LCC Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 (edytowane) - Test Drive Unlimited Test Drive Unlimited to absolutny przełom w dziedzinie gier wyścigowych! Gra dostarcza wiele nowych, niesamowitych elementów. Twórcy przygotowali ponad 1600 km szczegółowo odwzorowanych dróg umiejscowionych na jednej z bajecznych hawajskich wysp Oahu i oddali do dyspozycji graczy około 125 różnych modeli najlepszych samochodów i motocykli, takimi maszynami jak Ferrari Enzo, Lamborghini Murcielago, Jaguar XKR, czy Ducati Monster. Gracz może stworzyć swojego awatara określając jego wygląd i ubiór. Do jego dyspozycji jest także dom z garażem mogącym początkowo pomieścić jedną maszynę. W trakcie rozgrywki, na wszystkich miłośników samochodówek, czekają setki wyzwań i zadań, które umożliwiają zarabianie pieniędzy. Spożytkować je można na większy dom lub garaż, nowe stroje dla awatara, no i oczywiście na kolejne wspaniałe i jeszcze szybsze samochody bądź motory. Oprawa graficzna zachwyca realistycznym odwzorowaniem otoczenia, oraz bardzo szczegółowymi modelami pojazdów. Na równie wysokim poziomie został przygotowany model jazdy - każdy samochód i motocykl prowadzi się w wyczuwalnie inny sposób. Test Drive Unlimited to także bardzo rozbudowany tryb dla wielu graczy. Gra pozwala ścigać się z tysiącami graczy na całym świecie! Wystarczy tylko podjąć wyzwanie, pokonać rywala i zgarnąć nagrodę! Źródło: Speed Zone. Cechy: - Rozbudowany i ciekawy system kariery. - Rozbudowany system multiplayer pozwalający grać tysiącom graczy jednocześnie. - Nowe opcje personalizacyne zbliżające tę grę do MMO! - 90 licencjonowanych marek pojazdów. - Ponad 1600 km autentycznych dróg umieszczonych na bajecznej hawajskiej wyspie Oahu. - Grafika na najwyższym poziomie z realistycznie oddanymi detalami zarówno maszyn jak i tła. - Najlepiej odwzorowane zachowanie pojazdów na drodze, pełna zgodność z rzeczywistą fizyką. - Wyścigi można kształtować poprzez ponad 50 różnych zmiennych elementów. Informacja o grze: Producent: Eden Studios Wydawca: Atari/Infogrames Dystrybutor PL: CD Projekt Wymagania sprzętowe: System Operacyjny : Windows 2000/XP/Vista Procesor: Intel P4 2.4Ghz lub AMD Athlon 2800+ 512 MB RAM (zalecane 1 GB RAM) Karta graficzna: ATI Radeon 9800 256MB lub Nvidia 6600 GT 256MB lub lepsza, ze sprzętowym wsparciem vertex oraz pixel shader 2.0 Karta Muzyczna: zgodna z DirectX 9.0 8 GB wolnego miejsca na dysku twardym. Napęd DVD: 8x Data premiery zagranicznej: 20 marca 2007 Data premiery polskiej: 6 kwietnia 2007 Nośnik: 1 DVD Tryb gry: single / multiplayer Wymagania wiekowe: brak ograniczeń Wersja językowa: polska Oficjalna lista pojazdów » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "-" AC: -AC 289 '64 Alfa Romeo: -Alfa Romeo 8C Competizione '04 -Alfa Romeo Brera '06 -Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V '03 Ascari: -Ascari KZ-1 Aston Martin: -Aston Martin DB4 GT Zagato '61 -Aston Martin DB7 Zagato '04 -Aston Martin DB9 Coupe '05 -Aston Martin DB9 Volante '05 -Aston Martin V8 Vantage '05 -Aston Martin Vanquish S V12 '05 Audi: -Audi A3 3.2 Quattro DSG '05 -Audi A6 4.2 Quattro '05 -Audi RS4 Quattro -Audi S4 Cabriolet '04 -Audi S6 -Audi TT Quattro Sport '05 B. Engineering: -B. Engineering Edonis V12 Caterham: -Caterham CSR 260 Chrysler: -Chrysler 300C® SRT-8 '04 -Chrysler Crossfire® SRT-6 Roadster '05 -Chrysler Firepower Concept Car '05 -Chrysler ME FOUR-TWELVE '04 Dodge: -Dodge Challenger R/T '71 -Dodge Viper SRT-10 '05 -Dodge Viper SRT-10 Coupe '06 Ducati: -Ducati 999R '05 -Ducati Monster S4R '05 -Ducati Supersport 1000DS '05 Farboud: -Farboud Supercharged GTS Prototype '05 Ferrari: -Ferrari 250 GTO '62 -Ferrari 288 GTO '84 -Ferrari 575M Maranello '04 -Ferrari 612 Scaglietti '04 -Ferrari Enzo Ferrari -Ferrari F40 '87 -Ferrari F430 Spider '05 -Ferrari F430 '04 Ford: -Ford GT '05 -Ford Mustang GT-R Concept '05 -Ford Mustang GT Convertible '05 -Ford Mustang GT Coupe '05 -Ford Shelby Cobra Concept '04 -Ford Shelby GR-1 Concept '04 General Motors: -General Motors Cadillac® CTS-V™ '05 -General Motors Cadillac® XLR-V™ '05 -General Motors Chevrolet® Camaro® Z-28™ '67 -General Motors Chevrolet® Corvette® C1 '57 -General Motors Chevrolet® Corvette® C6™ Convertible '05 -General Motors Chevrolet® Corvette® C6™ Coupe '05 -General Motors Chevrolet® Corvette® Stingray™ '69 -General Motors Chevrolet® Corvette® Stingray™ Convertible '71 -General Motors Chevrolet® Corvette® Z06™ '05 -General Motors Chevrolet® SSR™ '05 -General Motors Pontiac® Firebird™ '70 -General Motors Pontiac® GTO® '04 -General Motors Saturn™ Sky™ '07 Jaguar: -Jaguar Type E Coupe '64 -Jaguar XJ220 '93 -Jaguar XK Convertible '06 -Jaguar XK Coupe '06 -Jaguar XKR Coupe '05 Kawasaki: -Kawasaki Ninja ZX-10R '05 -Kawasaki Z1000 '05 Koenigsegg: -Koenigsegg CC8S -Koenigsegg CCR Lamborghini: -Lamborghini Countach 25th Anniversary '89 -Lamborghini Gallardo '04 -Lamborghini Gallardo SE '05 -Lamborghini Gallardo Spyder '06 -Lamborghini Miura P400 SV '71 -Lamborghini Murciélago '04 Lexus: -Lexus GS 450h -Lexus IS 350 -Lexus LS 460 -Lexus LS 600h L Lotus: -Lotus Elise R '05 -Lotus Esprit V8 '02 -Lotus Sport Exige 240R '05 Maserati: -Maserati 3500 GT '60 -Maserati GranSport -Maserati MC12 -Maserati Spyder 90th Anniversary -Maserati Spyder Cambiocorsa '04 McLaren: -McLaren F1 '97 -McLaren F1 LM '95 -McLaren F1 GT '97 -McLaren F1 GTR '95 Mercedes-Benz: -Mercedes-Benz 300 SL Gullwing '57 -Mercedes-Benz CLK 55 AMG '04 -Mercedes-Benz CLK DTM AMG '03 -Mercedes-Benz CLK GTR -Mercedes-Benz CLS 55 AMG '04 -Mercedes-Benz SL 65 AMG '04 -Mercedes-Benz SLK 55 AMG '04 -Mercedes-Benz SLR McLaren MV Agusta: -MV Agusta F4 Tamburini '05 -MV Agusta F4 Brutale 910S '05 Nissan: -Nissan 350Z Coupe '04 -Nissan 350Z Nismo S-Tune '04 -Nissan Skyline GT-R R34 '02 Noble: -Noble M12 GTO-3R '04 -Noble M14 '05 -Noble M400 '04 Pagani: -Pagani Zonda C12S -Pagani Zonda C12S Roadster Ruf: -Ruf RGT '03 -Ruf Rt12 '05 -Ruf Rturbo Saleen: -Saleen S7 Twin-Turbo Shelby: -Shelby Cobra Daytona Coupe™ '63 -Shelby GT 500 '67 Spyker: -Spyker C8 Laviolette -Spyker C8 Spyder Triumph: -Triumph Speed Triple '05 TVR: -TVR Sagaris '05 -TVR Tuscan S '05 Volkswagen: -Volkswagen Golf V R32 -Volkswagen W12 Coupe '97 -Volkswagen W12 Roadster '98 Wiesmann: -Wiesmann Roadster MF3 Coming Soon Vehicle List: AC: -AC Cobra 427 '66 Chrysler: -Chrysler Crossfire® SRT-6 Coupe '05 Dodge: -Dodge Charger Super Bee Hemi '71 Ferrari: -Ferrari 308 GTS '82 -Ferrari 360 Modena -Ferrari F599 GTB General Motors: -General Motors Cadillac® Cien Concept '02 -General Motors Cadillac® Sixteen -General Motors Chevrolet® Cobalt SS Supercharged Coupe Concept '04 -General Motors Chevrolet® Corvette® '63 -General Motors Pontiac® Solstice '06 -General Motors Saturn™ Curve Concept '04 Kawasaki: -Kawasaki Ninja ZX-12R '05 Lamborghini: -Lamborghini Diablo GT '99 -Lamborghini Murciélago Roadster '04 Lexus: -Lexus SC 430 Mazda: -Mazda MX-5 Miata '06 -Mazda RX-8 Spyker: -Spyker C8 Spyder T TVR: -TVR T440 R '04 Wiesmann: -Wiesmann GT MF4 Yes: -Yes Roadster[/code] Lista pojazdów w tej chwili dostępnych w grze - z podziałem na klasy http://rapidshare.com/files/24557500/listapojazdow.rar by k-mil78 Gra Online: nasz klub, miejsca spotkań... » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "-" Informujemy, że użytkownicy forum PurePc założyli klub w Test Drive Unlimited. Nazywa się on "PPC Team" i znajduje się w północno-wschodniej części wyspy. Mamy też swoje specjalnie forum o TDU: http://www.ppcteam.pl/ Aktualny status serwera TimeSpeak - PPC Team: Gdzie znajduje się nasz klub "PPC Team": Gdzie najczęściej się spotykamy: -------------------------------------------- Osoby należące do klubu "PPC Team" (PurePC) - (TDU) -------------------------------------------- Neo_x - DeVeDe69 LCC - LCC-Keymai qqrydza - qqrydza_1975 Pipka-vs - Pipka-vs master_electronic - master-electron spk - offc4 Miazga82 - Miazga82_PPC jurek911 - sitarg piet - piet-ppc.pl carsonpoland - carsonpl_ppct2 Szozi - Szozi-PL Bialy Mis - Bialy-Mis-PPC eragonek -ergoPPC Dzieju - dzieju_pl Pioorek - Pioorek StoProgratis - StoProGratis ------------------------------------------- Uwaga! Zakładanie profilu online i offline Online: Pamiętaj, że na początku gry, jeśli chcesz grać w trybie online, musisz założyć profil online. Aby założyć profil online trzeba mieć utworzone konto w portalu Game Spy (www.gamespy.com). Konto można stworzyć za darmo. Później podczas zakładania profilu w grze, zaznaczasz kwadracik Game Spy ID i wpisujesz dane - te same, które wpisałeś podczas rejestracji konta na Game Spy i tyle... rozpoczynasz niezapomnianą przygodę z TDU. Przykład: http://img412.imageshack.us/img412/857/clipboard01ti4.jpg Offline: Jeżeli stworzysz profil offline, a będziesz później chcieć grać na nim także w trybie online to istnieje możliwość przerobienia profilu offline na online. Wystarczy, że wykonasz czynności, które są opisane poniżej. » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "-" Jest to opis stworzony przez Goofy'ego z forum tdu. 1. Zróbcie backup pliku z savem offline (Moje Dokumenty/Test Drive Unlimited/savegame/profil_offline). Najlepiej zróbcie dwie kopie tego katalogu. 