Skocz do zawartości
kurek

Rainbow Six: Vegas

Rekomendowane odpowiedzi

no po screenach widać, że z wyglądu blisko do wersji x0, z tą różnicą, że ja wrzucam płytkę i jest > 30fps non stop :-P

porty nie porty, w dzisiejszych czasach tylko panowie od Crysisa są poważni - żadnych portów, robimy wersję na pc od podstaw lub na konsolę od podstaw, takie cuda z frameratem wychodzą właśnie jak producent chcę upiec dwie pieczenie na jednym ogniu jak najniższym kosztem

a sama gierka jest naprawdę bardzo fajna, polecam dać jej szansę i trochę pograć

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra jest na tzw WYPASIE. Jeśli gow to nextgen to tutaj mamy do czynienia praktycznie z tym samym. Normalne chyba, prawda? Tak jak pisze sideband, trzeba by w ruchu oglądać grę ponieważ screen'y nie zawsze mogą oddać wszystkie efekty. Blur'ek podczas szybkiego obracania kamerą jest bardzo fajny, w ogóle r6 jest mocno napakowany graficznie.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, nie ma co wieszac psów, rozgrywka jest bardzo fajna, kitranie sie za scianami jak w GoW, do tego kamperka i mozna polowac na robaczki :D w 1024x768 z cieniami na low utrzymuje te 20 fps na otwartej przestrzeni. Myslalem ze bedzie gorzej, znowu cienie ustawione na ultra wygladaja lepiej niz te z XO, no ale za to klateczki mozna liczyc na palcach jednej ręki ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy pisza ze gra nie chodzi na sprzecie z PS2.0

 

ciekawe wiec po co sa te pliki w katalogu DETECTION\ detectionapi_rd.dll

directx8tests_rd.dll

directx9tests_rd.dll

Swoja droga gdzie ta wspaniala wypasna grafika z UE3 ,

to ze na Xboxie360 cienko z pamiecia na textury w wiekszej rozdzialce rozumiem

ale ze nie pomysleli o posiadaczach 512 czy 768MB pamieci graficznej

na najnowszych pecetowych kartach graficznych tego nei potrafie zrozumiec

robia nas w babuko z tymi zapowiedziami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu takie są możliwości tego silnika, a może gdyby gra byłaby only for PC to byłoby lepiej, choć patrząc na Gears of War coś mi się zdaję, że jednak takie są możliwości tego silnika bo dziwne by było gdyby Epic nie wiedział jak wykorzystać własny silnik.

 

Co do grafiki w R6 nie napisałem, że jest tragiczna, porównałem tylko grafę z PC do tej z X360 i stwierdziłem, że nie ma większych różnic, obie prezentują się dobrze, ale jak na huczne zapowiedzi możliwości UE3.0 to grafa jest tylko dobra. Szczególnie rzuca się w oczy i tu i tu niska jakość tekstur ziemi, ścian sufitów, itd. podobnie jak w GoW na x360, może ten silnik tak już ma.

 

Wszyscy pisza ze gra nie chodzi na sprzecie z PS2.0

 

ciekawe wiec po co sa te pliki w katalogu DETECTION\ detectionapi_rd.dll

directx8tests_rd.dll

directx9tests_rd.dll

Swoja droga gdzie ta wspaniala wypasna grafika z UE3 ,

to ze na Xboxie360 cienko z pamiecia na textury w wiekszej rozdzialce rozumiem

ale ze nie pomysleli o posiadaczach 512 czy 768MB pamieci graficznej

na najnowszych pecetowych kartach graficznych tego nei potrafie zrozumiec

robia nas w babuko z tymi zapowiedziami

Może specjalnie zablokowali możliwość odpalenia gry na kartach z PS 2.0, albo z lenistwa nie chciało im się opracować dla 2.0 lepiej od razu na x360 i PC bez zbędnego kombinowania i zwinąć kasę.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie ilosc detali calkiem calkiem ,aczkolwiek niektore obiekty np -beczki sa kanciaste

jak w grach z przed 3 lat !! :( tragedia

najwiekszy bol to textury porownywalne z tymi w grach z przed 2-3 lat

Niski rozdzialka textur to pewnie pozostalosc po konwersji z Xbox360 jak wiadomo w konsolach

dosc cienko z pamiecia :/ z drugiej strony sa przeciez sposoby kopresji textur

czemu tego nikt nei wykozystuje ,nie mam pojecia

Dla przykladu mozna podac demka technologiczne ATI Assasin i Toyshop

w obydwu wykozystano kompresje textur choc demka maja juz rok czasu

to grafika w nich prezentuje sie lepiej niz cokolwiek co wyszlo do tej pory .

