Aurora001 Opublikowano 11 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2008 Jaki serwis rowerowy polecicie w Lublinie bo trzeba contesse wreszcie oddac w dobre rece. Do zrobienia podstawy, regulacja przedniej przerzutki, tyl hamulca i dociagniecie szprych bo tyl jest leciutko krzywy no i oczywiscie naoliwienie podstaw elem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 13 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2008 Jaki serwis rowerowy polecicie w Lublinie ...Tu opinie o serwisach w Lublinie http://www.forumrowerowe.org/index.php?sho...20&start=20 I może jeszcze ta informacja będzie pomocna http://www.forumrowerowe.org/sklep-i-serwi...jna-t39389.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrOOliK89 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zna ktoś jakiś sklep w warszawie, w którym można kupić buty SPD (i przymieżyć). Bo teraz to już pustka w sklepach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2008 W sezonie w ski-team'ach były Spece i SIDI, popatrz też u dilerów SCOTT'a, w AirBike'u powinni mieć jakiś tam wybór Speca i Shimano, z dobrych marek to nie wiem gdzie w wa-wce mają DMT, a tu masz dilerów Nortwave'a. Butów rowerowych marki Diadora w Polsce raczej nie uświadczysz - brak dystrybutora. Buty SIDI powinni mieć w sklepach współpracujących z Velo.pl. Trzeba trochę podzwonić, żeby na darmo nie jeździć, bo poza sezonem może być różnie z asortymentem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2008 Chyba i ja wreszcie zafunduje sobie rowerek pod XC/Maratony na dystanse 50-100km dziennie. 2 wyjscia cenowe, ~2.5k i ~3k +/- 100zl. Wymagania, raczej hydraulik na przod, tyl moze byc mechanic/vbrake z dobra modulacja. Dobry amor na przod ktory bedzie pracowal przy mojej wadze, waze 58-65kg przy 175cm, rama raczej 17', moze ciut wieksza bo preferuje czesto wieksze ramy na szose. Nie musi byc wyjatkowo lekki, bylaby to nawet dla mnie wada. Wolalbym ciezsza mocniejsza rame aby jej nie zniszczyc gdzies na skokach na plaski teren z wys. 1-1.5m ;p Najchetniej cos z poprzedniego sezonu/2-ch ew. cos z wyprzedazy z tego sezonu. Chyba ze kupic wszystko samemu i oddac do zlozenia... ale ostatnio nasluchalem sie opinii iz jest to w ogole nie oplacalne ze wzgledu na niskie ceny kompenentow jakie maja producenci gotowcow wiec juz lepiej cos kupic gotowego + maly upgrade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwok Opublikowano 25 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2008 (edytowane) A ja polecam rowery firmy Kelly's sam mam dwa Coach do jazdy na co dzień oraz EXQUISITE DSC na dłuższe trasy tak ok. 200 km dziennie. Jestem bardzo zadowolony, a w Szczecinie polecam sklep Coolbike. A tak wygląda Coach po całym dniu jazdy w błocie Sorry za słabe zdjęcie ale robione komórką Edytowane 25 Grudnia 2008 przez mwok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukov Opublikowano 25 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2008 oponki raczej nie w teren :) chociaz glebokie to nie jakis straszny teren :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwok Opublikowano 25 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2008 To nie Głębokie tylko Przywodzie koło Lipian :P. A oponki się sprawdzają To nie Głębokie tylko Przywodzie koło Lipian :P. A oponki się sprawdzają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 25 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2008 Chyba i ja wreszcie zafunduje sobie rowerek pod XC/Maratony na dystanse 50-100km dziennie...Nie chce mi się liczyć cen podzespołów - ale za te 3k ZEN można już myślec nad "składakiem" - pod warunkiem że większość sam poskładasz (wiadomo zaplatanie kół lepiej powierzyć fachowcom - choć o takich nieraz ciężko). Z gotowców to zależy jaką ramę preferujesz - ja bym rozważył: - jak krótką i zwartą to pomyśl np. o GT Avalanche 1.0 - na początek wymieniłbyś amorek np na powietrzną REBE i powinno być OK - podstawowa wada tego roweru to WAGA, za to rama sztywna i mocna - jak bardzo