298)

ma dwoch parcoanikow

 

20:43:05 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

to tylko właściciel byłby chyba skłonny

 

20:43:18 Wrześni@k (GG# 3686298)

to jest firma ktora pracuje tylko i wyalcznie na giełzie baotrego w Warszawie

 

20:44:33 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

aha rozumiem...

 

20:44:44 Wrześni@k (GG# 3686298)

ciesze sie

 

20:46:47 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

sprawa się ma tak, że mój ojciec nie jest przekonany co do tego żeby wysyłać procesor do pana to w takim razie niech pan poda pana nr telefonu i mój ojciec się z panem skontaktuje i ustali jak to będzie wyglądać

 

20:47:01 Wrześni@k (GG# 3686298)

a prosze bardzo

 

20:47:05 Wrześni@k (GG# 3686298)

0 600 500 493

 

20:47:10 Wrześni@k (GG# 3686298)

tylko jutro prosze raczej o telefon

 

20:47:17 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ok

 

20:49:57 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a jeszcze mam pytanie w związku z tym zjawiskiem rozlania krzemu

 

20:50:23 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

przecież tego nie da się sprawdzić w normalnych warunkach?

 

20:50:35 Wrześni@k (GG# 3686298)

nie da

 

20:50:52 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a więc proc musi trafić do AMD...

 

20:51:15 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

bo firmy nie dysponują środkami aby coś takiego sprawdzić

 

20:51:29 Wrześni@k (GG# 3686298)

nie wiem jak oni to wymianiaja

 

 

 

 

19:01:32 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

witam

 

19:01:38 Wrześni@k (GG# 3686298)

witam

 

19:02:40 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

jeżeli chodzi o procesor to ma już go mój znajomy w Warszawie

 

19:02:52 Wrześni@k (GG# 3686298)

ciesze sie

 

19:02:58 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

niech pan zadzwoni na: XXXXXXXXX

 

19:03:11 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

i umówi się on z panem

 

19:03:13 Wrześni@k (GG# 3686298)

ja mam zadzownic w sprawie twojej reklamcji to chyba to jakis żart :) ?

 

19:04:20 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

nie musi pan koniecznie teraz w wolnej chwili

 

19:06:32 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

chodzi po prostu o to żeby ten mój znajomy w odpowiednim czasie do pana przyjść

 

19:07:52 Wrześni@k (GG# 3686298)

sory ale ja napewno w zadnej chwili eni zadozwnie o ty reklamujesz sklep nie dzowni do sklepu jesli klient chce reklamowac prcoesor

 

19:10:00 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

no dobrze to może inaczej... on do pana zadzwoni, weźmie od pana fakturę...

 

19:10:24 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

i będzie reklamował w tamtym sklepie od którego pan kupił procka

 

19:14:23 Wrześni@k (GG# 3686298)

ale my sie chyba nie rozumiemy

 

19:15:21 Wrześni@k (GG# 3686298)

tłumaczyłem na jakiej zasadzie jest gwarancja a Pan dalje swoje

 

19:16:50 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

tzn pan mówił że nie musi koniecznie ją zrealizować pan, może to zrobić ktoś inny tyle że musi otrzymać fakturę od pana i mieć czas w sobotę albo w niedzielę na złożenie reklamacji w tej firmie która sprzedaje na giełdzie

 

19:17:38 Wrześni@k (GG# 3686298)

nie mowilem ze ja to musze zrobic ja nawet nie mam na to dowodu zakupu poniewaz nie dostalem z tej firmy wiec ja musze to zrobic osobiscie

 

19:17:49 Wrześni@k (GG# 3686298)

porstu procesor było kilka i były wziete okazyjnie

 

19:17:59 Wrześni@k (GG# 3686298)

pozatym bedzie problemz wymiana poniewaz 3000+ juz nie robia

 

19:19:57 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

dobrze że pan wkońcu wyjaśnił

 

19:20:10 Wrześni@k (GG# 3686298)

ja juz to moiwlem od dawna

 

19:21:17 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

to w takim razie pytanie: jak będzie wyglądać ta wymiana skoro 3000+ już nie ma?

 

19:21:33 Wrześni@k (GG# 3686298)

tego nie wiem juz

 

19:24:21 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ok to jutro się z panem skontaktuje ten mój znajmy i kiedy będzie miał czas to się tym zajmie

 

19:24:25 Wrześni@k (GG# 3686298)

nie ejstem jasnowidzem nie wiem co z nim zrobia nie wiem czy wymienia nie wiem

 

 

 

14:50:50 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

witam

 

14:51:14 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

i jak tam?

