Skocz do zawartości
Powerslave

Need For Speed Shift

Rekomendowane odpowiedzi

ponoć oficjalna lista samochodów i torów w shifcie.

 

Aston Martin

- 2006 DBR9

 

Audi

- 2009 R8 LMS

- 2008 R8

- 2008 RS 4

- 2007 S3

- 2007 TT 3.2 quattro

- 2006 S4

 

BMW

- 2009 M3 GT2 (E92)

- 2009 M3

- 2008 135i Coupé

- 2007 Z4 M Coupé

- 2000 M3 (E46)

- 1992 M3 (E36)

 

Bugatti

- 2008 Veyron 16.4

 

Chevrolet

- 2010 Camaro SS

- 2006 Cobalt SS

- 2006 Corvette Z06

 

Dodge

- 2008 Viper SRT10

- 2006 Challenger Concept

 

Ford

- 2010 Shelby GT500

- 2010 Vaughn Gittin Jr's Falken Tire Mustang GT

- 2007 Focus ST

- 2006 GT

- 2006 Need For Speed Shelby Terlingua

- 1996 Ford Escort RS Cosworth

 

Honda

- 2006 Civic Si

- 2000 S2000

 

Infiniti

- 2003 G35 (V35)

 

Koenigsegg

- 2006 CCX

 

Lamborghini

- 2008 Gallardo LP560-4

- 2007 Murciélago LP640

- 2007 Reventón

 

Lexus

- 2007 LF-A Concept

 

Lotus

- 2007 Exige S

- 2006 Elise 111R

 

Maserati

- 2005 MC12 GT1

 

Mazda

- 2008 MX-5

- 2006 RX-8

- 1995 RX-7

 

Mclaren

- 1994 F1

 

Mercedes-Benz

- 2007 SLR McLaren 722 Edition

- 2007 SL65 AMG

 

Mitsubishi

- 2008 Lancer EVOLUTION X

- 2006 IX MR-edition

 

Nissan

- 2009 GT-R SpecV (R35)

- 2009 370Z (Z34)

- 2006 350Z (Z33)

- 2008 GT-R (R35)

- 2000 Silvia Spec.R AERO (S15)

- 1999 Skyline GT-R (R34)

- 1997 200SX (S14)

- 1992 240SX (S13)

- 1972 Skyline 2000GT-R

 

Pagani

- 2010 Zonda R

- 2006 Zonda F

 

Porsche

- 2009 Porsche 911 GT3 RSR

- 2008 Porsche 911 GT2

- 2007 Porsche Cayman S

- 2006 Porsche 911 GT3 RS

- 2004 Porsche Carrera GT

 

Renault

- 2008 Mégane RS

 

Scion

- 2008 tC

 

Seat

- 2007 Leon CUPRA

 

Subaru

- 2006 Impreza WRX STi

 

Toyota

- 1986 Corolla GTS (A86)

 

Volkswagen

- 2008 Scirocco

- 2006 Golf GTI

 

 

Track List:

- Autopolis International Racing Course

- Ambush Canyon

- Brands Hatch

- Dakota

- Ebisu Circuit

- Glendale

- Hazyview

- Mazda Raceway Laguna Seca

- London

- Miytomi

- Nordschleife

- Road America

- Rustle Creek

- Silverstone

- Circuit de Spa Francorchamps

- Tokyo

- Willow Springs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada sie ciekawie, tylko po obejrzeniu filmiku z poprzedniej strony zastanawiam sie czy to prowadzenie nie jest za bardzo "efektowne" bo drazni widok nadsterownosci w kazdym zakrecie, kazdym autem i przy kazdej predkosci. Ciekaw jestem czy z czasem pojawia sie inne oficjalne trasy do sciagniecia, bo o nieoficjalnych nawet nie ma co marzyc, chociaz gra ma aspiracje do symulacji... kto wie moze cos z tego bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie będzie tak dennego sterowania jak w GRIDzie, a także buraków, które uniemożliwiają ukończenie wyścigu, bo nagle gra zapomniała, że korzystamy kontrolera innego niż klawiatura :huh: rzeczywiście będzie to ciekawa propozycja.

Ciekawe, czy będzie zjazd do boksów - wskaźnik temperatury powietrza w oponach chyba widziałem, więc jest nadzieja :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada sie ciekawie, tylko po obejrzeniu filmiku z poprzedniej strony zastanawiam sie czy to prowadzenie nie jest za bardzo "efektowne" bo drazni widok nadsterownosci w kazdym zakrecie, kazdym autem i przy kazdej predkosci. Ciekaw jestem czy z czasem pojawia sie inne oficjalne trasy do sciagniecia, bo o nieoficjalnych nawet nie ma co marzyc, chociaz gra ma aspiracje do symulacji... kto wie moze cos z tego bedzie.

