Skocz do zawartości
Camis

Internet W Netii Dla Klientów Tp

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam NETIE od 15 marca 1 mb prędkość miałem w granicach 120 KB a dzisiaj o 19 coś się zmieniło ledwo mam 20 KB> jest może jakiś programik do badania prędkości lub strona??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było tylko pesymistycznie :D ;)

 

Zamówiłem 1Mbit w Netii. Strefa numeracyjna 0 22 784 XX XX. O moich perypetiach z podłączaniem można poczytać powyżej ....

 

Wyniki:

Download Speed: 1028 kbps (128.5 KB/sec transfer)

Upload Speed: 247 kbps (30.9 KB/sec transfer)

Data i czas: Sat Mar 17 19:20:58 2007

 

Tabela porównawcza:

1. Modem analogowy 56 kbps

2. Neostrada 128 / ISDN 2 kanały kbps

3. Neostrada 256 kbps

4. DSL 512 kbps

5. Neostrada 1024 kbps

6. wynik - 1028 kbps

7. Neostrada 2048 kbps

8. DSL 4096 kbps

9. Neostrada 6144 kbps

 

Umowa na rok, zawsze to taniej niż w TePsie i można przejść na abonament socjalny ..... :twisted2: :wink2:

 

Zobaczymy jak będzie dalej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że cała ta akcja z migracjami mocno się Netii daje we znaki.

Ja mam Net 24 już prawie 2 lata i jak dotąd nie narzekałem na Netię, ale od jakiegoś miesiąca dzieją się cuda wianki.

Na transfery narzekać nie mogę, są ok, ale z pingami ostatnio kaszanka totalna.

Lubię sobie pograć nieco w Day of Defeat, ale od czasu rozpoczęcia tego całego zamieszania coraz rzadziej mam okazję, pingi szaleją tak że do ulubionych serwerów nie idzie się dobić. Raz 50, a za chwilę 300 :angry:

Mam nadzieję, że to przejściowe problemy, bo jak sytuacja dalej będzie tak wyglądać to Netia jak szybko nałapała nowych abonentów, tak jeszcze szybciej się ich pozbędzie :-|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość [RONIN]

A ja właśnie jestem po rozmowie z panią konsultantką na temat 'niewłaściwej'

prędkości netu i niepotrzebnie przysłanego modemu. Ale wszystko od początku :)

 

Problemy z netem miałem dziś od samego rana. Nie mogłem nawet się połączyć

a jeśli już jakimś cudem się udało to internet utrzymywał się jedynie ~ 10 minut

i sam się rozłączał wcześniej 'zanikając' że tak powiem. Wiedziałem że to wina

tego że łącze jest źle skonfigurowane i przepchaniem łączy sobotnim dniem. No

ale mnie to wiecie, G obchodzi. Mam sobotę wolną więc chcę sobie pobuszować w

internecie. Więc znalałem darmowy numer do Netii (0 800 800 101) bo na ten

płatny już za dużo kasy wydałem :P i po ok. 8 minutach cierpliwego czekania

w końcu usłyszałem miły kobiecy głos. Szybko zgłosiłem awarię (wcześniej

wypytywany o jakieś śmieszne i mało potrzebne informacje i próbę 'szybkiego'

spławienia mojej osoby tłumacząc się że prawdopodobnie wszystko jest OK) i

dowiedziałem się że modem który otrzymałem muszę odesłać. Oczywiście :]

ale na Państwa koszt :P 'Awarią' mają się zając w poniedziałek (prawdopodobnie

na stałe przypiszą moją prędkość i nie będzie podlegać 'spowolnieniu'). Szkoda

tylko że tego nie mogli zrobić od razu a próba wyegzekwowania czegokolwiek

trwała tragicznie długo.

 

PS. Po wykonaniu telefonu internet przestał się sam rozłączać jakby ręką odjął.

 

Także wszyscy którzy się czują robieni w balona przez Netię niech zgłaszają

usterki pod numer 0 800 800 101 i czekają (odwiesić na głośnomówiący

i czekać) a pupy będą zmuszeni ruszyć bo inaczej łamią regulamin!

 

 

Nie miała baba problemu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość [RONIN]

regulaminu nie łamią dopóki net działą, w umowie jest prędkość do a nie od ;)

No ale bez przesady, bez przesady...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość [RONIN]

hehe no ja to rozumiem, ale prawnie nic im nie zrobisz.

Może tak a może nie...

 

Przyszła Niedziela i znów ten sam problem. Połączenie zrywa się co chwila i jedynym ratunkiem na to jest odłączenie i podłączenie modemu jeszcze raz. Tragedia po prostu.... awaria jak nic!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś sie orientuje ile kosztuje obnizenie predkosci z 6mb do 2mb w Netii.Pytam sie ponieważ w Łodzi mamy za stare linie i 6mb nie ciągnie :P,aktualnie zamiast 6mb mam 256 :(.NIe wiem czy czekać do kwietnia (podobno ma sie poprawić),czy juz teraz obnizyć zeby nie miec problemow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie narzekam na NETIE :)

na http://www.speedtest.pl/ wyszlo mi

Download: 1083kbps

Upload: 257kbps

 

Oczywiście mam opcje 1MBIT

jeżeli chodzi o rozłączanie to rozłącza sie rzadziej od NEO

A i ja mogę tylko potwierdzić, iż problemy jakieś się w netii pojawiły. U siostry która przeszła z neo jakieś 2 tygodnie temu w sobotę w godzinach popołudniowych pracowało się dość makabrycznie. Połączenie gubiło pakiety. Transfery rzędu paru kilo a i to rwące się. Gdzieś koło godzinki 5-6 nastąpiła poprawa. A na linii serwisowej czekałem przez 10 minut i się niestety nie doczekałem.

