Carson Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 panowie mam takie pytanie (pytam bo nie sledze na bierzaco informacji o crysisie), czy w mp jest zaimplementowana ta interakcja z krzakami i drzewami? ten slynny filmik gdzie koles skosil pol lasu, no moze nie pol :D ale pare drzew poleglo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 (edytowane) Ja sobie daruję betę i myślę, że jakoś wytrzymam do 25. września. Nie będę psuł dobrego wrażenia po trailerach :P. Edytowane 13 Września 2007 przez Vennor Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surix Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 panowie mam takie pytanie (pytam bo nie sledze na bierzaco informacji o crysisie), czy w mp jest zaimplementowana ta interakcja z krzakami i drzewami? ten slynny filmik gdzie koles skosil pol lasu, no moze nie pol :D ale pare drzew polegloOo to samo miałem pytać, czy to właśnie jest ??? to musi być! :) :unsure: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 (edytowane) W multi powinno być zablokowane, chyba że ścinanie drzew jest dostępne również na low- nie może być tak, że gracz X widzi leżące ścięte drzewo, a gracz Y widzi stojące i osłania się za nim od kul. Edytowane 13 Września 2007 przez WDK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 (edytowane) Medal ma jeszcze lepsza optymalizacje od BS Chyba raczej panie na odwrót. To BS ma lepszą ,bo lepiej chodzi na jedno rdzeniowych prockach. Nie tylko ja tak twierdzę zresztą. Przy niektórych momentach w medalu mam po 11 FPS :| ,a w BS rzadko co spada poniżej 30 :) Liczę więc że panowie z Crytek'a również zoptymalizują kod na miarę swojego poprzedniego silnika, na którym śmigał nudny Far Cry. Chociaż dalej nie wiem czy on był budowany od podstaw czy mocno zmodowany Cry-engine 1.A to nie zawsze grze wychodzi na dobre. Poczekam na demo majac nadzieje ze closed-beta to przedsmak ;]]] Pozatym nie bede startowac do MP - starczy mi counter [; Grałeś kiedyś w FarCry na multi ? Ja miałem przyjemność i zdecydowanie wolę Countera czy BF2 :) Jak ma być taki średni MP w Crysisie to tylko Single może uratować tą grę .A w FarCry również single nie zachwycał. Mnie szybko się nudził i do tego momentami był przesadnie trudny co skutecznie zniechęcało do dalszej gry. Czytając to co napisał Sulaco o tej Becie to jakoś mnie nie ciągnie. Edytowane 13 Września 2007 przez Devil Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 Chyba raczej panie na odwrót. To BS ma lepszą ,bo lepiej chodzi na jedno rdzeniowych prockach. Nie tylko ja tak twierdzę zresztą. Przy niektórych momentach w medalu mam po 11 FPS :| ,a w BS rzadko co spada poniżej 30 :)Uściślijmy to. Medal ma mniejsze trochę wymagania odnośnie karty graficznej dla danego fps + chodzi płynnie od 40fps, a bio podobnie od 55-60, co ogólnie już daje taką róznicę, że w medalu gram płynnie w 1152x864, a w bio tak samo komfortowo dopiero w 800x600. Bio za to ma mniejsze wymagania dla CPU. Dlatego jednemu lepiej chodzi bio, a drugiemu medal. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
partyboy666 Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 W multi powinno być zablokowane, chyba że ścinanie drzew jest dostępne również na low- nie może być tak, że gracz X widzi leżące ścięte drzewo, a gracz Y widzi stojące i osłania się za nim od kul.to jest fizyka a nie kwestia detali/wygladu takze pewnie musi byc i na low i high Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 to jest fizyka a nie kwestia detali/wygladu takze pewnie musi byc i na low i higha fizyka to co nie moze byc na low i high? WIC, FEAR tam tez mogles ustawic poziom fizyki :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GURU500 Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 a pamietacie red faction tam pojedynek na multi byl fajny polowe mapy zdemolowane ale i tak daleko do tego aby w grze zniszczyc wszystko co sie na drodze spotka... nawet glupie drzewka czlowiek w bf2 nie moze czolgiem przewrocic .. swoja droga ciekaw ejstem jakie mialo ty by wymagania :) bo taka fizyka jak sadze wymaga duzej mocy obliczeniowej procesora .. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 (edytowane) a fizyka to co nie moze byc na low i high? WIC, FEAR tam tez mogles ustawic poziom fizyki :)I z tego co widać na screenach jest tak jak w WiC i FEAR, możliwość ustawienia poziomu fizyki, najlepiej niech się wypowie jedyny posiadający grę na forum czyli Sulaco, no chyba, że to podchodzi pod złamanie NDA. Edytowane 13 Września 2007 przez mastertab Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 Gdzieś czytałem, chyba w tym wątku co Sulaco linkował, że 'fizyka drzew' ma być tylko w DX10. I nie będzie chyba można tak grać, że jeden ma to włączone, a drugi nie. Nie może tak być, że jednemu przewraca się drzewko, a u drugiego stoi prosto. Ustawienia fizyki w WiC dotyczą tylko szczegółowej wizualizacji i nie mają wpływu na rozgrywkę. Co miało być rozwalone, to i tak będzie. Tyle że jeden zobaczy więcej fruwających szczątków w interakcji z otoczeniem (czy bardziej bujające się na nierównościach pojazdy - tudzież szarpane falą uderzeniową), a inny mniej. Niezależnie od tego i tak las można wykarczować artylerią, czy napalmem, a pojedyńcze drzewa, płoty czy słupy energetyczne ustępują przed czołgami. Tak czy inaczej, pod tym względem WiC naprawdę masakruje. Można urządzić taki armagedon, że kamień na kamieniu nie zostanie :lol2: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 13 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2007 Gdzieś czytałem, chyba w tym wątku co Sulaco linkował, że 'fizyka drzew' ma być tylko w DX10. I nie będzie chyba można tak grać, że jeden ma to włączone, a drugi nie. Nie może tak być, że jednemu przewraca się drzewko, a u drugiego stoi prosto. Ustawienia fizyki w WiC dotyczą tylko szczegółowej wizualizacji i nie mają wpływu na rozgrywkę. Co miało być rozwalone, to i tak będzie. Tyle że jeden zobaczy więcej fruwających szczątków w interakcji z otoczeniem (czy bardziej bujające się na nierównościach pojazdy - tudzież szarpane falą uderzeniową), a inny mniej. Niezależnie od tego i tak las można wykarczować artylerią, czy napalmem, a pojedyńcze drzewa, płoty czy słupy energetyczne ustępują przed czołgami. Tak czy inaczej, pod tym względem WiC naprawdę masakruje. Można urządzić taki armagedon, że kamień na kamieniu nie zostanie :lol2: Masz rację fizyka w Wic jest super ,w grę w sumie grasz z widoku w dalszym planie ale jak chcesz sobie pooglądać szczegółowo rozwalony teren jest pięknie , szczególnie pod DX10 to widać .... rewelka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 Jak ma być taki średni MP w Crysisie to tylko Single może uratować tą grę .A w FarCry również single nie zachwycał. Mnie szybko się nudził i do tego momentami był przesadnie trudny co skutecznie zniechęcało do dalszej gry. no coz, najnowszy filmik nie napawa optymizmem .... http://www.gametrailers.com/player/24889.html nie dosc ze nie odczuwa sie zadnego zaskoczenia ( przeciwnicy poprostu sie pojawiaja ) , to na dodatek nie idzie poczuc zadnego klimatu ... ( w HL2 ep2 juz te trzynogie maszyny "klimatycznie" sie zachowuja ). nawet zachowanie tych przeciwnikow jest na poziomie doom-a , taranuja cie bezmyslnie, nadrabiaja odpornoscia ( zeby nie bylo zolnierze w etapach w dżungli prezentuja ten sam poziom na filmikach ( stoja w miejscu i sie gapia , czasami strzelaja - do przeciwnikow z FEAR im daleko ) Nie widze zadnego postepu poza grafika od czasow Far Cry .... zero klimatu, schematyczny gameplay podejrzewam ... smutne ... hype i tyle ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 A mnie się podoba to co zaprezentowali na filmiku czy to znaczy, że jestem nienormalny ?? Widać, że stworki z którymi walczył