2. Włączcie grę i w grze skasujcie profil offline 3. Stwórzcie nowy profil online 4. Grajcie dopóty dopóki nie dojedziecie do swojego domu (po pierwszym wyścigu - powinien pojawić się napis 'Zapisuję, proszę czekać') 5. Wyjdźcie z gry 6. Tak dla pewności zróbcie backup tego nowo utworzonego profilu online 7. Teraz musicie ściągnąć program Hex Workshop Możecie ściągnąć np. stąd: http://rapidshare.com/files/31385416/hw32v423.exe 8. Otwieracie Hex Workshop i otwieracie w nim tools -> compare 9. Jako pierwszy plik(source) otwieracie profil_offline/playersave/playersave , a jako drugi plik (target) otwieracie profil_online/playersave/playersave 10. Zaznaczacie opcję 'resynch compare' i klikacie ok (powinny otworzyć się 2 okienka) 11. Kliknijcie na okienko, które znajduje się niżej, po czym otwieracie menu Edit -> Goto 12. W okienku, które się pojawiło wpisujecie 50, zaznaczacie opcję 'Dec' ! Upewnijcie się, że jest też zaznaczona opcja 'From beginning of file' ! 13. Zaznaczacie wszystkie cyferki od początku aż do miejsca do którego przesunął się Wam kursor (czyli do 50-tego bajta) 14. Klikacie prawym przyciskiem i wybieracie opcję 'Copy' 15. Zaznaczcie teraz okienko, które znajduje się wyżej i wybierzcie z menu Edit -> Goto 16. Tak jak za poprzednim razem wpisujecie 50, zaznaczacie 'Dec' i 'From beginning of file' 17. Zaznaczacie wszystkie cyferki od początku aż do miejsca do którego przesunął Wam się kursor - czyli do 50-tego bajta 18. Klikacie na zaznaczone cyferki prawym przyciskiem myszy i wybieracie opcję 'Paste' 19. Teraz musicie zapisać plik - klikacie na symbol dyskietki, program powinien zapytać się czy chcecie zrobić backup, kliknijcie na opcję 'tak'. 20. Teraz kopiujecie plik 'playersave' z folderu profil_offline/playersave, po czym kopiujecie ten plik do katalogu: Moje Dokumenty/Test Drive Unlimited/savegame/profil_online/playersave oraz do katalogu Moje Dokumenty/Test Drive Unlimited/savegame/profil_online/playersave2 Teraz włączacie grę i wszystko powinno działać jak trzeba - Wasz profil offline powinien być teraz profilem online! Instalacja "TDU PL" i "TDU + Megapack PL" na systemach 64bit: Vista x64 - na gram.pl jest odpowiedni patch. XP x64 - JEST MOŻLIWA! Problemy wynikają wyłącznie z nieudolności i lenistwa polskiego wydawcy, angielska wersja instaluje się bez problemów, jeżeli nie chce należy usunąć folder "InstallShield" w "Program Files\Common Files", znajdują się w nim pliki od niewłaściwej wersji IS dodane przez nie działający polski instalator. Prawdopodobnie na tak zainstalowane TDU da się nadinstalować wersję polską; jeszcze sprawdzamy z kumplem, u mnie na x64 PL zainstalowało się bez problemów a wcześniej miałem właśnie angielską, on niemiał i nie dało się zainstalować PL. Jak tylko sprawdzimy dam znać. Przepis na instalacje polskiego TDU na XP x64: 1) Potrzebny jest oryginalny polski TDU (może być z dodatkiem) i niekoniecznie oryginalny angielki TDU 2) Jeśli były podejmowane próby instalacji PL należy usunąć folder "InstallShield" w "Program Files\Common Files" 3) Zainstalować EN TDU 4) Odinstalować EN TDU 5) Zainstalować PL TDU 6) Usunąć plik CDKey.txt w "Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited" 7) Uruchomić TDU i podać poprawny klucz 8) Cieszyć się działającym TDU PL Zmiany w funkcjach ułatwiające granie Jak zmienić prędkość z mph na kph (km/h)? Wchodzimy do menu do "opcji" i dalej do "display-ekran" i w funkcji "unit system" zmieniamy z "imperial" na "metric". Jak wyłączyć prędkościomierz i inne zegary? Wchodzimy do menu do "opcji" i dalej do "display-ekran" i odznaczamy kwadracik w funkcji "speedmeter". Jak zwiększyć uczucie prędkości w grze lub jak wyłączyć rozmazanie? Aby zwiększyć uczucie prędkości wchodzimy do menu do "opcji" i dalej do "display" i suwak "radial blur" przesuwamy w prawą stronę do końca. Natomiast jeśli chcemy całkowicie wyłączyć boczne rozmazanie suwak "radial blur" przesuwamy w lewą stronę do końca. Jak zrobić aby mini mapa nie obracała się? Wchodzimy do menu do "opcji" i dalej do "display" i w funkcji "GPS" zmieniamy z "turned" na "fixed". Jak uruchimić w czasie gry online mini-czat? Podczas gry wciskamy klawisz "T" i piszemy wiadomość. Gdy skończymy pisać zatwierdzamy enterem i naszą wiadomość będą mogli przeczytać gracze, którzy w danym momencie są na naszej mapie. Jak obejrzeć ofertę pojazdów dostępnych na giełdzie? Wchodzimy do jednego z naszych domów i dalej na zakładkę "Handel". Możemy tutaj sprzedać, wystawić na giełdę lub kupić samochód czy motocykl, czasami po okazyjnych cenach. Jak zobaczyć nasze statystyki i osiągnięcia w grze? Wchodzimy do jednego z naszych domów i dalej na zakładkę "Info-Informacje". Możemy tam przeczytać ile czasu spędziliśmy na grze na poszczególnych levelach, ile kilometrów przejechaliśmy itd. Jak połączyć się z naszymi przyjaciółmi w grze? W czasie gry wciskamy klawisz "M" i wchodzimy do mapy. Następnie szukamy go na mapie (czerwony samochodzik) i klikamy na niego. Chwilę później już możemy razem śmigać po wyspie. Aby można było się szybko znaleźć i bez problemowo połączyć, najlepiej wybrać na mapie takie miejsce, gdzie w danej chwili