Nerevar Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Wracając do dyskusji o ustawieniach zauważył ktoś różnice pomiędzy shadows med/v.high, object detail low/v.high ? I gdzie można zaobserwować róznice w volumetric effects, game effects, particles. Zastanawia mnie też czym różni się fizyka med od wyższych trybów... ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Demo Cysisa w DX10 na WINDOWS XP http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=37560 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) Demo Cysisa w DX10 na WINDOWS XP http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=37560 Źle zrozumieli/przetłumaczyli jakiś opis, tam jest: "Aby dokonać korekty ustawień, należy w każdym z plików zamienić słowa high na very high, a następnie zapisać zmiany." co oczywiście jest nieprawdą. Należy przekopiować zawartość bazowych ustawień u góry w odpowiednie low/medium/high, jak komu się podoba. Edytowane 29 Października 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) Wracając do dyskusji o ustawieniach zauważył ktoś różnice pomiędzy shadows med/v.high, object detail low/v.high ? I gdzie można zaobserwować róznice w volumetric effects, game effects, particles. Zastanawia mnie też czym różni się fizyka med od wyższych trybów... ? Volumetric to te od oświetlenia, effects pewnie efekty :lol: znaczy te bujanie kamery przy wybuchu czy sam blur a particles od cząsteczkowych czyli chmurki , dymki, mgiełki tudzież iskierki. Fizyka..? Im większa ilość zniszczonych obiektów na ekranie lub ściętych palm spada ilość renderowanych ramek :wink: pomimo, że już sobie tylko leży. :D Grafa jest przeokropna. Edytowane 29 Października 2007 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moulder Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) Patrzac na skriny z Twojego poprzedniego posta, pokazujace odbicia skal w tafli wody, uwazam, ze najlepiej (najbardziej realistycznie) wyglada to na dx9@vhigh potem dx9@high, a najbardziej bajkowo/plastikowo na dx10.Zauważyłem, że takie wypowiedzi ceciach!ą tylko osoby nie mające w podpisie karty DX10;-). Zgadzam się, że różnica po wgraniu ustawień v. high do wersji dx9, jest mała, ale bez przesady. Bądźmy obiektywni, najlepiej gra wygląda w DX10 v.high. Jeszcze raz link proponuję przejrzeć http://webpages.charter.net/bliss. P.S. Nie bronie graf DX10, bo wydajność jest nie taka jakiej byśmy oczekiwali i mając topową kartę dx9 też bym nie zmienił grafy. Edytowane 29 Października 2007 przez moulder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Mnie ciagle zastanawia jak to jest ze na mid niektorzy mowia ze wyglada jak Far-Cry? :rolleyes: btw. Happy Birthday... Dzięki. Powiem tak. Tekstury są nawet gorsze niż w FC. Efekty jedynie nadrabiają więc wypośrodkowując można uznać, że na Medium w Crysis jest taka grafika jak w FC powiedzmy na High bez HDR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas666 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) byc moze dx10 wyglada najlepiej (kwestia sporna, mam porownanie z dx10 i dx9 na swoim kompie), ale roznice sa minimalne i szczerze mowiac to samo mamy pod xp w wymuszonym trybie very high i tyle, crysis wg mnie nie pokazal mozliwosci dx10 bo to samo mamy pod dx9, produkt jest mocno rozreklamowany po to chyba aby sprzedac jak najwiecej nowego sprzetu ze stajni nvidia i innych wynalazkow od intela i oczywiscie wspomoc sprzedaz visty (stad ten myk powodujacy ze mamy ukryty tryb very high pod xp a pod vista jest od reki dostepny) Edytowane 29 Października 2007 przez lukas666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Volumetric to te od oświetlenia, effects pewnie efekty :lol: znaczy te bujanie kamery przy wybuchu czy sam blur a particles od cząsteczkowych czyli chmurki , dymki, mgiełki tudzież iskierki. Fizyka..? Im większa ilość zniszczonych obiektów na ekranie lub ściętych palm spada ilość renderowanych ramek :wink: pomimo, że już sobie tylko leży. teora teorią, problem w tym że jakoś nie udało mi się zauwazyć różnicy :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaX Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 grafika jest przepiękna , fizyka gry boska !! ps. wgrywaliscie te sterowniki najnowsze pod crysisa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 wszyscy tylko gadaja wkolko od 6 zakladek o high, very high, dx10, dx9 ... nie znudzilo wam sie jeszcze ? ja chce przypomniec ze podobno to jest gra wiec pogadajmy o graniu w nia :P ja np postanowilem przetestowac AI na poziomie Delta ( mimo ze juz je opisywalem w mojej recenzji na 7 zakladce ;) ) i dalej nie jestem w zaden sposob zaskoczony. Poprostu przeciwnicy nie maja nas czym zaskoczyc - potrafia przeskoczyc przeszkode w postaci drewnianego plotka czy klody ale nie przeskocza juz polki skalnej zeby zabic gracz. Zolnierz sie zacina i dalej nie pojdzie , ehh . w innym przypadku wcale zolnierze nie maja pomyslu zeby zajsc z jakiejs innej strony gracza niz padaly strzaly, albo sie chowaja za czyms i strzelaja albo sie wycofuja lub dostaja glupawki chodzac w rozne strony i szukajac nie wiadomo czego. to o czym pisze mozecie zobaczyc na wlasne oczy na krotkim filmiku ktory wrzucilem. Niestety YouTube nie umozliwia umieszczania filmow w wysokiej rozdzielczosci wiec strasznie to ciemno wyszlo , na dodatek nie posiadam dobrego programu do przerabiania filmikow do Youtube zeby jakosc byla lepsza. No i FRAPS skutecznie obciazyl proca przy nagrywaniu i sa ze dwa przestoje. http://www.youtube.com/watch?v=pg5aZRm6ILc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Zauważyłem, że takie wypowiedzi ceciach!ą tylko osoby nie mające w podpisie karty DX10;-). Zgadzam się, że różnica po wgraniu ustawień v. high do wersji dx9, jest mała, ale bez przesady. Bądźmy obiektywni, najlepiej gra wygląda w DX10 v.high. Jeszcze raz link proponuję przejrzeć http://webpages.charter.net/bliss. P.S. Nie bronie graf DX10, bo wydajność jest nie taka jakiej byśmy oczekiwali i mając topową kartę dx9 też bym nie zmienił grafy. Nigdy nie widzialem, zeby skaly czy cokolwiek tak odbijalo sie w tafli morza nawet przy zupelnie bezwietrznej pogodzie. Tylko o ta jedna rzecz mi chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas666 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) wszyscy tylko gadaja wkolko od 6 zakladek o high, very high, dx10, dx9 ... nie znudzilo wam sie jeszcze ? ja chce przypomniec ze podobno to jest gra wiec pogadajmy o graniu w nia :P ja np postanowilem przetestowac AI na poziomie Delta ( mimo ze juz je opisywalem w mojej recenzji na 7 zakladce ;) ) i dalej nie jestem w zaden sposob zaskoczony. Poprostu przeciwnicy nie maja nas czym zaskoczyc - potrafia przeskoczyc przeszkode w postaci drewnianego plotka czy klody ale nie przeskocza juz polki skalnej zeby zabic gracz. Zolnierz sie zacina i dalej nie pojdzie , ehh . w innym przypadku wcale zolnierze nie maja pomyslu zeby zajsc z jakiejs innej strony gracza niz padaly strzaly, albo sie chowaja za czyms i strzelaja albo sie wycofuja lub dostaja glupawki chodzac w rozne strony i szukajac nie wiadomo czego. to o czym pisze mozecie zobaczyc na wlasne oczy na krotkim filmiku ktory wrzucilem. Niestety YouTube nie umozliwia umieszczania filmow w wysokiej rozdzielczosci wiec strasznie to ciemno wyszlo , na dodatek nie posiadam dobrego programu do przerabiania filmikow do Youtube zeby jakosc byla lepsza. No i FRAPS skutecznie obciazyl proca przy nagrywaniu i sa ze dwa przestoje. http://www.youtube.com/watch?v=pg5aZRm6ILc gralem w wszystkich trybach procz tego najlatwiejszego, poziom delta nie jest zadnym wyzwaniem, nie mamy celownika ekranowego, ale co z tego skoro mozna ustawic alt-fire i juz mamy celownik fabrycznie montowany na broni, przeciwnicy sa tepi, zdarzylo mi sie jechac w grupke 3 zolnierzy z czego tylko jeden zareagowal i zaczal strzelac, jeden sobie dalej siedzial na kawalku skaly a 3 patrzyl sie w innym kierunku, mimo tego ze 1 zaczal do mnie strzelac tamci 2 nie ruszyli sie ani o milimetr, ale najlepsza akcja byla jak juz w nich wjechalem, zginalo 2 a ten co siedzial na skale przez moment znalazl sie w srodku maski