Szczerze to na mało którym filmie widziałem nadsterowność , praktycznie zawsze podsterowność i to nawet samochody z tylnim napędem. Takie zachowanie jest możliwe , jeżeli włączone jest TC w innym przypadku fizyka w grze jest spartaczona na maxa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Jak nie będzie tak dennego sterowania jak w GRIDzie, a także buraków, które uniemożliwiają ukończenie wyścigu, bo nagle gra zapomniała, że korzystamy kontrolera innego niż klawiatura :huh: rzeczywiście będzie to ciekawa propozycja.

Ciekawe, czy będzie zjazd do boksów - wskaźnik temperatury powietrza w oponach chyba widziałem, więc jest nadzieja :lol2:

Pijesz do Grida? Przechodzilem go nz padzie bez problemow - oryginal. Wiem , ze demo mialo problem z padem , cos tam nie chcial poprawnie smigac , ale z fullem jest wsio ok.

 

Szczerze to na mało którym filmie widziałem nadsterowność , praktycznie zawsze podsterowność i to nawet samochody z tylnim napędem. Takie zachowanie jest możliwe , jeżeli włączone jest TC w innym przypadku fizyka w grze jest spartaczona na maxa.

TC? Z TC o ile sie orientuje to auto dobrze , nawet bardzo , trzyma sie drogi - traction control.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisałem , że wtedy nawet tylni napęd nie nadsterowny tylko podsterowny , nie zarzuci tyłu , ale też możesz pomarzyć o drifcie :wink: , ewentualnie jeżeli tc jest bardzo delikatne to jeszcze ujdzie.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Dlatego napisałem , że wtedy nawet tylni napęd nie nadsterowny tylko podsterowny , nie zarzuci tyłu , ale też możesz pomarzyć o drifcie :wink: , ewentualnie jeżeli tc jest bardzo delikatne to jeszcze ujdzie.

Side , z tego co sie orientuje to w autach wyscigowych TC nie umozliwi Ci zadnego slizgu :

a w NFS:

http://www.youtube.com/watch?v=BtmRstZ_zkM&hd=1

To jest bzdura. Tutaj przy zakretach koles od razu jedzie "driftem". Przy wylaczonym TC slizgi moga byc przy ciasnych zakretach i wyjsciach z nich (nie przy tym co na filmiku) , czego najlepszym przykladem sa filmiki z reala i FIA GT , gdzie auta przy wyjsciu z zakretow i z tylnym napedem trzeba kontrowac:

 

Nie jest to po prostu wina sterowania padem? Moze serio kiera bedzie lepiej.

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest nadsterowność , ale lekka. Poza tym w każdy producent samochodów ustawia inny poziom tc - dozwolony poślizg lub masz możliwośc regulacji agresywności tc. Na tym filmiku samochód zachowuje się tak jakby miał jeszcze lekkie tc lub włączony jakiś inny system. A te samochody co masz w grze to są samochody fabryczne , a nie przygotowane pod wyścigi to nie jest gtr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Ale co wy się kłócicie? Ta gra nie ma być simem więc gadanie o fizyce można sobie odpuścić. Wersja na klocka lata już po torrentach więc są i gameplye

http://xboxonline.valhalla.pl/index.php?sh...2078&st=420

Kto tu mowi o simowosci? Po prostu dziwne jest to ciagle wpadanie w poslizg , nie pamietam by w Gridzie to bylo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pijesz do Grida? Przechodzilem go nz padzie bez problemow - oryginal. Wiem , ze demo mialo problem z padem , cos tam nie chcial poprawnie smigac , ale z fullem jest wsio ok.

Nie wiem, czy chodzi o ten sam problem - bo wykrywanie pada to jedno, a sama jakość sterowania to niestety drugie. W GTR2 czy GTL była taka fajna opcja pozwalająca uzależnić siłę sterowania od prędkości - do pada to rozwiązanie się przydawało (zwłaszcza na bardzo długich łagodnych łukach). Można było całkiem przyjemnie pograć - i to bez żadnych ułatwiaczy. W GRIDzie jakoś tego nie widać - w rezultacie zamiast płynnie pokonywać zakręt, jedziemy prosto i szarpiemy na boki, żeby korygować to jazdy - jak tak ma wyglądać jazda, to już lepiej grać na klawiaturze. Do poprzednich NFSów w sumie wystarczyła klawiatura - po co komu analogowe gałeczki, skoro nawet szarpiąc na boki (czyli sterując jak na klawiaturze), samochodu nie da się wyprowadzić z równowagi? No - grało się fajnie, można było poszaleć, ale to jest jazda typowa dla arcadówek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

W gridzie to masz opóżnienie między ruchem pada/kiery , a tym co widzisz na ekranie :lol2: .

