Gość dragonlore Opublikowano 29 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2008 (edytowane) Wiedzmin laduje na konsolach :) O Wiedźminie na konsole było na Polygamii już wielokrotnie. Zawsze jednak nieoficjalnie. Jednak to się zmieniło. Właśnie oficjalnie zapowiedziano The Witcher: Rise of the White Wolf , port komputerowej wersji na PS3 i Xboksa360. Jeżeli chodzi o nowości, to niewiele wiadomo. Na pewno mają pojawić się zmiany w systemie walki, nowe modele postaci, animacje i efekty świetlne. Czyli w zasadzie to, czego należało się spodziewać. Bardzo sie ciesze,swietna gra,swiatowa liga.Fani rpg i Sapkowskiego juz moga zacierac rece :) Edytowane 29 Listopada 2008 przez dragonlore Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 30 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2008 Z jednej strony się cieszę a z drugiej strasznie obawiam. System walki musiałby być bardzo przemodelowany bo teraz polega bardzo na myszce (wróg stoi wśród "swoich" to trzeba go "klinknąć" a ciosy wejdą tylko w niego). Inne obawy to kwesta oprawy A/V. Nie wiem jak to wyrazić ale to co nie razi mnie na PC, raziłoby mnie na konsoli (modele niektórych postaci itp.). Ogólnie boję się, że ten tytuł na konsolach nie przyjmie się tak dobrze jak na PC. Ogólnie życzę jak najlepiej ekipie i taki krok jest jak najbardziej ok. To byłaby wielka strata dla światka konsolowego gdyby tak dobry RPG go ominął. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 30 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2008 wywiad o zmianach w wersji konsolowej klik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 30 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2008 Ciekawe co chlopaki pokaza pod wzgledem grafiki bo mistrzostwo swiata w optymalizacji kodu to to nie bylo. Nie wspominajac o drobnostce jaka jest ram w konsoli w porywach 512 na piecu ponizej 2 gb wiedzmin byl nie grywalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRIELOK1986 Opublikowano 30 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2008 a czy wiecie czy konsolowy wiedzmin powstaje na ulepszonej Aurorze czy moze juz na na Nextnitrous od Metropolis Sofware? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 30 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2008 Ciekawe co chlopaki pokaza pod wzgledem grafiki bo mistrzostwo swiata w optymalizacji kodu to to nie bylo. Nie wspominajac o drobnostce jaka jest ram w konsoli w porywach 512 na piecu ponizej 2 gb wiedzmin byl nie grywalny. Bez przesady, był grywalny (wiem to po sobie) ale faktycznie przy 1 GB wyraźnie brakowało RAM'u, był gorszy feeling. To kolejny dowód na to jaka ta gra jest grywalna, żeby się męczyć z ustawieniami na low a mimo to wyciągać z tego tyle funu :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 30 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2008 Stuka mnie jak sobie poradzą ale bardzo sie ciesze ze The W wychodzi na konsole. Gra jest "dorosła" i świetna i polska ;]. Dzięki temu tylko zysk sie powiekszy ze sprzedarzy ;]. Na samym piecu 1mln to jest baaardzo dużo. Fajnie by było jakby ogólem z 5-6mln kopi stuknęło. Licze na dobrą reklame (np na gamespocie, ign i takie tam) + dobre recenzje od dużych serwisów a na pewno sie ta gra sprzeda :). Chyba ze konsolowcy wolą tylko sie odprężać przed tv a nie troche pomyśleć (w co wątpie ;]). Oby to wypaliło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaon Opublikowano 30 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2008 Miałbym w końcu okazję przejść Wiedźmina. Chociaż się cieszę z powodu zmian w sterowaniu, to ostateczna jakość wykonania faktycznie pozostaje zagadką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2008 Oj ja tez się cieszę. Momentami na moim kompie nie dało się w to grać - a trafić myszką w przeciwnika przy 10 fpsach było czasem trudno xD Co do optymalizacji, to napewno ogarną sprawę - wierzę w cd project :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 spory wywiad z tworcami -nalezy przewinac