 

Ja nie mam pojecia co sie dziej na rynku gier ale to tak jak by czasami

technologicznie sie cofaly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do grafiki w R6 nie napisałem, że jest tragiczna, porównałem tylko grafę z PC do tej z X360 i stwierdziłem, że nie ma większych różnic, obie prezentują się dobrze, ale jak na huczne zapowiedzi możliwości UE3.0 to grafa jest tylko dobra. Szczególnie rzuca się w oczy i tu i tu niska jakość tekstur ziemi, ścian sufitów, itd. podobnie jak w GoW na x360, może ten silnik tak już ma.

Przecież enginy nie mają ograniczenia , jeżeli chodzi o rozdzielczość textur. Do tego coś nie śpieszy się producentą gier na wypuszczanie gierek na tym enginie. Engine U3 był rewolucyjny , ale w czasie premiery 6800ultra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Engine U3 rewolucja na miare sztormu w misce zupy :)

Moze napiszmy co jest nowego w tej grze w tym silniku ???

bo poza dosc duza iloscia zabudowan , kompletnie NIC

nawet AA nie ma jak wlonczyc ,bo pewnei po wlonczeniu ow wspanialy engine

wyswietlal by na m na kartach 7900gtx /1900xtx framerate ponizej 25 klatek :/

 

katastrofa

 

nawet swobody ruchu przemieszczania sie po mapie nie dali ,tylko dalej po sznurku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież enginy nie mają ograniczenia , jeżeli chodzi o rozdzielczość textur. Do tego coś nie śpieszy się producentą gier na wypuszczanie gierek na tym enginie. Engine U3 był rewolucyjny , ale w czasie premiery 6800ultra.

Nie chodziło mi o to czy można dać tekstury o większej rozdziałce tylko o to, że gdyby się zdecydowali na lepsze tekstury to przy nakładzie innych "bajerów" graficznych R6 okazał by się jak ktoś to ładnie powiedział "interaktywnym 3dmarkiem". Rewolucyjny w czasach 6800 ok, ale pamiętam jak twórcy UT 2007 podczas letniej (roku 2006) prezentacji mówili z ogromnym podnieceniem o swoim dziele ze względu na super grafikę i równie super fizykę, a jak jest to każdy widzi, a jak ktoś nie widzi to napisze, że daleko jeszcze UE 3.0 do zapowiedzi jego twórców.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak zwykle zamiast o wrażeniach z gry, fabule i innych rzeczach, piszecie tylko o grafice ( kanciastych beczkach, wygladzie ścian z odległosci kilku centymetrów)

O wrażeniach z gry pisałem wcześniej jakoś przy premierze na xbox-a 360 teraz opisuje kwestie graficzne. Fabuła to ta gra ma jakąś fabułę ?? Bo jak na razie to fabuła standardowa, "Ci wstrętni paskudni terroryści zagrażają naszej ukochanej hamerkańskiej ojczyźnie, a więc do boju dzielne wojaki w obronie tego całego smrodu, który zgotowali wam wasi przywódcy, karabin w dłoń i rozwalaj co się rusza lub też już się nie rusza (chodź tego co się nie rusza to ciężko rozwalić bo fizyka kulawa)".

 

EDIT:

Żeby mnie nikt nie zjechał oprócz braku fizyki, g.ównianej optymalizacji, grafiki zaledwie dobrej i jako takiej fabuły gra się jakoś przyjemnie.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rockers

 

To jest forum o tematyce glownie PC >technicznej<

wiec nie dziw sie ze patrzymy glownie na grafike optymizacje fizyke itp

 

to nie znaczy ze nie zauwazamy innych cech danej gry

 

owszem jak dla mnie grywalnosc na poziomie wiecej niz srednim

 

ale reszta jak na koniec roku 2006 to jakas taka bylejaka

Edytowane przez Bemx2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co liczyc na sprawne dobrze zoptymizowane silniki graficzne

ot takie kulawe czasy :/

 

do puki ktos znaczny nei zacznie krytykowac takich niedorubek ,braku optymizacji itp

nie bedzie poprawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co liczyc na sprawne dobrze zoptymizowane silniki graficzne

ot takie kulawe czasy :/

 

do puki ktos znaczny nei zacznie krytykowac takich niedorubek ,braku optymizacji itp

nie bedzie poprawy

sorry, że się czepiam ale przydało by się looknąć do słownika ortograficznego czasami ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Liczyliście na dobrą grę? Z ładną grafą i 60fps?

