Skocz do zawartości
nrl

Crysis - Zamykamy :]

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie nie przesadzajcie z tymi zachwytami nad screenem, chyba ze macie z 14 lat i jeszcze czegos podobnego nie widzieliscie. Takie tematy powinny byc zamykane do czasu wyjscia gierki lub dema. A tak to za przeproszeniem jest ponad 55 stron pi.rdolenia o niczym konkretnym. I to samo w kazdym temacie. A zaczyna sie od idiotycznego newsa ze za 5 lat bedzie taka a taka gierka. Zastanowcie sie troszke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj, to trzeba będzie się zaopatrzyć w drugie g80 i jakieś 4 rdzenie. Ale jeśli ten screen nie był renderem, to powiem, że warto będzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość LudwiG

Przecież ten Parallax occlussion mapping byl pokazywany na trailerach

http://youtube.com/watch?v=r1gA-8H11ro koło 59s

a ostatnio w wywiadzie ktoś z crytek mówił "We just show facts, no pre-rendered videos, everything in real time, so that potential buyers of the engine see what the product has to offer."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie przesadzajcie z tymi zachwytami nad screenem, chyba ze macie z 14 lat i jeszcze czegos podobnego nie widzieliscie. Takie tematy powinny byc zamykane do czasu wyjscia gierki lub dema. A tak to za przeproszeniem jest ponad 55 stron pi.rdolenia o niczym konkretnym. I to samo w kazdym temacie. A zaczyna sie od idiotycznego newsa ze za 5 lat bedzie taka a taka gierka. Zastanowcie sie troszke.

Popieram. Imo można narazie zamknął te temat bo 95% postów jest o grafie i czesto jest to samo. Dajmy close na topic az coś nowego sie ukaże (demo?)

Oj, to trzeba będzie się zaopatrzyć w drugie g80 i jakieś 4 rdzenie. Ale jeśli ten screen nie był renderem, to powiem, że warto będzie :)

Najlepiej w 10 rdzeni... Skąd wiecie ze warto jak nawet w demo nie graliście ? A przepraszam dzisiaj jak grafa jest wypaśna = świetna gra..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej w 10 rdzeni... Skąd wiecie ze warto jak nawet w demo nie graliście ? A przepraszam dzisiaj jak grafa jest wypaśna = świetna gra..

Na ogół to idzie w parze. :D

"Wczoraj" było to samo tylko grafika była na "wczorajsze" warunki ale ludzie reagowali zawsze tak samo.

 

Na dodatek faceci są wzrokowcami.

 

Hehe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj, to trzeba będzie się zaopatrzyć w drugie g80 i jakieś 4 rdzenie. Ale jeśli ten screen nie był renderem, to powiem, że warto będzie :)

przeciez to jest śmieszne, moze od razu Quad sli 8800GTX ... 6GB RAMU i byc moze zobaczymy taki render w 50fps'ach , jesli Crysis bedzie kolejna niezoptymalizowana nafaszerowana fajerwerkami gra to bedzie kolejny dowód na to ze producenci gier na pc, robia z włascicieli blaszaków> kretynów

Chłopaki się chwalą, że ich silnik posiada możliwości, które są zbyt wymagające dla obecnego sprzętu. ..

mam nadzieje ze te niebotyczne mozliwosci nie beda pokazane juz w Crysis'ie, bo pytam sie, dla kogo oni do diabła robia ta gre ?

 

dajmy na to ze Crysis bedzie mial premiere w październiku 2007, i niby przez te 5 kolejnych mies. od teraz, standardem w naszych komputerach stanie sie 8800GTX i wypasiony przynajmniej 2 rdzeniowy proc ? o 3-4GB ramu juz nie wspomne (VISTA + Crysis )

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co niektórzy tu piszą to żal.

 

zastanówcie sie racjonalnie, gra nie może mieć mega hiper [ciach!]a zajebistych wymagań, bo nikt by jej nie kupił, taką gre jak Crysis kupuje sie głównie by zobaczyć grafike, sam marekting o tym mówi, wiec teorise "do gry potrzebne beda 4 rdzeniowe procesory, sli 8800gtx, 4gb ram" ... to jest poprostu zabawne ;]

 

e6300, 1gb ram, 8800GTS spokojnie powinny wystarczyć do gry na full detale.

 

parallax maping na screenie, wcale nie potrzebuje 4 rdzeni jak niektórzy tu piszą :lol2: poprostu karta dx10, PM to nic innego jak "dobrze graficznie zbudowana textura" a nie jakieś insynuacje wysnute z palca, niewiadomo kurde co.