troche strone polygamii polygamia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRIELOK1986 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Nad Powrotem Białego Wilka CD Projekt RED pracuje wspólnie z francuskim studiem WideScreen Games (do którego należy zastosowany silnik graficzny DaVinci). Konsolowym fanom Wiedźmina przyjdzie jednak jeszcze trochę poczekać, ponieważ premiera na ich platformy nastąpi dopiero jesienią nadchodzącego, 2009 roku. co to za engine? ale screeny zajebiste Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Wywiady b. fajne, Sporo można się dowiedzieć. Twórcy uważają to za remake, a nie za konwersję. W sumie fajnie, bo można się spodziewać wielu ulepszeń Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2008 Coś czuję, że zaliczę ten tytuł na konsolach. Jestem bardzo ciekawy co z tego wyjdzie :). Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2008 Mam nadzieje , ze bedzie cos fabularnie nowego w tej edycji bo jak story i fabula bedzie 1:1 z wersji pc to odpadam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2008 Dokladnie - inna grafika i mechanika to nie sa bodzce do wyadnia ponownie 200zl ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2008 (edytowane) Z wywiadów wynika, że ścieżka fabularna będzie ta sama co na PC, ale będą drobne zmiany tak żeby była bardziej dynamiczna brz nudnych momentów. Pierwszy akt ma zostać mocno przebudowany. Ogólnie zapowiada się świetnie, szczególnie że nie grałem na PC. Ale wolał bym pograć na kompie i na konsoli drugi raz przejść. Edytowane 3 Grudnia 2008 przez skinny500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 4 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2008 Dokladnie - inna grafika i mechanika to nie sa bodzce do wyadnia ponownie 200zl ;)Byłoby bardzo fajnie gdyby dało radę wydać w Polsce specjalną edycję np. w całości po polsku. Wtedy może i dałoby coś z ceny zjechać (kto by kupił z naszych sąsiadów grę, nawet taniej, jeśli musieliby znać Polski). Ale realnie nie wiem czy są na to szanse. Pewnie cena 199zł to minimum na jakie musimy liczyć. Ale przecież nie trzeba gry zaliczać zaraz po premierze, do czasu jak cena spadnie, to już nawet ktoś kto grał w tę grę na PC znowu zapragnie przeżyć to jeszcze raz ;). Choć nadal nieco szkoda kasy kiedy na półce stoi "PC Version" ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RCrack Opublikowano 4 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2008 Myślę, że jakoś to zoptymalizują... u mnie na 1GB dało się grać, tylko poziomy się długo wczytywały (u mojego kolegi z 4GB ramu wczytuje się w sekundę). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2008 Byłoby bardzo fajnie gdyby dało radę wydać w Polsce specjalną edycję np. w całości po polsku. Wtedy może i dałoby coś z ceny zjechać (kto by kupił z naszych sąsiadów grę, nawet taniej, jeśli musieliby znać Polski).To chyba nawet realne, bo mówili, że wersje językowe będą takie same jak wersji PC czyli wiadomo że w ogóle będą tłumaczone. Z tego co pamiętam to Wiedźmin miał wszędzie pełną lokalizację. Wtedy niemal na pewno cena będzie niższa, niż gdyby wydali wersję angielską z kinowymi tłumaczenieniami i we wszystkich krajach ją sprzedawali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srekal34 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Najprawdopodobniej skasowany: http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,6546...skasowany_.html Szkoda CDP, teraz trzeba będzie liczyć tylko na PCF i Techland ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2009 No, ja bym sie jeszcze wstrzymał z tymi osądami. Jak na razie wszystkie serwisy milczą z CDP włącznie. Może się okazać, że Poly pusciło plotę roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kas Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Może się okazać, że Poly pusciło plotę roku.Niekoniecznie, wystarczy dodac dwa do dwoch. 1. Systematyczne wchodzenie na polski rynek samodzielnych wydawcow, skutecznie zmniejszajace dochodzy CDP z dystrybucji gier w Polsce. Na dokladke utrata wylacznosci na produkty Blizzarda, po fuzji Activision z Vivendi. 