Skocz do zawartości
Marcin_gps

Rowery - porady, co kupić?

Rekomendowane odpowiedzi

A mozna rozwinac ten skrot? ;) Rozumiem, ze A6 nawet w wersji bez Tory jest nadal najlepszym wyborem? A jesli chodzi o Haro to wychodzi na to, ze oplaca sie dorzucic pare zeta do Flighline-a tak? Ehh zaraz dostane fiola od przegladania netu, w zyciu bym sie nie spodziewal, ze to bedzie az tak trudne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo jak wybierasz gotowca to trzeba do tego podejść systemowo:

1. najpierw wybierasz rower z taka geo ramy jaka najbardziej pasuje - zazwyczaj z ramą zostajemy na dłużej

2. koła - jak bierzesz coś z tarczówkami to warto wybrać rower z lepszymi kołami (piasty z łożyskami maszynowymi, które można dokupić osobno -> łozyska) kosztem osprzętu - przy tarczówkach w kołach zużywają się praktycznie tylko łożyska w piastach (przy v-brakeach dochodzi zużycie obręczy)

3. amortyzator - jak zamierzasz w najbliższym czasie (np za rok) wymienić to IMO nie warto dokładać żeby przeskoczyć np z Dart2 na Dart3 czy XCM na XCR

4. potem zastanawiasz się czy będziesz upgrejdował w najbliższym czasie resztę - wtedy nie warto przepłacać za ciut droższe komponenty zwłaszcza napęd który i tak szybko się zużywa

 

Inaczej będziesz się miotał, bo ten ma lepszą tylną przerzutkę, a tamten lepszą korbę, ...

 

Tak czy owak polecam wizyte w kilku sklepach i porównanie organoleptyczne takich niuansów jak kierownica wąska prosta vs. szeroka gięta. Niby nieistotny szczegół, a identyczne rowery rózniące się tylko nim będą inaczej reagować na skręty ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo jak wybierasz gotowca to trzeba do tego podejść systemowo:

1. najpierw wybierasz rower z taka geo ramy jaka najbardziej pasuje - zazwyczaj z ramą zostajemy na dłużej

2. koła - jak bierzesz coś z tarczówkami to warto wybrać rower z lepszymi kołami (piasty z łożyskami maszynowymi, które można dokupić osobno -> łozyska) kosztem osprzętu - przy tarczówkach w kołach zużywają się praktycznie tylko łożyska w piastach (przy v-brakeach dochodzi zużycie obręczy)

3. amortyzator - jak zamierzasz w najbliższym czasie (np za rok) wymienić to IMO nie warto dokładać żeby przeskoczyć np z Dart2 na Dart3 czy XCM na XCR

4. potem zastanawiasz się czy będziesz upgrejdował w najbliższym czasie resztę - wtedy nie warto przepłacać za ciut droższe komponenty zwłaszcza napęd który i tak szybko się zużywa

 

Inaczej będziesz się miotał, bo ten ma lepszą tylną przerzutkę, a tamten lepszą korbę, ...

 

Tak czy owak polecam wizyte w kilku sklepach i porównanie organoleptyczne takich niuansów jak kierownica wąska prosta vs. szeroka gięta. Niby nieistotny szczegół, a identyczne rowery rózniące się tylko nim będą inaczej reagować na skręty ...

Oo bardzo pomocny post. Mysle, ze sie teraz troche wyjasnilo. Jesli chodzi o rame to zdecydowanie bardziej pasuja mi te w Haro Flightline czy Krossie 09 niz w Krossie 08. Po prostu sa bardziej zblizone do tego co mam obecnie czyli Kony Scrap, a to przelozy sie chyba na ciut wieksza uniwersalnosc (bardziej wyprostowana sylwetka), a co za tym idzie, bardziej agresywna jazde (jesli zajdzie taka potrzeba). Do roweru nie mam zamiaru dokladac nic albo prawie nic, chce kupic i ma jezdzic. No chyba, ze zajdzie jakas potrzeba (czyt. okazja). Jesli chodzi o kiere to zdecydowanie bardziej pasuje mi szeroka gieta. Tutaj nie mam zadnych watpliwosci. Po rozmowie z kumplem, ktory tez tam nieco spraw mi naswietlil, zostaje do wyboru albo Flightline albo Kross 09. Reszta to analiza cen i "innych drobiazgów".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Chyba trochę teoretycznie mówisz, że taka a tak rama najbardziej pasuje - nie siedziałeś na tych rowerach przecież, poza tym oba rowery (Kross vs. Haro) na 1 rzut oka mają ciut inne przeznaczenie.

