Jump to content
dragonlore

Uncharted 2

Recommended Posts

gameplay z konferencji

 

debilne: 1.heros dostaje tone olowiu na klate z helikoptera i wrogow ale dzielnie daje sobie rade

2. skoki z pistoletem w reku i chodzenie po scianach tez jest troche glupawe

 

oczywiscie jesli bierzemy pod uwagie w grach pewna doze realnosci ;)

 

widoczek z gory ,piekny :)

 

gameplay E3

 

edit poprawione

Edited by dragonlore

Share this post


Link to post
Share on other sites

(...)

debilne: 1.heros dostaje tone olowiu na klate z helikoptera i wrogow ale dzielnie daje sobie rade

2. skoki z pistoletem w reku i chodzenie po scianach tez jest troche glupawe

 

oczywiscie jesli bierzemy pod uwagie w grach pewna doze realnosci ;)

(...)

O ile zazwyczaj też uważam, że zwyczajnie psioczysz, to -zwłaszcza z ostatnim zdaniem- się zgadzam.

Ale ciężko, by gra była symulatorem, zwłaszcza ta, była symulatorem ;)

 

Miłe echo, grafika i przedstawienie akcji. Uncharted'y to takie PoP z czymś wyglądającym jak ostra broń palna.

Edited by Xaon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawałek gameplay'a

 

http://www.gametrailers.com/video/pax-09-uncharted-2/55527

 

Ja rozumiem, że current- geny to zabawki za kilka stówek (niech będzie i kilkanaście) i nie można oczekiwać wysokiej jakości oprawy audio- video, ale to co tu widać wygląda miejscami (fatalny mipmapping, zupełny brak bumpmappingu, tekstury niskiej rozdzielczości, dżungla= płaska tekstura, a przynajmniej takie sprawia wrażenie), jak sprzed 4 lat. I to przy ciągłym twierdzeniu, że PS3 operuje na 30-50% swojej raw power...

 

To znów nie wygląda mi na tego killera, który zmusiłby mnie do kupna tej konsoli. Choć z ostateczną oceną zaczekam, aż sam w to pogram (tym bardziej, że i gameplay wygląda na dalece słabszy od GoW2, takie mało przekonujące te wymiany ognia).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plastyczność sceny jest faktycznie na najwyższym poziomie (oprócz tej "ściany" lasu potraktowanej zbyt dosłownie :lol:) ale czysto od strony technicznej prezentuje się to zaskakująco słabo (tekstury na poziomie Ghostbusters w wersji na PS3), co dziwi. Bo UE3 generujące podobnie plastyczne sceny nie musi posiłkować się takimi sztuczkami (jak choćby wzmiankowany mipmapping do kwadratu).

 

Gameplay "z miasta" mimo bardziej złożonej sceny wyglądał o wiele lepiej (tekstury ostrzejsze itd.). Dziwne, ale może to był późniejszy build (mimo, że gameplay prezentowany był wcześniej ;) ).

 

PS. Jeśli tej jakości tekstury wyświetliłbym na 52", to chyba bym zasłabł. Porównaj sobie ten gameplay do wydanego niedawno Batmana.

Edited by draak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rzeczywiscie, w porównaniu do etepau w rozwalonym miescie wygląda to przeciętnie...

 

Z resztą nawet Motorstorm 2 nie wyglądał dobrze.

 

Dołączona grafika

 

A co do gameplaya to również sie zgadzam, gra jest mało dynamiczna a sama wymiana ognia nie ma takiego "powera" jak w GoW2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale bierze na klatę (niemal ;) ) kilka rakiet z Hinda. Trochę obiektywizmu- jak chcą to niech robią ładną (jak na możliwości PS3) sieczkę i będzie w porządku. Ale jak na TPP shooter z cover systemem troszkę to miałkie (ani oprawa nie zrywa beretu, a strzelanie też bez przytupu). Być może eksploracji będzie więcej, niż w jedynce (choć nie sądzę, bo przecież dołożyli nawet multi w klasycznym duchu znanym z TPP shooterów).

 

BTW- Komuś jeszcze ten etap przypomina końcówkę GoW?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No coz, jak wiemy fill rate ps3 pozostawia wiele do życzenia więc chyba nikogo nie dziwią mniej złożone tu i ówdzie shadery albo słabsze wykorzystanie normal mappingu. Jak widać nie wszystkie teamy developerskie potrafią podołać pewnym ograniczeniom, które niestety (i nie obrażajcie się) ps3 posiada. Tak czy owak uważam, że gra jest warta świeczki a to, że tu czy tam się pojawi jakiś graficzny kaszan - w większości gier to się zdarza na większości platform z pc włącznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze pamiętałem.

 

Naughty Dog Dev: "We've maxed out the PS3"

 

In a GameTrailers.com interview at PAX 09, Naughty Dog's creative developer of Uncharted 2 states that Uncharted:Drakes Fortune used about 30% of the PS3's power, and the upcoming sequel Uncharted 2:Among Thieves has maxed out the PS3 hardware.

http://www.n4g.com/dev/News-392651.aspx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polski dubbing będzie "obowiązkowy", czy też będzie opcja angielskie dźwięki + polskie napisy?

Będzie taka opcja, mówili o tym właśnie po zapowiedzi polskiej wersji Uncharted - wszystkie lokalizowane (nie tylko u nas) gry na ps3 mają mieć tą możliwość..

 

i całe szczęście :blink:

 

Polonizacje dla erpegów! (i przygodówek)..

Share this post


Link to post
Share on other sites

IGN

 

9.5 Presentation

Fantastic cutscenes tell a very good if not perfect story.

 

10 Graphics

Absolutely the best of the best these days. Your jaw will drop.

 

9.5 Sound

Great weapon effects, fantastic voice acting and a mostly brilliant (though sometimes overdone) soundtrack.

 

9.5 Gameplay

Great gunplay, stealth works very well (mostly), the puzzles are rewarding and, maybe even best of all, a killer online component.

 

9.5 Lasting Appeal

The game is give or take about 10 hours in length, which feels right, but then there's the multiplayer. Yes, you will be hooked.

 

 

 

I to mnie cieszy. Nie mogło być inaczej. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...