długą to jakiegoś Garego (np Piranha) i podmianka j.w. - tu lżejszy rowerek ale ta specyficzna geometria Genesis (długa i niska rama) nie każdemu "leży" - ewentualnie można rozważyć Meridę TFS-800 DISC z poprzedniego sezonu - tylko na wymianę Tory nie starczy kasy :rolleyes: i zeszłoroczne maja kiepskie prowadzenie linki od przedniej przerzutki - od dołu po dolnej rurze - powymianie linki na teflonowa i uszczelnieniu pancerzy nawet można trochę pojeździć w błocie/śniegu :P - lub Radona ZR Team 6.0 - podzespoły wyważone tylko rama to masówka najprawdopodobniej od "Kinesisa" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukov Opublikowano 25 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2008 @benek Sid > Reba, for me ofc. @mwok no dobra niech Ci bedzie :P co do opon to schwalbe NN / RR to to nie sa : P gotowiec za ~3k, np. cubus http://allegro.pl/item506002790_cube_ltd_t...tatnie_szt.html ? albo scott 60 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 25 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2008 @benek Sid > Reba, for me ofc... albo scott 60 Oczywiście o ile mowa o SIDzie 2009 (ten z gornymi lagami/goleniami 32mm), bo te stare to tylko maja taki + że leciutkie, za to wiotkie (patrz na wymogi jakie miał autor) tu ideał to by był jakiś powietrzny Bomber tylko tam wytrzyamłośc idzie w parze z wagą, poza tym nowe Marzocchi (te oficjalnie robione na Tajwanie) to jakies porażki jeżeli chodzi o XC - nie ma już blokady ETA (mam XC600 z tą blokadą, IMO bajka) itd. Zostaje jeszcze Recon z U-Turnem (i można się pościgać przy opuszczeniu i skoczyć przy wyciągnięciu, tylko że to kowadło jak Bombery i trzeba dobrać sprężynę - chyba czerwona = najmiększa byłaby OK) No i SID droższy niż REBA i serwis droższy, jak mówię z tańszych to mógłby być jakiś Bomber MX PRO z 2 komorami powietrznymi = i w miare wytrzymały i serwis łatwy (wymianę oleju można zrobić samemu) i przez to że DualAIR to można ustawić pod swoją wagę... choć 1.5m skoków bym nie próbował :P Scott Scale to tylko pod rozbudowe - kupujesz najtańszego i upgrejdujesz pod swoje potrzeby i możliwości, tylko że ta rama najlepiej się spisuje z amorkami 80-85mm więc do większego podskoku odpada, no i to typowo wyścigowa rama (krótka sterówka, przy skokach mało wytrzymała) Cube też przyzwoity... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2008 (edytowane) Az tak czesto to moze nie bede katowac takich zeskokow ale jak juz wchodza to czesto przy 40km/h+ wiec obciazenia sa spore mimo mojej malej masy i dobrego amortyzowania cialem. W ten sposob bratu zrobilem low ridera na biku z macrocashu, golen amora wykrzywilo w przod ze pedal w najnizszym polozeniu byl 1cm nad ziemia :D Ewentualnie jak juz mialbym skladac to moge oszczedzic i wyrzucic z listy zakupow zupelnie (z mysla o upgradzie w lecie): 2x kola z piastami i oponami + tylnia kaseta Najtanszy v-brake na tyl jaki mam tylko juz kupic klamki pod domyslny hamulec Siodlo ;d Piranha garego moze byc ciekawa z ta geometria, musze gdzies poszukac na stanie w wawie. Edytowane 26 Grudnia 2008 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwok Opublikowano 26 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2008 A tak w ogóle jest ktoś ze Szczecina, kto wybrałby się już od marca na jakiś wypad rowerowy (w sobotę lub niedziele) preferowane odcinki dzienne. 100 - 150 km. Jeżeli tak to zapraszam i czekam na pw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukov Opublikowano 26 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2008 no ja jestem, ale jezdze terenem glownie ; / chyba ze mowisz o terenie wlasnie : ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IGI Opublikowano 28 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2008 A ja jeżdżę na rowerze cały rok, no i niestety zimowe warunki ujawniły wady mojego łańcucha SRAM :/. Postanowiłem kupić coś dobrego na zimowe warunki na kasetę 8 i przypadkiem na allegro trafiłem na takie cudo: http://www.allegro.pl/item515764618_nowy_l...lus_gratis.html