Skocz do zawartości
RoaDKilL

Agp Aperature Size

Rekomendowane odpowiedzi

czy ustawienie większej ilości pamięci przeznaczonej dla karty w biosie (np. na 256mb) moze pomóc w przypadkach kiedy karta jest wyposażona tylko w 128mb??? (chodzi mi tu o pozbycie się przycinek w grach intensywnie wykorzystujących ram do tekstur np. bf2)

Edytowane przez RoaDKilL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak ustaw 256mb i więcej + więcej pamięci systemowej da porządany efekt , np w cod 2 przy texturach ustawionych na maxa przy agp size 128mb gra strasznie zwanialniała w niektórych miejscach po ustawieniu na 256mb już było ok nic nie zwalniało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak kiedy damy za duże AGP Aperture Size to gry mogą się jakby "ślizgać", płynność się .... rozjeżdża.

"rozjeżdżać"??? co masz na myśli Kyle?

w piątek ustawie 256mb i zobacze czy dalej będą te nieznośne doczytywania w bf2. tekstury na medium. gra WY-MIA-TA!!! :razz:

 

czy nie zabierze to ramu który jest potrzebny nie-do-tekstur <_< ? no nic, sprawdzę :wink:

 

dzięki za reply

Edytowane przez RoaDKilL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To trzeba zobaczyć :) JA miałem kiedyć 320 MB ram i dałem AGP na 256 lub 128 (nie pamiętam) i więcej traciłem niż zyskałem ( gra była Hitman i te dziwne "ślizgi płynności"). Generalnie w benchmarkach jest przyrost jeśli da się więcej ale jak przesadzisz to w grach będziesz widział te dziwne "coś" z płynnością .... a to wpienia. Przy 768 MB (tyle masz) 256 raczej poprawi niż zaszkodzi , ale sprawdź 512 i może zobaczysz te ... nie wiem jak to nazwać ...

Edytowane przez Kyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To trzeba zobaczyć :) JA miałem kiedyć 320 MB ram i dałem AGP na 256 lub 128 (nie pamiętam) i więcej traciłem niż zyskałem ( gra była Hitman i te dziwne "ślizgi płynności"). Generalnie w benchmarkach jest przyrost jeśli da się więcej ale jak przesadzisz to w grach będziesz widział te dziwne "coś" z płynnością .... a to wpienia. Przy 768 MB (tyle masz) 256 raczej poprawi niż zaszkodzi , ale sprawdź 512 i może zobaczysz te ... nie wiem jak to nazwać ...

eee, jak dales 256 przy 320MB ramu to troszkę przesadziłes.

W sumie wypdało by mieć przynajmniej 2 razy więcej ramu niz ustawione agp a s, zeby jednak mialo to skad tą pamięc brać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam 512 ramu i w agp aperature size dałem 128 mb i w 3d marku wynik chyba nawet mniejszy o 30 pkt <_< w porównaniu do 64 mb

Edytowane przez fredus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ustawienie aa=256 raczej pomogło, w bf wszystko na high, tex na medium; znowu też jakiejś super różnicy nie ma...trzeba dokupić 512...właśnie, czy 333 będzie się gryzła z 400 w dualu na tym samym fsb? (166@184 i 200@184Mhz, oba twinmoski, te same parametry, tyle że różna szybkość)?????????

Edytowane przez RoaDKilL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...