Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3 / Reaper of Soul - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, a dokładniej to tylko przedmioty znalezione (jeśli w ogóle są jakieś inne w Diablo 3) można sprzedać. Do wyboru jest AH za gold lub prawdziwą kase. Ten drugi AH ma możliwość wystawienia kilku przedmiotów za darmo w tygodniu, a za każdy kolejny trzeba zapłacić. Ile? Nie podali szczegółów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się już tak nie mogę doczekać, że znów zacząłem grać w 2. Ehh ten nałóg :P. Do 1 już nie wracam bo za dużo życia bym stracił (a powrotów było wiele). Dla mnie jest to najlepszy tytuł Blizzarda, ze wszystkich ich marek, w którym najlepiej się odnajduje i najbardziej mnie wciąga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam tylko pytanko [nieudało mi się wyłapać w temacie]

 

czy będą opłaty abonamentowe [miesieczne etc.]?

 

bo ostatnio kolega mi mówił że Blizzard takie coś ogłosił...

 

na gre czekam pod warunkiem że nie będzie opłat abonamentowych...

 

 

Diablo 3 będzie działał na tej samej zasadzie co Diablo 2 czy nawet teraz StarCraft 2, czyli jak kupisz grę i zarejestrujesz na Battle.net to możesz grać do oporu, żadnego dodatkowego abonamentu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyne opłaty jakie będą, to opłaty za wystawianie przedmiotów w domu aukcyjnym, który będzie zaimplementowany do samej gry. Nowy system umożliwi graczom kupowanie lub sprzedawanie przedmiotów (również postaci) za złoto (walutę wirtualną) lub prawdziwe pieniądze (przy tej opcji pojawia się właśnie opłata). Wysokość opłaty choć na razie jeszcze nie znana, ma być jednakowa dla każdego rodzaju przedmiotu bez względu na jego wartość.

 

Dodam jeszcze że możliwe jest, iż w ciągu najbliższych dni dowiemy się kiedy rusza otwarta beta (najpierw ma być dostępna dla ameryki płn. a potem dopiero europa).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie bedzie czerpal, to bedzie handel TYLKO miedzy uzytkownikami, wiec np. jak znajdziesz cos wypasnego, mozesz to opylic za zloto w grze lub real kase...

chyba ze ja cos zle przeczytalem...

 

Blizzard postanowił "opodatkować" chińskich farmerów :D
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem mimo wszystko lekka porazka... tyle czasu spedzili nad drzewkami i umiejetnosciami (traits) zeby teraz wszystko wyrzucic do kosza... BEZ SĘSU...

 

 

I tak te biliony obiecywanych buildów na poprzednich blizzconach poszły się ... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro rzekomo mają pobierać % od transakcji to mając "pewnego" partnera do transakcji lepiej wyrzucić kasę i przedmiot na ziemię i nawzajem go podnieść. Ale to tylko pod warunkiem, że ktoś nie ucieknie z itemem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I po co pieprzyli trzy po trzy, że grafika jest taka a nie inna, bo chcą do jak największej grupy odbiorców dotrzeć, skoro teraz "stałego łącza" wymagają? Myślałem, że skoro to oficjalnie potwierdzili ("denność" grafiki w celu lepszego działania) to bez problemu pogram sobie w czasie przerw na uczelni. Niech się cmokną w takim razie, bo gameplay nie jest aż tak zachęcający jak dla mnie (wg pokazanych filmików)...

 

Eh, rozumiem że nie potrafią zrobić dobrej oprawy graficznej i lecą na udoskonalanym engine W3, ale myślałem, że "sprite" (bitmapy?) umarło wieki temu, no i jakże cudowne tekstury na podłożu. Dungeon Siege 1 oferował pod tym względem więcej.

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMHO ostatnim dobrze wyglądającym Diablo była jedynka... Nie dość, że grafika była bardzo klimatyczna, to jeszcze (jak na swoje czasy) szczegółowa i na wysokim poziomie. Ba, IMHO nawet dziś nie straszy (choć rozdzielczość słabuje). W sumie to nie obraziłbym się wcale, gdyby Blizzard wydał remake jedynki tylko z podbitą rozdzielczością grafiki (pole widzenia bez zmian).

Dwójka to już nie to samo - nie dość, że klimat się rozmydlił, to jeszcze technicznie ta gra słabowała - brzydkie animacje, brzydkie postaci, wszystkie itemy na jedno kopyto i porażające 640x480 (łaskawie Blizz dorzucił 800x600 w dodatku :lol:).

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@makak_ grafików może i mają uzdolnionych, ale gdyby dostali REDengine to mogliby pokazać na co ich stać :) a tak to podłoże to tekstura z roku 2002 (jakościowo), a te robaki z tego grubasa to chyba z 1996r. Sorry, ale Blizz tłumaczył się jakością grafiki w taki a nie inny sposób, a teraz dobitnie(?) pokazują, że idą na łatwiznę, bo i tak D3 się sprzeda.

 

@costi w Diablo 1 dopiero rok temu przeszedłem i nawet grafiką mnie nie odstraszył :] do D2 (nie wiem jak do D1) jest mod "fullhd", ale niestety pole widzenia się powiększa, więc wole się pomęczyć na 800x600 (jak kiedyś Quake 2 włączyłem w tej rozdzielczości to był odlot hehe).

 

Grafika grafiką, stałe połączenie stałym połączeniem, ale jeżeli D3 powróci do klimatów D1 (ewentualnie coś pomiędzy D1 a D2) to wszystko wybaczę :) ale jeżeli zrobią z tego kolejnego Sacreda/Torchlighta to podziękuję i poczekam, aż trafi do jakieś taniej serii.

