Gość gladiac Opublikowano 8 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2006 (edytowane) Witam Wlasnie jestem juz po 10 godzin grania , i chcialem sie podzielic kilkoma spostrzezeniami z gry. Jak zwykle w serii filmiki sa najwyzszej jakosci ,fabula jest calkiem spojna i zacheca do gry.Graficznie gra nie powala ale nie mozna sie tez specjalnie skarzyc. Cala gre przeniesiono w 3D wraz z mozliwoscia operowania kamera.System walki tez ulegl modyfikacja , i mozna walczyc praktycznie w czasie rzeczywistym lub wybrac pseudoturowy,mozna takze ustawic szybkosc walki jesli ktos ma problemy z szybkoscia gry. I teraz najwazniejsze jesli chodzi o walkie,wprowadzono system Gambitow czy programowania zachowania naszych bohaterow zaleznie od sytuacji ,dzieki temu postac moze jesli jest taka potrzeba uzdrowic sie sama lub innych, wykonac odpowiedni atak lub inna czynnosc , dzieki temu po odkryciu nowych Gambitow walki mozna wykonywac praktycznie automatycznie i z przyjemnoscia.Dodam jeszcze ze nowoscia jest takze fakt ze wszystkich wrogow widac na ekranie i nie ma juz walk losowych jak wczesniej , wszystko to zaliczam na plus. Poczatkowo nalezy sie troche przyzwyczaic do nowego stylu gry i zapoznac z mechanizmami walki ,pozniej to juz tylko z gorki. Postacie w grze wygladaja bardzo dobrze i maja wyglad daleki od Japonskiego-na szczescie ;) , i wszyskie stwory ktore dotychczas pokonalem wygladaly tak jak powinny wyglad niebezpieczne stwory ,a nie jak po[ciach!]lkowate potwory z wczesniejszych czesci. Jak na razie wciagam sie coraz bardziej, i choc poczatkowo bylem sceptyczny to teraz naprawde chce sie grac. Wszystkich fanow serii i cala reszte RPG-owcow zachecam do gry :) PS. zapomnialem dodac ze aby uzywac dana bron ,czar czy zbroje nalezy posiadac odpowiednia licencje ,oraz ze mozna nalezec do clubu lowcow potworow -zlecenia mozemy otrzymywac w odpowiednich miejscach Edytowane 10 Października 2006 przez gladiac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 8 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2006 To fajnie ze poprawili system walk. Po graniu w ff-x2 odechcialo mi sie dalszych finali z realtimowymi walkami. Czyli mozna ustawic walki tak aby wygladały jak w ffx? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2006 Wstyd przyznac ale z serią FF mialem niewiele wspolnego... Czy moge lajtowo odpalić FF XII czy lepiej zabrac sie od np X? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 8 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2006 (edytowane) Kazda czesc ma ze soba poza nazwa i Chobocos'ami niewiele wspolnego wiec mozesz zaczac grac w jakiej kolejnosci ci sie bedzie podobac :P Edytowane 8 Października 2006 przez Szela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladiac Opublikowano 8 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2006 To prawda ,kazda z czesci to odzielna historia i bohaterowie. Kazdy kto lubi Japonskie RPG'i bedzie zachwycony, przedewszystkim dosc ciekawa fabula i postacie zachecaja do grania. Grywalnosc tez nie pozostawia nic do zyczenia a ci ktorzy juz znaja poprzednie czesci poczuja sie jak w domu ,no moze z wyjatkiem nowego systemu walki ,ale i ten szybko sie przyswaja. W tej chwili po ok 20 godz.gry zginalem moze 2 razy , i to zamiast bossa ,zalatwila mnie jakas smieszna "kulka" wykonujac 3x atak. Tak naprawde do dyspozycji mamy az 7 postaci ,choc gramy 3 oraz gosciem przylaczajacym sie czasowo do druzyny,jednak jesli ktoras z postaci "padnie" mozemy w menu gry przelaczyc sie na inna postac w ten sposob zamiast 3 mamy do dyspozycji 7! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SamoDobro Opublikowano 9 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2006 Ja mam inne pytanie: jak wyglada rozwoj postaci? Wrocili do normalnego levelowania czy ciagle uzywaja tych cholernych sfer? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladiac Opublikowano 10 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2006 (edytowane) Ja mam inne pytanie: jak wyglada rozwoj postaci? Wrocili do normalnego levelowania czy ciagle uzywaja tych cholernych sfer? nie juz zadnych sfer,mozesz sobie rozwijac postac jak ci sie podoba!, i uzywac broni czarow w takim samym stopniu,najwyzej dana bron ,zbroja itp beda mialy troche inne charakterystyki u kazdej postaci. Wystarczy ze odslonisz potrzebna licencje na planszy i mozesz uzywac rzeczy czy czar do woli!,punkty do kupowania licencji zdobywasz w walce.Ogolnie caly system jest fajny i prosty :) Edytowane 10 Października 2006 przez gladiac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 11 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2006 nie juz zadnych sfer,mozesz sobie rozwijac postac jak ci sie podoba!, i uzywac broni czarow w takim samym stopniu,najwyzej dana bron ,zbroja itp beda mialy troche inne charakterystyki u kazdej postaci. Wystarczy ze odslonisz potrzebna licencje na planszy i mozesz uzywac rzeczy czy czar do woli!,punkty do kupowania licencji zdobywasz w walce.Ogolnie caly system jest fajny i prosty :) E tam, ja wolę stałe klasy postaci a nie "każdy do wszystkiego". Pewnie pod koniec gry to poza wyglądem postacie niczym się nie będą różnić....A FF9 był taki fajny ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladiac Opublikowano 19 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2006 E tam, ja wolę stałe klasy postaci a nie "każdy do wszystkiego". Pewnie pod koniec gry to poza wyglądem postacie niczym się nie będą różnić....A FF9 był taki fajny ;). to nie dokonca tak jest, dlatego bron czy zbroje moga miec inne czynniki dla kazdej postai,jedna dana rzecz bedzie wykorzystywac lepiej inna gorzej. Przegralem juz 35 godzin i moge powiedziec ze gra dopiero sie zaczyna rozkrecac a fabula obfituje w nieoczekiwane zwroty akcji.Dodam jeszcze ze podoba mi sie brak liniowosci jak w poprzednich czesciach,mamy teraz o wiele wieksza mozliwosc dzialania i eksploracji terenu,oczywiscie bedziemy musieli wykonywac odpowiednie questy aby posunac akcje naprzod ,ale to chyba oczywiste ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanaka Opublikowano 19 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2006 mozna w FF XII ustawic syystem walki turowy cos jak FF VII lub X ? Teraz gram w Valkyrie Profile 2: Silmeria i FFX :D w kolejce czeka Grandia 3 a pozniej FFX-2 i moze FFXII Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 [ot] Jak VP2? [/ot] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladiac Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 mozna w FF XII ustawic syystem walki turowy cos jak FF VII lub X ? Teraz gram w Valkyrie Profile 2: Silmeria i FFX :D w kolejce czeka Grandia 3 a pozniej FFX-2 i moze FFXII system walki ma dwa tryby ktore mozna wybrac ,jeden turowy i drugi a'la w czasie rzeczywistym,jednak to takze jest tryb turowy tylko tak sprytnie zrealizowany ze masz wrazenie ze to real time,pozatym w ustawieniach jest nawet mozliwosc ustawienia szybkosci walki!!, a po zdobyciu gambitow i odpowieniej ich konfiguracji walki moga sie praktycznie odbywac bez naszego udzialu- i za to chyle czola dla developera gry ,poniewaz walki nie sa meczace i mozna spokojnie podbijac statystyki(oczywiscie podczas walk z bosami nalezy kombinowac i uzywac odpowiedniej strategi-ale gambity nawet wtedy sa bardzo przydatne) Dam przyklad takiego uzycia gambitow: prowadzisz 3 postacie ktorymi sterujesz i czasem 4 niezalezna,2 postacie atakuja a 3 je uzdrawia albo odradza zycie!!, mozna ustawic atak bronia lub czarami,uzycie mikstur, mozna atakowac najblizszego wroga lub tylko tego ktorego atakuje lider grupy,automatyczny atak latajacych wrogow czarami-poniewaz atak bronia moze nie przyniesc skutkow,odnowienia HP lub MP po utraceniu wybranej przez nas ilosci procent . Mozliwosci jest naprawde ogrom i tylko od nas zalezy jak sobie z tym poradzimy-reasumujac ,to swietna opcja i jesli ktos raz ja uzyl i z czasem odkryl wszystkie mozliwosci to gra staje sie prawdziwa przyjemnoscia :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanaka Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 costi VP 2 miodzio :D lepiej mi sie gra niz w FFX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killua