to coś jak zerglingi w StarCrafcie, czyli typowe bezmózgie mięso armatnie i ok mnie to cieszy byleby nie było ich za dużo, bo będzie wyglądało jak Serious Sam. Klimat zależy co rozumiemy pod nazwą klimat czy klimat jest wtedy kiedy granie w grę sprawia przyjemność graczowi czy wtedy kiedy przeciwnicy i levele wyglądają jak Bioshocku, ale gracz nie odczuwa przyjemności podczas gry (Bioshock mi się podobał, ale podaje tylko przykład), więc gusta są różne i nie ma co dyskutować klimat jest kiedy gracz czerpie przyjemność z gry. Czy w HL2 jest zaawansowane AI, nie ma. Czy w Bioshock jest zaawansowane AI, również nie. Dzisiejsze FPP mają to do siebie, że AI schodzi na dalszy plan, ważne żeby jakieś tam było (choć w FEAR trochę się postarali). Schematyczny gameplay to jak w każdym FPP. WeqWeq musisz zrozumieć jedno, że gra nie odbiega od standardów dzisiejszych FPP, a nawet więcej bo wyprzedza je szczegółowością grafiki i fizyki. Wszystkie gry jakie wymieniłem w moim poście (HL2, Bioshock, itd), szanuję i lubię, każda gra ma swój klimat nawet Serious Sam, bo jak pisałem klimat jest wtedy kiedy gracz czerpie przyjemność z grania w tą grę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 @Devil, WeqWeq Jeżeli wam gameplay w FC kompletnie nie odpowiadał, to Crysisem nie macie co sobie głowy zawracać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 no coz, najnowszy filmik nie napawa optymizmem .... http://www.gametrailers.com/player/24889.html nie dosc ze nie odczuwa sie zadnego zaskoczenia ( przeciwnicy poprostu sie pojawiaja ) , to na dodatek nie idzie poczuc zadnego klimatu ... ( w HL2 ep2 juz te trzynogie maszyny "klimatycznie" sie zachowuja ). nawet zachowanie tych przeciwnikow jest na poziomie doom-a , taranuja cie bezmyslnie, nadrabiaja odpornoscia ( zeby nie bylo zolnierze w etapach w dżungli prezentuja ten sam poziom na filmikach ( stoja w miejscu i sie gapia , czasami strzelaja - do przeciwnikow z FEAR im daleko ) Nie widze zadnego postepu poza grafika od czasow Far Cry .... zero klimatu, schematyczny gameplay podejrzewam ... smutne ... hype i tyle ... Hahaha... a ja podejrzewam, że będę łoił aż miło. Sulaco napisał, że już sam kombinezon daje dużo zabawy do tego modyfikacja broni, duże mapy, sporo pojazdów do tego grafaaaa i spodziewam się od crytek'a dobrze poprowadzonej fabuły i kilku zaskakujących zwrotów akcji. Myślę, że w tak wielkiej produkcji nie zabraknie tego a ludzi z firmy na to stać. Gra idzie o dużą stawkę i pewnie nie chcą zabłysnąć samą grafą i horrendalnymi wymaganiami tylko mają coś dobrego dla mnie. :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 Jedyne co łączy te trailery co było rok temu i teraz to ta fajna kiszonka po gwałtownych ruchach i wybuchach :) Ale to nic :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 A mnie się podoba to co zaprezentowali na filmiku czy to znaczy, że jestem nienormalny ?? nie, nie o to chodzi ... jesli ci to pasuje to mozesz sie cieszyc, niektorzy maja poprostu wieksze wymagania od gier reklamowanych wszem i wobec jako przełom .... Klimat zależy co rozumiemy pod nazwą klimat czy klimat jest wtedy kiedy granie w grę sprawia przyjemność graczowi czy wtedy kiedy przeciwnicy i levele wyglądają jak Bioshocku, ale gracz nie odczuwa przyjemności podczas gry (Bioshock mi się podobał, ale podaje tylko przykład), więc gusta są różne i nie ma co dyskutować klimat jest kiedy gracz czerpie przyjemność z gry.chyba nie rozumiesz znaczenia słowa klimat .... to że ci sie podoba gra to nie znaczy ze ma klimat ... klimat jest wtedy kiedy swiat gry jest przekonywujacy i wciaga ... swiat gry w Crysis jest raczej efektem edytora/engine i nie ma tam ani kawalka jakiejs innowacyjnosci, ta gra nie ma duszy ze tak powiem, jest tylko efektem rzemieslniczej roboty aby zaprezentowac niektore efekty graficzne nie koniecznie najnowsze ... Czy w HL2 jest