 

2. Skoro chcesz coś na długo (bez upgrejdów) to IMO warto dopłacić, ja osobiście gdym miał roważać zakup Levela A6 za 2400 na v-brakeach to mieszkając w Wa-wce pewnie przeszedłbym się do Ski-Teamu i "przymierzył" to http://www.skiteam.pl/rower/cube/acid-2/ Tyko nie krzycz ;) ze za drogo, masz przecież programy lojalnościowe http://www.skiteam.pl/programy_lojalnosciowe.html te 10% rabatu chyba dasz radę wykombinować.

W tym rowerze najsłabszym ogniwem jest amor - praktycznie taki sam jak w Twoich typach, korba na octalink (a nie HTII) do przełknięcia i piasty na kulkach i konusach też (jako że to Shimano to części w każdym sklepie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Chyba trochę teoretycznie mówisz, że taka a tak rama najbardziej pasuje - nie siedziałeś na tych rowerach przecież, poza tym oba rowery (Kross vs. Haro) na 1 rzut oka mają ciut inne przeznaczenie.

 

2. Skoro chcesz coś na długo (bez upgrejdów) to IMO warto dopłacić, ja osobiście gdym miał roważać zakup Levela A6 za 2400 na v-brakeach to mieszkając w Wa-wce pewnie przeszedłbym się do Ski-Teamu i "przymierzył" to http://www.skiteam.pl/rower/cube/acid-2/ Tyko nie krzycz ;) ze za drogo, masz przecież programy lojalnościowe http://www.skiteam.pl/programy_lojalnosciowe.html te 10% rabatu chyba dasz radę wykombinować.

W tym rowerze najsłabszym ogniwem jest amor - praktycznie taki sam jak w Twoich typach, korba na octalink (a nie HTII) do przełknięcia i piasty na kulkach i konusach też (jako że to Shimano to części w każdym sklepie)

Oczywiscie, ze mowie teoretycznie. Ale ogladajac zdjecia Krossa 08 i 09 bez problemu mozna wylapac roznice w ramie. A co masz na mysli mowiac o innych przeznaczeniach wczesniej podanej dwojki?

 

Jesli chodzi o Acida to powiem tak. Jakby sie na nim nie siedzialo i jak bardzo nie bylby piekny (a jest sliczny) to nie kupie go ze wzgledu wlasnie na cene (nie krzycze, mowie spokojnie ;) ). 2999 - 10% to nadal jest 2700 czyli 500 ponad to co chce MAXYMALNIE wydac, raczej celuje w pulap 2000, a 2200 to taki bufor "jakbyco". Wiec dzieki za link, ale niestety nie na moja kieszen.

 

edit.

BTW A6 09 jest za 2100, nie 2400.

Edytowane przez maSTHa212

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Level A6 to raczej rower idący w kierunku "scigant" (kształt ramy, geometria = kąty) stąd taka jego popularność na wszelakiej masci maratonach

Te modele Haro które prezentowałeś to raczej coś pomiędzy turystyka/allmountain - nie mam porównania bezpośredniego ale wyglądają na krótsze ramy = jeździsz bardziej wyprostowany, no i to wzmocnienie/usztywnienie ramy pod siodłem daje do myślenia ...

 

Słowa agresywna jazda bym nie nadużywał - bo każdy przez to rozumie coś innego - dla maratończyków rower do agresywnej jazdy to np. krótka główka/sterówka, amor ze skokiem 80mm, wyljatowana rama, ...

 

Z ceną sugerowałem się linkami z alledrogo które zapodałeś, tam któryś Haro kosztował ponad 2500 i stąd moje przypuszczenia :P

 

PS. a jak już rozważasz krajowe produkty to może http://www.unibike.pl/flite.html choć tu razi 8 przełożeń z tyłu :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Level A6 to raczej rower idący w kierunku "scigant" (kształt ramy, geometria = kąty) stąd taka jego popularność na wszelakiej masci maratonach

Te modele Haro które prezentowałeś to raczej coś pomiędzy turystyka/allmountain - nie mam porównania bezpośredniego ale wyglądają na krótsze ramy = jeździsz bardziej wyprostowany, no i to wzmocnienie/usztywnienie ramy pod siodłem daje do myślenia ...