STALKER, gra którą interesowałem sie 5 lat, dobrze znany wszytkim tytuł, miał mieć najlepszy PM w historii gier 3d, no i ma bardzo dobry, i wcale nie trzeba do niego jakiejś hiper mocnej maszyny. tak samo bedzie z Crysis, po samym video widać że gra ma bardzo elastyczny engine.

 

poczytajcie troche na googlach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość LudwiG

przeciez to jest śmieszne, moze od razu Quad sli 8800GTX ... 6GB RAMU i byc moze zobaczymy taki render w 50fps'ach , jesli Crysis bedzie kolejna niezoptymalizowana nafaszerowana fajerwerkami gra to bedzie kolejny dowód na to ze producenci gier na pc, robia z włascicieli blaszaków> kretynów

mam nadzieje ze te niebotyczne mozliwosci nie beda pokazane juz w Crysis'ie, bo pytam sie, dla kogo oni do diabła robia ta gre ?

Przecież gra jest już pokazywana od ponad pół roku na monitorach 30 cali i więcej w rozdzielczościach 1920x1200 i więcej w DX9 bez optymalizacji a w DX10 powinno być o wiele lepiej. Gra chodziła na jednym 8800GTX i C2D na jakichś targach w rozdzielczości 1920x1200 i było 20-25FPS więc można zgadywać jak w 1024x768 powinno chodzić po optymalizacji i w DX10( ale chyba nie sądzisz, że gorzej?). I czemu sądzisz, że robią z posiadaczy PC kretynów? A co do optymalizacji to oceniasz ją po screenach?

http://www.crysis-online.com/?id=243

 

@Fanek 1GB to potrzebował FC :razz: Ale masz racje ludzie panikują jakby programiści robili tą gre na sprzęt z kosmosu a przecież nie każdy musi grać na max detalach :wink:

Edytowane przez LudwiG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje ze te niebotyczne mozliwosci nie beda pokazane juz w Crysis'ie, bo pytam sie, dla kogo oni do diabła robia ta gre ?

a niby dlaczego nie? jezeli silnik jest na tyle "inteligenty", ze potrafi sie dostosowac do konfiguracji na jakiej pracuje, to pytam sie w czym problem, z tymi wymaganiami? dla mnie wlasnie tak powinien wygladac porzadny silnik gry - masz super kompa, to masz super grafe, masz sredniaka, to masz srednia. przeciez juz w farcy bylo cos takiego, ze gierka podczas instalacji testowala kompa i na slabszych configach nie bylo np. czesci obiektow.

imho draak ma racje - jezeli silnik/gra bedzie tego wart i bedzie potrafil wykorzystac mocarny config, to nie widze problemu, aby jego parametry(configu) zmierzaly do "nieskonczonosci".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie jeszcze tej ostatniej fotki...

 

Dołączona grafika

 

... zaznaczyłem na focie "mega detale", to po lewej... sam nie wiem co to ale pety porozrzucane po terenie?

 

:wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwi? Troszkę... :D taka grafa jest osiągalna i owszem ale taką jakość zastosować do wszystkiego co widzimy na ekranie, by tak wyglądały wszystkie elementy otoczenia na tak dużych terenach... to jest coś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie jeszcze tej ostatniej fotki...

 

Dołączona grafika

 

... zaznaczyłem na focie "mega detale", to po lewej... sam nie wiem co to ale pety porozrzucane po terenie?

 

:wink:

Po prawej to chyba Nałęczowianka a po lewej to niedowidzę! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No co tu dużo mówić, w 9 HDR za bardzo daje po gałach, a w 10 to właśnie tak jak ma być :)

 

żal mi tych którzy będą grali w dx9 :? dużo stracą !

No wiesz do gry podejdą też ludki z kartami z DX10 ale płynnie na max to oni też nie pograją. Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hooded man

w filmiku "hunter" roznica jest zauwazalna po pierwszym ogladnieciu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tia, praktycznie rozne akcji tej samej maszyny kroczacej... Litosci. Jak porownywac to identyczne animacje. Taka jest chyba idea, prawda? Niestety na zaprezentowanym materiale tego nie widze...

