Powerslave Opublikowano 11 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2010 Na pewno żółty filtr da się w jakiś sposób wyłączyć tak jak w Dircie i Gridzie. Tylko pewnie tak samo jak u poprzedników okaże się wtedy, że pod spodem jest oprawa sprzed 8 lat i lepszym wyjściem będzie ściągnięcie amatorskich modów na sezon 2010 do stareńkiego F1 2002. Chyba w takim razie nie slyszales o rFactor i modach jak F1 2006 CTDP, FSONE 2008 (na dniach 2009), F1 RFT 2009 ktore oferuja dobra grafike i fizyke (pojecie wzgledne, nikt z nas nie wie jak naprawde prowadzi sie F1:) ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wahoo Opublikowano 11 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2010 Od RFactor odpycha mnie realizm, a granie w rasowy symulator z włączonymi wszystkimi helpami mija się z celem. Bardziej arcadowy model jazdy z F1 2002 wg mnie sprawdza się lepiej dla niedzielnego gracza niż na siłę ułatwiony symulator. Mimo wszystko czekam na casualowe F1 od Codemasters, bo wyścigi Formuły 3 w Gridzie sprawiały niezłą frajdę, a tutaj po wyłączeniu postprocessingu nie powinno być gorzej mimo nienajświeższej grafiki. Może i w kwestii oprawy coś się zmieni, może to tylko na screenach tak tragicznie wygląda, oby... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 11 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2010 No coz, klawiatura nie jest od grania w wyscigi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2010 gameplay http://www.youtube.com/user/simracingworld#g/u Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2010 gameplay http://www.youtube.c...racingworld#g/u O ku*** !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2010 Pieknie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charnaś Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2010 Z tego co widać, to opcja "arcade" rzeczywiście jest ARCADE :) Mam nadzieję że dużo lepiej będzie w tym drugim trybie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2010 (edytowane) Jak dla mnie w trybie arcade zero zabawy:/ Mam nadzieje, że zrobią porządny tryb symulacji. Edytowane 18 Marca 2010 przez demon92 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2010 (edytowane) Tryb TPP wygląda tragicznie, konkretnie obracanie się auta. W FPP już dużo lepiej. Deszcz miażdży. Sorry ale IPB 3.0 to jest absolutna tragedia, zbejaliście kompletnie jedno z najfajniejszych forum. Edytowane 18 Marca 2010 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 18 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2010 Wrzesien 2010 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 20 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ypvtndF7D3Q&feature=player_embedded#%21 ogladalem ten filmik ponad 10 razy i za kazdym razem nie wierze w to co widze O_o grafika w deszczowa pogode na torze w monaco jest po prostu OBLEDNA! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 20 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2010 Wow, faktycznie wyglada pieknie tylko ciekawe jak z fizyka. ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 20 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2010 (edytowane) Gameplay-ów jest cała masa w necie, choćby tu - F1 2010 - Official Gamescom Videos Thread - Codemasters Forums Wygląda to dobrze, jeśli nie bardzo dobrze. Na klawie będzie jednak raczej beznadzieja, nawet na padzie może nie być tak łatwo bo nie ma aż takiej prezycji, która jest potrzebna przy takich prędkościach. Tylko ponoć zniszczenia są słabe, ograniczające się na odpadających kołach i skrzydłach. Co ciekawe jutro premiera w USA, a gra jeszcze nie wyciekła. Niezwykle rzadka sytuacja. Edytowane 20 Września 2010 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 (edytowane) Kolizje wyglądają w tej grze bardzo fajnie :), a tu filmik z gry i 50 kolizji Gra zapowiada się rewelacyjne, chyba sobie do niej kupię specjalnie kierownicę ;p Edytowane 21 Września 2010 przez MaRuH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 Zapowiada się modnie - oby tylko model jazdy był faktycznie do wyboru i do tego porządnie symulacyjny :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 Zapowiada się modnie - oby tylko model jazdy był faktycznie do wyboru i do tego porządnie symulacyjny :) Faktycznie? Nie widzialem nigdzie informacji ze ma byc jakis wybor miedzy arcade a sim, jesli sie myle to prosze o linka, ale z tego co widac po filmikach bedzie to typowy arcade. Codemasters chce zbic kase na ludziach ktorzy chca sobie zagrac w F1 raz na tydzien i nie beda chcieli sie meczyc z symulacyjnym modelem jazdy, wypadaniem z kazdego zakretu bo nie znaja toru itd, gra adresowana dla ludzi, dla ktorych instalowanie modow do rFactor wykracza poza ich skillsy, a tworzenie setupow to juz bajka. Wlaczasz, wybierasz team, tor, pogode wciskasz start i jedziesz. Obym sie mylil, co nie zmienia faktu ze grafika obledna i z pewnoscia bedzie to mila odskocznia od nudnej grafiki z rFactor :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 Miałem na myśli możliwość wyłączenia "ułatwiaczy", które w rFactor też są ;) Grafika jak i kolizje są naprawdę dobrze odwzorowane i można poczuć się jak przed telewizorem :) No i cena nawet zjadliwa :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 (edytowane) Faktycznie? Nie widzialem nigdzie informacji ze ma byc jakis wybor miedzy arcade a sim, jesli sie myle to prosze o linka, ale z tego co widac po filmikach bedzie to typowy arcade. Codemasters chce zbic kase na ludziach ktorzy chca sobie zagrac w F1 raz na tydzien i nie beda chcieli sie meczyc z symulacyjnym modelem jazdy, wypadaniem z kazdego zakretu bo nie znaja toru itd, gra adresowana dla ludzi, dla ktorych instalowanie modow do rFactor wykracza poza ich skillsy, a tworzenie setupow to juz bajka. Wlaczasz, wybierasz team, tor, pogode wciskasz start i jedziesz. Obym sie mylil, co nie zmienia faktu ze grafika obledna i z pewnoscia bedzie to mila odskocznia od nudnej grafiki z rFactor :) Nie można dogodzić wszystkim, typowy sim to na pewno nie będzie bo gra jest skierowana do wszystkich i każdy ma sobie spokojnie bez trudu w nią pograć. Ma być w grze poziom trudności Extreme, i niby na nim będziemy się czuć jakbyśmy grali w sima. Zobaczymy :). Zresztą ja nie jestem zwolennikiem symulacji, taki arcade lekko wymieszany z symulacją w zupełności mnie zadowoli. Zdałem sobie sprawę że na klawiaturze może być ciężko pograć, a że jestem fanem F1 sprawie sobie jakąś używaną kiere z allegro. :razz: Edytowane 21 Września 2010 przez MaRuH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 Polecam DFP. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 (edytowane) Polecam DFP. :D Niestety jest za droga, nawet nie chce drogiej kiery, chce tylko pośmigać na kierownicy a nie męczyć się na klawiaturze. I dlatego dorwałem na allegro za 70zł Logitecha Fromula VFW w bardzo fajnym stanie, mało używaną, może nie jest to kiler ale pograć się pogra :razz:. Edytowane 21 Września 2010 przez MaRuH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 Co do ułatwiaczy to są wszystkie standardowe - kontrola trakcji, ABS, automatyczne hamowanie, linia jazdy i coś tam chyba jeszcze było. Wszystko można wyłączyć. Trudność AI jest chyba stała, a przynajmniej nie widziałem takiej opcji na żadnym filmiku. A zniszczenia spoko, ale niby pełno odłamków lata a bolidy nie zmieniają kształtu. Może za rok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 (edytowane) Wg. ciebie włókna węglowe i pies wie co jeszcze wyginają sie przy kolizji? To nie sa samochody turystyczne zeby zmienialy ksztalty po uderzeniu, tym bardziej ze budowa bolidow F1 przypomina bardziej myśliwce a nie samochody/bolidy - a zniszczenia kół, skrzydeł itd. akurat wygladaja bardzo przyzwoicie. Jak dla mnie duzy plus. Edytowane 21 Września 2010 przez kelcior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 Niestety by uzyskać efekt mnóstwa odłamków przy zderzeniu, chyba będzie potrzebna obsługa PhysX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 Czyli rozumiem że w rzeczywistości bolid przy czołowym wjechaniu w ścianę pozostanie nietknięty, jedynie odpanie przednie skrzydło i koła? Ciekawe. http://images.caradisiac.com/images/7/6/7/3/17673/S0-Le-crash-de-Robert-Kubica-en-photos-terrifiant-76736.jpg Ja nie wymagam takich zniszczeń, ale w jakimś tam stopniu nadwozie powinno zmieniać kształt. A PhysX byłby potrzebny jakby te odłamki miały zostawać na ziemi. Tak to sobie będą znikać. W DiRT 2 też było pełno "particle effects", choćby w trybie gate crasher, czy też kamyczki wydobywające się spod kół, to działa na tej samej zasadzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 Ja nie wymagam takich zniszczeń, ale w jakimś tam stopniu nadwozie powinno zmieniać kształt. http://1.bp.blogspot.com/_fm1oa3qF5EA/S97H8wSpOCI/AAAAAAAAGw4/pj8PtTGHBIE/s1600/FerrariF1Crash.jpg :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 Ahhh ale urwal! Ladnie sie te autka niszcza, ale czasami dziwnie na kawalki sie rozlatywaly skrzydla, np. najechal na nie z lewej strony a one cale sie posypalo jak domek z kart :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 (edytowane) Polska premiera niestety przesunięta o tydzień... Edytowane 21 Września 2010 przez MaRuH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 (edytowane) Ogólnie jakieś problemy chyba z dostępnością na świecie, czytam po forach i nie widziałem żeby już ktoś miał. http://www.gametrailers.com/user-movie/lewis-hamilton-codies-f1/349726 Edytowane 21 Września 2010 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 Czyli rozumiem że w rzeczywistości bolid przy czołowym wjechaniu w ścianę pozostanie nietknięty, jedynie odpanie przednie skrzydło i koła? Ciekawe. http://images.caradisiac.com/images/7/6/7/3/17673/S0-Le-crash-de-Robert-Kubica-en-photos-terrifiant-76736.jpg Ja nie wymagam takich zniszczeń, ale w jakimś tam stopniu nadwozie powinno zmieniać kształt. Nie powinno, bo wlokno weglowe sie nie wygina - jesli zostanie przylozona zbyt duza sila, to sie polamie, ale poza tym pozostaje sztywne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 21 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2010 Zobaczcie , dodam, że to nie jest F1 2010 od "mistrzów kodu" tylko mod do Shift-a. Jeszcze się okaże, że będzie lepszy niż produkt komercyjny. Moim zdaniem znacznie lepiej oddana jest dynamika jazdy, wstrząsy... ogólnie bomba! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...