 

14:51:17 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

wiadomo coś?

 

14:52:08 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

w związku z reklamacją?

 

14:52:14 Wrześni@k (GG# 3686298)

niestety

 

14:52:59 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

niestety nic nie wiadomo?

 

14:54:20 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

niestety nic nie wiadomo? tak?

 

14:54:45 Wrześni@k (GG# 3686298)

nie wymienia

 

15:03:58 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a jaki powód

 

15:04:00 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

?

 

15:04:05 Wrześni@k (GG# 3686298)

taki jak mowilem

 

15:04:16 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

czyli brak gwarancji

 

15:04:17 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

?

 

15:04:36 Wrześni@k (GG# 3686298)

jest tylko brak gwarancji na podkrecanie

 

15:05:54 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

no ale to w takim razie procesor utracił gwarancję w momencie testowania go przez pana

 

15:07:32 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

to już było oc i to nawet o ponad 50%

 

15:08:02 Wrześni@k (GG# 3686298)

ciezko poeirwdziec zalezy od punkt widzeia

 

15:09:07 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

to jaki jest pana punkt widzenia i jaki jest punkt widzenia tego kogoś kto stwierdził że nie wymieni?

 

15:09:27 Wrześni@k (GG# 3686298)

taki ze nei wymieni bo provesory był krecony to sa dla nich pieniadze gdyby to odemnie zalezało ale coz

 

15:10:19 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

czyli w momencie kiedy procesor był kupowany od pana oni już wiedzieli że będzie kręcony?

 

15:10:29 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

przez pana

 

15:10:32 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

znaczy się

 

15:10:47 Wrześni@k (GG# 3686298)

tak

 

15:11:03 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

to czemu pan pisał że posiada 12miesięczną gwarancję??

 

15:11:25 Wrześni@k (GG# 3686298)

ktos mogl nie krecic nie dawac nie wiem ile raczej wieksdzosc nie łądowała w niego tyle co gwarantowałem

 

15:12:26 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ale to jest nadal std. vcore

 

15:12:36 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

nie powinno się nic dziać

 

15:12:46 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

to jasne że procesor był wadliwy

 

15:13:52 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

równie dobrze mogło się to stać na niższym taktowaniu a nie powinno bo widziałem że ludzie mają na venice nawet 1,65v

 

15:15:09 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a po za tym już podkręcanie go przez pana sprawiało że gwarancja została utracona

 

15:15:34 Wrześni@k (GG# 3686298)

na 1.654 pada procesor napewno

 

15:17:12 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

właśnie że nie - przy dobrym chłodzeniu dużo osób takie v dawało aczkolwiek rzeczywiście takie napięcie jest ryzykowne

 

15:17:27 Wrześni@k (GG# 3686298)

troche wiweecej mialem z tym docznenia i 1.55 to amks dla Vsenice

 

15:17:43 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

no dobra mniejsza z tym

 

15:18:12 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a powiedzmy że ktoś kto kupił od pana venice nie kręci go i mu pada procesor

 

15:18:25 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

też nie ma gwarancji

 

15:18:44 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

bo tamci już "wiedzieli" że był kręcony

 

15:19:10 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a pan kit wciskał że procesory są na gwarancji

 

15:19:11 Wrześni@k (GG# 3686298)

nei am co gdybyac

 

15:19:25 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

oni też nie mają gwarancji na procesor

 

15:19:28 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

tak jak i j

 

15:19:28 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a

 

15:19:36 Wrześni@k (GG# 3686298)

zalezy

 

15:19:48 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

dopuki im się nic nie zepsuje to mają?

 

15:20:03 Wrześni@k (GG# 3686298)

jesli nie kreca to maja

 

15:20:16 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a skąd ma pan o tym wiedzieć

 

15:20:17 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

?

 

15:20:42 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

i tamten sklep który dawał na nie gwarancje?

 

15:24:10 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a skąd ma pan o tym wiedzieć

 

15:24:19 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

i tamten sklep który dawał na nie gwarancje

 

15:24:21 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

?

 

15:24:51 Wrześni@k (GG# 3686298)

bo mi Pan powiedzial heh

 

15:25:11 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ale poza tym dowodu nie ma...

 

15:25:41 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

mogłem równie dobrze nie powiedzieć... i co wtedy?