nie ma innych graczy. Gdyby jednak nie udało się nam połączyć musimy próbować powtarzać tę czynność aż do skutku (czasami nawet 10 razy). Jak dodać osobę do znajomych? W czasie gry gdy dana osoba, którą chcemy dodać do znajomych jest blisko nas wciskamy klawisz "4" na numerycznej części klawiatury i naciskamy go kilkakrotnie aż pojawi się nam informacja o dodaniu do znajomych. Później posługujemy się pozostałymi klawiszami zgodnie z informacją na ekranie. Gdy osoba, którą chcemy dodać do znajomych zezwoli nam na to potwierdzając u siebie zapytanie, wówczas będziemy mieli ją już w swoich znajomych. Gdy ktoś nas będzie chciał dodać do znajomych wcisamy klawisze "4 lub 5" na numerycznej klawiaturze w celu zaakceptowania lub odrzucenia. Jak włączyć radio w grze? Podczas gry wciskamy klawisz nr. 4 (lewa strzałka) który znajduje się na "klawiaturze numerycznej" po prawej stronie klawiatury (tam gdzie jest num lock). Następnie możemy zmieniać stacje i utwory klawiszem nr. 6 (strzałka w prawo). Aby podgłośnić lub ściszyć wciskamy klawisz nr. 8 i 2 (strzałka do góry i na dół). Jak zrobić aby podczas gry wyświetlało FPS i wersję? Istnieje sposób aby podczas gry był wyświetlany FPS i wersja gry nie używajac do tego na przykład Frapsa, który może powodować spadki FPS. Klikamy prawym przyciskiem myszki (PPM) na skrót od Test Drive Unlimited > właściwości > zakładka skrót, a następnie klikamy w okienko "element docelowy" po exe dajemy spację i dopisujemy "-fps". Po zmianie przykładowo powinno to wyglądać tak (by ludwiczek): "X:\Atari\Test Drive Unlimited\TestDriveUnlimited.exe" -fps Jak dodać własną muzykę do radia w grze? Aby dodać ulubione kawałki wystarczy utworzyć folder o nazwie np. "muza" w tej lokalizacji i wsadzić do niego ulubione utwory: C:\Documents and Settings\nazwa profilu\Moje dokumenty\Test Drive Unlimited\savegame\nazwa profilu\Radio\ Lub skorzystać z tego oto programiku: http://rapidshare.com/files/24557519/music_manager.zip Jak wyłączyć poszczególne efekty w grze? Dokładny opis jak to zrobić znajduje się w poniższym dziale pod tytułem "Wyłączenie poszczególnych efektów". Jak odblokować salony motocykli? Aby odblokować wszystkie salony motocykli w grze najpierw znajdź wszystkie salony samochodowe, najlepiej korzystajac z mapy zamieszczonej na końcu FAQ. Pochylanie się i odchylanie na motorze Aby jeszcze bardziej odczuwać przyjemność z jeżdżenia motorami w grze, przygotowano dla nas możliwości sterowania pozycją ciała siedzącego na motorze - podobnie jak ma to miejsce w realnym świecie. Można, zatem podczas jazdy zrobić "świecę”, czyli postawić motor na tylnim kole lub przy hamowaniu na przednim. Można także podczas jazdy pochylić się wówczas zmniejszymy opór powietrza i tym samym zwiększymy prędkość o około 40 km/h. Oczywiście efekty tych wyczynów zależą tylko i wyłącznie od naszych umiejętności, które musimy zdobyć we własnym zakresie po prostu nieustannie ćwicząc. Poniżej jest link jakie klawisze odpowiadają za te funkcje: http://img99.imageshack.us/img99/5503/80997272qj7.jpg Jak się dostać na ten obiekt? W grze jest kilka obiektów do których dostęp jest zablokowany. Poniżej prezentujemy kilka sposobów, które pomogą nam się na te obiekty dostać. » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "-" • Ukryta wyspa - kliknij poniżej • Lotnisko na północy wyspy - kliknij poniżej http://www.youtube.com/watch?v=4Z0iV3RapZ8 • Lotnisko w Pearl Harbor - kliknij poniżej Jak odblokować samochody? Niektóre z samochodów czy trybów gry zostały zablokowane. Poniżej prezentujemy sposób na ich odblokowanie. » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "-" • Alfa Romeo 8c Competizione: Wygraj wyścig “Tour of the island”. • Chrysler Firepower Concept car: Ukończ wszystkie Courier driving missions. • Chrysler ME Four-Twelve: Musisz ukończyć wszystkie wyścigi ze złotym medalem. • Ford Mustang GT-R Concept: Ukończ wszystkie Vehicle Transpot driving missions. • Ford Shelby Cobra Concept: Ukończ wszystkie Top Model driving missions. • Ford Shelby GR-1 Concept: Ukończ wszystkie Speed challenges ze złotymi medalami. • Volkswagen W12 Coupe: Ukończ wszystkie Time challenges ze złotymi medalami. • Volkswagen W12 Roadster: Ukończ wszystkie Hitch-Hiker driving missions. • Walmaealamae Haven of Peace: Odkryj wszystkie drogi na wyspie a otrzymasz dom. • Ekskluzywny lakiernik: Zdobądź złoty puchar w wyścigu „Around the Crater”. • Ford Island: Zdobądź rangę Expert. • Photo mode: Zdobądź rangę Amateur. • Editor mode: Zdobądź rangę Pro. Vehicle transport challenges (dowóz samochodu w wyznaczone miejsce): Jest to seria misji, w których naszym zadaniem jest dostarczanie super samochodów z punktu A do punktu B za całkiem niezłe pieniądze. Nagroda maleje przy każdej stłuczce. Za bezkolizyjne