zaawansowane AI, nie ma. Czy w Bioshock jest zaawansowane AI, również nie. pierwsza gra ma juz troche lat, wiec to zrozumiale ze wiecej w niej skryptow ( czego w Crysis nawet nie zobaczylem ) niz AI natomiast z Bioshockiem trafiles jak kula w plot ... tam zachowania sa bardzo zlozone, przeciwnicy roznie reaguja, znajduja rozne sposoby dojscia do ciebie, hackuja urzadzenia, zastawiaja pulapki ... gdybys pogral troche wiecej i nie na easy moze bys to zauwazyl ... Schematyczny gameplay to jak w każdym FPP.heh, tzn w jakim sensie schematyczny ? bo w FEAR z uwagi na AI nie byl schematyczny, pamietam jak demko przeszedlem kilkanascie razy zeby zobaczyc jak zolnierze reaguja za kazdym razem inaczej ... w HL2 co chwila cos innego sie dzialo, skakales po roznych lokacjach, walily sie kominy i inne rzeczy :P poza tym klimat HL2 ( okupowane miasto, billboardy, ludzie w tym miescie ) to dalej o wiele wiecej niz probuje nam sprzedac Crysis... dla mnie kolorowe malownicze obrazki to nie gra, sorry .. a taki jest crysis, podniecanie sie promieniami swiatla na galazkach i odstrzeliwane drzewka - WOW .... super komandos niezniszczalny ratuje swiat .... jak dla mnie to nie rysy na diamencie bo to wogole diament nie jest .... szkoda, moze pelna wersja zmieni moje odczucia - mam nadzieje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 (edytowane) nie, nie o to chodzi ... jesli ci to pasuje to mozesz sie cieszyc, niektorzy maja poprostu wieksze wymagania od gier reklamowanych wszem i wobec jako przełom .... Ja nie twierdzę i chyba nikt tutaj nie twierdzi, że gra ma być przełomowa, jedyne co słychać to, że grafika i fizyka ma być the best of the best z gier. chyba nie rozumiesz znaczenia słowa klimat .... to że ci sie podoba gra to nie znaczy ze ma klimat ... klimat jest wtedy kiedy swiat gry jest przekonywujacy i wciaga ... swiat gry w Crysis jest raczej efektem edytora/engine i nie ma tam ani kawalka jakiejs innowacyjnosci, ta gra nie ma duszy ze tak powiem, jest tylko efektem rzemieslniczej roboty aby zaprezentowac niektore efekty graficzne nie koniecznie najnowsze ... Rozumiem znaczenie słowa klimat, bowiem jak sam napisałeś klimat jest wtedy kiedy świat gry jest przekonujący i wciąga bo mnie wciąga jak cholera zajefajne tropikalne wysepki w Bioshocku świat gry był wyimaginowany bo taki założyli twórcy i bardzo dobrze bo im to świetnie wyszło, a w Crysisie mam realne tereny wszystko co stworzyła natura, a nie szalony naukowiec po prostu inne spojrzenie na grę. Czy levele w Bioshocku nie są efektem edytora i engine to po co jak myślisz EPIC sprzedaje wraz z enginem UnrealEd. pierwsza gra ma juz troche lat, wiec to zrozumiale ze wiecej w niej skryptow ( czego w Crysis nawet nie zobaczylem ) niz AI natomiast z Bioshockiem trafiles jak kula w plot ... tam zachowania sa bardzo zlozone, przeciwnicy roznie reaguja, znajduja rozne sposoby dojscia do ciebie, hackuja urzadzenia, zastawiaja pulapki ... gdybys pogral troche wiecej i nie na easy moze bys to zauwazyl ... No rzeczywiście strasznie złożone są te zachowania to już w pierwszej części Mortyra przeciwnicy potrafili korzystać z walających się apteczek, żadne mi nowum, grałem na Normal i jakoś nie stwierdziłem zaawansowanego AI właściwie jest takie jak w każdym lepszym FPP czyli po prostu jest. heh, tzn w jakim sensie schematyczny ? bo w FEAR z uwagi na AI nie byl schematyczny, pamietam jak demko przeszedlem kilkanascie razy zeby zobaczyc jak zolnierze reaguja za kazdym razem inaczej ... w HL2 co chwila cos innego sie dzialo, skakales po roznych lokacjach, walily sie kominy i inne rzeczy :P poza tym klimat HL2 ( okupowane miasto, billboardy, ludzie w tym miescie ) to dalej o wiele wiecej niz probuje nam sprzedac Crysis... dla mnie kolorowe malownicze obrazki to nie gra, sorry .. a taki jest crysis, podniecanie sie promieniami swiatla na galazkach i odstrzeliwane drzewka - WOW .... super komandos niezniszczalny ratuje swiat .... jak dla mnie to nie rysy na diamencie bo to wogole diament nie jest .... szkoda, moze pelna wersja zmieni moje odczucia - mam nadzieje. No, ale to wszystko jest schematyczne nie masz możliwości wyboru innej drogi przejścia tylko parcie do przodu i siekanie wszystkiego co się rusza, OK w Bioshocku są » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « dwa różne zakończenia z racji zabijania bądź i nie dziewczynek ale i tak nie zmienia to faktu, że jest tylko jedna droga cały czas na przód i za drugim, trzecim, dziesiątym razem nic się nie zmieni. Edytowane 14 Września 2007 przez mastertab Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 Gdzieś czytałem, chyba w tym wątku co Sulaco linkował, że 'fizyka drzew' ma być tylko w DX10. I nie będzie chyba można tak grać, że jeden ma to włączone, a drugi nie. Nie może tak być, że jednemu przewraca się drzewko, a u drugiego stoi prosto.tutaj znajdziecie pare odpowiedzi na swoje pytanie dot. fizyki i samej rozgrywki. np. fizyka, beda oddzielne servery dla dx9 i dx10 » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Global Crysis Multiplayer Update Greetings Community! We would like to take the time and give you a global update on the multiplayer part of Crysis. Since last years’ Games Convention 2006 in Leipzig many things have been changed. Lots of content has been updated, the game play style of the remaining game modes has been modified and quite a few questions from the community are still left to be answered. This note should give you a solid overview about the current status of our multiplayer and might even prepare you for the upcoming Crysis Beta. The Expert’s Club Crytek has set up an “Expert’s Club” to get the most possible feedback about Crysis multiplayer without having the necessity to start a beta. Over 20 hardcore and pro-gamers have been invited to Crytek’s office in Frankfurt once a week over a few months to play-test our multiplayer modes. Their direct feedback and the discussions with the developers after each match gave Crytek and EA an impression what aspects of the multiplayer part needed to be improved and adjusted. Thanks to the guys from Qantm Institute in Munich, 360.eSports and all the other gamers that participated we were able to make a significant progress and deliver something very unique to the gaming community. PowerStruggle This game mode is all about team play and tactics. Capture factories and buildings to gain prestige points which can be spent on weaponry and vehicles. Fight together with your team mates on the server for the ultimate glory and victory which can be accomplished by destroying the enemy headquarter with endgame high-tech weaponry like tactical nukes or Alien technology. To access these endgame weapons you need to have the generator of the research facility loaded at 100% which can be achieved by capturing and holding several Alien crash sites. PowerStruggle, our main multiplayer mode, has experienced the most dramatic changes since the Games Convention 2006 and the Community Summit in Spring 2007. Thanks to all the feedback from the community we have reworked the very complex mode and tried to make it as accessible as possible without removing the tactical depth. To give you a small overview here are the most important changes: * Captured Alien Crash sites automatically transfer energy to the captured Research Facility. * Energy only charges when the Research Facility and at least one Alien Crash site is captured by one team. * Overall two stages of charging the reactor are available. At 50% you have basic Alien technology available and at 100% you have the endgame technology available for your team. * The enemy HQ can be destroyed by TAC Gun, TAC Tank or Singularity Tank only. * Defensive Turrets do attack enemy infantry and vehicles but do