 

15:27:20 Wrześni@k (GG# 3686298)

ale powiedizalbym pozatym weiaodmo ze slekty sa do krecenia i kazdy sie z tym liczy

 

15:28:44 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

nikt nie kupuje selektów po to rzeby ich wogóle nie kręcić

 

15:28:49 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

i z tym się pan liczy

 

15:29:07 Wrześni@k (GG# 3686298)

tak i ten kyto kupuje tez sie liczy ze moga byc problemy z gwarancja

 

15:29:21 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a raczej brak gwarancji?

 

15:29:33 Wrześni@k (GG# 3686298)

niee

 

16:13:00 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

jestem z powrotem...

 

16:13:19 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

czyli pan powiedział tamtemu sklepowi że procesor był podkręcony?

 

16:13:27 Wrześni@k (GG# 3686298)

nie oni sami to wiedza

 

16:13:50 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

w jaki sposób

 

16:13:52 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

?

 

16:13:59 Wrześni@k (GG# 3686298)

bo sleekty tylko po to brałem

 

16:14:20 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

czyli to oni je selekcjonowali?

 

16:14:32 Wrześni@k (GG# 3686298)

ja

 

16:14:47 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

taka umowa?

 

16:14:55 Wrześni@k (GG# 3686298)

jaka znowu umowa ?

 

16:14:58 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

że pan bierze same selekty?

 

16:15:08 Wrześni@k (GG# 3686298)

ta

 

16:15:09 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

po jakiejś wyższej cenie

 

16:15:23 Wrześni@k (GG# 3686298)

nie eni po wyzszej

 

16:17:13 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

czyli oni sprzedając panu te które się najlepiej podkręcały wiedzieli że będą podkręcane więc gwarancja fomalnie była tyle że tylko formalnie...

 

16:17:36 Wrześni@k (GG# 3686298)

zreszta co to za roznica przciez ja nie musze sie panu tłuamczyc

 

16:17:41 Wrześni@k (GG# 3686298)

to moaj sprawa jaka mam z nimi umowe

 

16:19:32 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

to może dałoby się żebym ja się tym zajął jako że na procesorze zależy mi a nie panu bo ja za niego zapłaciłem; mógłby pan dać jakieś namiary na nich?

 

16:19:42 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

e-mail/tel?

 

16:19:49 Wrześni@k (GG# 3686298)

niestety to nie wchodzi w gre

 

16:19:55 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

dlaczego?

 

16:20:24 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

i jeszcze mam pytanie: dlaczego to wszystko tak długo trwało skoro oni już wiedzieli że nie wymienią

 

16:20:25 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

?

 

16:20:46 Wrześni@k (GG# 3686298)

nie nie widzieli to Pasn sobie to wmowił i wmawia Sobie i mi wiele rzeczy

 

16:23:29 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

czyli w momencie kiedy procesor był kupowany od pana oni już wiedzieli że będzie kręcony?

15:10:29 Ja (6773950)

przez pana

15:10:32 Ja (6773950)

znaczy się

15:10:47 Wrześni@k (3686298)

tak

 

16:25:17 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

wiedzieli że będzie kręcony = wiedzieli że nie będą mogli go wymienić wrazie gdyby się coś z nim stało

 

16:26:24 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

to o jakiej gwarancji tu była mowa? skoro wiedzieli że będzie kręcony to nie powinni wciskać kitu że procesory mają gwarancję

 

16:35:25 Wrześni@k (GG# 3686298)

sprawe wyjasniołem

 

 

 

 

 

15:46:19 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

witam ponownie

 

15:46:50 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

rozmawiałem z kilkoma osobami z tweaka i z tego co się dowiedziałem to co do tej gwarancji to sądzą dokładnie tak jak ja

 

17:18:21 Wrześni@k (GG# 3686298)

?

 

17:19:04 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

tzn że jej tak naprawdę nie było

 

17:19:22 Wrześni@k (GG# 3686298)

rozmiwae

 

17:19:30 Wrześni@k (GG# 3686298)

zPiterem gratuluje <lol2> jak z nim rozmiwales

 

17:19:38 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

jeszcze z kilkoma osobami

 

17:19:45 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

innymi

 

17:19:51 Wrześni@k (GG# 3686298)

ciesze sie

 

17:21:37 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

tak więc albo mi pan w ramach gwarancji odda pieniądze albo nagłośnię tę sprawę na forum.purepc.pl bo to wszystko wydaje mi się conajmniej podejrzane i nietylko ja mogę się czuć oszukany w związku z nieistniejącą gwarancją

 

17:21:51 Wrześni@k (GG# 3686298)

buhhaha

 

17:25:20 Wrześni@k (GG# 3686298)

procesor jest ewidentnie spalony niestety nie ja wymieniam na nowe wiec nic na to ie poradze

 

17:25:33 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

spalony to on nie jest

 

17:25:45 Wrześni@k (GG# 3686298)

ciekawe pewnie przesta chodzic na 1800 i 1,45 tak?

