Skocz do zawartości
Powerslave

Need For Speed Shift

Rekomendowane odpowiedzi

Im dluzej gram, tym bardziej mnie ta gra irytuje...

 

Sterowanie - na poczatku jezdzac slabszymi autami tak tego nie bylo czuc ale teraz majac szybkie bryczki kazdy ruch kierownica jest bardzo wazny, ale niestety utrudnia go jbny LAG... szyki start przeciskam sie miedzy przeciwnikami jeden skreca mi pod kola szybki ruch w lewo i... d u p a wjezdzam mu wlasnie tam bo kazdy moj ruch jest opozniony o te 0.2-0.5sec i jest to niegrywalne coraz bardziej...

 

Druga kwestia o ktorej juz pisalem to niemoznosc dobrego skonfigurowania kierownicy i predkosci/ostrosci skretu... po prostu sie nie da! zeby wyrobic w szybkim i ostrym zakrecie musze krecic na maxa bo wtedy auto pomimo pisku opon dostaje przyczepnosc i spada predkosc.

 

AI - na high w autach majacych 500+ KM sa czesto nie do objechania... jade w zakrecie RS4 na II stopniu tuningu przedemna koles w takim samym aucie, predkosc okolo 150km/h i co? ja wypadam na trawe on jeszcze go zaciesnia - parodia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To są produkty niszowe bez odpowiedniej sprzedaży pieniądze się kiedyś skończą, to tak jak soki Fortuna i Coca-Cola wiadomo, że sok lepszy, zdrowszy i smaczniejszy, ale kto zarabia prawdziwe kokosy nie trudno zauważyć, nie zaprzeczam, że te gry są super dla pewnego grona odbiorców

Jestes ekspertem od marketingu? Do twojej wiadomosci - wydano pudelkowa wersje rFactora , ktora wczesniej byla dystrybuowana tylko w wersji elektronicznej. To daje do myslenia. Widocznie chciano to brac , a sprzedaz via WWW dala do myslenia , dala podstawy do wylozenia kase na produkcje boxa. Niedlugo pojawi sie rF2 , juz teraz masz swietny iRacing oraz inne od Symbina.

 

, ale pamiętaj koszty tworzenia gier ciągle rosną podobnie jak jakość grafiki mówiąc wprost dobra grafika=duże pieniądze,

W przypadku konsol , nie pc , gdzie nie placisz oplat licencyjnych za sam fakt wydania gry na ta platforme. Doskonalym przykladem tego jest to , ze do Race 07 wychodzi juz 3 addon , platny , a sim sam w sobie ma sie doskonale nie mowiac o MASIE lig , ktore rozgrywa sie na nim i masie serwerow jak i portali simracingowych , ktore jeszcze od siebie dokladaja.

 

 

fizyka, model jazdy dla ambitnych ludzi to nie problem, ale jednak to oprawa AV i reklama kosztują najwięcej.

Zwlaszcza na konsole bo w przypadku PC mozesz uzywac np. w modach znakow towarowych ZA DARMO jesli dystrybcja moda/dodatku jest darmowa. Dlatego na konsoli F1 bedzie droga gra , a na PC wydadza content (baza - rFactor) , a DLC bedzie za darmo z oryginalnymi autami. Tutaj nie ma oplat licencyjnych , zas ilosc simow jaka ostatnio ukazuje sie to na prawde budujaca sprawa. Widac , ze ludzie chca cos wiecej niz tylko "gaz do dechy na pale i wjezdzanie Lambo pod inne auta".

 

Oprawa AV? Ja to widze inaczej - mniejsze wymagania przy simie = wiecej osob pogra PLYNNIE na rozgrywce ligowej na serwerze bo to sa gry typu MULTI i tutaj liczy sie plynny kod , a nie tylko tyle co wodotrysk AV. To nie problem odpicowac sima - co widac po Shifcie , ktoego robil Symbin - ale co z ze slabszymi kompami i co wreszcie z ONLINE , bez ktorego te gry nie maja racji bytu? NFSy , Gridy , Colliny to bronia sie singlem i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Zainstalowalem z ciekawosci skuszony ta "realistyczna fizyka", no i nic potwierdzilo sie NFS SHI*T :) Czekam na GT5 ;]

No bo w GT5 dostaniesz "realistyczną fizykę" ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie? Grafika to nie tylko AA. Spójrz sobie na oświetlenie i modele samochodów. Z GT5 pod względem grafiki w szranki może stawać tylko Forza 3, a i tak nie wiem czy wyjdzie zwycięsko.

