Skocz do zawartości
ath

Need For Speed: Undercover

Rekomendowane odpowiedzi

screen 3 mi się kojarzy z silikonowym biustem. niby idealnie, ale coś jest nie tak...;-)

co do braku lusterka- może w becie tak było i redaktorek tylko wysnuł jakiś pochopny wniosek?

 

A teraz to co naprawdę chcę powiedzieć na temat tej gry: Będzie ble i oczekuje jej równie bardzo jak nieplanowanej ciąży. ;-)

Edytowane przez Sysak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, może tylko mi to nie pasuje, ale dlaczego w tych wszystkich nowych grach wszystko się tak świeci, jak jade autem ze 180km/h to nie mam motion blura razy 10000 , nie rozmywa mi sie wszystko dookoła. Nie świeci mi w oczy lakier auta jadącego z naprzeciwka jakby jego właściciel wysmarował go smalcem, olejem, nawoskował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli maja powrócić do klimatów Most Wanted, dodając do tego kawałki Transportera, to moim zdaniem może być całkiem ciekawie :)

 

http://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=5023

Ze co? Symulacja?

Oby te zamiary deweloperów się nie sprawdziły.

Edytowane przez Malutki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W trakcie pokazu padła obietnica, że tym razem będziemy mieli do czynienia z prawdziwą symulacją. Są to jednak słowa wypowiedziane zdecydowanie na wyrost. Obserwując to, co działo się na ekranie telewizora, szybko można dojść do wniosku, że to tylko pobożne życzenia producenta.

Także spokojnie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w Underground i U2 był wyścig na 1/4 mili tam też samochód prowadził się inaczej niż podczas normalnego wyścigu trzymało się gaz i naciskało "szczałkę" lub "grzybka" na padzie w zależności kto na czym grał i samochód zmieniał pas tuż przed przeszkodą, najwyraźniej to jest ten sam tryb tylko tu jest autostrada, a za przeszkody robią komputerowi maruderzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w Underground i U2 był wyścig na 1/4 mili tam też samochód prowadził się inaczej niż podczas normalnego wyścigu trzymało się gaz i naciskało "szczałkę" lub "grzybka" na padzie w zależności kto na czym grał i samochód zmieniał pas tuż przed przeszkodą, najwyraźniej to jest ten sam tryb tylko tu jest autostrada, a za przeszkody robią komputerowi maruderzy.

Że co :lol2:

Przecież wyraźnie widać, że facet ma pełną kontrole nad samochodem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Że co :lol2:

Przecież wyraźnie widać, że facet ma pełną kontrole nad samochodem.

Jaką pełną kontrolę robi dokładnie to co się robiło w U2 przy 1/4 mili zmienia się pasy, a jak za mocno przyciśnie to wyrzuca go trochę to jest normal w tej grze taki pełno zręcznościowy tryb jak na automatach jedziesz full speed i omijasz przeszkody.

 

PS.

Jeśli jednak tak ma wyglądać normalny wyścig to przecież model jazdy wygląda gorzej niż w Pro Syfie, baa przy tym modelu można nawet stwierdzić, że Most Wanted było jak "symulator" :D

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gameplay z sprint'a :

 

 

nie widać za wiele, ale model jazdy nie różni się chyba od tego w poprzednim filmiku, co nie napawa mnie optymizmem, na plus są uszkodzenia.

Edytowane przez -Wader-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co tu duzo mowic: to co pokazuja te filmiki to po prostu zal. Nie wiem jak wy, ale ja widzialem "jazde" samochodem w postaci przedzierania sie i obijania o samochody, ktore zamiast wpakowac nam silnik na kolana i zwolnic praktycznie samochod do zera (bo przy takiej predkosci tak to sie mniej wiecej powinno skonczyc) to sie odbijaja jakby to byly samochody zrobione z gumy, waty czy czegos tam jeszcze. Pomijam juz to, ze Audi S4 przesuwa jakiegos SUVa jakby mial silnik od Abrama wpakowany pod maska. Jak dla mnie od U1 nie zmienilo sie kompletnie nic, analogia do wedlin Constar jest tutaj chyba uzasadniona. MW ver 2.0 z tego bedzie i tyle.

Edytowane przez maSTHa212

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co tu duzo mowic: to co pokazuja te filmiki to po prostu zal. Nie wiem jak wy, ale ja widzialem "jazde" samochodem w postaci przedzierania sie i obijania o samochody, ktore zamiast wpakowac nam silnik na kolana i zwolnic praktycznie samochod do zera (bo przy takiej predkosci tak to sie mniej wiecej powinno skonczyc) to sie odbijaja jakby to byly samochody zrobione z gumy, waty czy czegos tam jeszcze. Pomijam juz to, ze Audi S4 przesuwa jakiegos SUVa jakby mial silnik od Abrama wpakowany pod maska. Jak dla mnie od U1 nie zmienilo sie kompletnie nic, analogia do wedlin Constar jest tutaj chyba uzasadniona. MW ver 2.0 z tego bedzie i tyle.

