rezo_ Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2012 (edytowane) Znacie jakiegoś pro gracza czarodzieja, który streamuje swoja grę? Czytałem trochę o bildzie critical mass, ale każdy ma różne skille powybierane i nie wiem jak tym grać Co prawda to nie stream, ale tutaj masz całkowicie rozpykany klasyczny CM build dla wiza - http://diablo.incgam...rd#.UE0NiY3N98E - wszystko co musisz wiedzieć aby zacząć. Jak już ogarniesz klasyczny CM i będziesz mieć odpowiedni sprzęt, spróbuj modyfikacji, które nieco osłabią twoją defensywę ale umożliwią dużo szybsze farmienie, np Shocknado Critical Mass - tak to wyglada u mnie: http-~~-//www.youtube.com/watch?v=RoD-2BX7BYo&feature=youtu.be&hd=1 Edytowane 9 Września 2012 przez moreno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2012 To szybkie pytanko jeszcze do ciebie: po co do tornada wybiera się runę, której efekt aktywuje się po użyciu signature spella, jak nie masz takiego skilla, więc nie aktywujesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2012 Pierwszy lvl 100 Paragon w EU: http://www.diabloprogress.com/hero/ingek-2353/Ingak/273610 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezo_ Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2012 To szybkie pytanko jeszcze do ciebie: po co do tornada wybiera się runę, której efekt aktywuje się po użyciu signature spella, jak nie masz takiego skilla, więc nie aktywujesz? Robi się to ze względu na najwyższy "proc coefficient" tej runy. "Proc coefficient" to szansa na wyzwolenie jakiegoś efektu, np pasywa Critical Mass - pozwala to na wprowadzenie balansu między skillami - głównie obszarowymi a działającymi na wybrany cel. Przed patchem 1.0.4, używana była runa Wicked Wind, która miała proc coefficient równy 0.25 - miałeś 25% szansy że krytyk tornada wyzwoli efekt Critical Mass - czyli obniży cooldown twoich zaklęć o 1 sekundę. W patchu 1.0.4 blizzard obniżył proc coefficient runy Wicked Wind dwukrotnie, do 0.125 - 12,5% szansy ze krytyk tornada wyzwoli efekt Critical Mass - to znacznie osłabiło build CM. Okazało się jednak, że runa o którą pytasz - Storm Chaser, ma po patchu proc coefficient na poziomie 0,5 - co czyni build CM jeszcze sileniejszym - dlatego jest tak czesto uzywana, efekt ktory aktywuje się po uzyciu signature spella jest tutaj bez znaczenia. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pwael Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 Ile trzeba wydać na barba? Tak, aby a3 szedł w miarę bez problemu. Tak się zastanawiam, czy nie sprzedać butów i zrobić sobie barba. --- Wpadłem na chwilę do gry, bo potrzebowałem 4k na klejnot. I wypadł schemat na rubin. Chyba norma na październik już się zaczęła. W zeszlym tygodniu wrocilem do gry po ponad 2 miesiecznej przerwie i poprosilem na forum o ww build, podciagnalem all rez do 600 (~900 z shoutem), crit do 45% dps do 30k self buffed, ~55k hp 1900 loh - zainwestowalem w to 5kk ( wiekszosc bidowalem zeby jak namniej ze mnie zdarli ;p ) i a3 przechodze krecac bączki z palcem w zadzie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1xer Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 Od czego uzależnione jest wypadanie legendarnych przedmiotów? Mam niby MF na ok 140~150%, ubitych 3315 elit a do tej pory wypadł mi 1 legendarny i to w dodatku jakiś śmieć.. Podpowie ktoś co jest nie tak? http://eu.battle.net/d3/pl/profile/m1xer-2881/hero/13325991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 Patrząc na staty pewnie biegasz po a1, a tam jest niska procentowa szansa na wypadanie legendarnych przedmiotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 Pierwsze słyszę żeby miejsce miało jakikolwiek wpływ na to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 Moje ostatnie dropy legendarnych: Generalnie kiepsko, naramienniki dla wd/wizz i buty dla barba. Cieszyłem się na 'immortal' buty przed identyfikacją jak dziecko, jednak po identyfikacji słabe affixy, ale i tak dobrze że str + vit, pierwszy item od dawien dawna który założyłem po dropie postaci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymej Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 Ja dzisiaj popatrzyłem ile są warte moje 2 legendarne (BTW dzisiaj trzeci, ale kiepski). 