Cena tego łańcucha w sklepach internetowych to od 179 zł do ponad 200 :). Nie wiem czy sprzedawca się pomylił, czy łańcuchy spadły z tira, ale cena bdb, za bdb łańcuch z niklowanymi ogniwami dobrej firmy :). Przy okazji postanowiłem trochę odchudzić maszynę - celuję poniżej 12 kilo ;) - pomóc mają w tym: Nowy mostek truvativ xr (140 g), kierownica zoom prosta 6061 t6 o realnej wadze 160 g, chwyty setlaz genius, dętki maxxis ultralight (jakieś 125 g sztuka). Doszły też rogi - to niestety doda mi troche wagi - kupiłem pro o wadze 62 g. Ponieważ szybko robi się ciemno - a jeżdżę często wieczorem, zakupiłem uchwyt do mojej latarki - ultrafire c2 na diodzie cree r2 ;) - przy tym oświetleniu w trybie max piesi w popłochu uciekają mi z drogi :D W sumie więc zbiję jakieś max 300 g co przy aktualnych 12,5 kilo zbliży mnie do zaplanowanej wagi :). Niestety od tej pory dalsze odchudzanie będzie już mocno uderzało po kieszeniach :/. Jak tylko części dojdą i zamontuję wrzucę fotki i opiszę wrażenia ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 28 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2008 Hm ciekawa sprawa z tym łańcuchem... Jeśli go kupisz to opisz swoje wrażenia :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukov Opublikowano 28 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2008 jakie masz kola, na nich zbij wage to odczujesz najbardziej :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IGI Opublikowano 29 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2008 (edytowane) Koła to piasty novatec (tył na 4 maszynach), obręcze alexrims ace19, szprychy cn spoke, opony zwijane kenda karma (485 gram), no i tarcze. Więc kół nie będę ruszał, gdyż aktualnie jest to optimum pod względem wytrzymałość/waga, a potrzebuję solidnych kół biorąc pod uwagę że jestem dość ciężki (ponad 90 kilo) :). Jedyne co to wymiana dętek mi została. EDIT Aurora001 ja jak miałbym 3000 zł to bym sam składał rower. W zeszłym roku też złożyłem swoją maszynę i jestem w 100% zadowolony, i nie zmienił bym chyba nic :). Po około 3500 km wszystko pracuje idealnie. Ja składał bym na ramie od krossa a6 bo są stosunkowo tanie i sztywne. Sam mam ramę krossa - geometria taka jak a6 tylko moja nie ma jeszcze hydroformowanych rurek, ale sprawuje się idealnie - a lekko nie ma ze mną ;). Więc za te pieniądze można by złożyć coś takiego: Rama kross a6 470 zł hample deore xt/avid juicy 5 550 zł amor tora 302 600 zł przerzutka tył SRAM x-7 150 zł przerzutka przód SRAM x-7 70 zł grip-shift SRAM x-7 3x8 130 zł kaseta sram pg-850 70 zł (co do napędu - jestem zwolennikiem 3x8) łańcuch - ten co podałem 40 zł koła alexrims ace19, piasty deore/novatec 350 zł (nie wiem jak teraz z novatec, ale z moich jestem zadowolony) opony kenda karma kevlar 120 zł korba deore xt 200 zł pedały, stery, pancerze, mostek, kiera, sztyca, siodło - czyli cała reszta - do 400 zł Wyszło lekko ponad 3 tyś, ale jest na czym zbić cenę :) Ceny allegrowe, ale z doświadczenia wiem że wiele rzeczy można taniej kupić w sklepach internetowych. EDIT 2 Widzę że chcesz skakac - to nie wiem czy rama ma odpowiednią geometrię (raczej nie) i nie wiem jak ta tora by się sprawowała. Można kupić ewentualnie bombera mx pro - ale on się raczej nadaje dla ciężkich rowerzystów, nie wiem czy pod Tobą będzie dobrze pracował. Dla mnie jest idealny ;). Edytowane 30 Grudnia 2008 przez IGI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proofit Opublikowano 2 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2009 Witam Chcę kupić sobie rower, mam na niego około 2000 zł. Rower miałby mi służyć do jazdy po lesie i mieście, więc ma być przygotowany na korzenie i zjazdy z jakichś większych górek, które można spotkać w lesie( chce być pewny że sie nie rozleci:)). Myśle że zwykłe MTB na dobrych częściach wystarczy. Proszę o pomoc, ponieważ jestem zielony w tych sprawach - będzie to mój pierwszy rower od czasów Cortiny, którą mi ukradli:D. Mój wzrozt to 175 cm, waga 75 kg. Rower z moich