Ja to troche nie wiem o co wam chodzi. Chcecie miec model zniszczeń to zagrajcie w Collina albo Grida. Przygode z NFS rozpocząłem od NFSHP2 i nie przypominam sobie by było inaczej niż na tych filmikach. Zawsze było i pewnie dla jednych niestety a dla innych stety, tak że w NFS model zniszczeń był nijaki. A nawet jak był to nie miał znaczenia. I dlatego w to grywałem!! Po Undergroundach co prawda nie skończyłem żadnego nowszego NFSa ale z wielu innych powodów niż podajecie. Że niby brak lusterka, czy to że sie odbijam od wszystkiego nie miał na to wpływu. Poprostu mi nie podchodziły nowsze nfsy!! Może z tym będzie inaczej. Ja bym był daleki od jednoznacznego stwierdzenia po obejżeniu jakiś kilku sekund rozgrywki nagranej telefonem komórkowym że gra jest do bani!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przygode z NFS rozpocząłem od NFSHP2 i nie przypominam sobie by było inaczej niż na tych filmikach

I o to wlasnie chodzi B-) Problem polega jednak na czyms innym, przedstawie Ci to tak:

 

NFS:HP2 - 2002

NFS:Undercover - 2008

 

I teraz sobie podstaw te daty do zdania ze nie ma roznicy miedzy tym co bylo a tym co jest i bedziesz mial wizje serii NFS.

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobili by wreszcie coś na styl NFS Porshe, a nie klepią non stop od kilku wydań tą bezsensowną papkę z odblaskowymi samochodzikami. Chociaż widzę drobną poprawę klimatu. Poprzedni "nigga style" odstręczał mnie totalnie od NFS.

Całe szczęście tu już nie widzę mega body kitów z nalepeczkami i neonków... Ale zobaczymy w praniu co to będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NFS:HP2 - 2002

NFS:Undercover - 2008

I teraz sobie podstaw te daty do zdania ze nie ma roznicy miedzy tym co bylo a tym co jest i bedziesz mial wizje serii NFS.

Z tym że moim zdaniem to wynika raczej z założenia twórców.

Nie to żebym wielce bronił serie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mastertab nie mogę się z tobą zgodzić. Wyraźnie widać, że auto nie jedzie cały czas linii, tak jak to było w U2, gdzie samochód sam nam skręcał, a my mieliśmy tylko wciskać shift i omijać badziewia.

 

IMO

Edytowane przez Malutki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie pomyślałem... to fajnie by było zrobić "Most Wanted ver. 2.0" I co? Spełniła się ta myśl. :E Ta część i jej "żółty" klimacik wyraźnie mi podpasował :P Z tych nowych to MW jest najlepszą częścią, ale i tak tęsknię za czasami NfS 2SE, III HP i Porsche 2000...

Grunt, żeby dalej już nie spartolili modelu jazdy, skoro i tak już kiepsko to wygląda. Z drugiej strony już mało czasu do premiery...

Grafa mi obojętna. To się nie liczyło w serii Need for Speed.

 

I grunt, żeby to nie była gra, którą przechodzi się jak po sznurku, bo można usnąć z nudów przechodząc te ścigałki z palcem w nosie...

Edytowane przez razorBMW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

model jazdy - qpa. model zniszczeń - qpa. NFS = QPA.

 

 

 

Co tu duzo mowic: to co pokazuja te filmiki to po prostu zal. Nie wiem jak wy, ale ja widzialem "jazde" samochodem w postaci przedzierania sie i obijania o samochody, ktore zamiast wpakowac nam silnik na kolana i zwolnic praktycznie samochod do zera (bo przy takiej predkosci tak to sie mniej wiecej powinno skonczyc) to sie odbijaja jakby to byly samochody zrobione z gumy, waty czy czegos tam jeszcze. Pomijam juz to, ze Audi S4 przesuwa jakiegos SUVa jakby mial silnik od Abrama wpakowany pod maska. Jak dla mnie od U1 nie zmienilo sie kompletnie nic, analogia do wedlin Constar jest tutaj chyba uzasadniona. MW ver 2.0 z tego bedzie i tyle.

 

A najlepsze jest to , ze konsultantem techninczym od modelu jazdy jest prawdziwy kierowca scigajacy sie w Champ Car...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A najlepsze jest to , ze konsultantem techninczym od modelu jazdy jest prawdziwy kierowca scigajacy sie w Champ Car...

No i ciekawe po co taka osoba do tego zostala zatrudniona :D przy pracy nad simem to rozumiem ale do nfsa? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie pomyślałem... to fajnie by było zrobić "Most Wanted ver. 2.0" I co? Spełniła się ta myśl. :E Ta część i jej "żółty" klimacik wyraźnie mi podpasował :P Z tych nowych to MW jest najlepszą częścią, ale i tak tęsknię za czasami NfS 2SE, III HP i Porsche 2000...

