Jump to content
Camis

Internet W Netii Dla Klientów Tp

Recommended Posts

Witam ponownie po 7 (słownie - siedmio ) tygodniowej przerwie.

Może opisze Wam moją przygodę z Netią i Telekompromitacją.

 

Otóż dnia 27 stycznia podpisałem z przedstwicielem umowę na świadczenie usługi Net24 wraz z rezygnacją Neostrady. Wybrałem pakiet 1Mb na 12 miesięcy. Cena konkurencyjna w porównaniu z ofertą TP, 2 miechy za free i zero limitów. Pełen optymizmu czekałem na rozłącznie Neo i podłączenie do nowego operatora.

 

W samo południe 18 lutego zostałem odcięty od świata (nie spodziewałem się tego akurat w niedzielę). Pomyślałem, pewnie zajmie im to do 5dni max gdyż nie liczyłem na podłączenie w przeciągu kilku godzin - zawsze lepiej być mile zaskoczonym..

 

No i byłem, ale wcale nie mile...

 

Mijały dni, wszelkie próby połączenia z infolinią konczyły się fiaskiem. W kolejnych dniach oczekiwania i prób łączenia gdy już mi się udało nawiązać kontakt nikt nie był w stanie udzielić mi jakichkolwiek konkretnych informacji. Za każdym razem słyszałem, że muszę czekać.

 

Czekałem, dzwoniłem, czekałem i dzwoniłem...

 

Z informacji w prasie i listu od Netii dowiedziałem się, że 15 marca najpóźniej będę cieszył się nowym necikiem.

 

Dnia 16 marca przestałem być uprzejmy - w końcu miesiąc bez neta i człowiek dziczeje.. ;)

Jaki był mój szok gdy dzwoniąc na infolinie dowiedziałem się, że Telekomuna negatywnie odpowiedziała na ich zapytanie o udostępnienie mojej lini. Ponoć nie zgadzał im się nr telefonu z abonentem. Po sprawdzeniu danych na umowie okazało się, że wszystko jest jak najbardziej ok. Ciekawe tylko, że jak odcinali mi neo to wszystko im się zgadzało :mur:

No ale pani z Netii powiedziała mi, że już wysłali ponowne zapytanie z informacją, że dane są ok.

No ale co się z tym wiązało? - Kolejne 7 dni roboczych oczekiwania :mur:

 

Siódmego dnia dzwoniłem i nikt nadal nie był w stanie mi odpowiedzieć jak wygląda mój status i co z odpowiedzią z TP. Proszę czekać, czekać i czekać, jeszcze 2 dni, jeszcze 3 dni, jeszcze do konca tygodnia, do konca miesiąca..

 

Doszło do tego, że już każdy na infolinii mówił mi coś innego. Zakręcili się w zeznaniach. A to zapytanie było wysłane 16, a to 18, a nawet i dwudziestego-któregoś.

Nie wytrzymywałem już nerwowo, innej alternatywy nie miałem a do Tepsy nie miałem zamiaru wracać. Każdego dnia słyszałem inną śpiewkę i nikt nie był w stanie odpowiedzieć chociażby czy dostali już odpowiedź z TP.

 

Aż pewnego pięknego dnia nic mnie tak nie ucieszyło jak widok monterów prowadzących kable w mojej klatce. Szybkie rozeznanie i wywiad środowiskowy co do firmy zakładającej osiedlówkę i w 2 dni po moim telefonie znów posiadam okno na świat i to w cenie 45zł miesięcznie za pakiet do 8Mbps/8Mbps.

 

Neti złożyłem wypowiedzenie i nie chcę już ani o nich ani o TP nic słyszeć. Co do Neti to największe pretensję mam o to, że nikt ani razu się ze mną nie skontaktował choć nie powiem ile razy już słyszałem tekst - skontaktujemy się z panem do 2, do 3, do 5 dni..

Share this post


Link to post
Share on other sites

(...) Dnia 16 marca przestałem być uprzejmy - w końcu miesiąc bez neta i człowiek dziczeje.. ;) (...)

Trudno się z Tobą nie zgodzić...

