Skocz do zawartości
Kaeres

F1 Sezon 2008

Rekomendowane odpowiedzi

A skąd skąd takie rewelacje ?

Chociazby z roznic czasowych miedzy Q3, a Q2.

 

1. L. Hamilton +1.426

2. H. Kovalainen +1.660

3. F. Massa +2.123

4. R. Kubica +1.505

5. T. Glock +2.080

6. K. Raikkonen +1.970

7. F. Alonso +1.882

8. M. Webber +1.686

9. J. Trulli +2.281

10. N. Piquet +2.240

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chociazby z roznic czasowych miedzy Q3, a Q2.

 

1. L. Hamilton +1.426

2. H. Kovalainen +1.660

3. F. Massa +2.123

4. R. Kubica +1.505

5. T. Glock +2.080

6. K. Raikkonen +1.970

7. F. Alonso +1.882

8. M. Webber +1.686

9. J. Trulli +2.281

10. N. Piquet +2.240

Sorki ale ja tutaj nic takiego nie widzę - toć chyba Ham też na oparach robił Q3 ...

Jakoś dziwnie wszyscy mają +1,5-2,0s do Q3

Do tego zdaje się Robert Q3 na twardych oponach zrobił a w Q2 lepszy wynik miał na miękkich (przez błąd hamowania na twardszych)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cholera :/ niedosc ze kubica pojechal beznadziejne to jeszcze ten defekt massy na 3 okrazenia przed meta :/ od razu mi sie przypomnial kimi, ktory kiedys rozwalil zawieszenie na 2 okrazenia przed meta, z powodu skwadraciałej opony

wyscig oczywiscie nudny jak flaki z olejem, a massa stracil szanse na 1 miejsce w generalce. zenua ten caly hungaroring

Edytowane przez dzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W skrócie...

Szkoda Massy i Hamiltona, słabe BMW, dobry Glock i Toyota, gratulacje dla Kovalainena.

 

BMW stoi w miejscu o czym wspominałem pare stron wczesniej.

Powiedziali Ci to osobiście czy usłyszałeś od ekspertów Polsatu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedziali Ci to osobiście czy usłyszałeś od ekspertów Polsatu ?

tu nie trzeba być "ekspertem",wystarczy spojrzec jak bolidy BMW spisują się na torze w ostatnich wyścigacha może powiesz że to wina kierowców ? :lol2: . Edytowane przez naxt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@naxt - gdy BMW w tym sezonie odnosiło sukcesy już było głośno, że mają cieżki orzech do zgryzienia. Mianowicie ulepszać obceny bolid w tym sezonie czy już rozpocząć prace nad przyszłorocznym bolidem. Chyba wybrali drugą opcje bo jako pierwsi testowali nowy system KERS. BMW to nie Ferrai, McLaren czy teraz nawet Toyota którzy dysponują prawie 2 razy większym budżetem, prawie 2 razy więcej pracowników i tym sposobem mogą prowadzić prace nad obcenym bolidem i nad przyszłorocznym.

 

Jednak jest to trochę smutne, szczególnie dla nas, że BMW zrealizowało plany na ten sezon i jakby odpuścili ten resztę wyścigów. Być może to chwilowa zadyszka ale tydzień temu na testach BMW przeprowadziło tylko kosmetyczne ustawienia gdy inne teamy testowały nowe rozwiązania aerodynamiczne.

 

tu nie trzeba być "ekspertem",wystarczy spojrzec jak bolidy BMW spisują się na torze w ostatnich wyścigacha może powiesz że to wina kierowców ?

:lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie BMW stanęło w miejscu widać to po świetnym wyskoku (ciekawe czy nie jednorazowym) Toyoty i po tym jak systematycznie po woli Renault podnosi poziom swoich wozów, nie mówiąc już o Mclarenie i Ferrari, którzy ze świetnych wozów zrobili jeszcze lepsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cholera :/ niedosc ze kubica pojechal beznadziejne

Z tego co mi wiadomo to maja problem z granulowaniem opon , bo nie wierzymy chyba w to , ze nagle ledwo co jezdza i Toyota jest szybsza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niezla beka bedzie, jak ten kers wejdzie dopiero od sezonu 2010 :D

Coś musi być na rzeczy skoro BMW już rozpoczęło testy. Chociaż nie milkną głosy, że ten system jest niepotrzebny dla rywalizacji w F1.