Ale za to NFS:Shift ma swojskie klimaty - official sountrack - http://www.youtube.com/watch?v=zgykX6TnTUM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety po pierwszych 2h jak dla mnie to do grida mu duzo brakuje :(

GRID był fajny, ale denerwowało to że samochód z 300 km/h hamował praktycznie w miejscu tak samo w zakrętach trzymał się jak tramwaj na szynach czysty arcade w NFS poszli trochę dalej zostawili arcade, ale hamowanie z 300 km/h z zablokowanymi kołami nie jest takie łatwe i przyjemne jak w GRID-zie.

Mnie się fajnie grało w GRID-a i w NFS też się fajnie gra obie spokojnie mogę ocenić 8/10.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Może nie? Grafika to nie tylko AA. Spójrz sobie na oświetlenie i modele samochodów. Z GT5 pod względem grafiki w szranki może stawać tylko Forza 3, a i tak nie wiem czy wyjdzie zwycięsko.

Ale o co chodzi ;)? Shif wygląda bardzo dobrze.

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

No i należy dodać, że grając na kierownicy przed monitorem 24" w Shifcie możemy sobie ustawić 1920x1080 do tego AAx8 i AFx16 dzięki czemu kokpit jest wyraźny a ograniczony widok z niego nienaganny. GT5 owszem wygląda dobrze ale jak się włącza kokpit to jest on trochę nie wyraźny, aliasing psuje cały efekt. Jak jest w FM3 jeszcze nie wiem. A realistycznej fizyki w GT5 to ja nie skomentuję :lol:

 

A słyszeliście, że od piątku Shift w MM ma być za 89zł?

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety po pierwszych 2h jak dla mnie to do grida mu duzo brakuje :(

Kwestia gustu.

GRID ma fajne uszkodzenia i parę ciekawych autek i tras, których nie ma Shift. Ale jakoś w Shifcie lepiej się jeździ - i nie chodzi o stopień trudności, ale o samą precyzję sterowania (przynajmniej na padzie) - tu akurat GRID bardzo mnie zniechęcił. Do tego dźwięk - w NFSach jakoś bardziej mi się podoba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

chronicsmoke, ja nie mówię, że NFS wygląda źle, ba wygląda bardzo dobrze, tyle, że GT5 i F3 wyglądają lepiej.

Ale FM3 jeszcze nie wyszła ;) Zobaczymy jak to po premierze będzie wyglądać, chociaż na gameplayach to np kokpity w FM3 są w tyle za tymi z GT5.

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kokpit srokpit - http://forum.purepc.pl/Konsole-f100.html tu sobie zalozcie topic shift vs gt5 vs f3 i dyskutujcie gdzie jest lepszy kokpit gdzie zniszczenia gdzie kierowca ma lepsze rekawiczki i gdzie laseczki trzymaja krzywo flage...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie już ta gra zaczyna irytować bo po dłuższym graniu nawet jeśli pamiętamy już wszystkie zakręty i jak w nie wchodzić to i tak nie mamy pewności czy wpadniemy w poślizg czy nie i ogólnie wychodzi z tego loteria a nie wyścig. Dla mnie za cienka granica jest między hamowaniem a przyczepnością, ciężko wyczuć kiedy hamować przed zakrętem. Jazda jest przyjemna jedynie na łatwych zakrętach i prostych :] Na tych ostrzejszych to jazda wygląda jak balansowanie po linie trzeba być po prostu perfekcyjnym. Wystarczy spojrzeć jak jeździ przeciwnik, wygląda że dla niego coś takiego jak poślizg nie istnieje.