 

17:25:55 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

na pewno nie przez zbyt duże V lub temperaturę

 

17:26:27 Wrześni@k (GG# 3686298)

ale nie musi miec duzej tempraTURY WYSTZRCZY ZE CHODZI PRZEZ TROCHE NA maksymalnych ustawieniach krtzem krzemoi nie rowny tylko Pan reklamuje procesor nikt wiecej

 

17:26:59 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

bo ja trafiłem na wadliwą sztukę

 

17:27:17 Wrześni@k (GG# 3686298)

cikeawe rzeczy owpiadasz nie przepraszam by jeden ale bez problemu dostanowy

 

17:27:25 Wrześni@k (GG# 3686298)

codziennie dowiaduje sie cos nowego

 

17:27:41 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

niesądzę żeby inni puszczali je na def ustawieniach

 

17:27:51 Wrześni@k (GG# 3686298)

ja tylko mowie jak jest

 

17:28:56 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

i jeszcze jedno: skoro na gwarancja nie jest uzależniona od pana tylkod jakiejś firmy to może pan mi poda jakiś kontakt do tej firmy?

 

17:29:15 Wrześni@k (GG# 3686298)

nie ma problemu jutro

 

17:30:52 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

dalej: jakto jest że w normalnym sklepie jakbym wysłał padnięty procek na gwarancji to by mi bez problemu wymienili?

 

17:31:37 Wrześni@k (GG# 3686298)

nie znam innych sklepow nie weim jak wyminiaja i szczerze mnie to nie interesuje tumaczylem wczesniej byl wymiony ktos inny wymienial

 

17:33:30 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

i poco właściwie ta gwarancja jest udzielana skoro gdy procesor padnie (co może też się zdażyć na nominalnych ustawieniach) gwarancja jest nie uznawana a o użytkownik jest odrazu oskarżany za spowodowanie śmierci procka

 

17:33:47 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

?

 

17:34:01 Wrześni@k (GG# 3686298)

ja o nic nie oskarzam powiedizlem inny yztytownik reklamowal procesor zostal mu wymieiony to ty probojesz mi cos wmoci

 

17:35:15 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

inny użytkownik czyli kto? to dlaczego nie został wymieniony mi?

 

17:35:38 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

czy ma pan pewność że tamten nie podkręcał?

 

17:35:51 Wrześni@k (GG# 3686298)

powiedziaem wymiana nie zalezy odemnie

 

17:36:01 Wrześni@k (GG# 3686298)

CZY apn tego nie rozumiem bo zaraz strace cierpliwo

 

17:36:07 Wrześni@k (GG# 3686298)

cierpliwosc juz

 

17:36:50 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

miałby pan kłopot z głowy gdyby pan wysyłał procesory z pisemną gwarancją... albo fakturą

 

17:37:13 Wrześni@k (GG# 3686298)

ja nie mam adnego klopotu to pan ma klopot

 

17:39:14 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

no dobrze, to może coś się dowiem o tej firmie? Jak się nazywa? Rozumiem że jest w Warszawie?

 

17:42:57 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

znowu pan milczy...

 

17:52:55 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

no dobrze to wtakim razie chcę ten "spalony" procesor z powrotem

 

17:53:32 Wrześni@k (GG# 3686298)

milcze bo jadm obiad tluaczylem firma jest tylko an gieldzie sobota niedzial

 

17:54:01 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a jak się nazywa i na której giełdzie

 

17:54:03 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

?

 

18:00:01 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ok znalazłem już w archiwum

 

18:00:32 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

rzeczywiście już pan mówił wcześniej

 

18:01:58 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

kiedy ten mój znajomy może się zgłosic u pana po ten spalony procesor?

 

18:03:57 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

drugie danie?

 

18:10:53 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

znowu mnie pan olewa...

 

18:12:37 Wrześni@k (GG# 3686298)

proszepodac adres wysle go

 

18:13:23 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

wolę żeby go odebrał mój znajomy w Warszawie

 

18:13:49 Wrześni@k (GG# 3686298)

jezdzic mercedesem :)

 

18:15:24 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ok to jutro albo pojutrze zadzwoni do pana i się umówi kiedy by to mogło być

 

18:15:38 Wrześni@k (GG# 3686298)

powiedizlame prosze podac adres wysle go do wawy

 

18:17:33 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a po co skoro może go odebrać własnoręcznie ten człowiek?