 

Słowa agresywna jazda bym nie nadużywał - bo każdy przez to rozumie coś innego - dla maratończyków rower do agresywnej jazdy to np. krótka główka/sterówka, amor ze skokiem 80mm, wyljatowana rama, ...

 

Z ceną sugerowałem się linkami z alledrogo które zapodałeś, tam któryś Haro kosztował ponad 2500 i stąd moje przypuszczenia :P

 

PS. a jak już rozważasz krajowe produkty to może http://www.unibike.pl/flite.html choć tu razi 8 przełożeń z tyłu :rolleyes:

I wlasnie czegos takiego bym szukal :) Moze wczesniej zle opisywalem to na czym mi zalezy, ale absolutnie nie mam zamiaru pchac sie w wyscigi i maratony.

 

Co do cen to tak jak podawalem: http://www.trybik.pl/go/_info/?id=52 / http://www.mudserwis.com/kross-level-a6-2009-p-57.html (niby jest 2400, ale jak pytalem o A6 08 to powiedzieli, ze A6 09 moze byc w tej samej cenie -> 2099 )

 

Ok, to zakladajac to co napisales czyli cos pomiedzy turystyka a all-mountain to czy podany Haro Flightline jest dobra propozycja? Jesli nie, to co mozna jeszcze rozwazyc?

 

P.S. Sory za trucie od 2 stron, ale takie zakupy (na dlugi okres) sa najgorsze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema,

 

jako że ukradli mi mój stary rower,przymierzam się do zakupu czegoś nowego.Chciał bym rower którym będę mógł pojeździć i po mieście i poszaleć troszkę w lesie.Mam 182cm wzrostu i 94kg wagi także do najlżejszych nie należę i nie chciał bym połamać ramy przy lądowaniu.Mam do wyboru raczej jeden sklep ponieważ rower będzie brany na raty ale dzięki temu może być droższy.Sklep to klik.Nie znam tych marek,no może poza Trekiem i Koną.

Kona 2009 Blast

specyfikacja:

• Frame sizes:14", 16", 17", 18", 19", 20", 22"

• Frame tubing: Kona All-Mountain Aluminum Butted

• Rear Shock: N/A

• Fork: Fork RockShox Dart 2 with Turnkey 100mm

• Headset: TH

• Crankarms: FSA Alpha Drive

• Chainrings:42/32/22

• B/B: FSA Powerdrive

• Pedals: Wellgo LU-A9

• Chain: Shimano HG40

• Freewheel: Shimano Alivio (11-32, 8spd)

• Front Derailleur : Shimano Acera

• Rear Deraillieur : Shimano Deore

• Shifters: Shimano Acera

• Handlebar: Kona XC/BC Riser

• Stem: Kona XC/BC OS Stem

• Grips: Kona Race Light

• Brakes: Shimano M416 Mechanical Disc

• Brake Levers: Avid FR-5

• Front Hub : Formula Disc

• Rear Hub : Shimano M475 Disc

• Spokes : Stainless 14g

• Tires: Maxxis Ignitor 26x2.1

• Rims: Alex ACE-18

• Saddle: WTB Speed V Sport SE

• Seatpost: Kona Thumb

• Seat clamp: Kona QR

• Colour Metallic Black

i

 

Trek 2009 6000

specyfikacja:

Sizes15.5, 17.5, 18.5, 19.5, 21.5"

Frame Alpha Black Aluminum w/externally relieved head tube, hydroformed bi-axial down tube and top tube, monostay seatstays, forged disc ready dropouts

Front Suspension SR Suntour XCR w/preload, lockout, 100mm

Rear Suspension n/a

Wheels Shimano M495 disc hubs; Bontrager Ranger, 32-hole rims w/eyelets

Tyres Bontrager Jones XR, 26x2.2/2.25"; 27 tpi

Shifter Shimano Deore, 9 speed

Front Derailleur Shimano Alivio

Rear Derailleur Shimano Deore

Crank Shimano Alivio 42/32/22

Cassette SRAM PG950 11-34, 9 speed

Pedals Alloy platform

Saddle Bontrager Race Basic

Seatpost Bontrager SSR, 20mm offset

Handlebars Bontrager SSR, 25mm rise, 25.4mm, 620mm width

Stem Bontrager SSR, 10 degree, 25.4mm

Headset VP-A76C-TK, 1 1/8" semi-cartridge, sealed

Brakeset Shimano M486 disc; 180mm front rotor, 160mm rear rotor

Mogą być inne ale żeby nie przekraczały ceny tych 2 i z tego sklepu.

