Skocz do zawartości
nrl

Crysis 2

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie nie widziales Crysiska2 jeszcze w akcji, ale takie mnie naszła myśl jak poczytałem wasze płacze....

Narzekacie na porty z konsoli itd, ze nie ma potencjalu PC wykorzystanego itd itd.

Ja nie mam xklocka, qmpel ma i czesto pykamy.

Jak sprawdzalem tytuly ktore sam grałem na swoim arachicznym kompie to ANI RAZU nie widzialem sytuacji w ktorej grafika byla podobna, itd itd

ZAWSZE na pc bylo lepiej, ostrzej+ wysoki framerate i AA, przeco gry wygladaly duzo duzo lepiej.

Nie chce mi sie tu tytułów wymieniać, bo każdy chyba ma podobne doswiadczenia..

Gdy siadalem do xklocka przez pierwsze 10min walczylem z niskim frameratem (malo tytułów ma stale 60fps, bardzo często sa za to 30fps lock i niżej), potem z klująca w oczy na takich 42" odbiornikach rozdziałką i brakiem AA), do tego AF niskie i gry wygladały dużo dużo gorzej....wiec nie wiem o co wam chodzi z tym psioczeniem.

Mnie dobija za to wplyw sterowania konsolowego...wszystko stricte casualowe (Bulletstorm..szybki fps w ktorym nei mozna skakać LOL) przygotowane pod pada, przez co grajac na klawie+mysz czujemy sie jak niepełnosprawni, to mnie boli...a nie brak 2gb textur

Jak pod tym względem wygląda Crysis 2? pełna kontrola nad postacia w każej chwili (skok, crouch itd?)

Edytowane przez HeatheN
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O to chodzi, ze o ile wydana 2 lata wczesniej poprzednia czesc Crysisa obslugiwala DX10 i wszystkie nowinki techniczne, to mimo premiery DX11 druga czesc cofa sie do DX9. Wiem, ze to nie wyznacznik, ale jednak troche tak glupio, zreszta po demie widac ze nie tylko w teorii ale i rowniez w praktyce rewelacji nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OTÓŻ TO. Konsole to kolejny etap pełnej komercjalizacji rynku gier i chęci maksymalnego zysku. Także nie dziwią mnie wcale takie praktyki. Fakt gry na PC mają wyższą rozdzielczość. Mają AA i AF, ale tekstury w tym Crysisie nijak się mają do tego co można ujrzeć w Crysis 1. BA! Jak programiści/graficy są zdolni to potrafią zrobić cuda. Niech ktoś sobie odpali Uncharted 2 na 42 cale. Może i tam brak AA i czasem są spadki FPS, ale co z tego. Tekstury miejscami wgniatają w ziemię. Nie wspominając już o szczegółowości modeli. Więc jak się chce i potrafi to można napisać dobry silnik. Oczywiście nie chce tu wrzucać Konsol i PC do jednego wora, bo to zupełnie inne platformy. Wszyscy Ci bardziej obeznani wiedzą, że w przypadku konsol piszę się gry pod jeden sprzęt. W przypadku PC wiadomo. Różne procesory i grafiki, więc i różna wydajność. Proponuje na razie zakończyć tą dyskusję, gdyż każdy chyba wie jak jest. Jedyne co można zrobić to nieco zmotywować Developerów do intensywnej pracy nad wersjami PC. Ale to musiało by być globalne poruszanie na które nie ma co liczyć. Ja cierpliwie poczekam do pełnej wersji i zdecyduje co dalej. Jak gra sie sprawdzi. To znaczy będzie ciekawy singleplayer. I do tego wyjdą patche polepszające grafę to może kupię jak będzie jakaś promocja na Steamie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie widziales Crysiska2 jeszcze w akcji, ale takie mnie naszła myśl jak poczytałem wasze płacze....

Narzekacie na porty z konsoli itd, ze nie ma potencjalu PC wykorzystanego itd itd.

Ja nie mam xklocka, qmpel ma i czesto pykamy.

Jak sprawdzalem tytuly ktore sam grałem na swoim arachicznym kompie to ANI RAZU nie widzialem sytuacji w ktorej grafika byla podobna, itd itd

ZAWSZE na pc bylo lepiej, ostrzej+ wysoki framerate i AA, przeco gry wygladaly duzo duzo lepiej.

Nie chce mi sie tu tytułów wymieniać, bo każdy chyba ma podobne doswiadczenia..

Gdy siadalem do xklocka przez pierwsze 10min walczylem z niskim frameratem (malo tytułów ma stale 60fps, bardzo często sa za to 30fps lock i niżej), potem z klująca w oczy na takich 42" odbiornikach rozdziałką i brakiem AA), do tego AF niskie i gry wygladały dużo dużo gorzej....wiec nie wiem o co wam chodzi z tym psioczeniem.