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzieliście już na youtubie nowy gameplay blizzarda? jest ok. 7 minut filmu, po trochę każdą postacią, nowe skille, runy i lokacje. Mnie osobiście jakoś nie zachwyca ale i tak czekam z niecierpliwością

 

Edytowane przez twistet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszeczkę za dużo bajeranckich efektów. Tęsknię za Diablo 1.

 

ps. oby ten brak AA z klipu nie był objawem zjawiska z GTA4

ps2. grafika nie wygląda na jakoś specjalnie złożoną ... wymagania powinny być mocno niskie, ale wiele zależy od tego jak to zoptymalizują

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMHO ostatnim dobrze wyglądającym Diablo była jedynka... Nie dość, że grafika była bardzo klimatyczna, to jeszcze (jak na swoje czasy) szczegółowa i na wysokim poziomie. Ba, IMHO nawet dziś nie straszy (choć rozdzielczość słabuje). W sumie to nie obraziłbym się wcale, gdyby Blizzard wydał remake jedynki tylko z podbitą rozdzielczością grafiki (pole widzenia bez zmian).

Dwójka to już nie to samo - nie dość, że klimat się rozmydlił, to jeszcze technicznie ta gra słabowała - brzydkie animacje, brzydkie postaci, wszystkie itemy na jedno kopyto i porażające 640x480 (łaskawie Blizz dorzucił 800x600 w dodatku :lol:).

 

Podpisuję się pod tym wszystkimi pięcioma kończynami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te 6 umiejetnosci (dodatkowo mozna boostowac runami) i 3 pasywy zerzneli z Sacred 2 nawet sie nie wysilajac na jakiekolwiek zmiany...

 

już wolę, żeby brali coś z Sacred niż miałbym widzieć w Diablo 3 odwołania do WoW'a choć nie wiem czy jesteśmy w stanie tego uniknąć... :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak patrzę na filmiki to mam wrażenie, że miejscami się Taurenów klepie (czy jak się nazywały te bykowate stwory z uniwersum Warcrafta...)

 

dla mnie wygląda to na nowe, ulepszone wersje "koziołków" z d2, ale kto wie co autor miał na myśli...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diablo 3 will have always-online DRM, player-to-player microtransactions.

 

In a trilogy of dramatic reveals, Blizzard has revealed that upcoming RPG Diablo 3 will feature player-to-player microtransactions for real-world money, will have always-online DRM and will not support game mods at all.

 

The news comes from PC Gamer, who quizzed Blizzard on the whys of each point. See what Blizzard had to say on each point below.

 

Regarding Always-Online DRM

Blizzard has confirmed that, like Starcraft 2, Diablo 3 will be

 

'It’s the trend that we’ve been moving towards,' said Senior Producer Alex Mayberry. 'Obviously StarCraft 2 did it, WoW authenticates also. It’s kind of the way things are, these days. The world of gaming is not the same as it was when Diablo 2 came out.'

 

Mayberry also admitted that preventing piracy was a factor in the decision. Executive Producer Rob Pardo said that it was to provide a better experience for players and to tie them to Battle.net earlier on, because if players levelled up offline characters and tried to move those online then Blizzard would not be able to confirm that no cheats were used.

 

Players will still be able to play solo, confirmed Pardo, but will have to do so while connected to Battle.net.

 

Regarding Lack of Mod Support

Blizzard has only commented on the lack of mod support - which actually goes as far as expressly forbidding mods in the Terms and Conditions - in an official statement.

 

'For a variety of gameplay and security reasons, we will not be supporting bots or mods in Diablo III, and they’ll be expressly prohibited by our terms of use for the game,' says the official line.

 

Regarding Microtransactions

Blizzard has confirmed that Diablo 3 will feature an auction house where players can buy and sell in-game items for real-world money. Blizzard itself will not sell any items, though it will take a flat-rate fees for listing items in the auction house, plus another for successful sales. Players will be allotted a number of 'free sales' each week.

 

Blizzard's lead designer, Jay Wilson, said that Blizzard was staying away from a percentage-based cut to avoid the temptation to meddle with the system. Wilson also said that Blizzard doesn't expect the auction house to make a profit, rather that it might 'break even'.

 

'We think it’s really going to add a lot of depth to the game,' said Rob Pardo. 'If I have more money than time I can purchase items, or if I’m leet in the game I can get benefits out of it.'

 

'The players really want it. This is something that we know people are going to do either way. We can provide them a really safe, awesome, fun experience, or they’ll find ways of doing it elsewhere.'

 

bit-tech

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wilson also said that Blizzard doesn't expect the auction house to make a profit, rather that it might 'break even'.

Nie, kurna, ani grosza zysku z tego nie będzie... :mur: Już darowaliby sobie chociaż takie pitolenie.

 

Mayberry also admitted that preventing piracy was a factor in the decision.

Żadnej grze w historii jeszcze DRM nie pomógł (a często wręcz przeciwnie), ale widać wydawcy są odporni na wiedzę. I tak nie dalej niż tydzień po premierze będzie pirat.
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba D3 nie może mieć za dużych wymagań, bo im by serwery padły

 

Wiecie co Diablo 3 ma wyjść też na konsole, a trzeba pamiętać, że Xbox czy ps3 mają już ok. 7 lat i to też zawsze będzie rzutowało na jakość gry bo muszą ją jakoś zoptymalizować żeby kosolowcy nie czuli się pokrzywdzeni... ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...