snów miałby mieć przedni amor i hamulce tarczowe( chociaż wiem że w tej cenie to raczej nie jest możliwe:p). Fajnie byłoby gdyby ktoś kompetentny - czytając tej topik wiem że takich osób tu nie brakuje - pomógł mi wybrać coś odpowiedniego:). Pozdrawiam i czekam na odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukov Opublikowano 2 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2009 (edytowane) http://allegro.pl/item516015587_legendarny..._dsc_tanio.html bardzo przyjemna ramka, co prawda te magury nie jakies extra ale nie ma tragedii, ogolnie dobra ramka do dalszej rozbudowy nie mowiles czy nowy czy uzywka - > http://allegro.pl/item518262920_gt_avalanc...shimano_xt.html ten sam GT ale na lepszych czesciach http://allegro.pl/item499099785_poison_zya...y_mat_2009.html przekracza troche budzet ale na prawde dobra maszyna o tym amorku chodza dosc dobre opinie mimo ze to suntour, na powietrzu, przerzutki Shimano SLX, jedno "oczko" nizej od Shimano XT, wystarcza az nadto.. no i ta rama poisona to bardzo dobra wytrzymala rzecz tradycyjnie bym cos mogl z Cube polecic mogl ale sie by ktos uczepil ze Cubomaniakiem jestem :P P.s. w tej cenie to hardtaile, zadne fulle (damper z tylu) bo dobry full to kosztuje pare razy tyle : ) @IGI rama - > http://allegro.pl/item515696058_no_saint_a..._lemonbike.html polecam no sainta, dobra jakosc za ta cene, lekka i wytrzymala lub cubus http://allegro.pl/item515901472_cube_ltd_s...super_rama.html hample deore xt/avid juicy 5 550 zł - > juicy lepsze, ale po co doplacac do 5tki skoro 3jka ma wg wielu te same wlasciwosci, co do przerzutek to osobiscie wole sh-no ale x'y daja rade, a 9tki w szczegolnosci :) opony - schwalbe RR/NN edit: nie doczytalem, do skokow to tora sie nie nada na pewno, bombery sa pancerne ale ciezkie za to, to ma byc MTB czy street/dirt w koncu : d Edytowane 2 Stycznia 2009 przez kukov Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IGI Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2009 (edytowane) Rower nie dla mnie a dla Aurora001. Jak porównywać wagę to bomber mx pro ma taką samą jak tora 318. Więc jak ma być tora to ja bym wolał chyba jednak bombera. Reby się zgodzę są lżejsze o około pół kilo czasem więcej - w zależności od modelu. Hample z tego co czytałem porównywalne są właśnie juicy 5 do deore xt. O trójeczkach różnie ludzie piszą zacisk niby ten sam, ale marudzą na klamki :). Widzisz, a przerzutki dla mnie istnieją tylko sram, przez to że shimano robi bardzo nierówne serie i czasem wypuszczają buble. A może to przez przyzwyczajenie ? ;] Edytowane 3 Stycznia 2009 przez IGI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proofit Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2009 @kukov rowerek chciałbym nowy, szczerze mówiąc ten GT AVALANCHE 1.0 DSC bardzo mi się podoba, tylko chciałbym jeszcze wiedzieć jak wygląda serwis w polsce, bo nie chce mieć żadnych problemów z naprawą mojego przyszłego rowerka:). Ponadto chcę aby rower służył mi długie lata i jak najmniej się psuł stąd moje drugie pytanie jakie ten rower ma wady i co trzeba wymienić już na początku żeby później tego nie robić? Oczywiście czekam jeszcze na inne propozycje xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2009 Aurora001 ja jak miałbym 3000 zł to bym sam składał rower .... Rama kross a6 470 złLitości, rower za 3000 a rama za 400 zl O_o. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IGI Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2009 (edytowane) Litości, rower za 3000 a rama za 400 zl O_o. Hehe fajne podejście :] To jak kupujesz rower za 3000 to za ile kupujesz siodełko ? ja kupiłem za 30 zł pewnie też siara ... Mój rower kosztował 2500 a ramę kupiłem za 199 zł I co ty na to ? Mi się zawsze wydawało że ważna jest nie cena na metce a właściwości ramy czyli geometria, wytrzymałość, sztywność, a tego ramie a6 która jest zresztą identyczna jak w a8 nie brakuje i właśnie to są jej główne zalety. No ale spoko rozumiem że są tacy ludzie dla których ważniejsza