Fizyka też nie daje zbyt dużo przyjemności w prowadzeniu auta :wink:

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Tutaj to na każdym nawet minimalnym zakręcie jest drift - http://www.youtube.com/watch?v=EhFjkCglYnI

 

To samo - http://www.youtube.com/watch?v=A-0V0vvc9wY

 

Na szczęście ma być demo na przełomie września/października więc się sprawdzi co i jak. Teraz i tak bym się za tą grę nie zabierał bo jest DiRT 2, a niedługo Forza.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mowilem - efektownosc, w koncu czyms musza przyciagnac dzieciaki do tej gry, ktora ma aspiracje do symulacji wiec bedzie ble dla fanow plastikowych arcade z czym mielismy stycznosc w ostatnich czesciach, ale tu w kazdym zakrecie jedziesz bokiem wiec bedzie wielkie "wow" slyszane z ust 13 latkow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj to na każdym nawet minimalnym zakręcie jest drift - http://www.youtube.com/watch?v=EhFjkCglYnI

 

To samo - http://www.youtube.com/watch?v=A-0V0vvc9wY

 

Na szczęście ma być demo na przełomie września/października więc się sprawdzi co i jak. Teraz i tak bym się za tą grę nie zabierał bo jest DiRT 2, a niedługo Forza.

Na tym drugim filmiku to w sumie dość dobrze widać, że ktoś ma problemy z jazdą na zakręcie - prosto, ostro w lewo, prosto, ostro w lewo - a przecież mamy długi łuk - powinno wystarczyć lekkie skręcenie kół w lewo - przy okazji można jechać szybciej, bo autko tyle nie szura. Chyba, że sterowanie po prostu jest tak denne, że pozostaje albo kiera, albo klawiatura (albo tylko klawiatura).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciez to filmik z konsoli, wiec koles gra na zalosnym padzie, ktory co widac po tym filmiku w ogole nie nadaje sie do wyscigow. Podobnie zapewne bedzie na klawiaturze, wiec kierownica bedzie jedynym rozsadnym rozwiazaniem - i slusznie, od tego ona jest!

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciez to filmik z konsoli, wiec koles gra na zalosnym padzie, ktory co widac po tym filmiku w ogole nie nadaje sie do wyscigow. Podobnie zapewne bedzie na klawiaturze, wiec kierownica bedzie jedynym rozsadnym rozwiazaniem - i slusznie, od tego ona jest!

Zapomniales chyba o tym ze pady sa takze analogowe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sterowanie da się przeboleć, gorzej jest z inteligencją przeciwników, którzy chyba zupełnie nie widzą nas na trasie, na wąskich torach prawie niemożliwe jest przejechanie wyścigu bez stłuczki, choć sami staramy się jak możemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zapomnialem, gralem na padzie z X'a wiele razy, owszem mozna na tym grac, ale nie w takie gry - moja opinia, a to ze koles nie potrafil na nim grac w ogole to osobna kwestia.

Ja też grałem na padzie - w GTR2 i GTL - i dało się jechać na Curva Grande na Monzie, cały czas przyspieszając (co przy wyłączonych wspomagaczach, na klawiaturze, nie byłoby możliwe). A w końcu te gry chyba prędzej można nazwać symulatorami, a kiera to rzecz praktycznie obowiązkowa - nawet pomimo tego faktu, twórcy pomyśleli o posiadaczach padów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta efektowność i uślizgi to są bajery przy po włączanych wszystkich wspomagaczach, moim zdaniem bardzo fajnie to zrobili teraz przynajmniej coś się dzieje jak się jedzie na wspomagaczach ;). na jednym z filmików koleś wyłączył te bajery i jazda :D

 

@luisam obejrzyj jakieś powtórki z wyścigów WTCC na miejskim torze ;) jak jest ciasno to nikt tobie nie ustąpi grzecznie miejsca i tyle. nawet na szerokim torze czegoś takiego się nie praktykuje bo w końcu jest walka o pozycje i nikt nie ma zamiaru dawać ciała ;) a AI jest chyba na zadowalającym mnie poziomie bo jednak są momenty kiedy na twój ruch reagują przeciwnicy.

Edytowane przez prznar1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.p...0148&page=3

 

Na tym forum jeden z użytkowników piszę, że jest jakiś Pro mode w połączeniu z którym po wyłączeniu wszystkich wspomagań gra się robi bardziej realistyczna i cięższa od Forzy 2.

 

http://www.youtube.com/watch?v=PMuW6-TjkvE

 

1:02 macie opis wszystkich trybów wspomagań

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zamknac temat do jutra, bo jutro i tak wiekszosc juz bedzie miala gre i podzieli sie wrazeniami i zobaczymy czy nasze oczekiwania sie sprawdza czy nie :)

 

I tak juz myslac dniem jutrzejszym, fajnie by bylo gdyby kazdy kto bedzie mial cos do powiedzenia po zagraniu w shifta napisal rowniez czy gra na kierze/padzie/klawiaturze z asystami on/off.

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...