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

P.S. Sory za trucie od 2 stron, ale takie zakupy (na dlugi okres) sa najgorsze ;)

A taki jak wcześniej wstawiłem corratec Cię nie zainteresował? Z zeszłego sezonu około 1700pln. Postaram się jutro go tu podrzucić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maSTHa212

 

na poprzedniejs tronie dałem inny z mocną ramą i namiarem na sklep ;) za przymiarkę nic nie płacisz chociaż mawiają że czas (zmarnowany) to pieniądz :P

 

______________________________________________

 

qqrydza

 

dałeś linka do corrateca typu cross 28" koła (nie crosscountry) :mrgreen: a jak wiemy nie tego szukamy :P

 

______________________________________________

 

jawor121

 

Kona Cinder Cone - bo Dart3, bo 27 biegów, bo lepszy osprzęt, ...

No może jeszcze bym rozważył GT Avalanche 1.0 Disc - tzn jak będziesz w sklepie to sprawdz jak zachowuje się ten wynalazek Suntoura X-100 (robiony dla GT - czy to nie przemetkowany XCR czasem) względem Darta3 z Kony

 

Niezłe byłyby Orange P7 ale poza Twoim zasięgiem :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jawor121

 

Kona Cinder Cone - bo Dart3, bo 27 biegów, bo lepszy osprzęt, ...

No może jeszcze bym rozważył GT Avalanche 1.0 Disc - tzn jak będziesz w sklepie to sprawdz jak zachowuje się ten wynalazek Suntoura X-100 (robiony dla GT - czy to nie przemetkowany XCR czasem) względem Darta3 z Kony

 

Niezłe byłyby Orange P7 ale poza Twoim zasięgiem :rolleyes:

Ta Kona też nieźle wygląda to fakt, niestety ale nie będę miał możliwości wypróbowania roweru przed zakupem ponieważ kupuję przez neta no chyba że u siebie w mieście bym znalazł jakiś dobrze zaopatrzony sklep.Znalazłem jeszcze jeden sklep; klik może tam by się coś ciekawego znalazło.

Ten Orange fajny ale zdecydowanie nie ta półka cenowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako ze nadal przerabiam ten problem, i czekam az ojro spadnie zeby kupic vipera to po przymiarkach rowerow dla laski jak i dla siebie to nie zapominajcie ze:

 

Producent moze sobie wpisac co chce jesli chodzi o rozmiar ramy... I tak dalej to nic wiekszosci nie powie dopoki nie wsiadzie i przejedzie sie.

Tak wiec macie 2 'wybory' co do wyboru rowerka.

 

To tak jak w domu jest jakis arkus 17' mojego ojca (ja mam 175cm 60kg) stosunkowo niezly osprzet ale panie, ta geometria to tragedia. Nie jestem w stanie wysiedziec 10km bo mnie cos trafia, mam wrazenie ze jestem jakies 10cm za daleko od kiery i sama kiera gieta szeroka pasuje jak ni w zab.

 

Ewentualnie zrobic jak ponizej i bedzie prosciej, bo na pewno nie polecam jakby komus trafila sie sytuacja jak wyzej ;)

 

A) Wybrac konkretny rodzaj ramy, producenta i zakupic rower ~wyposazeniem i w/w rama z osprzetem dostosowanym do ceny

B) Kupic rower ktory ma najlepszy stosunek ceny do osprzetu za konkretna cene (Tutaj w 2 przedzialach 2k - Kross bije na glowe z A6 badz do 3k Viper z XT-9 / przy 3.1 za 1 ojro :P) i potem ewentualnie, wywalic rame, sprzedac i kupic rame ktora nam odpowiada w innym rowerze. Kosz to niewielki bo dogadac sie z jakims serwisem to zrobia za 50-80zl cala podmianke.