 

Z tego co mi wiadomo to maja problem z granulowaniem opon , bo nie wierzymy chyba w to , ze nagle ledwo co jezdza i Toyota jest szybsza...

Ja się tylko zastanawiam dlaczego Kubicy nie zmieniono opon podczas pierwszego pit stopu gdy się tak źle spisywały ? Jaki w tym był cel ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś musi być na rzeczy skoro BMW już rozpoczęło testy. Chociaż nie milkną głosy, że ten system jest niepotrzebny dla rywalizacji w F1.

Tak na prawdę to jest zbędne, ale Max "sadomaso" Mosley chce by F1 była bardziej ekologiczna bo to jest teraz bardzo "elo". Oczywiście ekologii w tym żadnej nie ma, ale zawsze można coś wcisnąć i głupi lud to łyknie.

 

Ja się tylko zastanawiam dlaczego Kubicy nie zmieniono opon podczas pierwszego pit stopu gdy się tak źle spisywały ? Jaki w tym był cel ?

Bo pewnie nie wiedzieli czy nowe opony nie będą się jeszcze gorzej spisywały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

 

Bo pewnie nie wiedzieli czy nowe opony nie będą się jeszcze gorzej spisywały.

 

Wymienili mu tylne - sam tak powiedział w wywiadzie.

Obaj kierowcy byli rozczarowani bolidami BMW.

Znów w ogóle się nie prowadziły ...

Robert w[ciach!]... był na maxa - powiedział, że znów walczył żeby się na torze utrzymać ... ech niestety wykrakał po swoim pierwszym zwycięstwie - żeby team pozwolił dalej wygrywać ...

Przyczyna bardzo słabych wyników BMW - coś z przyczepnością tylnej osi (Robert).

Aż żal oglądać jak BMW olewa już ten sezon.

 

Willy Rampf, dyrektor techniczny BMW

„Oczywiście dzisiaj jesteśmy bardzo zawiedzeni naszymi osiągami. Teraz musimy przeanalizować czemu nie byliśmy w stanie osiągnąć w wyścigu tempa jakie mieliśmy podczas kwalifikacji. Zrobimy to w fabryce w Hinwil i Monachium, ponieważ z powodu przerwy w testach nie możemy dokonywać prób przed następnym wyścigiem w Walencji za trzy tygodnie.”

 

To oznacza, że w Walencji nie będzie poprawy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mają olewać ten sezon to ja ich widze jako liderów w następnym bo inaczej to nie ma sensu :lol:. Widać wyraźnie ze stoją w mniejscu i nawet Toyota ich bierze. Jak w dwóch nastepnych wyscigach nie bedzie lepiej to ja sobie ten sezon już daruje ;].

 

Btw kiedy wreszcie wróci wyścig na torze Suzuka ? ;p

W 2009 :D Yeah.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tu czegoś nie rozumiem,jeśli Kubica wykręca czwarty czas w Q3 to jak to jest że tym samym bolidem,z tą samą ilością paliwa i na tych samych oponach na drugi dzień jedzie(a właściwie walczy z własnym autem) tak fatalnie :damage_wall: ,do tego ta decyzja odnośnie zmiany tylko tylnych kół podczas pierwszego pit stopu <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, ale patrzac na wyniki Heidfelda w kwalifikacjach to Robert odwala niesamowicie dobra robote. BMW juz chyba bardzo odstaje od czolowych teamow a Robert zawsze gdzies sie w kwalach wcisnie wysoko. Heidfeld wymieka, a to podkresla klase naszego kierowcy. Tak to wyglada z perspektywy laika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...