2. Klapa finansowa Age of Conan. 3. Ledwie zwrocone koszty produkcji Wiedzmina. Dodajmy do tego wszechobecny kryzys. Nie od dzis wiadomo o zwolnieniach w CDP. Niestety, wszystko sie klaruje... Szkoda, bo powrocilbym chetnie do Wyzimy na konsoli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2009 cholerne dupki, mogli wydac gre razem z wersja pc. Zabraklo wyobrazni i wiedzy o rynku konsolowym na ktorym zarobiliby o wiele wiecej niz na pc. Jak skasuja projekt to na pochybel im <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srekal34 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Chyba gwoździem do trumny było to francusie studio - które ponoć niewiele potrafiło :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K.A.B Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Czesc, no ciach!a mac. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Dodajmy do tego wszechobecny kryzys.Kryzys jest im na reke, bo na zachodzie sprzedaja gry w ojro i dolarach ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kas Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2009 (edytowane) Kryzys jest im na reke, bo na zachodzie sprzedaja gry w ojro i dolarach ;)Teoretycznie tak, ale Wieśmaka sprzedaja glownie w PL i do ich kiesy nie trafia zbyt wiele ww ojro czy dolcow. Perspektywa przyszlych dochodow z RotWW byla widac na tyle odlegla, ze zarzucili projekt by ratowac firme. Imho nie ma co sie szczypac i oswoic sie z mysla, ze Wiedzmin na konsole nie bedzie wydany. Tym bardziej, ze nie ma oficjalnego stanowiska zaprzeczajacego plotkom tylko belkot: "W chwili obecnej nie komentujemy tych informacji" Gdyby nieprawda bylo, ze konsolowy Wiedzmin jest zagrozony okręciliby plotke w zarodku. Co jak co, ale na PR to oni sie znaja. Edytowane 28 Kwietnia 2009 przez Kas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Akurat wersja konsolowa jest "wymierzona" glownie w zagramaniczny rynek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2009 cholerne dupki, mogli wydac gre razem z wersja pc. Zabraklo wyobrazni i wiedzy o rynku konsolowym na ktorym zarobiliby o wiele wiecej niz na pc. Jak skasuja projekt to na pochybel im <_< Tylko, że zrobienie od razu Wiedźmina na konsole zwiększyło by o wiele budżet. SDK na PS3 kosztuje 7500 Euro a na Xbox'a 360 20 000$ przy czym licencje są na jedną maszynę. Wiedźmina robiło około 70 programistów. Chyba nie muszę mówić jakie to są koszty dla nie zbyt dużego wydawcy jakim jest CD Projekt? W dodatku Wiedźmin najlepiej sprzedał się w naszym regionie a tu dominuje PC. W samych stanach jest ponad połowa Xboxów 360 a tam Wiedźmin nie był zachwalany, nie ich klimaty. Na X0 tylko takie hity jak Fallout3, Fable 2, Mass Effect i Elder Scrolls sprzedały ponad 1mln kopii, polski Two Worlds dla przykładu sprzedał 400 000. Więc takie utarte stwierdzenia, że na konsolach to się zarabia są nic nie warte. Crytek już po sprzedaniu 500 000 Crysisów mówił o zwrocie kosztów produkcji więc skoro Wiedźmin sprzedał ponad 1 mln i miał problemy z zarobieniem to coś było nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2009 (edytowane) Nie wierzę w to co czytam :blink: . W aktualnym PSX Extreme jest dosyć obszerny materiał o Wieśku na konsole i nic nie wskazywało na porzucenie prac (które są chyba już mocno zaawansowane). Jeśli to prawda, to chyba taka decyzja została podjęta z dnia na dzień i pewnie zaskoczyła niejednego. Ja rozumiem, że developer nie mówi, że kuleje z kasą ale bez przesady. Mam nadzieję że to plota (choć to tajemnicze stanowisko CDP mnie martwi). Wprawdzie Wiedźmina skończyłem na PC ale z chęcią zagrałbym w port konsolowy bo z tego co czytałem eliminuje sporo niedociągnięć oryginału (nawet wersji 1.4). EDIT: Ewentualnie CDP szuka sponsora, który pozwoli im skończyć prace i wydać grę, dlatego nic nie komentują teraz... Edytowane 28 Kwietnia 2009 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...