jest cena na metce :] A zresztą ceny ramy z a6 nie odzwierciedlają jej prawdziwej wartości, no ale co tam lepiej wybulić 1500 na ramę lżejszą o 200 gram, ale o takich samych właściwościach - przynajmniej szpan będzie ... To teraz zadanie dla Ciebie. Podaj propozycję części do tego roweru do 3000 zł zakładając że będzie ta super fajna rama za minimum 1,5 k, ciekawe co tam na nią zapakujesz ... Edytowane 3 Stycznia 2009 przez IGI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2009 Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę że zwykle im droższa rama tym bardziej ukierunkowana na jedną dyscypline (kross a6 do skakania tez się średnio nadaje), a przy ramach do xc i do skakania liczą się właściwie zupełnie różne rzeczy. Z takich uniwersalnych, w miare tanich przypominam sobie tylko dm funbike 19", dc amstaff 18" (chyba najlepszy kompromis wytrzymałości i geometrii xc) i author a-gang 19" - każda z nich waży ponad 2kg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IGI Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2009 No właśnie tak naprawdę nie wiadomo jak i gdzie Aurora001 chce jeździć ;). Czy to będzie bardzo rzadko jakiś skok, to pewnie i rama krossa wytrzyma, czy to będzie typowy street - wtedy trzeba czegoś ukierunkowanego szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukov Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2009 (edytowane) te 2 ramki ktore podalem sa godne polecenia @IGI jedni wybieraja sramy inni shimano : d @Aurora, jak chcesz katowac tore na skokach to kup taniego duro i na nim skacz, przynajmniej nie bedzie szkoda go :) a na podstawe sie nadaje @Proofit W tym GT rama jest dobra, pozwala na rozbudowe zestawu, lepiej kupic lepsza rame i slabszy osprzet niz srednia rame (kross) i jako taki sprzet co do rzeczy ktore mozna wymienic, pedaly na spd, reszta na razie wystarczy, bo jak zaczniesz wymieniac to wydasz drugie tyle : ) korba,support,kola.. hample itp edit: amstafy to wyczynowki sa, geo nie na xc.. Edytowane 3 Stycznia 2009 przez kukov Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2009 (edytowane) orly? :P (moja po lewej, rocznik 2004-5, kumpla po prawej, 2007-8) Tzn fakt, na zawody xc się nie nadaje, ale całodniowe wycieczki po lasach i różnych dziurach nie są na nich żadnym problemem, a gdy chcemy pojeździć krótko ale konkretnie to nie trzeba się martwić o poczwórnie cieniowane rurki. Oczywiście rama nie dla osób liczących każdy gram bo 2,5kg podchodzi już pod fulle/stalowe sztywniaki. Rama nie jest idealna ani do xc/turystyki jak zwał tak zwał, ani do skoków ale tak to już jest z 2w1, dlatego polecam się zastanowić Aurora001 czy warto iść na kompromis z całym rowerem (bo podobnie wygląda sprawa z amorem, taki do skoków będzie mało czuły, ciężki i pompujący na podjazdach) żeby od czasu do czasu sobie skoczyć z metra przy 40kmh ;) Edytowane 3 Stycznia 2009 przez Koen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukov Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2009 (edytowane) orly.. te ramy nie sa przeznaczone na xc, a to ze z kumplem jezdzicie po lesie nie zmienia tego faktu ani o troche nawet bmxem pojezdzisz po lesie jak lubisz, ale chodzi o geo. jesli chcesz komus wmowic inaczej to powodzenia, a z tego co czytam to mial byc to chyba rower do xc/maraton wiec w ogole bezsensowna propozycja imo, peace @IGI porownanie troche nietrafne, za 1500 to juz jest kozacka rama bez porownania do tych za ~500 :) Edytowane 3 Stycznia 2009 przez kukov Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proofit Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2009 http://allegro.pl/item516015516_legendarny..._dsc_tanio.html znalazlam jeszcze cos takiego, moje pytanie brzmi czym różni sie ww rower od GT AVALANCHE 1.0 DSC i czy w moim wypadku - pierwszy rower - oplaca sie dokladac te 500 zl na własnie AVALANCHE 1.0 DSC. Może polecicie mi cos innej firmy tak zebym mogl porownac oferty innych producentow:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...