Mnie dobija za to wplyw sterowania konsolowego...wszystko stricte casualowe (Bulletstorm..szybki fps w ktorym nei mozna skakać LOL) przygotowane pod pada, przez co grajac na klawie+mysz czujemy sie jak niepełnosprawni, to mnie boli...a nie brak 2gb textur

Jak pod tym względem wygląda Crysis 2? pełna kontrola nad postacia w każej chwili (skok, crouch itd?)

 

rozumiem fakt upraszczania sterowania, ale by zwalac brak skakania w bulletstormie na kosnole? kazda inna gra te mozliwosc ma i jakos mozna wykonac wiele czynnosci naraz za pomoca pada ..... widac taki byl zamysl developera a jesli mowia inaczej to sciemniaja :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, pograjcie w to dłużej... Po 30 minutach to jeszcze nie ogarniacie dobrze funkcji skafandra (dobra, umiecie włączyć, ale trzeba wiedzieć co, jak i kiedy)... Wkurzacie się, że ktoś gdzieś z d**y mapy was zabił... Pograj dłużej, nakładka na mniejszy recoil w zbliżeniu ew. snajperka i możesz zrobić to samo... A na dx11 w C2 narzekacie jakbyście go już testowali od dwóch tygodni, mimo, że demko z dx9 wyszło parę dni temu... Może grafika nie wgniata w fotel, ale jak dla mnie w multi gra w się całkiem przyjemnie. Zobaczymy jak będzie się grało w single, w multi aż tak na grafikę nie patrzę, tylko czy gra wciąga :P A mnie wciąga, cały czas coś się dzieje ;p

 

Niewielka (w porównaniu do full wersji) ilość możliwości modyfikacji broni/skafandra itp. w demku już mi się spodobała... Zauważyć to można głównie przy odblokowywaniu i zdobywaniu ulepszeń danej funkcji... Zmienię zwiększenie szybkośći przeładowywania na mniejszy rozrzut i odrazu się wkurzam "ja pier... ile się to przeładowywuje!!! i dostaję shota zanim przeładuję... ale za to później biegnie sobie ktoś po drugiej stronie mapki a ja go delikatnie podziurawię :P

 

Myślę, że dopiero pełna wersja pokaże, czy jest na co narzekać, czy nie :P Zdrówko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch 1.2 przed chwilą wyszedł ;)

Change Log AbstractThe main improvements in Patch 1.2 include tweaks to multiplayer, mod support and balance of weapons, AI and vehicles, including: •Added mod loader to main menu•Increased damage of most player-fired weapons and decreased damage of most AI-fired weapons•Added auto team balance •Added grenade indicator for enemy and friendly team •Added additional audio feedback (headshot/body) on bullet impact •Fully implementing Crytek’s internal anti-cheat-solution •Added numbers to energy bar in PowerStruggle for quicker reference •Added team colors to kill/death messages •Team killed players no longer drop their weapon•Improved vehicle handling under braking and boosting•Greatly increased AAA damage vs. VTOL and Helicopter•Reduced collision damage for players hit by vehicles at lower speeds•And more!
Edytowane przez Popiół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Patch? Ja myślałem że to jest oficjalne demo, a nie beta. Aż się przeżegnałem pierwszy raz od dawna. :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nazywa się to Crysis 2 Demo Update v1.2. Nie pobiera się gdy uruchamiamy grę bezpośrednio z pliku crysis2demo.exe, aby patch pobrał się i zainstalował należy uruchomić grę z pliku crysis2launcher.exe. Po zainstalowaniu patcha grę nadal można uruchamiać z pliku crysis2demo.exe.

 

Plik o nazwie crysis2_demo_patch01.exe i rozmiarze 37,6MB.

 

Changes include

 

* "Press Start to Begin" has been changed to "Press Enter to Begin" on the main menu

* Ping changes in server browser - no ping for anyone now (all 0) - "Crytek is working very hard to fix this for the shipping game"

* Fixed crash if getting force disconnected from a dedicated server (although the force disconnect issue has been resolved anyway)

* Account creation now works properly

* G35 headset fix now implemented

* People not able to sign in with certain characters such as "-" or "numbers" in their username, now can"

 

 

Źródło: MyCrysis

Edytowane przez SpectatorX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Hehehe - "Press Start to Begin" has been changed to "Press Enter to Begin" on the main menu"

 

Ładnie oficjalnie potwierdzili port z Xboksa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czego chciałeś ? Że osobno napiszą na PC. Crytek powinien dostać za to po łapach. Ja już do nich skrobie stosownego maila z krytyką. Który i tak nic nie da, ale będę miał satysfakcje jak ktoś to przeczyta ;) Ja tam i tak olewam Crysisa 2. Jak będzie do kupienia poniżej 60 zł to może zdecyduje się tylko by przejść Singla. Albo od kogoś pożyczę. Liczę że chociaż BF3 i nowy silnik Unreala postawią wyżej poprzeczkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie często zdarzają się bugi w multiplayu.

