kamilo23 Opublikowano 10 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2006 (edytowane) Pech polegal na ty ze jechal za szybko z braku doswiadczenia. Cofam to co powiedziałem :) @berkut Dasz rade nie takie rzeczy sie dzieja póki silnik działa to trzeba mu dać troche ciężkiego buta i skończyc furke :) Edytowane 10 Listopada 2006 przez kamilo23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 10 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2006 (edytowane) To prawda, ale liscie zouwazylem dopiero gdy bieglem po ciezarowke z dzwigiem ulica i przebieglem kolo miejsca gdzie mi uslizgnol tyl i widzialem slady lisci rozmazanych. A cala plamka lisci byla w cieniu tak ze jadac nie widac ich byloW sumie to wszystko sie szczesliwie zakonczylo bo najwazniejsze jest zdrowie i zycie. Wpadniecie w poslizg jest mozliwe z roznych przyczyn i warto odbyc trening na lotnisku bemowo polegajacy na wyprowadzaniu samochodu z poslizgu. (Jezdzilem tam kiedys jak bylo otwarte dla wszystkich teraz podobno ogrodzili i trzeba placic) Najczesciej wysepujaca sytuacja ktora wymaga takiej umiejetnosci jest koniecznosc ominiecia naglej przeszkody na drodze i taki manewr warto potrenowac, zwlaszcza ze trzeba sie tego nauczyc oddzielnie dla kazdego samochodu niemal od nowa. (omijania przeszkody w poslizgu). Edytowane 11 Listopada 2006 przez dwaIP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 10 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2006 Są jakieś szanse na fotki?? Miałeś niezłego pecha z tym dachem... BTW Sprawdź PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dszywala Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 Wlasnie mialem dacha, scierka jest troche pokiereszowana. Przejazd kolejowy + liscie = zarzucenie tylem, a ze jechalem spokojnie wlasciwie prosta droga to nie bylem mocno skoncentrowany. Zbita jest przednia szyba, prawa pasazera obok kierowcy, tylna od bagarka i tylna szyba. Tylny slupek od bagarka dostal drzewem i to wlasciwie jedyne powazniejsze uszkodzenie. Samochod jest poza tym caly, na oko nic mu sie wogole nie stalo, gdyby wymienic szyby i wyprostowac ten slupek to mozna powiedziec ze auto jest po prostu z jakiejs gorszej dzielnicy gdzie dzieci lubia sie poznecac nad starymi autami. Bardzo twarde auto... Mi jak zwykle nic nie jest, mam na palcu mala ranke od kawalka szkla, doslownie zadrapanie. heh współczuje... Sam przeżyłem niedawno podwójne dachowanie i wiem co i jak .... Tyle że umnie skutki były trochę poważniejsze ... auto praktycznie do kasacji bo dach odbył sie po ścięciu podwójnego znaka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeHow Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 Wiecie co? Wydaje mi sie, ze nie ma sie co rozwodzic nad tym wypadkiem. Po prostu Berkut popelnil blad podczas prowadzenia swojego samochodu i ot przyczyna wszystkiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 Dlugo nad tym myslalem. W kwestii wypadku: wina lezy czesciowo po mojej stronie a czesciowo z przyczyn naturalno-technicznych. Poczatkiem katastrofy bylo najechanie na punkt X gdzie zaczol sie poslizg. Gdyby nie to nigdy nie zdarzylo by sie to wszystko a dzis auto staloby w garazu i zakladalbym V8. Pozniej bylo to moje zmeczenie, brak ogarniecia auta w sposob "naturalny" (w RST bok skonczylby sie na 1 kontrze) przez co kontry nie byly poprawne, podrobione drazki kierownicze (o czym nie wiedzialem) pekly przy 1 kontakcie z trawa przez co orajac po polu postawilo mnie do konca bokiem i dalej bylo dachowanie. Cos sie jeszcze znajdzie ale teraz takze jestem zmeczony. Kupilem z ojcem po prostu nowa sierre i do niej beda przekladane graty wszystkie, ale silnika nie bede chyba zmieniac na V8. Narazie wystarczy mi dobrze skrecajaca zabawka z moca ok. 120-150bhp, plusem jest to ze jezdzi "o kropelce". Cala stara sierra idzie na czesci do czegos innego: wydumki. I tyle narazie. Dalszy opis projektu w tym dziale bedzie o robieniu zawiasu i wnetrza (przekladka z ghia) i ewentualnym lekkim kreceniu dohc. Silnik V8 moze pojdzie do sierki, narazie jego przeznaczeniem jest wydumka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 (edytowane) draga robisz?:> bedzie w nowym sezonie? Edytowane 14 Listopada 2006 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 14 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2006 Na 99% nie wyrobie sie, *moze* w sezonie 2008. Ale to jest zabawka gdzie 95% zabawy to zrobienie tego auta i jego ustawianie a pozostale 5% jazda, taka juz moja natura. Nie drag, cos ala "supersamochod z szrotu" powiedzmy. Dalej nie wykluczam UZFE w tej sierze, narazie po prostu mam uraz + sytuacja tego nie wymaga by miec V8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel Opublikowano 16 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2006 daj jakies fotki:] tak ladnie wszystko do tej pory dokumentowales a teraz co nic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 16 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2006 (edytowane) Kurcze. Nie wierzę, że jeden mały dach tak zmienił twoje plany... Weź się w garść, napraw scierkę i kontynuuj to co robiłeś, bo było to dobre. Szanuję i pozdrawiam. ;-) Edytowane 16 Listopada 2006 przez Sysak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukeXE Opublikowano 16 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2006 Widzialem scierke na własne oczy, aż jej nie poznałem jak przejeżdzałem, wygląda...masakrycznie zdeka ;| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeHow Opublikowano 17 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2006 Berkut, trzeba byc silnym, a nie mamlasem. Rekawy zakasac i do roboty, co wiecej mysle, ze ten wypadek moze nauczy Cie troche respektu :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 17 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2006 Głowa do góry. Blachę się poprostuje i marsz do dalszych przeróbek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 19 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2006 Nowa sierka juz jest na piaskowaniu i robieniu spodu. Auto potrzebuje troche roboty w tej kwestii, ja niestety jestem tepy jako blacharz, umiem tylko zepsuc albo brzydko. W tym tygodniu z szroto-scierwa zrobie z niej maszynke do brania zakretow ;) Silnik narazie zostaje 2.0 DOHC, sa plany na turbo albo na 16V motor. Zobaczymy co bedzie. Flansza do V8 ladnie pasuje do silnika, wydumka moze sie udac i byc bardzo fajnym pojazdem :) Dzis moze wrzuce jakies proste szkice bo mam ochote pobazgrac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2006 (edytowane) a to bedzie taki cichociemny wozik czy raczej jakis madmax?:> Edytowane 19 Listopada 2006 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 19 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2006 madmax w czarnym macie :) Ford falcon chyba nie jest wiekszy od scierki. Tylko weiand przez maske musi wystawać :-D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 20 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2006 http://allegro.pl/item143003525_skrzynia_b...6_3_0_2002.html oddalbym wiele za taka skrzynie z wybierakiem i polosiami ..... :( Niestety obecnie jestem totalnie bezgotowkowy :// Wydumka= centralne V8, wielowachaczowe zawieszenie itd. Obecnie zglebiam dziedziny wiedzy potrzebne by to jezdzilo a nie tylko toczylo sie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 30 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2006 Kilka fotek z frontu walki nowej Sierki. Hamulce TG + Redstuff by EBC. Zaciski + jazma z RST, pod tarcze wchodzi 5mm dystans by pasowala bez problemow. Na tarcze i zaciski bedzie zalozony bardzo porzadny nawiew jako ze zdecydowanie lubie auto ktore sprawniej sie zatrzymuje niz przyspiesza. Zawias. Amory KYB Ultra SR z Sierry Cosworth 4x4. Sprezyny nowe cosworthowe + 10% twardosci (niestety nie bylo oryginalnych ktore bym wolal na nasze warszawskie OES'y, np. pulawska albo sa 2x drozsze). Poliuretanowe laczniki elementow zawieszenia wszedzie, na laczeniach stabilizatora do plyty podluznic, stabilizatora i wachacza, wachacza do belki oraz na gorne mocowanie kolumny mcphersona. Wrzucilem kilka fotek pojeb... przedniego zawieszenia Forda w starszych Escortach i Sierrach... Naprawde glupie jest te zawieszenie, jakby bolalo ich