Opublikowano 21 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2006 W kazdym finalu sa tez postacie o imieniu Wedge i Biggs(chyba) oraz Cid a takze Ifirit i Shiva, to generalnie sa jedyne polaczenia pomiedzy sseriami (oczywiscie postaci wspomniane wczesniej w kazdej czesci pelnia inna role) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 22 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2006 W kazdym finalu sa tez postacie o imieniu Wedge i Biggs(chyba) oraz Cid a takze Ifirit i Shiva, to generalnie sa jedyne polaczenia pomiedzy sseriami (oczywiscie postaci wspomniane wczesniej w kazdej czesci pelnia inna role)Prawie w każdym ;). Faktem jest że wiele rzeczy się powtarza i to nie jest złe. Tworzy pewną nić więzi miedzy teoretycznie różnymi częściami. Gracz pomimo nieco innego systemu, innych bohaterów i innej opowieści potrafi się w tym odnaleźć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladiac Opublikowano 22 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2006 z podobienstw ktore zauwazylem to "Shiva" i "Ifrit" ktore w tej czesci sa ..nazwami statkow powietrznych :), no i oczywiscie zawsze obecne Choco-przerosniente kury,oraz Mogle.Wiecej na razie nie zauwazylem. Wroce jeszcze na chwile do terenow.Polacie gry sa naprwade duze ,w wiele miejsc mozna sie dostac bez zadnych problemow ,tylko najczesciej tam gdzie jeszcze raczej nie powinienes byc spotkasz mocne potwory.Jednak oplaca sie zaryzykowac bo mozna dotrzec do miejsc gdzie zakupisz bardzo dobra zbroje czy bron. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymku Opublikowano 23 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2006 Mały off top... Gladiac, znalazłeś może sposób by bez problemu grać z hdd (tzn, żeby fmv nie miały skaszanionego dźwięku)?? Granie z płyty jest męczące.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SamoDobro Opublikowano 23 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2006 Granie z płyty jest męczące.. :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 23 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2006 Mały off top... Gladiac, znalazłeś może sposób by bez problemu grać z hdd (tzn, żeby fmv nie miały skaszanionego dźwięku)?? Granie z płyty jest męczące.. Perfidny jestes :D choć pewnie wiem dlaczego fmv maja skaszaniony dźwięk... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymku Opublikowano 23 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2006 Perfidny jestes icon_biggrin3.gif choć pewnie wiem dlaczego fmv maja skaszaniony dźwięk... Z tego co słyszałem to dźwięk się kaszani bo przy odczycie z dysku twardego traci synchronizacje z obrazem... Miałem tylko nadzieję na jakiś nowy patch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladiac Opublikowano 23 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2006 Z tego co słyszałem to dźwięk się kaszani bo przy odczycie z dysku twardego traci synchronizacje z obrazem... Miałem tylko nadzieję na jakiś nowy patch Szczerze mowiac gram z plyty i jakos mi to nie przeszkadza,a faktycznie dzwiek jest czasem troche nie wyrazny ,ale u mnie moze to byc problem z karta dzwiekowa kompa ,bo ps2 mam podlaczone pod monitor i skaleraVGA-BOX) No ale podzielcie sie moze waszymi wrazeniami :), ja narazie mam ok 38 godzin gry i zacialem sie w jednym miejscu-to znaczy nie moge znalesc drogi do miejsca na pustyni pomiedzy "Giza.." i miastem pieknej laseczki z uroczymi uszkami ; ,ale dzieki temu odkrylem kilka nowych miejsc i leveluje postacie ,znalazem takze 2 bossow ktorych jeszcze nie musze rozwalac (i tak jestem za slaby-25 lv) jest to "Bomba" na polnocy i dziwny "smok" ktory powoduje (chyba) burze piaskowe. Ogolnie caly czas sie wkrecam i dluzej tym lepiej Aha na tablicy licencji mozna odkryc specjalne uderzenia ktore mozna laczyc z innymi postaciami ,udalo mi sie max wykonac 7 hits -zabiera okolo 10 tys :) ,no i dorobilem sie jednego summona ktorego mozna przywolac ale zupelnie na innych zasadach niz w poprzednich czesciach Czekam na wasze opinie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...