Strzelam do gościa, który stoi w jednym punkcie a okazuje się, że jego już tam dawno nie ma i mnie rozwala z innego miejsca. To jest niedopuszczalne przecież.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tak samo zaskakująco przyjemnie się gra pomimo wielu bugów i pojawiających się już cheaterów.

 

Najgorszy bug który można wykorzystać jako wallhack jest taki, że gdy ustawimy wyższy niż domyślny fov to kątem "oka" chodząc, siedząc przy ścianie możemy widzieć co się dzieje za ścianą. Boję się, że crytek tego błędu nie usunie. Na szczęście nie wykorzystuję tego błędu, poprostu nie lubię oszukiwać i staram się grać fair, w przeciwieństwie do innych graczy.

 

Z tymi modelami stojącymi w miejscu i migającymi to też za bardzo nie wiem co to jest, czy to błąd czy hologram którego (podobno) można użyć. Z tego co czytałem na forum mycrysis to hologramy biegają, a nie stoją w miejscu i dlatego mnie to zastanawia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problemy problemy problemy:( ja po krótkiej roizgrywce mam problem ze sterowaniem.... ja nic nie robie a "bohater" idzie cały czas do przodu ...... crysis 2 demo oczywiscie. ..... szczerze to powiem ze jezieli takie będą bugi w oryginale to zanim sie pojawią poprawki to wiekszość ludzi zciągnie gre a nie bedzie czekqac na poprawki co kupujący powinien dostać zaraz po zaplaceniu za gre......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepsze tekstury + zwiekszony HDR. Moze mi ktos wyjasnic, czemu im wieksza intensywnosc HDR tym wiecej klatek zabiera? Przeciez to nielogiczne, na dobra sprawe liczy tyle samo oswietlenia sceny niezaleznie od intensywnosci, tylko dopasowuje rozne wartosci "jasnosci" w danym miejscu. Co za roznica, czy ledwo zauwazalny, czy oslepiajacy oczy HDR - wymagania powinny byc takie same... A juz w kilku tytulach zauwazylem ze wymagania rosna w zaleznosci od intensywnosci.

Edytowane przez _q_b_a_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie wydaje Ci sie bo tak jest ale cool down już z tym. To było wiadome od początkowych prezentacji (multiplatrofmowych) ze C2 bedzie wyglądał gorzej jak jedynka właśnie z powodu robienia go na 3 platformy. Odnoszę wrażenie ze większość ludzi z forum zagrała - zobaczyła ze grafa to już nie takie ELO jak w C1 i po 10-15 min gra poszła w odstawkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy jedynce malkontenci psioczyli że to benchmark graficzny z opcją gry! Że dupiata fabyła, że rozgrywka tak se itd itd

Teraz może (nie miałem z C2 styczności) dostaniemy dobrą rozgrywkę, ciekawą fabułę...to narzekają na grafikę;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Bo nie narzeka się w idealnym świecie, a w idealnym świecie dostalibyśmy i grafę, i rozgrywkę i fabułę.

 

Ja ciągle licze że SP będzie wyglądał spoko, szczególnie nocą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przeszkadza wam, że wszystko w około się świeci?

Jak spojrzę na jakąś jasny przedmiot np białą butelkę, to świeci się jak by to była jakaś lampka.

No i na PC jest strasznie duży kontrast oświetlenia, który mocno oślepia.

Jakby mieli problem z dodaniem oświetlenia, który by wyrównał kontrasty.

Chyba, że lubicie jak każdy jaskrawy przedmiot tworzy poświatę wokół siebie. :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, na Xbox 360 C2 wygląda bardzo podobnie jak na PC. Dla mnie to marnowanie potencjału, gdyż konsola Microsoftu to sprzętowy cienias z kartą graficzną R500 z 256 MB pamięci, będącą pochodną RADEON-ów serii HD 3000. Jeżeli panowie umieli zoptymalizować grę pod tak lipny sprzęt a pod PC Crysis 2 wygląda niewiele lepiej to znaczy że w ogóle nic chyba nie optymalizowali dla PC.

Edytowane przez Nicolass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...