36EUR+40EUR na RMAH. Ale i tak nie mam zamiaru sprzedawać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 (edytowane) Moje ostatnie dropy legendarnych: Generalnie kiepsko, naramienniki dla wd/wizz i buty dla barba. Cieszyłem się na 'immortal' buty przed identyfikacją jak dziecko, jednak po identyfikacji słabe affixy, ale i tak dobrze że str + vit, pierwszy item od dawien dawna który założyłem po dropie postaci. http://us.battle.net/d3/en/item/immortal-kings-stride Buty ok. zawsze mają str i vit :D Vit max 100. Str albo do 100 albo do 200. Masz wysoki roll niższej opcji siły :) A ten jeden random masz resist. Ja mam podobne tyle że physical resist mi się trafił. a może się trafić affix z vit+ str ale to już mega były by. Alkaizer ma niemal identyczne jak ja. Więc nie czuje się źle :) a też mam niższy roll siły Sent using Tapatalk Edytowane 10 Września 2012 przez Chaos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 Od czego uzależnione jest wypadanie legendarnych przedmiotów? Mam niby MF na ok 140~150%, ubitych 3315 elit a do tej pory wypadł mi 1 legendarny i to w dodatku jakiś śmieć.. Podpowie ktoś co jest nie tak? http://eu.battle.net...1/hero/13325991 Jedyne co ma wplyw na legendy to MF ale i tak znikomy. Szansa na drop jest po prostu bardzo mala. Poza tym 150% MF nie daje 150% wiecej legend, to chyba wiadomo. Biorac pod uwage ze MF dziala tak jak w 2 (potwierdzone ale bez szczegolow przez blizz) spodziewany wzrost dropow powinien wygladac tak: ilosc mf jest pewnie inna niz tu ale chodzi o ogolny trend. Zabijac duzo elit to podstawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1xer Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 (edytowane) Patrząc na staty pewnie biegasz po a1, a tam jest niska procentowa szansa na wypadanie legendarnych przedmiotów. Jestem w a3... ZlyDzien dzięki za wyjaśnienia Edytowane 10 Września 2012 przez m1xer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 Z tym MF to jest tak że wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy że to jest procentowy wzrost. A nie wartość właściwa. Jeżeli mamy 300% MF a jakiś mob czy ktoś tam ma 0.5% szansy na legendarny to teraz mamy 1.5%. Dużo? To zależy jak na to popatrzeć. Mając goła postać mamy 75% MF z NV. Mając max czyli 300% mamy 5x większa szanse niż bez (300 max +75NV. Czysta matematyka. Sent using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 no wlasnie nie;p zobacz wykres. liniowy wzrost jest jedynie dla przedmiotow magicznych. Przynajmniej trzymam sie tego dopoki blizz nie wyjasni swoich wsyzstkich sekrecikow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier78 Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 Po 1.0.4 wszyscy biegają po 3 akcie czy to jest DH z 30k DPS(z ss) czy inni, i "ostro" farmią(grane poniżej 100h) :) ale do czasu.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 Co do czasu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 Xavier miał zapewne na myśli kolegę co gra wizzem i pisał że jest na a3. Sent using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 A co, wykosi ich jak wejdzie PvP? ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier78 Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 Teraz prawie każdy pcha się na 3 akt i "ostro farmi"(piszę o DH - głównie), nie jestem upierdliwy ale nerf dla popiołów się przyda(trochę kilerów padnie) może nie aż taki mocny 1500% na 800% i już lepiej(70% DH nie przekracza 120k z SS DPS'u - czyt. 30k, ale co on nie potrafi)... Ponadto mam nadzieję iż kolejny patch (1.0.5) trochę wzmocni inferno, gdyby nie koledzy z forum to bym już nie grał ewentualnie cofał się "w rozwoju" na publikach... Gra zmieniła swoje oblicze ... Ale co ja tam wiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymej Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 (edytowane) Ja dzisiaj zacząłem grę WD, włączyłem publica i trafiłem na barba z 30plvl, który używał sprintu. Moja gra wyglądała mniej więcej jak bieg na 100m. Nie mogłem ani na chwilę stanąć, bo wtedy jedynym ratunkiem był teleport do miasta->jego flaga. Ale przynajmniej żółte mi wyrzucał (na których identyfikację nie było czasu ). A co do ToC: mam, używam. Jak