Do testów prędkości używam zwykłego netmetera - w domowych warunkach pewniejszy niż testy ze stronek które czasem wnoszą spore przekłamania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

 

Dziękuję za informację i mam nadzieję,że będzie Pan zadowolony z usługi.

Raz jeszcze przepraszamy za opóźnienie i że musiał Pan zaangażować autorytet Pani Prezes do załatwienia w końcu prostej sprawy abonenckiej.

Mogę jedynie Pana zapewnić, że pod kontrolą osobistą Pani Prezes UKE zarówno Netia jak i TP starają się zdefiniować i pogrupować podstawowe problemy jakie towarzyszą całej procedurze uwalniania usługi dostępu do internetu dla abonentów TP. Ale nie jest to wcale łatwy i jednoznaczny do określenia proces - stąd tego typu problemy.

Jako operator mieliśmy porozumienie z TP o tym, że te problemy ustąpią do 15.03. Niestety liczba tego typu skarg kierowana zaróno do UKE jak i do nas jako operatora wskazuje, że problemy jeszcze istnieją.

Zapewniam Pana, że pracują non stop zespoły wspólne technmików nad jak najszybszym rozwiązaniem powstałych problemów.

 

Z poważaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak skonfigurować modem, albo router (mam do wyboru) żeby neti aśmigała, "w statusie zamówienia" mam że już powinień net smigac a ja dalej mam blad 721 - przy neo sam konfigurowałem połączenie w polaczeniach sieciowych z netia tez tak mozna czy trzeb arobic coś szczególnego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja wlasnie wrocilem na chawire patrze na modem a tam sie swieci dioda synchronizacji (papiery tp dostala 12 czyli akurat w 7 dni sie zmiescili)

teraz tylko trzeba zobaczyc ile potrzeba neti na odpalenie uslugi

i 6mbit az miilo :0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i kochana telekomuna postanowila pozbawic mnie mozliwosci uzywania netii

 

Twoje zamówienie zostało wysłane do TP22 lutego 2007 r. Czas odpowiedzi TP SA wynosi 7 dni roboczych.Niestety do tej pory możliwość realizacji Twojego zamówienia nie została potwierdzona przez TP SA pomimo, że upłynął kolejny termin wynikający z Porozumienia pomiędzy Netią a TP, tj. 15 marca 2007 r. Dokładamy wszelkich starań, by TP SA do 19 marca 2007 r. do godz. 17.00, potwierdziła możliwość realizacji zamówionej usługi. W przypadku braku tego potwierdzenia będziemy zmuszeni wypowiedzieć Twoją umowę. Wypowiedzenie wyślemy do Ciebie najpóźniej w środę 21 marca 2007 r.

Moze to i nawet lepiej bo netia widze nie radzi sobie z natlokiem nowych klientow, a w mojej strefie numeracyjnej dziala gts energis ktory chodzi lepiej ;).

 

Ale tym razem nie dam tym zlodziejom olewac firme ktora chce wykorzystac ich infrastrukture i bede walczyl z nimi wspolnie z UKE.

Edytowane przez IGI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi z NETI napisali coś takiego:

Twoje zamówienie zostało wysłane do TP

6 marca 2007 r. Czas odpowiedzi TP SA wynosi 7 dni roboczych.

Twoje zamówienie zostało odrzucone przez TP z powodu braku możliwości technicznych realizacji usługi. Wkrótce otrzymasz pismo informacyjne z Netii.

Troche mnie to zmartwiło, po ponad miesiącu czekania :angry: taka wiadomość, ale z drugiej strony poczułem jakby ulge, bo gdy naczytałem się tych narzekań, problemów z transferami i pingami, odechciało mi się ich internetu.

No i będe musiał wrócić do TP, czy ma ktoś może informacje na temat jakiś nowych promocji z internetem w tp?

Edytowane przez Quintrix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe ja dziś dostałem maila od netii, że oświadczają iż moja umowa jest nieważna już (mój problem opisany kilka stron wstecz). ALE proponują mi przyłączenie do Net24 o ile jestem w stanie zapłacić karę za zerwanie umowy z NeostradąTP (bo już jest po 15). co oni wyprawiają? teraz jeszcze mnie próbują wciągnąć, gdy mają takie problemy? coś mi się wydaje, że oni łapią jak najwięcej ludzi na kase i potem mają nas gdzieś.

 

tak czy siak zostaję w Neostradzie TP, która jest droga ale przynajmniej od ładnych kilku lat działa bez problemów.

a miało być tak pięknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie coś złapie już od dwóch na neti 6 mb mam transfery jak na 512 ale to chyba znowu nasze sznowne tp utrudnia bo kumple na neo też mją takie objawy.

Czemu nigdy nie może być normalnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...