Skocz do zawartości
ath

Need For Speed: Undercover

Rekomendowane odpowiedzi

To ja się też ośmielę wyrazić jeszcze inną opinię.

 

Jedyny NFS z którym miałem zabawę to ProStreet. Nie toleruję pozostałych bo nie da się uszkodzić auta, jakoś walenie w mur 200 na godzinę gdzie jedynym efektem jest momentalne zatrzymanie auta mnie odrzuca. Grałem trochę w Most Wanted i było w sumie fajne gdyby nie to co przed chwilą napisałem. Jak zobaczyłem i spróbowałem Carbona to od razu wiedziałem że mogę sobie darować. TDU tragedia, odczucie jak jakieś simsy (jeszcze ta muzyczka...).

 

GRID prezentuje się bardzo fajnie ale nie umiem jeździć, widać dla mnie tylko rasowy arcade.

Edytowane przez borsuczy_król

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Fajny pomysł z tą stronką, bardzo ciekawy koncept.

 

Ogólnie gierka z filmową fabułą może być spoko, jeśli tylko nie będzie catch-up oraz fizyki jazdy i trzęsącej się kamery z ProStreet, to powinno być ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze ok to było kilka lat temu, obecnie popkultura mtv wkręciła się w ten tytuł na dobre

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze ok to było kilka lat temu, obecnie popkultura mtv wkręciła się w ten tytuł na dobre

Otóż to... Może jednak cudem ta gra bedzie dobra ? Może dadzą jakąś fajną, nietuzinkową fabułę (ale nie aka f@sT&fUr1uS) i normalny model jazdy. Znając życie pewnie bedzie jak zawsze ale skoro nie ma gameplay movie ja tej gry jeszcze nie skreślam. Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Jedyny NFS z którym miałem zabawę to ProStreet. Nie toleruję pozostałych bo nie da się uszkodzić auta, jakoś walenie w mur 200 na godzinę gdzie jedynym efektem jest momentalne zatrzymanie auta mnie odrzuca. Grałem trochę w Most Wanted i było w sumie fajne gdyby nie to co przed chwilą napisałem. Jak zobaczyłem i spróbowałem Carbona to od razu wiedziałem że mogę sobie darować. TDU tragedia, odczucie jak jakieś simsy (jeszcze ta muzyczka...).

 

GRID prezentuje się bardzo fajnie ale nie umiem jeździć, widać dla mnie tylko rasowy arcade.

Mala uwaga. NFS to arcade , co do tego nie ma watpliwosci , ale to gra w ktorej ogromna role gra wlasnie need for speed , innymi slowy to produkt , ktory zawsze oferowal duze uczucie predkosci. To cos bylo w kazdej czesci od U1 do Carbona (tego wczoraj przeszedlem i rowniez to posiada , wgniata w fotel feeling , gdy przy 200 smigasz po ulicach czy miedzy kanionami) Tymczasem Proszit jest wlasnie tym czyms , ktory tego w ogole nie ma , o ile jeszcze jazda po pustyni pomyka , o tyle juz wszystko w temacie torow jest porazka. Sami szefowie wypowiadali sie , ze wiedza iz Proszit to klapa , ktora zebrala niskie oceny (a mialo byc da best ever z fizyka na poziomie - pamietam zapowiedzi) . TDU to czysty arcade , pogralbys dluzej i moze spodobalby Ci sie , nie zadaj super zniszczen bo to nie Flatout , nie Toca i nie simy , a arcade , ktore daje super wypasne uczucie predkosci (300km Saalenem na okolo wyspy). O Gridzie nie mowie , fajne wyscigi , ale to nie rF , Race czy GTL.

 

Swoja droga , sam czekam na to , NFS to jednak odskocznia , Carbon dobrze sie sprawil mimo tego , ze byl krotki , tak jak i swietnie gralo mi sie w MW , wiec czekam na demo , oby tylko z poiomem dresiarstwa przystopowali bo to mocno razi. Niestety ten trailer z yt wiele nie pokazuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia część N4S, która mi się podobała to U1, a tak to marzy mi się remake "trójeczki" i HP1 (poza tym mam wrażenie, że duża część ludzi uważa Underground1 za pierwszą część serii oO), a co do Undercover, to nie liczę, że będzię to dobra gra, choć jej nie skreślam.

Ale zawsze są pompatyczne zapowiedzi, a gra wychodzi co najwyżej średnia.

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet fajnie się zapowiada ;]

Dobrze, że wracamy na ulicę...bo need for speed i "profesjonalne wyścigi" to jednak sprzeczność :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Oby tylko na fabularnych wstawkach dało się wcisnąć "ESC" bo pseudofabuła nie wiem po co w wyścigach.

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eh znowu NFS, który posiada piękna fabułę niczym z hollywood-u. Dlaczego nie mogą zrobić NFS ala NFS2SE czy 3 a nawet HP ... W takie coś to bym pograł. Piękne trasy jakieś drzewa lasy, itp itd. Tu chyba nie będzie już Tuningu ? (Amen jak nie będzie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Racja mój błąd. Dziwnie mi się to wszystko skojarzyło. No ale źle z ich strony grałem w prawie każdego NFS - opuściłem U1, i U2 grałem u kolegi - wymuszenie tuningu mnie zdenerwowało bardzo. MW był przyjemny Carbon nie wiem po co to wyszło a tym bardziej proshit ? Zamiast pomyśleć na samymi wyścigami to oni dają nam wspaniałą fabułę. Pewnie w stylu zabili go i uciekł. No dobra koniec narzekania bo może uda im się stworzyć coś fajnego (eh ...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

"Co ciekawe po ostatniej "wpadce" wydłużono czas pracy nad grą z 12 do 18 miesięcy. EA chce mieć pewność, że Undercover będzie naprawdę dobre. Czy tak się stanie przekonamy się za kilka miesięcy."