dowiezienie pojazdów, czeka nas spora premia. Imię -------- Lokalizacja -- Samochód ------------- Dystans - Nagroda - Premia Alex -------- Wai'anae (F-3) Mercedes-Benz SLR McLaren 23,8 km 90.000 $ 45.000 $ Andrew ------ Pa’a La’a Kai (C-4) Ford Shelby GR-1 Concept 20,6 km 90.000 $ 45.000 $ Bernard ----- Kahalu’u (F-9) Volkswagen W12 Coupe 15,5 km 80.000 $ 40.000 $ Brady ------- Kawailoa (C-5) Maserati MC-12 21,4 km 90.000 $ 45.000 $ Christopher - Waikiki Beach (J-10) Ferrari Enzo 12,5 km 80.000 $ 40.000 $ Clarkr ------ Mokapu Peninsula (F-11) Chrysler Firepower Concept Car 11,5 km 80.000 $ 40.000 $ Connorr ----- Kahuku Point (A-7) Pagani Zonda C12S 22,5 km 90.000 $ 45.000 $ Daniel ------ Pearl Harbour (H-7) Spyker C8 Laviolette 19,7 km 90.000 $ 45.000 $ Dylan ------- Makakilo (I-5) Lamborghini Murcielago Coupe 21,4 km 90.000 $ 45.000 $ Eddie ------- Kaiona Beach (H-12) Lamborghini Gallardo Spyder 13,5 km 80.000 $ 40.000 $ Ethan ------- Hawai’i Kai (I-12) Ferrari 288 GTO 15,7 km 80.000 $ 40.000 $ Franck ------ Miliani (F-6) Chevrolet Camaro Z-28 24 km 90.000 $ 45.000 $ Gael -------- Ka’ena Point (D-1) Noble M14 17,2 km 90.000 $ 45.000 $ George ------ Skark’s Cove (B-5.) Jaguar XK Convertible 19,4 km 90.000 $ 45.000 $ Henry ------- Kalihi Kai (I-8.) Ford Shelby Cobra Conpect 40 km 99.999 $ 49.999 $ Jack -------- Hauula (C-8.) Ferrari F430 Spyder 23,9 km 90.000 $ 45.000 $ Jessy ------- Pearl City (G-7) Kawasaki Ninja ZX-10R 16,1 km 80.000 $ 40.000 $ Jonathan ---- Cemetery (F-9) TVR Tuscan S 24 km 90.000 $ 45.000 $ Kevin ------- Wahiawa (E-5) Mercedes-Bezn 300 SL Gullwing 17,3 km 90.000 $ 45.000 $ Leonardo ---- Maunalani (I-11) Lotus Esprit V8 13,8 km 80.000 $ 40.000 $ Luc --------- Kawailoa (C-5) Jaguar XJ200 16,4 km 90.000 $ 45.000 $ Lucas ------- La’ie (B-8.) McLaren F1 23,3 km 90.000 $ 45.000 $ Nathan ------ Wai’anae Kai (F-3) Aston Martin DB4 GT Zagato 21,4 km 90.000 $ 45.000 $ Paul -------- Kahala (J-10) Koeningsegg CC8S 20,6 km 90.000 $ 45.000 $ Pedro ------- Kane’ohe (G-10) Caterham CSR 260 16 km 90.000 $ 45. 000 $ Pete -------- Ala Moama (I-9) Shelby Cobra Daytona Coupe 21,4 km 90.000 $ 45.000 $ Ryan -------- Waipahu (G-6) Ford Mustang GT-R Concept 23,5 km 90.000 $ 45.000 $ Samuel ------ Mokule’ia (D-3) Pontiac Firebird 32,6 km 99.999 $ 49.999 $ Sean -------- Punalu’u (D-9) Lamborghini Miura P400SV 19,2 km 90.000 $ 45.000 $ ---------------------------------------------------------- Jak dobrze skonfigurować kierownicę do gry w TDU: Poniżej znajdują się zdjęcia na podstawie, których konfigurujemy kierownice. DFP (Logitech Driving Force Pro) & MOMO (Logitech MOMO Racing & Force) --- Patche i sposoby na problemy w grze Pierwszy oficjalny patch do gry (V1.66A) Patch między innymi naprawia problemy z dzwiękiem (zmniejsza bas i szumy), latającym ruchem ulicznym, zniszczeniem save'ów i błędami graficznymi. Patch może także przyspieszyć trochę grę. Najważniejsze jest jednak to, że dodaje dwa nowe samochody: Audi RS4 i Nissana Skyline GT-R. Do wersji polskiej http://rapidshare.com/files/58916251/test_..._patch_166a.zip Do wersji angielskiej http://rapidshare.com/files/43325789/TDU_Patch_1.66A.rar Błąd w mieście Pu'uloa Łatka rozwiązuje błąd, który powodował wychodzenie z gry do pulpitu w momencie wkroczenia na obszar miasta Pu'uloa na zachód od Perl Harbor. http://rapidshare.com/files/26848341/tdu_pu_uloa.zip Problemy z AMD Athlon 64 X2 Dual Core Rozwiązanie problemu z przyspieszaniem i zwalnianiem gry, które występuje u użytkowników procesorów AMD Athlon 64 X2 Dual Core. http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=869&p=1291 Instalacja gry na Windows Vista Łatka umożliwiająca zainstalowanie gry na polskiej wersji systemu Windows Vista. http://rapidshare.com/files/26848540/tdu_vistapl.zip Problemy z instalacją gry: Jeśli podczas pierwszej instalacji gry pojawiają się jakieś dziwne komunikaty lub brakuje plików to wejdź na poniższy link, a bez problemu znajdziesz tam rozwiązanie na ten problem. http://www.gram.pl/pomoc_lista.asp?g=869 Problemy podczas uruchamiania gry i różne inne występujące podczas grania: 1. Ściągamy ten mały programik i w większości wypadków powinno to zakończyć nasze problemy. http://rapidshare.com/files/104092628/TDU_Fixer.zip 2. Można też usunąć plik "radial.cdb", tym oto programikiem: http://rapidshare.com/files/105605301/radialeng_1.5.rar 3. Lub podmienić oryginalny folder "IGE" znajdujący się tutaj: X:\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\FrontEnd\AllRes\MapScreens\IGE na ten: http://rapidshare.com/files/106125436/IGE.rar Zanikający dźwięk podczas gry: Wciskamy przycisk "M" czyli wchodzimy do mapy, czekamy chwilkę i wciskamy "backspace" i wracamy do samochodu, dzwięk powinien powrócić. Nakładające się rożne dzwięki - np. w trybie