mojego hammerka (jakis bug w gierce bo nic mu sie nie stalo) Edytowane 29 Października 2007 przez lukas666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzyn Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 http://www.youtube.com/watch?v=pg5aZRm6ILc Jeśli sugerując mam się tym filmikiem to Crysis zbytnio nie zachwyca ale to tylko youtube :P Pytanko mam jak te demko u Was śmiga na sprzętach szczególnie pytanie do osób które mają karty z dx 9.0 i 1 Gb RAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) wydaje mi sie ze kombinezon daje nieporownywalnie duze mozliwosci w stosunku do AI przeciwnika. Co prawda na Delta celnosc maja zabojcza ale sa nad wyraz glupi i nie stanowia duzego wyzwania. A to niestety psuje caly gameplay bo gra sie szybko znudzi, ile mozna strzelac do manekinow ? :( Jesli jeszcze fabula bedzie slabo poprowadzona to juz wogole wyjdzie tragedia a nie warta zakupu gra ( pewnie EA jak to ma w zwyczaju zarzada sobie za swoja nowa gre 129.90 , juz lece do sklepu :P ) Jeśli sugerując mam się tym filmikiem to Crysis zbytnio nie zachwyca ale to tylko youtube :P Pytanko mam jak te demko u Was śmiga na sprzętach szczególnie pytanie do osób które mają karty z dx 9.0 i 1 Gb RAMten filmik mial pokazac zachowanie sztucznej inteligencji a nie wizualia bo tych nie brakuje w tym topicu . whatever ... widze ze masz core2duo wiec smialo mozesz uderzac wszystkie ustawienia na high oprocz shadows :) miejscami beda lekkie doczyty ale w trakcie rozgryki mysle ze bedziesz mial plynnie :) U mnie strasznie proc nie wyrabia ale 20-25 klatek srednio wyciagam ;) Edytowane 29 Października 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas666 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) smiga generalnie cienko (na 8800gts 640 (621\1970) 2 giga ram, c2d podkrecony na 3200), mam lcd niestety i nie bardzo bawi mnie granie w rozdzialce innej niz natywna (1680x1050) pod vista w trybie dx10 nie da sie grac (8-17 fps), pod xp w trybie vhigh tez niezaciekawie (10-22), w trybie high jest w miare (23-30) i wszystko na high cienie na medium (27-33) a tu male potwierdzenie tego ze efekty z crysisa w dx10 sa dostepne pod dx9 http://twojepc.pl/news15560.html Edytowane 29 Października 2007 przez lukas666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaX Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Radzyn jak chesz poogladac filmiki to masz :) http://www.komturiaostroda.com/files/Crysis.avi http://www.komturiaostroda.com/files/Crysis2.avi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzyn Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Dzięki za info :) No to zassam demko choć teraz przechodzę S.T.A.L.K.E.R.A i trochę 1 Gb RAM-u daje we znaki czyli przycina dlatego mam obawy z tym RAM-em w CRYSIS. Widziałem już te inne filmiki no i jednak jestem pod wrażeniem :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro18 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Komp jak w podpisie, wszystko na VeryHigh (modyfikacja plików konfiguracyjnych) i winda XP. Generalnie chodzi nieźle - ponad 25 fps cały czas, nie zauważyłem, żeby się przyciął, w każdym razie jeśli nawet, to nie przeszkodziło mi to w rozgrywce. Grafika mnie nie powaliła, ale po tak rozdmuchanych oczekiwaniach, to się człowiek filmu spodziewał :-) Rzeczywiście bardzo fajna woda - może nie "jak żywa", ale zdecydowanie fajniesza niż w Bioshock. Dżungla nie wygląda jak na promocyjnych screenach, ale może w DX10 wygląda lepiej (chociaż wątpię). Fizyka i rozwalanie roślinności całkiem w porządku, ale trochę śmieszy mnie jak rzucam jakąś beczką i rozwalam grubą palmę na 3 kawałki - chyba że beczka z ołowiu była... Sama gra całkiem ciekawa - kombinezon się bardzo przydaje, przeciwnicy w miarę inteligentni, fabuła na razie zapowiada się w miarę ciekawie, ale za krótkie demo, żeby cokolwiek powiedzieć. Nie sądzę, żebym wydał kasę na tę grę... Chyba , że pełna wersja okaże się ciekawsza niż demo i jeśli grafika w rzeczyViście będzie na miarę DX10 ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas666 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) niestety dzungla nie wyglada lepiej pod dx10 - sprawdzone, kilka postow wyzej masz linki to moich screenow Edytowane 29 Października 2007 przez lukas666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
