Jump to content
satou

Batman: Arkham Asylum

Recommended Posts

BATMAN: ARKHAM ASYLUM

 

Dołączona grafika

Debut Teaser : http://www.gametrailers.com/player/42998.html

 

In Batman: Arkham Asylum, developed by Rocksteady Studios, the player assumes the role of Batman as he delivers The Joker to Arkham Asylum. There, the imprisoned super-villains have set a trap and an immersive combat gaming experience unfolds. With an original script penned by Emmy Award-winning Batman writer Paul Dini, the game brings the universe of DC Comics’ detective to life with stunning graphics.

Dołączona grafika

“In Batman: Arkham Asylum Eidos and Warner Bros. are building a true action adventure game experience worthy of gamers and fans,” said Phil Rogers, CEO of Eidos Interactive. “Players become Batman, like he has never been seen before in a video game, as he fights through intense circumstances in Arkham Asylum utilizing his intuitive detective skills and aggressive melee attacks.”

Dołączona grafika

“Batman: Arkham Asylum offers players the chance to battle Gotham’s worst villains with Batman’s physical and psychological strength in a graphically distinct and story-driven game,” said Martin Tremblay, President, Warner Bros. Interactive Entertainment. “We look forward to working with Eidos on expanding DC Comics’ world-renowned character Batman in the game space with a noticeably different feature set in an incredibly dark interactive environment.”

Dołączona grafika

Oficjalna strona: http://batmanarkhamasylum.com/

 

Debut Teaser : http://www.gametrailers.com/player/42998.html

 

Premiera: wiosna 2009

Po nowym teaserze mozna odniesc wrazenie ze szykuje sie calkiem mroczny i klimatyczny tytul. Scenariusz ma byc naprawde wciagajacy i mam nadzieje ze nie bedzie splycony pod jakies chore ograniczenia wiekowe 15+ ( Rate jest jeszcze nie ustalony ). Od strony wizualnej troche za bardzo sie wszystko blyszczy, ale to moze jeszcze poprawia.

 

W kazdym razie teaser mnie zainteresowal.

 

 

rmvbhd

 

Batman: Arkham Asylum

 

 

Firmy Eidos i Warner Bros. Interactive Entertainment ogłosiły, że trwają prace nad grą zatytułowaną Batman: Arkham Asylum. Zostanie ona wydana na PS3, Xboxa 360 i PC w 2009 roku. Będzie to gra akcji w trzeciej osobie, której środowisko w pewnym stopniu ma przypominać to znane z Bioshocka. O jego dokładność i realizm zadba silnik Unreal Engine 3.

 

Zadaniem gracza w Batman: Arkham Asylum ma być wcielenie się w rolę tytułowego bohatera. Gra rozpocznie się w momencie, gdy Batman będzie eskortował Jokera do tytułowego szpitala dla pomyleńców Arkham. Jak to zwykle w grach tego typu bywa, na dzielnego człowieka-nietoperza oczekiwać ma zasadzka, zastawiona przez więzionych tam łotrów. Phil Rogers, CEO Eidos Interactive, powiedział, że w grze tej spotkamy postać Batmana, jakiej nigdy jeszcze nie dane nam było doświadczyć. Gra ma oferować możliwość walki z najgorszymi przestępcami Gotham City. Batman nie tylko wykorzysta swoją siłę fizyczną, ale posiłkował się również będzie zdolnościami detektywistycznymi i siłą umysłu.

 

Trzeba przyznać, że gra zapowiada się ciekawie, bowiem powiedziano dodatkowo, iż nad całym scenariuszem bacznie czuwa Paul Dini - zdobywca nagrody Emmy, znany autor wielu komiksów.

 

EdIT:

 

Dosłownie kilka dni temu ujawniono, że powstaje nowa gra opowiadająca o przygodach Batmana, a już możemy się cieszyć pierwszymi screenami z Batman: Arkham Asylum. Tak jak wcześniej pisaliśmy, ma to być gra akcji w którą ciekawie zostaną wplecione łamigłówki detektywistyczne. Nowy Batman ma być czymś zupełnie świeżym - będzie to Człowiek-Nietoperz, jakiego nigdy dotąd nie widzieliśmy w żadnej grze wideo jemu poświęconej.

 

Co ciekawe screeny pojawiły się na oficjalnej stronie developera gry, jednak bardzo szybko stamtąd zniknęły. Na szczęście ktoś był na tyle mądry, że zdążył je zebrać w jedną galerię, dzięki czemu już teraz mamy możliwość choć w małym stopniu poczucia na własnej skórze strasznego klimatu serwowanego nam przez rzezimieszków stacjonujących w tytułowym przytułku Arkham.