 

18:17:48 Wrześni@k (GG# 3686298)

po to ze nie mam czasu nie Pna tu dyktuje warunki skonczylo sie

Edytowane przez fipa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, kolejny oszust na tweaku. Z cytowanego przez Ciebie zapisu gg jasno widać, że gość kręcił, kręci i będzie kręcić. Postarałbym się na Twoim miejscu o dane teleadresowe tego człowieka i inaczej z nim pogadał. Ewentualnie, idź na policję. Nie zostawiaj tego bez odzewu. Trzeba tępić takich członów :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, kolejny oszust na tweaku. Z cytowanego przez Ciebie zapisu gg jasno widać, że gość kręcił, kręci i będzie kręcić. Postarałbym się na Twoim miejscu o dane teleadresowe tego człowieka i inaczej z nim pogadał. Ewentualnie, idź na policję. Nie zostawiaj tego bez odzewu. Trzeba tępić takich członów :/

 

no pięknie ...

czekamy na słowa wyjaśnienia Wrześni@ka ... bo nie wygląda to dobrze ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo interesujące - czyli jeśli ktoś kupuje procka i go kręci to traci przez to gwarancję. Selekty kupuje się z definicji po to żeby je kręcić, zatem świadomie ktoś tu klienta robi w wała pisząc o gwarancji. Ciekawi mnie czy masz jakikolwiek dowód zakupu procesora od tego uzytkownika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego nigdy nie kupilem nic na zadnym forum, aukcji, tylko w zaprzyjaznionym malym sklepie Coz przykra sprawa. Bral bez gwarancji na gieldzie i sprzedawal... myslal ze sie nie zepsuja.. Pewnie jakgos gowniarz chcial darabiac. Zdobadz jego dane teleadresowe.

Edytowane przez Przemol^N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no fajnie...kupisz za sporą kase selekta a jak ci padnie to sie pocałuj w D*** frajerze....

 

Coś mam wraźenie,zę nie jeden wrześniak(dla mnie to teraz wieśniak)takie szopki by odstawił...

większosć osób sprzedajcych taki sprzęcik nie daje faktur itp... w razie czego mozę być tak jak w tym wypadku...

cóżz coraz bardziej sie przekonuje do zakupów w normalnych sklepach-selekta nie trafisz,chybaz,e sie umówisz z właścicielem ale w razie czego nie jesteś sporej kasy w plecy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm..

Wydaje mi sie, że to jest tzw. oszustwo, czyli sprawa dla policji.

Ale gwar. to faktycznie on nie musi uznać bo ma dowód, że podkęcałeś proca (archiwum gg). Ale może policja go wystraszy i zamieni proca albo niech chociaż wyjśnią tą spraw z brakiem dowodu zakupu bo to terz troche podejrzanie brzmi, że on miał jakąś umowe ze sklepem.

Może chociaż skarbówka sie za nich weźmie, bo nie wydaje mi sie zeby ta jego firma wogóle prawnie istniała.

 

Atak wogóle to jaka normalna firma by nie przyjeła towaru na gwar ?

Przecjerz oni to dają do producenta lub jego przedstawiciela i on decyduje o uznaniu gwar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wrzesniak lolu co nic nie odpisujesz. jesteś zwykłym złodziejem gdyby to był mój proc to już bym czekał pod twoim domem chlopcze.

ewidentnie widać ze wrzesniak nie miał od początku gwary na proc !!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo interesujące - czyli jeśli ktoś kupuje procka i go kręci to traci przez to gwarancję. Selekty kupuje się z definicji po to żeby je kręcić, zatem świadomie ktoś tu klienta robi w wała pisząc o gwarancji. Ciekawi mnie czy masz jakikolwiek dowód zakupu procesora od tego uzytkownika...

 

myślę że w przelewie są jakieś dane ... i chyba przelew i archiwum GG wystarczą ... jako dowody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie chce nic sugerowac,ale jak płaciłóeś mu to jakieś dane do rpzelewu czy coś chyba masz...

Ja bym skołował pare osób z W-awy i sie do niego pofatygował... Po miłej rozmowie pewnie kase byś odzyskał :angry:

 

edit:

 

Yotomo mnie uprzedził z danymi na przelewie :wink:

Edytowane przez 99tomcat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dzisiejszych czasach bezczelnosc sprzedawcow prechodzi wszelkie pojecie...