not destroy shells of endgame weaponry anymore. * HUD has been completely re-designed for a much better overview. * Overall economy has been modified and improved to guarantee a constant game flow. * Camouflage Nanosuit mode has been replaced with the Alien cloak mode. Instant Action This game mode can be compared to classic death match in general. Due to the Nanosuit being available in multiplayer as well the player will experience a whole new variety of this mode. It is more dramatic, intense and includes a lot more action. Actually Instant Action has not changed very much. The pace and the variety of how to play this mode are still granted by the Nanosuit functionality. Enough weaponry, attachments and equipment placed throughout the maps encourage players to experience different tactics. Small, medium and large map sizes allow multiplayer fun for each team size. Team Action After having the Expert’s Club and many internal sessions with TA we felt that this game mode is not as challenging as we wanted it to be. With the major focus on PowerStruggle we decided to better leave out Team Action since it could not compete in quality anymore. This may be disappointing for some of you, but we can ensure that with PowerStruggle and Instant Action we deliver two high quality multiplayer modes that support both small player numbers and huge battles. DX9 vs. DX10 – The endless question To shed some light into one of the most discussed topics regarding Crysis multiplayer I would like to explain you the differences between Crysis MP DX9 and DX10. As for the DX9 version we won’t have physics and day and night cycle in-game. That means you won’t be able to shoot down trees and/or alter any other objects than vehicles on the map. Additionally the time of day setting doesn’t change dynamically. This is caused due to the tremendous server load such physics might cause on crowded gaming servers. Still you will be able to experience maps with different time of day settings since the maps can be altered in the Sandbox2 Editor. Rather than providing the community partially working features we limit this for the DX10 version only. Due to the strong hardware available with DX10, server load is less and performance is increased. This ensures the pure physics and day and night cycle experience without any limitation. Gamers with a DX10 card are able to play on DX9 servers, but with the limitation of the respective server. Vice versa it is not possible for gamers with DX9 cards to play on DX10 servers due to the limited features. Conclusion Features come and go – that’s the usual development of a game. With the cut of Team Action we can fully focus on two very strong and competitive game modes. We hope this note provides a good overview and prepares for the upcoming Crysis beta everyone is looking forward to! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewek1988 Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 Czysty marketing , ścinanie drzew itp. było pokazywane jeszcze na w demkach dx9 , a teraz jest to niby tylko dla DX10, mam nadzieje, że hakerzy porobią jakieś "Łatki" żeby to odblokować w singlepalyer:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 (edytowane) Czysty marketing , ścinanie drzew itp. było pokazywane jeszcze na w demkach dx9 , a teraz jest to niby tylko dla DX10, mam nadzieje, że hakerzy porobią jakieś "Łatki" żeby to odblokować w singlepalyer:)To shed some light into one of the most discussed topics regarding Crysis multiplayer I would like to explain you the differences between Crysis MP DX9 and DX10. Wystarczy tylko czytać. Edytowane 14 Września 2007 przez mastertab Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 buehehehe co za dno . widac bill im ładnie posmarował skoro w DX9 nei bedzie mozna niszczyc drzew i obiektów oraz nei bedzie dynamicznych por dnia. co za bzdura i