 

Update:

A gdyby wybuchy, latajace ciala/obiekty i dlugosc animacji bylo zaprezentowane w dx9 a nie dx10? Pokaz mi roznice w efektach bo narazie minimalnie jestem przekonany do ognia... :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak muszę zweryfikować swoje stanowisko na temat dx10. Wcześniej wierzyłem, że tylko przyśpiesza i pozwala na zamieszczenie na ekranie więcej obiektów i szczegółów bez jakiś większych zmian w wyglądzie samych efektów fx. Widzę znaczną różnicę ale i tak nasuwa się pytanie ile w tym prawdy i większych możliwości i swobody dla programistów a ile chęci przekonania ludzi do nowego środowiska graficznego a co za tym idzie do visty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jaka roznice widzicie, panowie...? Przeciez to sa zupelnie rozne filmy. Na dx9 zero rozpierduchy, hunter jest grzeczny, a na dx10 duzo sie dzieje a hunter ma wejscie smoka. Nie powiecie chyba, ze te wybuchy i latajace elementy to sie tylko pod dx10 da zrobic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żal mi tych którzy będą grali w dx9 :? dużo stracą !

nie mniej straca niz Ci ktorzy posiadaja karty typu 8500-8600 takie "pseudo" karty pod dx10, ze 128bitowa szyna, maksymalnie i do bólu :) wykastrowane wzgledem 8800, to taki "FX 5200 z obsługa dx9 ;]" Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość laeskrad

Ale jaka roznice widzicie, panowie...? Przeciez to sa zupelnie rozne filmy. Na dx9 zero rozpierduchy, hunter jest grzeczny, a na dx10 duzo sie dzieje a hunter ma wejscie smoka. Nie powiecie chyba, ze te wybuchy i latajace elementy to sie tylko pod dx10 da zrobic...

W ten sposob wlasnie zawsze probuja sie bronic posiadacze DX9. To samo bylo w Lost Planet, a jednak dla mnie jest roznica

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie próbują się bronić tylko takie porównanie to sobie mogą wsadzić :) tak jak Orgiusz napisał niech dadzą porównanie w takich samych scenach i animacji, a nie 2 różnych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ten sposob wlasnie zawsze probuja sie bronic posiadacze DX9. To samo bylo w Lost Planet, a jednak dla mnie jest roznica

:ploom:

Porownanie 2 sportowych samochodow - jeden w korku w stolicy, drugi bez limitow jezdzacy po autobahnie

:ploom:

 

Powtorze - poprosze o rzetelne porownanie animacji dx9 vs dx10 bo na razie szkoda slow...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zastanawia mnie też jedno, czemu po strzale w kogoś tak ciało odlatuje na kilka m... hm czy on strzela z jakiś specjalnych pocisków ? :D jedno jest pewne gra naprawdę zapowiada się wyśmienicie czy na dx10 czy na dx9 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość laeskrad

A czym sie rozni w scenerii wersja dx9 od dx10 ?? To imo sa te same miejsca, tyle tylko, ze w dx9 hunter poprostu sobie wszedl, a w dx10 lewa macka uderzyl w samochod/deski. No, ale roznica w scenerii sie baaaardzo od siebie rozni :P Slicznie sie bronicie :P Wg mnie roznice widac golym okiem i sobie wyobraz wkamil, ze jednak takich efektow pogodowych nie uswiadczymy w jakis sposob na dx9 :P A moze w dzungli tez znajdziecie jakas dziwna teorie, ze nie ma zadnych roznic bo tam sie wiecej strzelaja ? :P Jak myslicie, dlaczego w dx9 pokazali filmik w taki sposob a w dx10 w inny? Odpowiedz prosta - bo w dx9 nie swiadczymy takich momentow i poprostu samo wlaczenie dx9 ominie taka mozliwosc zachowania sie huntera i ominie mozliwosc robienia takiej zadymy w dx9.

Edytowane przez laeskrad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdyby wybuchy, latajace ciala/obiekty i dlugosc animacji bylo zaprezentowane w dx9 a nie dx10? Pokaz mi roznice w efektach bo narazie minimalnie jestem przekonany do ognia... :|

Przedewszystkim DYM :], a co tez wazne podczas tego calego ryku huntera na DX10 ogien i dym leca w nasza strone :P

Edytowane przez Micro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiscie! To sa nierzutujace na efektywnosci detale! DX9 suxxxxx, D10 ROXXX!!!

</ironia>

Oj laeskrad... Pokaz mi screeny z roznicami w efektach. No tak, na dx9 nie ma bo po co? :lol2:

 

Micro

Na DX9 go nie ma? Hmmm...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość laeskrad

Rzeczywiscie! To sa nierzutujace na efektywnosci detale! DX9 suxxxxx, D10 ROXXX!!!

</ironia>

Oj laeskrad... Pokaz mi screeny z roznicami w efektach. No tak, na dx9 nie ma bo po co? :lol2:

 

Micro

Na DX9 go nie ma? Hmmm...

Bo DX9 jest zbyt slabe by w plynnej animacji takie efekty osiagnac ?? Wyobraz sobie jakiego wtedy bys musial miec procka? Min C2D Extreme (chyba do detali na low) a zalecana osmiordzeniowa wersja K10 :P Wlasnie dlatego nie uswiadczymy takich wybuchow i efektow na DX9. Nadal tego nie widzicie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...