 

Rozumiem ze niemasz zadnej faORT: ORT: ORT: ktury, gwarancji ani niczego co swiadczyloby o zakupie towaru w firmie, a jedynie ustna gwarancja i wykaz rozmow gg z tym wrzesniakiem?

 

Zgodnie z treścią korespondecji mozna przedstawic mu zarzut oszustwa-wyłudzenia.

Mysle jednak ze majac to na uwadze powinienes przekonac wrzesniaka do wspolpracy, udania sie do tej firmy i oddania procesora na gwarancje AMD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio aktywny	  27 Październik 2005 - 14:27
nie wrózy dobrze :? badz dobrej mysli, sprawa przypomina mi konfrontacje m@k777 vs dszywala ... inna sprawa, ale tez o procki chodzilo i jakos sie to wyjasniło, Tobie życze tego samego....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym sie juz nie bawil w "dobrego" klienta tylko od razu poszedl na policje - bo ty zalatwisz to polubowny sposob a inni beda sie dalej meczyc a tak przy policji raczej juz nie bedzie takich probemow - kolejna sprawa - podkrecales nie podkrecales malo kogo to interesuje po proc wysla do amd i nie maja prawa napisac ze procek byl krecony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lyzkow - napisałem do Ciebie na gg, dobrze znam WGK i domyślam się, który to "sklep". Miałem z nimi też problemy, a i handlują używanym/trefnym sprzętem :wink:

 

p.s. dobrze, że nie kupiłem proca od niego... a miałem ochote :rolleyes:

p.s.2 mój venice 3 miechy już chodzi na napięciu 1,71V i nic mu nie jest :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zamiaru nic wyjaśniać procesor został ewidentnie spalony, oddany do firmy w której je kupowałem sprzedawca odmówił jego wymiany nie zależy to niestety odemnie, gdyby odemnie już dawno bym go wymienił tak jak było to w przypadku innego użytkownika który nawet nie był zarejestrowany na tweaku i tylko przeczytał ogłoszenie na nim, niestety za decyzje innych nie moge odpowiadac kręcąc procesor trzeba się z tym liczyc gwarancja jest dokłądnie 12 miesiecy od daty zakupu radze porozmawiać z innymi zadowlonymi klientami bo było ich ponad 30 na samym tweaku.

 

Z osądami raczej radze się zwrócić do sklepu sprzedającego ja jestem tylko pośrednikiem

 

 

Z opiniami typu [ciach!]iarz bym sie wstrzymał bo człowiek który reklamuje procesor mota się w zeznaniach raz procesor był podkrecony raz nie.

 

Pozdrawiam serdecznie

Edytowane przez Wrześni@k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LOL.

 

Sprzedawca ma obowiazek, przekazania procesora do AMD i to oni podejmuj decyzje czy naprawiaja czy wymieniaja na nowy ?

 

Ten poprostu sklep nie mial prawa odrzucic gwarancji.

 

Dodatkowo widac ze kolega poprostu umywa rece.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A przepraszam mam go wymienić z własnej kieszeni ? To sklep realizuje gwarancje i oni go wysyłaja ja swój obowiązek wykonałem i zrobiłem wszystko co w mojej mocy aby został wymieniony

 

 

 

@RepsOn

Nie bronie Ci kupuj nawet od dziadka mroza :lol:

Edytowane przez Wrześni@k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Wrzesniak To ja mam pomysl..łoddaj koledze procesor, fakture czy paragon czy kij wie co..podaj namiar tej firmy..i cacy..nikt sie ciebie nie bedzie czepial...jesli widzisz w tym jakis problem..to znaczy ze cos tu z toba jest nie tak :|

Edytowane przez RepsOn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pieknie Wrześni@k tylko powiedz nam kochaniutki jak to jest z ta gwaraancja?

 

Sprzedawales procek twerdzac ze ma 12 miesieczna gwarancje, wiedzac ze jej juz dawno nie ma.

 

PS: jak nastepuje reklamacja sprzetu to jest on odsylany do dystrybutora, a wiec sklep nie ma prawa odrzucic bo tak

Edytowane przez Buu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja swój obowiązek wykonałem i zrobiłem wszystko co w mojej mocy aby został wymieniony

:lol2:

klient nasz pannnnn

:lol2:

 

oj krecisz wiesniak kre B) cisz

 

juz chyba nie sprzedasz tu ani jednego selekta ;)

Edytowane przez Kaztob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...