marketing DX 10 . juz wiem ze napewno nei kupie tej gry. wszawe brudasy z MS i ich zawszawiona vista .. srać na nich. Ze niby co pod dx 9 sie nie da zrobic tych efektów ? bzdura Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 pewnie ze sie da, ale da sie tez wyciagnac z tego kase wiec wniosek jest oczywisty. A co do majkrosoftu i ich polityki, jak czytam to co oni wyprawiaja to az mi sie noz w kieszeni otwiera, niee, nie noz, tasak, taki metrowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 Widzę, że co niektórzy dopiero teraz zainteresowali się tą grą, więc wyjaśnię. W Singleplayer i DX9 będzie można rozwalać drzewka itd. różnice między DX9, DX10 będą dotyczyły lepszych efektów świetlnych (sunrays, itd. nie to, że ich nie będzie w DX9 tylko po prostu w DX10 będzie lepiej wyglądać), oraz jeśli chodzi o fizykę to ma latać więcej obiektów coś jak w GRAW gdzie posiadacze AGEI wraz z wybuchem granatu więcej śmieci latało. Ogólnie różnice w SP między DX9, a DX10 będą tyczyły się tylko tego, że efekty graficzne na DX10 będą lepsze, ładniejsze. Natomiast w MP, osobne będą serwery dla DX9 i DX10 i tak w DX10 będzie lepsza fizyka (ścinanie drzewek, itd), oraz dynamiczny cykl dnia i nocy (w DX9 będzie ustawiało się na stałe noc lub dzień) i CryTek od początku jak tylko pojawiło się info o Crysisie mówił właśnie o tych różnicach w MP, więc nie jest to żadne nowum, a po raz kolejny potwierdzenie tych informacji. Dlaczego są takie różnice w MP między DX9, a DX10, było już wyjaśniane przez CryTek nie chce mi się szukać teraz tego infa, ale miało to sens. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VICTORious Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 gdzie można uzyskać kod rejestracji do crysis beta? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 sens miało taki: $$$$$$$$$$$$$$ od MS Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 (edytowane) sens miało taki: $$$$$$$$$$$$$$ od MS Przeca nie od dziś wiadomo, że jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o $$$$$, bo niby dlaczego są jakieś śmieszne exclusive'y i inne wymysły. Dla znających angielski prawdopodobnie wytłumaczenie CryTek'a: DX9 vs. DX10 – The endless questionTo shed some light into one of the most discussed topics regarding Crysis multiplayer I would like to explain you the differences between Crysis MP DX9 and DX10.As for the DX9 version we won’t have physics and day and night cycle in-game. That means you won’t be able to shoot down trees and/or alter any other objects than vehicles on the map. Additionally the time of day setting doesn’t change dynamically. This is caused due to the tremendous server load such physics might cause on crowded gaming servers. Still you will be able to experience maps with different time of day settings since the maps can be altered in the Sandbox2 Editor.Rather than providing the community partially working features we limit this for the DX10 version only. Due to the strong hardware available with DX10, server load is less and performance is increased. This ensures the pure physics and day and night cycle experience without any limitation.Gamers with a DX10 card are able to play on DX9 servers, but with the limitation of the respective server. Vice versa it is not possible for gamers with DX9 cards to play on DX10 servers due to the limited features. Edytowane 14 Września 2007 przez mastertab Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 Czy beta demo crysis'a na torrentach to fake? Gdzie można pobrać to beta demo?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 14 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2007 To nie jest fake. Mam już je na dysku. Ale proces aktywacji jest identyczny jak w przypadku Bioshock. Jednym słowem jeśli nie masz legalenego klucza od Fileplanet, to nie uruchomisz dema. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...