 

Czy to znaczy że już pół roku przed premierą ProStreet wiedzieli że to będzie wpadka i zaczęli prace na Undercover?

 

Klucz do udanej serii to rzadkie wydawanie kolejnych części. NFS powinien ukazywać się co dwa lata, wtedy na prawdę każda część mogła by być porządnie dopracowana. Wiosną właśnie takie były plotki że w tym roku miało nie być NFS-a, jednak jak widać kasa najważniejsza.

 

Zobaczymy, mam jednak nadzieję że uda im się zrobić coś ciekawego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

"Co ciekawe po ostatniej "wpadce" wydłużono czas pracy nad grą z 12 do 18 miesięcy. EA chce mieć pewność, że Undercover będzie naprawdę dobre. Czy tak się stanie przekonamy się za kilka miesięcy."

 

Czy to znaczy że już pół roku przed premierą ProStreet wiedzieli że to będzie wpadka i zaczęli prace na Undercover?

A pamietasz moze co mowiono na pokazach branzowych? Przypomina mi sie jeden filmik kogos z EA , ktory tutaj byl w temacie o Proszicie. Gra , ktora miala miec najlepsza fizyke jazdy , gra ktora miala byc najlepsza scigalka od dluzszego czasu na PC. Zabawne jest to , ze dzis sami przyznaja , ze wiedza iz to cos ma niskie noty i jest crapem - tutaj juz w ogole nie da sie jezdzic.

 

Swoja droga , moze sobie silnik testowali na graczach :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ciekawe coś EA sie kryje z nowym nfs'em, żadnych gameplayów, żadnych screenów, nic niewiadomo, prawie jak Blizzard (może oglądali zapowiedź dziablo 3 i było "wow awesome, let's try it with new nfs 12 :D), a na dodatek na najbliższych targach Games Convention w Lipsku bedą wszystkie gry od EA tylko nie nowy NFS, czyżby sie wstydzili że udało im się coś sensownego stworzyć ?, wyciągają wnioski z poprzedniej wtopy z prostreet, gdzie trąbili przed premiera ze bedzie rewolucja, a była katastrofa.

W każdym razie ja licze że to będzie dobra gra, bo wygląda mi to na kontynuację tego co widzieliśmy w bardzo udanym Most Wanted, nielegalne wyścigi, połączenie starych nfsów (egzotyczne auta np. lambo, porsche ), z nowymi (miasto, tuning optyczny obecny, ale nie jest obowiązkowy), no i oczywiście pościgi policyjne.

Undercover jest robiony od 2 lat przez inny zespół niż prostreet, teraz są 2 zespoły od NFS, także gra co roku ale robiona 2 lata, zobaczymy czy to się przełoży na jakość, i co to za plotki o broniach w nowym nfs?, naprawde sobie to wyobrażacie ? imo brednie.

Edytowane przez -Wader-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)to gra w ktorej ogromna role gra wlasnie need for speed , innymi slowy to produkt , ktory zawsze oferowal duze uczucie predkosci.(...)

Sorry, ale imo jedyną grą z serii która posiadala taki fascynujący, przesadzony efekt prędkości była część pierwsza i w żadnej kolejnej już tego nie widziałem - niby samochody jeżdżą szybko, ale to nie to: brakuje tej sensacji pędu. Może teraz to się zmieni, zobaczymy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda mi to na kontynuację tego co widzieliśmy w bardzo udanym Most Wanted, nielegalne wyścigi, połączenie starych nfsów (egzotyczne auta np. lambo, porsche ), z nowymi (miasto, tuning optyczny obecny, ale nie jest obowiązkowy), no i oczywiście pościgi policyjne.

Po pierwsze - Most Wanted nie był bardzo udany, po prostu był lepszy od nowych części serii ale w porównaniu z NFS 2,3,4 albo Porsche to był crap (samochody dostawały padaczki na starcie, model jazdy średni, na grafikę bez wyłączenia postprocessingu nie dało się patrzeć, policja potrafiła pojawić się znikąd kilkanaście metrów od naszego samochodu ukrytego w tunelu), a po drugie - słowo klucz: 'miasto', czy naprawdę obecna ekipa nie potrafi wysilić wyobraźni i wymyślić kilku porządnych tras które czymś by się różniły zamiast krążenia po labiryncie dróg między pudełkami od zapałek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze - Most Wanted nie był bardzo udany, po prostu był lepszy od nowych części serii ale w porównaniu z NFS 2,3,4 albo Porsche to był crap (samochody dostawały padaczki na starcie, model jazdy średni, na grafikę bez wyłączenia postprocessingu nie dało się patrzeć, policja potrafiła pojawić się znikąd kilkanaście metrów od naszego samochodu ukrytego w tunelu), a po drugie - słowo klucz: 'miasto', czy naprawdę obecna ekipa nie potrafi wysilić wyobraźni i wymyślić kilku porządnych tras które czymś by się różniły zamiast krążenia po labiryncie dróg między pudełkami od zapałek?

wywnioskować z tego można, że każdy nowy nfs już na starcie ma prze******, bo fani porównają do nfs'a sprzed 10 lat i skwitują "crap", a z nudnym miastem nietrafna uwaga, w most wanted akurat sa 3 dzielnice, pierwsza wyglada jak centrum, druga jak małe miasteczko, a trzecia to cześć przemysłowa wszystko okrążone autostradą ze stadionami, więzieniem, szpitalem, jak widać dla chcącego nic trudnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...