multiplayer Wchodzimy do menu do "opcji" i dalej do "voice", odznaczamy wszystkie kwadraciki i wracamy do gry. Jeśli to nie pomoże wchodzimy do opcji "audio" i tam regulujemy, włączamy lub wyłączamy poszczególne odgłosy. Pojawiające się błędy graficzne - artefakty Wciskamy jednocześnie "alt+tab" i wychodzimy do pulpitu, po chwili wracamy do gry. Jeśli błędy pojawiają się w dalszym ciągu powtarzamy tą czynność do skutku. Jeśli i to nie pomoże, w grze wchodzimy do menu i dalej do opcji graficznych i tam zmieniamy rozdzielczość na inną niż mamy obecnie. Uwaga! Istnieje możliwość, że do zwiększenia występowania problemów graficznych w grze przyczynia się program "Fraps", oczywiście tylko wtedy jeśli jest uruchomiony. Zawieszanie się gry w różnych momentach Gdy podczas uruchamiania się gry i ładowania profilu lub później przy automatycznych zapisach nastąpi zawieszenie to nigdy nie resetuj komputera gdyż grozi to trwałym zniszczeniem Twojego profilu (save game) i tym samym będziesz musiał rozpoczynać grę od nowa. Spróbuj użyć "alt+tab", klawisza "windows", wylogować się lub w jakiś sposób dostać do "menadżera zadań". Problemy z połączeniem się z graczami na mapie? W czasie gry wciskamy klawisz "M" i wchodzimy do mapy. Następnie szukamy go na mapie (czerwony samochodzik) i klikamy na niego. Chwilę później już możemy razem śmigać po wyspie. Aby można było się szybko znaleźć i bez problemowo połączyć, najlepiej wybrać na mapie takie miejsce, gdzie w danej chwili nie ma innych graczy. Gdyby jednak nie udało się nam połączyć musimy próbować powtarzać tę czynność aż do skutku (czasami nawet 10 razy). Problemy z połączeniem zależą głównie od obciążenia serwerów i samej szybkości naszego połączenia z internetem. Obecnie jest to największa zmora TDU jaką nam zafundowali programiści z Atari. Sposoby na zwiększenie FPSów w grze Zmniejszenie ilości zieleni wokół drogi Tutaj wypakowujemy któryś z poniższych plików: X:\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\FX Standardowe ustawienia http://rapidshare.com/files/19632662/standard.rar Karty pokroju 6800 http://rapidshare.com/files/19632613/6800.zip Karty pokroju 6600 i słabsze http://rapidshare.com/files/19632586/6600.zip by ludwiczek Granie z włączoną w tle defragmentacją dysków Istnieje także możliwość zwiększenia ilości FPSów, gdy jednocześnie będziemy grali w grę, a w tle będzie uruchomione defragmentowanie dysków. Tyczy się to wszystkich programów do defragmentacji, a w szczególności tego oryginalnego z Windowsa. Uwaga, nie u wszystkich może ten sposób działać. Wyłączenie efektu latających papierów, liści, ptaków i innych Zmieniamy nazwę tego folderu: z X:\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\Details na X:\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\BAK_Details Wyłączenie poszczególnych efektów Zmieniamy nazwę plików w tym folderze: X:\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\Details z Papers.bnk na BAK_Papers.bnk (latające papiery) z Birds.bnk na BAK_Birds.bnk (ptaki) z RoadPatch.bnk na BNK_RoadPatch.bnk (liście i śmieci) Wyłączenie całego ruchu drogowego Zmieniamy nazwę tego folderu: z X:\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\Vehicules\Traffic na X:\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\Vehicules\BAK_Traffic Mody do Test Drive Unlimited Tutaj wypakowujemy pliki (dzwięki): X:\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk Uwaga! Przed wypakowaniem zrób backup podmienianych plików. O wiele lepsze odgłosy silników do większości samochodów http://rapidshare.com/files/104092327/TDU-...d_pack_v2.0.zip Więcej na ten temat: http://forum.tdu-central.com/showthread.php?t=2948 Tutaj wypakowujemy pliki (grafika): X:\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\FX Uwaga! Przed wypakowaniem zrób backup podmienianych plików. Ładniejszy HDR, bogatsze refleksje, obfitsza zieleń, optymalizacja FPS http://rapidshare.com/files/28608151/modhdr.rar Tylko obfitsza zieleń http://rapidshare.com/files/28608136/modgrass.rar Noc w grze http://rapidshare.com/files/19944306/Night-Sun-Modv02.zip Save Game do Test Drive Unlimited Ukończone wszystkie wyścigi, zadania i inne. Przejechane wszystkie drogi na wyspie. http://rapidshare.com/files/24557575/savegame2.rar by wyrko http://rapidshare.com/files/24557563/savegame.rar by mysticusa Mapy z dealerami, warsztatami, częściami, sklepami i biurami - Edytowane 24 Marca 2009 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 Patrzac na te screeny stwierdzam,ze wreszcie prawdziwa samochodowka dla mnie.Typowy arcade,cos co lubie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.i.P. Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 imo bedzie tak: ciekawa grafika i muza a skopane sterowanie (zawsze sterowanie bylo do (4litery)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 trailery z wersji na x360 wygladaja rewelacyjnie. Rozgrywka online ciekawie rozbudowana. Moze byc dobry racer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazymodder Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 jak narazie atari nie pokazalo nic z wersji na inne platformy ( wersja na pc czy inna konsole niz x360 nie zostala zapowiedziana wogole ) wszystkie screeny, filmy itp pochodza z wersji na x360: kilka nowych » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 Jak ja downo w TD nie grałem.. A i grafika ładna :razz: Akurat na wakacje wyjdzie :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tek9 Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 (edytowane) to ma wyjsc tylko na 360 , nie bedzie wersji pc ani zadnej innej na razie , jesli wogole Edytowane 1 Lutego 2006 przez tek9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 Lazymodder dwie sprawy. 1) Fajne screeny :P 2) Jak gra nie wyjdzie na peceta skoro pierwszy post mowi,ze wyjdzie pare dni po premierze na 360tke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[Shinigami] Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 Więcej screenów jest na speedmaniacs.de ale teraz nie działa serwis i trzeba poczekać. Z tego co tam widziałem nawet wnętrze dopracowywali jak samochód a grafika to full błysk and reflex :D Pisali że to będzie na x360 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tek9 Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 Lazymodder dwie sprawy. 1) Fajne screeny :P 2) Jak gra nie wyjdzie na peceta skoro pierwszy post mowi,ze wyjdzie pare dni po premierze na 360tke Are there plans to release Unlimited on PS3 in the future or on PC? At this stage Test Drive Unlimited is a true Xbox 360 game, we want to take full advantage of the hardware and the Live online components and not do any compromise to other platforms Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 Are there plans to release Unlimited on PS3 in the future or on PC? At this stage Test Drive Unlimited is a true Xbox 360 game, we want to take full advantage of the hardware and the Live online components and not do any compromise to other platforms Ok - a teraz jeszcze raz przeczytaj pierwszy post i zobacz kto potwierdza to info a kto potwierdza Twoje,do tego porownaj daty obu newsow :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockers Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 (edytowane) hydro2>> narazie nie ma się co łudzić, że ta gra bedzie na pc, jest zapowiedziana tylko na xboxa 360 zapraszam na strone głowną :) http://www.testdriveunlimited.com/ nawet nie masz nigdzie loga pc na stronie. Ale kto wie...... Edytowane 1 Lutego 2006 przez rockers Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tek9 Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 (edytowane) znalazlem na wloskiej stronie atari , moze to prawda , hmmm , czas pokaze Piattaforma : PC Genere : Corse Classificazione PEGI : Non specificato Data di uscita : 25/06/2006 http://www.it.atari.com/index.php?pg=product&id=5 , a na zadnej innej tego nie ma , dziwne Edytowane 1 Lutego 2006 przez tek9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 Patrzac na te screeny stwierdzam,ze wreszcie prawdziwa samochodowka dla mnie.Typowy arcade,cos co lubie :)No to muszę Cię zmartwić, widziałem wywiady i filmiki z Xboxa 360 i gra nie jest typowym arcade, fizyka stoi na dość wysokim poziomie (powiedzmy trochę lepsza od Porsche 2000, gdzieś na poziomie World Racing 2 z ustaiweniem 100% simulation). Samochody zachowują się naturalnie, nie tak jak w Most Wanted. Napęd na tył jest od razu widoczny, łatwo wpaść w poślizh i obrócić auto o 180 stopni. W połączeniu z pełnym, otwartym miastem i ładną oprawą audio/wizualną (ze szczególnym uwzględnieniem na tą drugą) ta gra będzie dla mnie po prostu rewelacyjna :) Oby tylko faktycznie wyszła na PC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 Jeżeli to nie arcade, to tylko się modlić żeby wyszła na PC :wink: Otwarta przestrzeń + fizyka = zajebista gra :razz: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[Shinigami] Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 Jeżeli to nie arcade, to tylko się modlić żeby wyszła na PC :wink: Otwarta przestrzeń + fizyka = zajebista gra :razz: Ciężko spodziewać się że to będzie całkowita symulacja przy graniu na joyu :) a fizyki nie zmienią specjalnie dla pecków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazymodder Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 (edytowane) Ciężko spodziewać się że to będzie całkowita symulacja przy graniu na joyu :) a fizyki nie zmienią specjalnie dla pecków w przeciwienstwie do klawiatury czy tez kiepskich padow 360-tka ma