Nie róbcie jaj, teraz już nic takiego nie zobaczymy. Olewają nas sikiem prostym...

Dlatego ja im pieniędzy nie dam ;)

Edytowane przez KZI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludwiczek

sorry, że się czepiam ale przydało by się looknąć do słownika ortograficznego czasami ;)

Weź bo powie Ci, że ma dysleksje lub nie umiesz czytać ze zrozumieniem albo jesteś trollem :wink:

 

KZI za takie coś też nie zapłacę ( co nie znaczy, że ukradnę). Co tu dużo mówić ostatnie porty Ubisoftu to jakaś kpina :wink: Ale od czasu do czasu też wychodzi gra z innej platformy która chodzi dobrze no ale to wymaga czasu i chęci a widać UBI ich nie posiada :wink:

 

Żeby zobaczyć możliwości UE3 będziemy musieli poczekać na jakąś gre robioną pod PCta (UT 2007?) a nie konwertowaną w beznadziejny sposób. W tedy będziemy mogli powiedzieć jak sprawuje się UE3 i jak wygląda :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla tego czekam na okazję zakupu PS3 w stanach i mam gdzieś pecetowe gierki. :) To co mam zostawiam do Visty i Gadu Gadu. ;)

A ja mam gdzieś konsolowe gierki bo za drogie :rolleyes: "Coś za coś".Tania konsola + drogie gry albo drogi PC i tanie gry :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

30 fps, niby nie wiele, ale zawsze to słałe 30 fps. Za to Gears of war śmiga w 60 klateczkach.

Jeżeli coś jest drogie i na topie to zawsze można sprzedać, kupujesz-przechodzisz-sprzedajesz

 

w ciagu całego życia konsoli mniej stracisz niż byś kradł by potem stracić gware lub inne gorsze rzeczy.

ja nie lubie sprzedawać kupionych gierek.Zatrzymuje sobie je do swojej kolekcji.Po za tym są gry w które można grać latami i się nie nudzą. :wink:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem sprzedawania skończonych pozycji, co będzie, jak wyjdzie dodatek, albo zachce Ci się grać jeszcze raz? Bezsensu ;)

Nie przesadzajcie z tą stałością klatek na konsoli ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość kargul

UE3?

 

2423164[/snapback]

ja nie lubie sprzedawać kupionych gierek.Zatrzymuje sobie je do swojej kolekcji.Po za tym są gry w które można grać latami i się nie nudzą. :wink:.
swat4 multi

battlefield 2

 

blitzkrieg ( ale po roku mi sie znudzil)

 

tak naprawde to wczesniej czy pozniej to wszystko sie nudzi

 

ale jezeli sie gierke kasuje po 1 przejsciu i nie korci przejsc kolejny raz albo odpalic multi to gierka jest kiepska

 

 

jezeli na xbox360 ta gierka ma 30fps'ow to komu epic sprzedawal licencje powinien jakas weryfikacje zrobic bo sprzedal to jakims noobom amatorom co sie postanowili w deweloperke zabawic a sobie robi antyreklame bo ludziska beda teraz jechac zdrowo po unreal engine 3.0

Edytowane przez kargul

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale najezdzacie na UBISOFT, zapominacie ile swietnych gierek wypuscili, ja poki co mam szacunek do UBI, bo rzadko wypuszczaja gnioty, ale co tam trzeba zrownac z blotem.

 

A R6:Vegas nie uwazam za gniota, gralem w demko na X360 i baardzo mi sie podobalo, fajny klimacik i wogole, mam ochote zagrac w to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem sprzedawania skończonych pozycji, co będzie, jak wyjdzie dodatek, albo zachce Ci się grać jeszcze raz? Bezsensu ;)

Nie przesadzajcie z tą stałością klatek na konsoli ;)

mam ci nagrać filmik aparatem cyfrowym?

jak ci ciężko w to uwierzyć to mogę pomóc

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...