לוק Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) Źle zrozumieli/przetłumaczyli jakiś opis, tam jest: "Aby dokonać korekty ustawień, należy w każdym z plików zamienić słowa high na very high, a następnie zapisać zmiany." co oczywiście jest nieprawdą. Należy przekopiować zawartość bazowych ustawień u góry w odpowiednie low/medium/high, jak komu się podoba. tylo mam pytanie czy trzeba zamienic tylko te ktore znajdziemy pod (3) na te z deflaut, czy moze poprostu usunac calosc z (3) i przekleic deflaut bo np w pliku sys_spec_Particles.cfg jest cos takiego: default] ; default of this CVarGroup = 4 i_lighteffects = 1 g_ragdollMinTime = 15.0 g_ragdollUnseenTime = 2 g_ragdollDistance = 40.0 g_battleDust_enable = 1 [1] i_lighteffects = 0 g_ragdollMinTime = 5.0 g_ragdollDistance = 10.0 g_battleDust_enable = 0 [2] i_lighteffects = 0 g_ragdollMinTime = 8.0 g_ragdollDistance = 20.0 g_battleDust_enable = 0 [3] g_ragdollMinTime = 13.0 g_ragdollDistance = 30.0 g_battleDust_enable = 0 ijak widac w (3) sa tylko trzy wiersze atomiast na deflaucie jest pięc i co zrobic przekleic wszystkie z deflauta czy tylko te co sa w (3) zmienic na wartosci z Def???? Edytowane 29 Października 2007 przez lukaszrobert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) lukas666 dzieki wielkie stary za screeny, pisałem 4 razy chyba i tylko Ty podałeś, gdybym mógł jakoś dodałbym Ci punkty reputacji gdyby było coś takiego ;) jak dla mnie screeny wyglądają identycznie, różnicy nie ma , dx 9.0 = dx10 , co za wał z tą Vistą, panowie z Microsoftu powinni sie wstydzić :lol2: ktoś pytał jak gra chodzi na 1gb ramu, komp jak z siga: xp 1024 medium/high lub 800x600 prawie wszystko high. generlanie grając na xp wymagania nie są jeszcze takie duże. do premiery pozostał miesiac [chyba sie niemyle?] i niesądze by względem grafiki zmienili cokolwiek. dla was gra wygląda tak jak obiecywali pół roku temu ? chyba tak co ;) Edytowane 29 Października 2007 przez FanEk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas666 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) A W JAKIM FORMACIE JEST ZAPISANY TEN PLIK I CZYM GO OTWORZYC BO U MNIE SIE NIE DA, no chyba ze w notatniku ale jak to zrobic bo ram nie bardzo kummam co mam pozmieniac tam sa wartosci rózne??jesli chodzi o pliki *.cfg to zwyklym notatnikiem mozesz otworzyc :P tak zaznaczasz wszystko co tam masz w opcji default i kopiujesz na pale zastepujac wiersze w opcji nr 3 Edytowane 29 Października 2007 przez lukas666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 ja chce przypomniec ze podobno to jest gra wiec pogadajmy o graniu w nia :Pjaka gra? wypasiony benchmark i tyle :P tyle samo "zabawy" daja gry wbudowane w 3dmarki ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaX Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 lukas666 do premiery pozostał miesiac [chyba sie niemyle?] Data Premiery: Świat: 13 listopada 2007 Polska: 16 listopada 2007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CBZ Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Wczoraj przeszedlem chwile grozy... :* Zainstalowalem, odpalilem, ustawilem wszystko na high, start... Zaczyna sie, poklad samolotu, bla bla, moment skoku... Lece sobie, podziwiam widoki, ciemno jak nie powiem gdzie... Nagle nastapuje moment, w ktorym urywa sie spadochron, z tego co zapamietalem i jakis rozblysk... Razem z tym blyskiem i utrata spadochronu stracilem... zasilacz :lol: Win Power 500W ;) W sumie nigdy nie bylo problemow, gralem niewiele, nie obciazalem pieca, Przyszla pora na zmiane i dzisiaj zakupilem sobie: JeanTech Arctic 600W :) Teraz juz nie boje sie odpalic Crysis'a, ktory jak widze zwieksza ostro pobor mocy, albo po prostu moj zasilacz przypadkowo, w co jednak smiem watpic stracil permanentnie przytomnosc ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 tylo mam pytanie czy trzeba zamienic tylko te ktore znajdziemy pod (3) na te z deflaut, czy moze poprostu usunac calosc z (3) i przekleic deflaut bo np w pliku sys_spec_Particles.cfg jest cos takiego: default] ; default of this CVarGroup = 4 i_lighteffects = 1 g_ragdollMinTime = 15.0 g_ragdollUnseenTime = 2 g_ragdollDistance = 40.0 g_battleDust_enable = 1 [1] i_lighteffects = 0 g_ragdollMinTime = 5.0 g_ragdollDistance = 10.0 g_battleDust_enable = 0 [2] i_lighteffects = 0 g_ragdollMinTime = 8.0 g_ragdollDistance = 20.0 g_battleDust_enable = 0 [3] g_ragdollMinTime = 13.0 g_ragdollDistance = 30.0 g_battleDust_enable = 0 ijak widac w (3) sa tylko trzy wiersze atomiast na deflaucie jest pięc i co zrobic przekleic wszystkie z deflauta czy tylko te co sa w (3) zmienic na wartosci z Def???? czytales mojego posta w ktorym to tlumaczylem? B-) jesli nie ma jakiegos wpisu w danej "sekcji" to brane sa wtedy pod uwage domyslne (czyli te najwyzsze). Wklejasz do trojki wszystkie ustawienia z czworki (default). taka ciekawostka, wczoraj znalazlem komende/opcje ktorej nazwa wskazuje na to ze wlacza liczenie fizyki przez gpu ;) pozniej to sprawdze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
לוק Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) czytales mojego posta w ktorym to tlumaczylem? B-) jesli nie ma jakiegos wpisu w danej "sekcji" to brane sa wtedy pod uwage domyslne (czyli te najwyzsze). Wklejasz do trojki wszystkie ustawienia z czworki (default). taka ciekawostka, wczoraj znalazlem komende/opcje ktorej nazwa wskazuje na to ze wlacza liczenie fizyki przez gpu ;) pozniej to sprawdze wybacz ze napisze jak glupek ale rozumiem ze jak przekleje z 4 wszystkie do 3 a te z 3 usune w cholere to bedzie dobrze? a tak na marginesie to poza ciutke ladniejsza woda i smugami swiatla sloncznego przebijajacego przez liscie palm, niema praktycznie róznicy, porównałem screeny z dx10 i dx 9 z tej strony http://webpages.charter.net/bliss/ (zeby zobaczyc roznice trzeba najechac myszka na screena wtedy sie zamieni z dx9 na dx10) i stwierdzam ze jesli to jast cala roznica pomiedzy grafika to ja to wale, jedyne wytlumaczenie to takie ze ten dx10 nie zostal wykorzystany w pelni w grze Crysis a jesli zostal to ladne robienie z ludzi idiotów i naciaganie jak baraniej skury na jajach, co nie zmienia faktu ze gra podoba mi sie bardzo ale czy naprawde bylo trzeba tyle szumu jak zwykle wychodzi na to ze znowu nas nabili w butelkę, echh gadac mi sie niechce, prosze tylko odpowiedz mi na posta i bedę Ci bardzo dźwięczny:D Edytowane 29 Października 2007 przez lukaszrobert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Z ciekawości wygrzebałem z szafy Far Cry i ustawiłem grafikę na Very High / Ultra. Gierka wygląda o niebo lepiej od Crysisa na Low / Medium, a biega w okolicach 70 FPS @ 1680 x 1050, AA i AF max. Rewolucja? Na pewno nie aż tak jak zachwalali i obiecywali... Różnica jest najbardziej widoczna w przypadku przeciwników. A, słońce w Far Cry też przebija przez liście, choć nie tak spektakularnie jak w Crysis na Very High ;) wybacz ze napisze jak glupek ale rozumiem ze jak przekleje z 4 wszystkie do 3 a te z 3 usune w cholere to bedzie dobrze?Zerknij kilka stron wstecz, ściągasz pliki (link w temacie), podmieniasz w Crysis SP Demo\Game\Config\CVarGroups, ustawiasz w menu wszystko na High i gotowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) Tak, mozesz nawet sprobowac usunac wszystko z trojki i nic nie wpisywac, jesli dobrze mi sie wydaje to engine potraktuje 3 jako vhigh. A co do roznic miedzy high a vhigh, rozumiem ze Parallax Occlusion Mapping'u nikt nie zauwaza? B-) Bartolomius ale w farcry'u nie masz takiej fizyki ;) A jak juz zainstalowales fc to sprawdz sobie nowe shadery wody: http://pl.youtube.com/watch?v=lPTOZsrHGSs http://files.filefront.com/The+Projectrar/...;/fileinfo.html Edytowane 29 Października 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 ależ zauważamy, ba najbardziej rzuca się w oczy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...