mi zabiorą, nie będę płakał. W coopie używam tego głównie jako ucieczki, gdzie inna runa też da radę, solo już częściej jako czegoś zadającego dmg. Mając regen nienawiści ponad 10/s przez 99% czasu używam strzały żywiołów, a strzału bolasem użyję tylko jak skończy się nienawiść, co jest dość trudne do osiągnięcia (jakiś boss lub coś z dodatkowym zdrowiem). Edytowane 10 Września 2012 przez tymej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 10 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2012 Nie kumam jak można chcieć nerfu klasy którą się gra, widząc jednocześnie jakie op buildy mają inni xavier jeżeli jesteś taki mocny, to spróbuj się utrzymać przez 2 minuty za barbem Złego ^^ Cinder jest wzmocnieniem jedynie przeciwko elitkom i bosom, ale jak doskonale wiesz trzeba mieć oczy naokoło głowy używając go... jeden missclick, czy atak wykonany w nieodpowiednim momencie i leżysz. Pół biedy kiedy gra się w party, wtedy można poszaleć i się odrodzić na kimś. Solo używam cindera jedynie przeciwko elitom, bo wiem, że więcej czasu zajmie mi dobiegnięcie do miejsca w którym padnę, niż standardowe wykoszenie wszystkiego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier78 Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2012 Za barbem Złego nikt się nie utrzyma - no może Chaos :) Ale serio sami widzicie co się dzieje inferno, muszę przyznać się bez bicia iż kkNd! ma rację co do Cinder'a... Jednak jakieś zmiany by się przydały i to bardzo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2012 (edytowane) Wystarczyłoby z powrotem podnieść koszty naprawy, żeby nie opłacało sie ciagłe leżenie ale prawda jest taka, że blizzardowi nie jest to na rękę... Zwróccie uwagę, ile tylko wsród niewielkiej ilosci forumowiczów sprzedało się na rmah przedmiotów ostatnio. Dzięki nerfom inferno wiele osób powróciło do tej gry i napycha im kabzy. Też bym wolał jakieś wyzwanie, ale patrząc na to wszystko na chłodno, to prędzej możemy się imho spodziewać kolejnego ułatwienia, żeby jeszcze czullo mógł pograć Edytowane 11 Września 2012 przez kkNd! 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2012 Jak dla mnie to powinni coś z monkiem zrobić, bo jak patrzę tutaj na to, co wyprawiają inne klasy i co może monk to ręce opadają... fakt, jest dobrym tankiem, ale to tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier78 Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2012 Podniesienie kosztów naprawy to było by ciekawe, 10 napraw ~ 400k golda :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2012 Podniesienie kosztów naprawy jest bez sensu, bo tworzy zbyt wysoką barierę wejścia. Nie oszukujmy się - na Hell nie da się ubrać tak, żeby bezboleśnie grać na A1 (bezboleśnie = bez umierania po 5 razy na każdej elicie) i nie da się też zdobyć sprzętu, który da się puścić na AH za sensowne kwoty. Efekt końcowy będzie taki, że ludzie szybko obudzą się bez golda i bez możliwości gry. Zresztą już to przerabialiśmy w 1.0.3 i wiadomo jak się to skończyło. Jak dla mnie powinna wzrosnąć trudność A3 i A4, A1 i A2 są IMHO ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2012 Monk może nie ma takich buildów jak tornadowanie przez cały akt i nie ma jak robić speedrunów (albo nie znam), ale nie jest znowu kiepski. Costi, zainwestuj w dps bo z 15k (jak ostatnio patrzyłem) to nie wiem jak Ty 3 akt robisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2012 Powoli Wolę A2, idzie zdecydowanie lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 11 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2012 Co do mf, pewnie już ktoś linkował: http://www.diablofans.com/topic/57939-magic-find-and-its-efficiency-a-statistical-insight/ Dla 225%~ mf leci tyle rare co białych, dla 300 tyle rare co niebieskich. Żeby powiedzieć coś o legendary, jest za mało dropów (mały "sample size"). Moim zdaniem MF zwiększa w podobny sposób szansę na legendary (tzn kilka razy względem wartości 0, czyli kilkaset %). Problem w tym że ta szansa jest tak mała, że ciągle decydującym czynnikiem jest szczęście. Dopiero po zebraniu danych z wielu np. tygodni grania, byłaby zauważalna różnica w zwiększeniu dropa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...