zrobienie trojkatnych wachaczy i dodanie stabilizatora. Przy standartowych gumkach auto WOGOLE sie nie prowadzi w stosunku do tego co sie dzieje po ich zalozeniu. Przedstawie sprawe bardziej obrazowo. Wyobrazcie sobie na kretym torze w sportowym aucie przesiasc sie z opon 205/70 na 205/35 (nie wiem czy wogole takie wymiary istnieja.... ;D). Jutro wylatuja seryjne bebny z tylu i na ich miejsce fruwaja tarcze brembo + green stuff. Plany na weekend oprocz spotykania sie z dziewczyna i robienia pracy na uczelnie to proba zalozenia turbodoladowania ;) Jesli Feluke sie nie myli i ja mam dobry pomysl na zalozenie soft turbo to bedzie 0.4-0.5 bar doladowania i ~170 kucy zamiast obecnych 120. Biorac pod uwage nieodprezony silnik i stopien sprezania 9.2 auto powinno normlanie palic jakby nigdy nie bylo turbo i rekacja na gaz powinna byc wysmienita a roznica jest kiedy pedal gazu dazy do podlogi ;) 170 kucy to pewnie juz niskie 7 do setki :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2006 170 kucy to pewnie juz niskie 7 do setki :) Uuu, niezlym optymista jestes. Sadze, ze nie zejdziesz ponizej 8s przy defaultowym wyposarzeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feluke Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2006 Stopien sprezania 10,5:1. :P Przyspieszenie to pewnie kolo 8s bo 7,2s to ma Sierra Cosworth z 220hp na pokaldzie. :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2006 7-7.5s to zdecydowana przesada napisana kiedy bylem podpalony pomyslem ale ponizej 8 powinno byc bez problemow. Pozyjemy zobaczymy ;) Zostalo jeszcze tylne zawieszenie z hamulcami. Potem bede grzebac nad silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2006 7-7.5s to zdecydowana przesada napisana kiedy bylem podpalony pomyslem ale ponizej 8 powinno byc bez problemow. Pozyjemy zobaczymy ;) Zostalo jeszcze tylne zawieszenie z hamulcami. Potem bede grzebac nad silnikiem. Cieszę się, że ruszyłeś do dalszej pracy. A to turbo to tylko na chwilę... zanim zamontujesz nowy silnik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2006 W scierce raczej nie bede mocowac tego V8, chce z niego i z czesci ktore leza w moim garazu (a jest ich BARDZO duzo, 1x escort, 1x sierra, 2x VW + kupe innych) zrobic wydumke (SAM). Brakuje mi tylko skrzyni transaxle. Turbo to najszybszy sposob na 50 koni wiecej przy nie zmienionym spalaniu przy normlanej jezdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 2 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2006 ...pod warunkiem, że silnik się nie rozleci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teat Opublikowano 2 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2006 Oooo...prace sie ruszyły :-P nie bedziesz tego silnika V8 wkladał do scierki? :-P a szkoda :-| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 2 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2006 Silnik sie nie rozleci ;) Wiem ze 0.5 bar doladowania wytrzyma na 100% kazdy DOHC (no chyba ze zakatowany) i jesli tego nie przekrocze to nic sie nie stanie. Strojenie odbywac sie bedzie przy asyscie miernika AFR szerokopasmowego i czujnika EGT. + patent na spalanie stukowe ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 6 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2006 Zrobilem sobie przy okazji nawiew na hamulce.... Dziala wysmienicie, roznica jest absolutnie ogromna, auto nie hamuje lepiej. Po prostu hamulec zawsze chodzi tak samo i nie przestaje hamowac, chyba dopiero plonace klocki mnie zatrzymaja :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 6 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2006 W E36 jest coś takiego w standardzie ;] Plastikowe, wyprofilowane, łapie powietrze ze zderzaka. http://www.allegro.pl/item145258960_bmw_e3...tarcz_ham_.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 6 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2006 A to v8 to coswortha jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejot Opublikowano 6 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2006 A to v8 to coswortha jest?Nie, toyotowskie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...