 

Ja sam nie mialem ciagle okazji przymierzyc http://www.extreme-shop.nazwa.pl/pro-sport...roducts_id=2192 jako ze jedyny dystrybutor jest w Opolu, a mnie jakos nie moga sie trafic wyjazdy sluzbowe w okolice. Ale zaraczam ze jak tylko ojro spadnie, to biore nawet nie przymierzajac i w rzazie czego ramka albo GT albo Genesis chociaz i tu moze cos sie zmienic, bo szukam czegos nieco wyzszego od genesisa.

 

A propo, wiecie ile zarzczyli sobie za wymiane sztyci w rowerze laski na dluzsza? 60zl i to podmiana na jakis syf, kazalem im spadac.

Tak wiec benek, srednice sztyc sa jakos unormowane czy jest sporo tego, bo juz wole kupic jakas na allegro ... I czym mierzyc.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propo, wiecie ile zarzczyli sobie za wymiane sztyci w rowerze laski na dluzsza? 60zl i to podmiana na jakis syf, kazalem im spadac.

Tak wiec benek, srednice sztyc sa jakos unormowane czy jest sporo tego, bo juz wole kupic jakas na allegro ... I czym mierzyc.

Są unormowane, ale i tak jest tego sporo, najczęstsze w normalnych rowerach:

25,4 26,0 27,2 28,6 30,9 31,6 31,8

Mierzyć najlepiej suwmiarką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jawor121

 

Ja bym jednak poszukał sklepu w okolicy w celach przymiarkowych, bo rower to nie para skarpet, która źle dobrana ląduje w koszu na śmieci.

Z 1 sklepu z 2 typów które podałem to jednak bym Cinder Cone wybrał (jakbym miał brać w ciemno) bo jednak o Darcie3 coś wiadomo, a o tym robionym pod GT Suntourze jakoś mało (sam GT nie jest zły tylko ten amor nieznany)

 

_____________________________

qqrydza

 

Ile przejachałeś na tych SmartSamach - napisz dystans i wrzuć foty bieżnika z przodu i tyłu - bo w tym roku zastanawiam się czy brac znowy SBE czy właśnie Smarta

 

_____________________________

Aurora001

 

Rozmiarów (średnic) sztyc jak mrówków - normalnie są zazwyczaj te co pogrubił Tomwer (27.2 i 31.6) jednak Scott w Contessa dał zupełnie "z pałki" średnicę 26.8 mm :wall: http://www.scott.pl/product.php?id_cat=90&id_prod=458 W poprzednich rocznikach chyba też (dowiedziałbym się w sklepie w celu upewnienia) więc mogą dyktować ceny jak chcą za te części.

 

Dużo średnic ma

- Zoom :lol2:

- Kalloy/Uno (już lepiej bo np Ritchey Comp to właśnie Kalloy)

- Amoeba (gorzej z dostępnością)

Reszty nie pamiętam - może coś w robocie sobie przypomnę to napiszę. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta Kona też nieźle wygląda to fakt, niestety ale nie będę miał możliwości wypróbowania roweru przed zakupem ponieważ kupuję przez neta no chyba że u siebie w mieście bym znalazł jakiś dobrze zaopatrzony sklep.Znalazłem jeszcze jeden sklep; klik może tam by się coś ciekawego znalazło.

Ten Orange fajny ale zdecydowanie nie ta półka cenowa.

IMO najlepsze ceny ma www.chainreactioncycles.com, dla przykladu GT 2009 Avalanche 1.0 http://www.sunsetmtb.co.uk/shop/index.php?...;category_id=94 vs. http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=33983 wybor ogromny, wysylka w UK za free

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega jawor121 szukal wsrod sklepow w UK gdyz jak widac zamieszkuje tam wiec ma wysylke za FREE, a ceny nizsze i mozna znalezc tam duzo fajnych rzeczy w wyprzedazy, ja rok temu duzo polowalem i porownujac ceny do cen w polsce wyszedlem na tym grubo ponad 500zl do przodu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, właśnie tak jest czasem trafisz lepszy konfig, ale częściej gorszy - powiedz mi jaki byłby sens dla firmy rowerowej pchać np. ulepszoną Torę 318 skoro można za taką kasę dać np jakiegoś standardowego Recona i rower od razu zyskuje kilka pkt. u kupującego bo amor z wyższej półki.