 

Gra wygląda mrocznie i jednocześnie brutalnie (wszędobylska krew tym bardziej potęguje wrażenie, że za chwilę stanie się coś niedobrego), a przeciwnicy Batmana wyglądają tak, jakby miejsce to było dla nich stworzone. Po screenach można śmiało powiedzieć, że silnik Unreal Engine 3 wciąż nieźle się sprawuje, jednak osobiście będziemy się mogli o tym przekonać dopiero w 2009 roku, kiedy gra trafi na półki sklepowe.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Oficjalna strona: http://batmanarkhamasylum.com/

 

Teaser : http://www.gametrailers.com/player/42998.html

 

Premiera: wiosna 2009

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do gry to UE3 to jest on dosc wszechstronnym silnikiem i wcale nie musi zle wplynac na odbior gry. Sprawdzil sie przeciez w Bioshock, w Mirror's Edge tez jest wykorzystywany ( choc tam zostal wykorzystany osobny silnik odpowiedzialny za oswietlenie bodajze )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie tego spodziewałem się po Physx :mad:

 

Tą technologią mogą sobię co najwyżej d..pe podetrzeć. Już kilka lat temu możliwe były takie efekty i bez zbędnego obciążenia komputera :/ Co daje Physx -> kilka kartek, które mogłyby być w grze bez Physxa. Rozbijanie płytek -> Fear'ze czy Red Faction było też i bez Physx'a, nie wspominając o SoF. I dodali dym w Physx, nie mam pojęcia jak twórcy gier bez Physx'a radzili sobie do tej pory!! Jak oni przez te kilkanaście lat robili dym? :P

 

Chyba zaczne się modlić do Nvidii i producentów gier, bo takiego wyczynu bez tej super, mega technologii nie zrobili by... i to tylko na kartach Nvidia Geforce, bo Radeony są za słabe na takie mega wypasione dodatki. ŻAL!!!!

 

Do tego premiera przełożona na PC przez dodanie Physxa :o Poświęcili by ten czas na dopieszczenie gry, aby nie robić po tygodniu patcha, a nie jakieś g*wno, które nic nie daje.

 

Fry Cry czy też Half Life 2 to musi być cud!! Jak Crytek i Valve zrobiło te gry bez użycia Physx?! Kto mi odpowie? :ploom: :wisielec:

Edited by konkurs

Share this post


Link to post
Share on other sites

wieczorem pogram bo w tej chwili to tylko sprawdziłem czy działa na W7 i niestety bez trybu zgodności z Vistą gra nawet się nie instaluje nie mniej jednak pograłem 2 minuty i zauważyłem, że 1) grafika jest całkiem mocna (modele postaci miodzio) 2) gra ma dziwne zwolnienia czyli nawalam tych kolesi jest fajnie bardzo płynnie, a tu nagle mam pustą salę nic nie robię spoglądam w lewo i na oko mam 2/3 fps... nie wiem czy to nie wina w7 zobaczę później

 

PhysX on - to co to jest bo są z tego co pamiętam w grze dwa ustawienia tego jedno 'normal' [1gpu] oraz coś lepszego [2 gpu].

 

a i tak na szybko - obejrzałem ten filmik PhysX on vs off i jest to ewidenta ściema ten dynamiczny dym jest w drugiej częsci stalkera pod dx10 i nie potrzeba do tego żadnego PhysX ...

Edited by LPKorn3324

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie te efekty można osiągnąc na Dx9. Oczywiście Dx10 może przyspieszyć te efekty, ale po jakiego Physx?! A drobne, niezauważalne detale mnie nie obchodzą, bo przecież nie gram w grę akcji po to, aby podziwiać jak dym "chodzi", a różnicy między dymem i tak nie zauważe prawdopodobnie.

 

Wszystkie te efekty można osiągnać bez Physxa, ale pieniądze Nvidii mają siłe przebicia i mamy co mamy, czyli zamiast jakieś rewolucji mamy wmawianie użytkowanikom, że tego rodzajów efektów w grach bez karty ze św(n)iętej Nvidii nie ujrzymy. :damage_wall:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dynamiczny papier ? realistycznie poruszajace sie tkaniny ? Matko boska, to cud ze nVidia nie wymaga zeby peleryna batmana ruszala sie na PhysX jeszcze, bo posiadacze ATI chyba by sie pochlastali ...

 

Zalosne ... tak samo para i iskry ... przeciez to jest sztuczne promowanie standardu na ktory wylozylo sie kase.

Edited by satou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żałosne jest również to że jak widzicie oprócz tych pierdół jak papier, dym, iskry, grę bez wł PhysX ogołocono z pewnych statycznych tekstur. To jest jakaś kpina. Efekt dymu> stalker, powiewające szmaty to ja miałem w starym splinter cell, iskry nawet szkoda komentować - taki efekt można uzyskać wszędzie bez picu NV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To smutne i zarazem tragiczne , ze oni poprostu Olewaja klientow

wzieli w lape od NV i teraz promuja CUDA'owne efekty ,ostatnio o tym duzo

bo NV sra w pory przed premiera nowego Radka ,

przeliczaja ilez to moga stracic milionow do konca roku zanim wydadza G300

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.