Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@up kiedyś może i przywróci jedno i drugie sprzedając to jako nowość w ich systemie.

 

Planuje zakup SE to jest jedyny design iphona jaki wyznaje :) Chyba będę zadowolony. A9 i 2gb ram jak w 6s. Wszystko będzie zapitalać i myślę, że telefon da rade spokojnie przez następne 3 lata bo już mój ip5 na ios10 dostaje zadyszki przy nawet odblokowywaniu telefonu...

Edytowane przez grzegrz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eh no i stało się ... Po kilku ładnych latach użytkowania różnych modeli iPhone zostałem zmuszony do skorzystania z "Gwarancji Appple" dla mojego iPhone 6s z racji "cyrków z baterią". Sam się wyłącza praktycznie zawsze w przedziale 20% - 30% i krzyczy aby go podłączyć do ładowarki a ostatnio nawet się wyłączył przy 50% jaki i 80% choć tu udało się go włączyć i podziałać jeszcze kilka godzin. Wybór padł na Cortland jako serwis, i tu mam małe pytanie ktoś może wie ile trwa cała taka procedura o raz czy dalej wymieniają na "nowy telefon (refurbished)" czy tylko baterię?

Edytowane przez Mardok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko cortland, sam wymialem 6s , tez sie wylaczał na zimnie i trzeba było podlączać pod ładowanie. Najpierw dałem do ispotu trzymali cały tydzien i odesłali ze wgranym nowym softem i ,że wszystko ok, telefon dalej się wyłączał, dałem do cortlandu 3dni i dostałem nowy telefon,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko cortland, sam wymialem 6s , tez sie wylaczał na zimnie i trzeba było podlączać pod ładowanie. Najpierw dałem do ispotu trzymali cały tydzien i odesłali ze wgranym nowym softem i ,że wszystko ok, telefon dalej się wyłączał, dałem do cortlandu 3dni i dostałem nowy telefon,

Na to po cichu liczę bo to znany problem z 6s, cóż jak wymienią na nowy to łatwiej będzie sprzedać ;)

 

Edit:

 

Wczoraj odebrałem nową "zabawkę" i telefon jak telefon choć nowy kolor (czarny mat) wygląda całkiem fajnie ale za to kolory tego pokrowca który wybrałem nie polecam (sam pokrowiec całkiem ok, korzystałem z niego w wersji dla 6s) wygląda jak "tani chiński plastik", palcuje się jak cholera - ale cóż zachciało mi się pseudo "Onyks" ...

 

e9oJfGH.jpg

Edytowane przez Mardok
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje przygoda z 6s i serwisem Cortland:

 

3 listopad 2016 - zgłoszenie awarii na stronie Cortland, otrzymanie numeru RMA (jest to jednocześnie ostatni dzień gwarancji na moje urządzenie).

8 listopad 2016 - nadanie przesyłki do Cortland (musiałem sobie załatwić zastępcze urządzenie - padło na zakup 7ki).

9 listopad 2016 - Przesyłka dotarła do Cortland.

14 listopad 2016 11:08 - Mail że przystępują do diagnozy usterki.

14 listopad 2016 11:10 - Usterka potwierdzona (całe 2min diagnozowali) i przyznana wymiana na nowy.

15 listopada 2016 - informacja o nadaniu przesyłki z nowym urządzeniem oraz o zmianie numeru seryjnego.

16 listopada 2016 - odebrałem nowe urządzenie. I tu mała dodatkowa informacja - nowy jest tylko telefon. Reszta czyli pudełko, słuchawki, kabel, ładowarka i papiery pochodzą ze starego urządzenia - jedynie na padałko naklejają naklejkę z nowym numerem seryjnym.

 

Trochę się obawiałem że będą się "czepiać" że sprzęt dotarł do nich technicznie po gwarancji ale nikt nic o tym nawet nie wspomniał. Według ostatniego maila nowy sprzęt mam otrzymać 17steg wraz z nową gwarancją więc nie pozostaje mi nic innego jak gorąco polecić ten serwis dla wszystkich mających problemy ze swoim sprzętem od jabłka ;)

 

PS: Jak ktoś chce kupić nowego srebrnego 6s 16GB proszę dać znać na PW :P

Edytowane przez Mardok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak zapytam gwarancja jest na kolejny rok? Znajomym dam znać gdzie wysyłać jakby co. Co do 7mki to czekam na 7s. Teraz nie widzę większego sensu poza wodoodpornością.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Co do gwarancji napisali konkretnie tak:

 

Gwarancja na wymienione urządzenie zostanie przedłużona zgodnie z warunkami gwarancji Apple określonymi na stronie: http://www.apple.com/legal/warranty/, właściwym dla kraju nabycia sprzętu.

Z tego wychodzi że została przedłużona o kolejny rok. Osobiście też planowałem czekać na 6s do 7s czy tam 8 (bo niby nie ma być 7s) ale zostałem "zmuszony" do znacznie szybszej wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eh no i stało się ... Po kilku ładnych latach użytkowania różnych modeli iPhone zostałem zmuszony do skorzystania z "Gwarancji Appple" dla mojego iPhone 6s z racji "cyrków z baterią". Sam się wyłącza praktycznie zawsze w przedziale 20% - 30% i krzyczy aby go podłączyć do ładowarki a ostatnio nawet się wyłączył przy 50% jaki i 80% choć tu udało się go włączyć i podziałać jeszcze kilka godzin. Wybór padł na Cortland jako serwis, i tu mam małe pytanie ktoś może wie ile trwa cała taka procedura o raz czy dalej wymieniają na "nowy telefon (refurbished)" czy tylko baterię?

 

Z  tego widze że to jest znany problem bo sam mi się wyłączył 2 razy. Raz przy 20%, a w sobote przy 60%. Jak problem będzie narastać lub pojawiać  się często to oddaje do serwisu.  Na stronie Cortlandu sprawdziłem i mój iphone  niby nie podlega pod program naprawczy z tym problem związany, ale oddać i tak raczej mam zamiar. Nie wiem czy zrobić to w ostatnim miesiącu (gwarę mam do kwietnia) czy lepiej teraz. I czy przedłużą wtedy. 

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jest jakakolwiek możliwość downgarde iOS w ajfonach? Oficjalnie zablokowana, a nieoficjalnie?

Nieoficjalnej też niema.

 

Z tego widze że to jest znany problem bo sam mi się wyłączył 2 razy. Raz przy 20%, a w sobote przy 60%. Jak problem będzie narastać lub pojawiać się często to oddaje do serwisu. Na stronie Cortlandu sprawdziłem i mój iphone niby nie podlega pod program naprawczy z tym problem związany, ale oddać i tak raczej mam zamiar. Nie wiem czy zrobić to w ostatnim miesiącu (gwarę mam do kwietnia) czy lepiej teraz. I czy przedłużą wtedy.

Ja bym nie czekał tylko zgłaszał i wymieniał. Im zimniej będzie tym problem będzie się pogłębiał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę zero zainteresowania w temacie, chyba że po prostu nikt tu nie zagląda.

 

Co myślicie o nowych japkach?

 

Dalej jadę na 5S i chciałem po tegorocznej premierze kupić 7, ale teraz się zastanawiam.

 

Cena 7 128gb jest minimalnie mniejsza niż 8 64gb (więcej nie potrzebuje).

Ale znowu X wielkością ekranu do wymiarów pasuje idealnie do tego co bym chciał kupić.

Plusem jest tez dla mnie aparat.

Tylko znowu cena większa o 40% w porównaniu do 8...

 

Ktoś się czai na X tutaj?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...