Internet jednak uzależnia!! :rolleyes:

 

Od kilku dni Necik z netii smiga tak jak trzeba, nie mam co narzekać :) I nawet interweniowac nie musialam... ale nie "kraczę" bo nie chcę za kilka dni płakac Wam tutaj - na forum :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po przeszlo miesiacu walki o to zeby moje 6-megabitowe lacze z Netii dzialalo szybciej niz 50kB/s mam juz serdecznie dosc. Czekam do 15-tego. Jak sie nie poprawi, wracam do Tepsy. Mam gdzies wzgledy ideologiczne i walke ze zla Telekomunikacja. Netia to nie jest jakas organizacja dobroczynna, ktora mialbym wspierac swoim poswieceniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poczekaj przynajmniej do konca kwietnia na nowa oferte tpsa

Wlasnie ja mam taki zamiar. Napewno oferta bedzie jeszcze ciekawsza niz obecna wiec warto poczekac. Aktualnie czekam na Net24. Ale papiery wyslane 20 marca do tej pory nie wrocily do Netii. Nawet wyslalem maila w zeszlym tygodniu do UKE jednak do tej pory zadnej odpowiedzi...Co za kraj w ktorym miesiacami trzeba czekac na internet...sie dziwia ze Polacy stad wyjezdzaja ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kur*** mi juz drugi dzien nie dziala net ;( Po prostu przestal dzialac i blad 721. Kto mi to qqqqq wytlumaczy ? ;P Najgorsze ze jak dzis nie naprawili to jutro/w nidziele nie mam na to co liczyc. Ehhh juz nie mam nerwow na ta pseudofirme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja juz mam maxa strefa 0-44 ale cale 0-4x dostalo nowe serwerki i kabelki :D

Potwierdzam, u mnie od kilku dni net smiga jak ta lala. Transfery w srodku dnia na poziomie 100kb/s wiec jest git. Mam nadzieje ze tym milym akcentem zakoncza sie moje problemy z netia ;)

Edited by CarsonPoland

Share this post


Link to post
Share on other sites

dla tych, którzy jeszcze nie dostali faktur

http://www.netia.pl/obsluga_klienta_dom,sz...05,149,236.html

  • Co powinienem zrobić, jeśli nie otrzymałem ostatniej faORT: ORT: ORT: ktury? Czy w związku z tym mogę uregulować należność z opóźnieniem?
  • W takim wypadku Abonent powinien zadzwonić pod numer infonetii: 0 801 802 803 i powiadomić o tym fakcie konsultanta, który udzieli informacji o wysokości salda oraz złoży zlecenie ponownej wysyłki bieżącej faORT: ORT: ORT: ktury.

     

    Taka sytuacja może mieć też miejsce, jeśli kwota faktury za dany okres rozliczeniowy jest niższa niż 18 zł brutto. Wówczas Netia ma prawo kwotę bieżących zobowiązań Abonenta doliczyć do następnej faORT: ORT: ORT: ktury. Oczywiście w takim wypadku w danym miesiącu nie trzeba dokonywać płatności.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze i by działał jak powinien ale najpierw niech mnie podlacza. 20 marca wysłali umowe do TPSA i do tej pory zadnej odpowiedzi. Dzwonie do nich co drugi dzien a oni mowia ze ciagle czekaja. Do uke tez poslalem kilka maili ale jedyne co slysze to "Prosze o cierpliwosc". Ile mozna czekac ?...;|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałem sie dowiedzieć, czy ktoś kożystał z usługi NetHosting.

I czy to jest darmowe dla klientów tp (dla pakietu 1mb).

 

P.S.

Dzwoniłem na infolinie ale nic ciekawego sie na ten temat nie dowiedziałem.

Jest darmowe.

 

Ale mają jakiś problem żeby mi tę usługę aktywować :lol2: Ciągle: "proszę zadzwonić za kilka dni, nasi informtycy pracują nad problemem ... " :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzisiaj zaczely sie u mnie problemy z predkoscia (net zaczal mulic, tranfsery z ftp po 2x kilobajtow (max 45) a mam lacze 1mbit i wczesniej nie mialem takiego problemu (wiec zglosilem problem na infolinii netii). W ciagu 48h maja sie tym zajac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi dzisiaj podłączyli. Czekałem strasznie długo, ale wszystko dobrze się skończyło...

 

Jestem w 0-22 i transfery nie są takie złe..

 

Prędkość dochodzi do max 100 kBps w dzień, konsultant Netii kazał mi dzwonić, jeżeli prędkość nie będzie maksymalna, więc będę próbował.

Edited by Camilos

Share this post


Link to post
Share on other sites

I widze po waszych opiniach ze nie taka zla ta netia. Po prostu trzeba bylo uzbroic sie w cierpliwosc :)

U mnie (0-22 784 xx xx) działa po prostu NORMALNIE :) Włączam kompa i po prostu się łączę z netem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.