analogowe: przyciski , spusty ( przyciski znajdujace sie w tyle pada idealne jako gaz i hamulec ) oraz galki ... zeby cieszyc sie symulacjami ( autka ) wcale nie trzeba miec kierownicy Edytowane 1 Lutego 2006 przez Lazymodder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[Shinigami] Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 (edytowane) Speedmaniacs już odpalił to możecie się naciszyć innymi screenami Heh mój błąd :) nie skopjowałem linka porządnie :) http://www.speedmaniacs.de/datenbank.html?id=103&n=140 dalej już znajdziecie Edytowane 1 Lutego 2006 przez Shiningami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 Chyba się komuś pomyliły tematy :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 No raczej. IMO w GTR 2 też mozna popykać :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peseq Opublikowano 2 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2006 to ma wyjsc tylko na 360 , nie bedzie wersji pc ani zadnej innej na razie , jesli wogolebedzie na pc i na inne platformy.. o co ci biega.. przeciez napisane w pierwszym poscie... btw. sam sprawdzalwem na zagranicznych forach te info... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazymodder Opublikowano 2 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2006 (edytowane) bedzie na pc i na inne platformy.. o co ci biega.. przeciez napisane w pierwszym poscie... btw. sam sprawdzalwem na zagranicznych forach te info... to ze ktos napisal sobie posta ze bedzie to nie znaczy ze trzeba w to wierzyc... sprawdzales widac nei tam gdzie trzeba. na oficjalnej stronie atari w zapowiedziach na pc czy inne platformy niz x360 nie ma nic o test drive U to samo na oficjalnej stronie gry... wiec jak narazie to wymysl posiadaczy pctow Edytowane 2 Lutego 2006 przez Lazymodder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 2 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2006 Juz Tek9 sprawdzil i poraz drugi zostalo to potwierdzone,a poza tym neostrada to spory serwis i firma wiec nie sadze by pisali co kolwiek bez sprawdzenia gdzie trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peseq Opublikowano 2 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2006 no przeciez pisalem. nawet na oficjalnym forum Atari piszą, że będzie na PC i PS2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crusader Opublikowano 3 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2006 Neostrada to spora firma i lipny internet :) Co do tematu trailery mozna ogladc na gamespot.com (najlepsza strona o grach-jak dla mnie:) ) Kiedys bylo wiecej trailerow, nie wiem dlaczego juz ich nie ma. ALe wszystkie były miodne. Jazda gdzie chcesz i jak chcesz po ogromnej wyspie ! Dawno czekałem na taka gre. Do tego fury wymarzone oraz fizyka na wysokim poziomie. Prawde ktos pisal ze Most Wanted to arcade a nfs'y juz dawno spadly na psy. Dla mnie odskocznia sa wlasnie takie gry jak World Racing 1/2, Live For Speed i Test Drive Unlimited...(wymarzone wakacje beda :D ) Co do trailerow ktorych juz nie ma :) w jednym widzialem jak mozna sobie wejsc do jakby garazu/salonu wsiasc do samochodu(Mercedes SLR) i podziwiac cale interaktywne wnetrze ;o nawet szyby sie da opuszczac (oczywiscie elektryczne :) ) Krotko mowiac: Totalny pogromca samochodowek EA :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 4 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2006 Dokładnie, podpisuję się pod powyższym postem rękami i nogami :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 4 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2006 Gierka będzie fajna, nie moge się doczekać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 4 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2006 Niestety to bedzie kolejne arcade i nic pozatym... :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 4 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2006 Niestety to bedzie kolejne arcade i nic pozatym... :(Nooo :) Czyli tak jak mowilem - bardzo czekam na ten tytul :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 5 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2006 (edytowane) Sewer mylisz się. Oglądałem kilka trailerów i naprawdę jazda samochodem z napędem na tylną oś wygląda na tyle poprawnie, na ile można wywnioskować z filmiku. Fizyka jazdy nie ma tu nic wspólnego z jakimś Most Wanted czy Midnight Club 2. Może nie będzie idealna na miarę GPL-a, ale będzie na tyle dobra, żę nie będzie przeszkadzała w dobrej zabawie, tym bardziej przy niezłej grafice i duuużym mieście. Update: faktycznie błąd zrobiłem, w Most Wanted w końcu nie ma ŻADNEJ fizyki :) A ty hydro2 czekaj lepiej na Midnight Club 3, chyba też ma wyjść na PC-ta. Edytowane 5 Lutego 2006 przez _q_b_a_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...