Grunt, żeby dalej już nie spartolili modelu jazdy, skoro i tak już kiepsko to wygląda. Z drugiej strony już mało czasu do premiery...

Grafa mi obojętna. To się nie liczyło w serii Need for Speed.

 

I grunt, żeby to nie była gra, którą przechodzi się jak po sznurku, bo można usnąć z nudów przechodząc te ścigałki z palcem w nosie...

Niestety czasy się zmieniły i teraz seria NFS ma potężnych konkurentów, TDU (notabene wreszcie godny następca NFS Porsche) i serię race Driver więc siłą rzeczy muszą przedstawić coś innego, szkoda tylko że zmienili target na zidiociałe amerykańskie dzieciaki dla których, dzięki kompletnemu braku umiejętności myślenia, gry konkurencji są zwyczajnie za trudne. Niestety trzeba się z tym pogodzić i olać tą serię, która faktycznie od NFS MW nie pokazała nic choćby trochę interesującego. Koncepcja TNFS, czy też NFS2SE niestety na dzisiejsze czasy jest zbyt prymitywna i byle ścigałka z najniższej półki pod względem technicznym bije je na głowę, co wcale nie znaczy że stare NFSy są kiepskie, one są ciągle genialne tyle że na swój nieco nostalgiczny sposób niczym wczesno-średniowieczne bazgroły które mimo poziomu rysunków utalentowanych dzieci z podstawówki ciągle zachwycają. NFS3 i NFS4 HP ciągle są fajne i ich koncepcja czyli zwariowane pościgi w fajnych krajobrazach która ostatni raz pojawiła się w MW powinna być jak najbardziej kontynuowana, tyle że na miłość boską niech nie upraszczają jej do granic możliwości i nie przyprawiają niestrawną ilością efektów, niech seria posiada choć minimalną ilość realizmu żeby czuło się że jedzie się czymś zbliżonym do samochodu, a nie skrzyżowaniem czołgu abrams z pojazdem UFO, model jazdy i zachowanie się samochodów w Gridzie są doskonałym przykładem jak powinno wyglądać współczesne arcade. Zniszczeń może nie być, w końcu nikt nie chce patrzeć jak jego wypieszczone cacko zmienia się w wyścigu w kupę złomu, ale model jazdy oprócz tego że efektowny musi odzwierciedlać choćby w minimalnym stopniu prawa fizyki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

No i ciekawe po co taka osoba do tego zostala zatrudniona :D przy pracy nad simem to rozumiem ale do nfsa? :D

 

 

 

a od kiedy marketing ma jakikolwiek sens? :P

 

Juz odpowiadam. Na potrzeby najnowszej czesci stworzyli "rewolucyjny system zwany HDE - heroic driving engine" , ktory to na potrzeby "symulacji" zachowan aut (cudzyslow to nie jest kpina , ironia , to jest cytat z clicka) bierze pod uwage "prawie 400 parametrow od cisnienia opon po srednice , zuzycie bieznika czy ukszltowanie drogi". Sory , ale juz w przypadku Proszita slyszalem w czasie pokazowek , na forum bylo , ze ta gra bedzie najlepsza pecetowa scigalka ever z najbardziej zaawanoswana fizyka. Co wyszlo? Kazdy wie. Tutaj zas probuje sie zrobic niby cos co bedzie mile dla "hardkorowcow" ale i latwe dla laikow. Ta....

 

model jazdy i zachowanie się samochodów w Gridzie są doskonałym przykładem jak powinno wyglądać współczesne arcade.

Z tym sie nie zgodze. Kazdy z nas , nawet na demie to jest , widzial niektore momenty wypadkow/zdezen. Owszem , to arcade ale dlaczego auto odbija sie od przeszkody jakby ktos trzymal je na sznurku ala jojo? Tego nie rozumiem , to jest tak nienaturalne , ze dziwie sie m iz o tym nikt nie pisze. Zamiast odbic sie i ewentualnie wpasc w poslizg auto zachowuje sie jak wlasnei jojo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden z artworków do Undercover :

 

Dołączona grafika

 

czyżby Ferrari w nowym nfs ? czy tylko artysta machnął co mu do głowy przyszło ?

 

ostatnim NFS gdzie mieliśmy ferrari był Hot Pursuit2, były tam i pościgi, i uszkodzenia (małe ale były), i teraz kwestia taka, skoro udało się producentowi załatwić sprawę z uszkodzeniami w nowym NFS, to czemu nie dogadać się z Ferrari ?, np. na zasadzie że auta te będą w postaci bonusu, nie tuningowalne wizualnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko że to jest chyba 360 Spider więc troche dziwne jakby umieszczali taki dość stary model, chyba że będzie tam cała gama wozów Ferrari. W zapowiedzi do GRIDa też było 430GT a w grze już nie :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...