 

Poza tym MZ COMP nie mógł być powietrzny, bo to zaprzeczenie tego amora = 2 sprężyny + elastomer (w uproszczeniu). Może to był MX COMP z asystą powietrzną. Marzocchi oficjalnie podawało, że w amorach OEM stosuje się inne (starsze/prostsze) systemy tłumienia powrotu niż w odpowiednikach RETAIL. itd...

No właśnie nie pamiętam do końca co to był za amor. Na pewno nie MX comp bo miał stalowe golenie górne chromowane jak w MZ, ale miał w jednej goleni powietrze. Wtedy pamiętam wyszperałem o nim info i znalazłem że to jakiś oem marcoka na specjalne zamówienie jednej z firm.

 

Co do MX comp to u mnie w domu leży MX comp air z połamanymi goleniami dolnymi, więc to na pewno nie był MX :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IGI

 

Właśnie daltego pisałem o tych OEMach - nie wiesz co kupujesz tak na prawdę. Pół biedy jak pogrzebali na +, gorzej jak coś "wykastrowali".

 

___________________________

 

Aurora001

 

Jeszcze z popularnych masz sztyce ACCENTa w różnych rozmiarach.

http://www.velo.com.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=251

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam najtanszego badziewia tak nawiasem, poleci ciut dluzsza sztyca bo jednak XS contessy okazala sie minimalnie za mala, podkladka albo moze dwie pod kiere jak bedzie nowa sztyca zeby poziom byl taki sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam najtanszego badziewia tak nawiasem, poleci ciut dluzsza sztyca bo jednak XS contessy okazala sie minimalnie za mala, podkladka albo moze dwie pod kiere jak bedzie nowa sztyca zeby poziom byl taki sam.

Zaraz zaraz to zamierzasz kupic nowy amortyzator - bo jak w obecnym wydłużysz rurę sterową przycięta na konkretną długość :?:

Jak coś to zostaje wymiana mostka na taki z większym kątem lub kierownicy na taką gięta z większym wznosem. Lub zakup mostka regulowanego - bo chyba Twoja kobita cięzka nie jest więc powinno to być bezpieczne.

http://allegro.pl/item631050796_wspornik_k...highsix_os.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tanich sztyc to polecam tego zooma

http://www.allegro.pl/item632657073_mocna_..._28_6_31_8.html

Waga podana na aukcji jest realna, mój 27,2 ważył 320 gram.

 

Z droższych to za 70 zł jest merida x-mission comp ważąca przy 27,2 i 350 mm 275 gram - jeżdżę na takiej i daje radę pod moim ciężkim t.... ;].

 

Co do zooma to ja nie mogę złego słowa powiedzieć - sztyca dawała radę, teraz mam lekką kierę zooma - 160 gram za całe 35 zł i też się sprawuje ok :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_____________________________

qqrydza

 

Ile przejachałeś na tych SmartSamach - napisz dystans i wrzuć foty bieżnika z przodu i tyłu - bo w tym roku zastanawiam się czy brac znowy SBE czy właśnie Smarta

Rower mam kilka dni więc zużycie jest praktycznie żadne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IGI

 

Trochę nie czytałeś poprzednich postów o sztycy do SCOTT Contessa - tam na 99% siedzi 26.8 mm

A z rozmiarów 26.8 x 400 (bo chyba o to chodzi z długa sztycą) to wybór taki jak pisałem

 

Z Zooma się śmieję bo to "zalatuje" marketem ;)

 

Wracając do meritum

Zoom

http://allegro.pl/item629093657_nowa_zoom_...azja_wys_0.html

http://allegro.pl/item635816786_nowe_zoom_...69_g_wys_0.html

http://allegro.pl/item636092960_nowe_zoom_...74_g_wys_0.html

 

ACCENT

http://allegro.pl/item628162731_nowa_sztyc..._rozmiarow.html

 

Tyle znalazłem, tylko trzeba się upewnić że w poprzednich latach taki sam rozmiar był w tych damskich SCOTTach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę trochę bo mam pytanie,czy kupując rower za takie pieniądze(700funtów) da radę złożyć coś lepszego niż kupując gotowca?Na pewno mogę wtedy dobrać więcej części po swojemu ale czy warto się w to bawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...