 

PS. Force Fedbak w tej grze to dla mnie dno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość marantz5003

głupia ta gra jest na klawiaturze nie da się grać wszedłem w ustawienia sterowania i było domyślnie ustawione od playstation od yosticka musiałem poprzestawiać wszystko na klawiature i nie da sie prowadzić tego byle skręt nie ważne przy jakiej prędkości i samochód w poślizg wpada niech nie robią już gier o tytule nfs bo to w ogóle tego nie przypomina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejechalem kilka wyscigow i powiem tylko jedno, jeszcze tak wkur... kamery to ja w calym swoim zyciu w zadnej grze nie widzialem. Jakiej kamery bym nie wlaczyl to mam wrazenie ze moja fura porusza sie po drodze wylozonej "lezacymi policjantami" co 20 cm :damage_wall: Do tego samochod sie telepie przy dodawaniu gazu jakby to byl jakis dragster. Czy tylko mi to przeszkadza? Poza tym, granie w tego nfs'a na klawiaturze z powylaczanymi wsystkimi asystami przy troche "mocniejszych furach" wpada lekko pod masochizm. Jazda lambo na nordschleife z takimi ustawieniami byla srednio przyjemna i skupialem sie jedynie na wychodzeniu w calosci z poslizgow. Co do samego modelu jazdy to... ni to arcade, ni to symulacja i moglbym nawet powiedziec ze nawet polaczenie tych dwoch wyszlo calkiem dziwne. Nie wiem jak sie gra na padzie z analogiem, czy kierownicy ale pewnie troche lepiej. Natomiast ktos tu pisal o lagu przy szybszych furach, ja to czuje nawet przy poczatkowych furkach. Wciskam skret a fura reaguje po czasie, oczywiscie nie jest bardzo duze to opoznienie ale jest i troche to denerwuje. Ale to jest pikus przy drzacej kamerze (caly czas!) i telepiacym sie samochodzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość marantz5003

ta gra jest do niczego nie da sie grac na klawiaturze w gridzie lepsza fizyka jest i bardzo fajnie sie gra n klawiaturze a nie jak tu odinstalowuje tą grę już i wywalam do śmietnika albo oddam komuś za darmo bo to jednak shit jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie lipnie sie gra na klawie , lipnie na kierze ( bo lag jest) - moze na padzie dobrze? no ale ja pada nie posiadam.

No ale grafa fakt ładna :)

z opisu marantz5003 mozna wywnioskowac, ze na padzie od xboxa 360 jest to samo co na klawie - za chiny nie da sie delikatnie skrecic, non stop trzeba walczyc z samochodem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest szansa na najwyższe detale na moim sprzęcie (rozdziałka 1280X1024). Oraz czy była by szansa odpalenia tego w full hd na moim sprzęcie (a może by TV podłączyć :D. 32 cale full hd i może być ciekawie o ile sprzęt da rade..).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, ten LAG to mnie tez wkurza, czasem przez niego wpadam na trawe, albo po za tor :sds

 

Co do kamery, to nie odczuwam jakiegos mocnego rzucania nia : d

 

Natomiast co do gry na klawie, bez asyst sie nie da. Ja gram z ABSem, kontrola trakcji na max i stabilizacja, bo inaczej to sie nie da, ba nawet z tym jest ciezko : d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja gram na padzie logitech chillstream i po prostu trzeba się oswoić z grą wtedy nie jest trudna, wręcz banalna :damage_wall:

 

Widac ze wszystkie asysty ON - wiec nie jest trudno. Zobacz swoje filmiki pod innym katem - zakrety i jak mocno skreca sie kierownica w kokpicie - na maxa! Zeby wyrobic kazdy zakret trzeba krecic kiere na maxa, lagodny luk a kiere conajmniej do polowy - to jest z[ciach!]e w tej grze okrutnie zeby minimalna korekta oznaczla akreceniem kierownica o 45 stopni...!!! Jesli mam grac na kierze i w szykanie mam przekrecic kiere o 360 stopni w ciagu pol sekundy to predzej sie obesram niz to zrobie i tak w kazdym zakrecie... Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...