fllanker Opublikowano 21 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2009 Witam czy skoro oddalem na gwarancje karte BFG 8800 GTS 320 mam prawo domagac sie zwrotu karty tej samej marki ? bo z racji tego ze nie beda jej naprawiac ani nie maja takiej samej, zaproponowali mi 9800 GT twin techa no i wlasnie pytanie czy moge sie domagac czegos lepszego i z tej samej firmy co mialem czyli BFG ? bo z BFG z tego co mowil koles nie maja slabszych niz GF 260/265 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilek Opublikowano 21 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2009 (edytowane) Nie mają takiego obowiązku, wymieniają na kartę o takiej samej wydajności co 8800GTS (lub lepszej). Hurtownia decyduje na jaką zmieniają. Najlepiej dogadaj się z pracownikiem sklepu że wezmiesz GF 260 za dopłatą. Edytowane 21 Lipca 2009 przez emilek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 21 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2009 Twintechy były testowane na PPC i wypadły całkiem nieźle, nie widzę powodu by się burzyć. Jednak rozważyłbym rozwiązanie zaproponowane przez emilka, wygląda na najrozsądniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fllanker Opublikowano 22 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2009 nie chodzi ze uwazam mare TT za lipna i i tak w sumie 9800 GT lepsza jest niz 8800GTS ale chodzi o to ze jesli molgbym sie domagac karty tej samej marki BFG to nie maja slabszych niz 260 z BFG a wtedy dostajac 260 molgbym dogadywac sie z doplata np na 275. Tak z 9800 jak bym chcial zamienic na 265/275 to pewnie wyjdzie wieksza doplata no ale bede probowal cos sie dogadac, a jak sie wam wydaje ile mogla by wyniesc doplata do np 265 ? bo nie wiem na jakiej podstawie oni ustalaja wysokosc doplaty bo przeciez sugerujac sie cena jaka zplacilem za 8800 GTS to teraz 265 mial bym jak nic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 22 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2009 (edytowane) Nie mają takiego obowiązku, wymieniają na kartę o takiej samej wydajności co 8800GTS (lub lepszej). Hurtownia decyduje na jaką zmieniają. Najlepiej dogadaj się z pracownikiem sklepu że wezmiesz GF 260 za dopłatą.Zartujesz , kupil BFG i ma prawo domagac sie BFG. W ogole zastanowiles sie nad tym co piszesz? Odsylaja niby do serwisu BFG , ten nie moze naprawic i wymienia SAM na Twintecha ? :lol2: To hurtownia badz sklep chce dokonac wymiany bo prawdopodobnie poszla korekta faktury skoro nie mogli jej naprawic , a i dac nowa sztuke. Do niego nalezy decyzja : kasa - karta , bo gwarant nie moze spelnic warunkow umowy. Edytowane 22 Lipca 2009 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fllanker Opublikowano 22 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2009 tez tak mysle ze skoro kupilem BFG to mam prawo domagac sie bfg wkoncu to nie byle jaka marka tylko ceniaca sie na swiecie, malo za nia nie dalem, oni napewno dostali zwrot od producenta skoro nie udalo im sie naprawic i a mi wciskaja twin techa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psz3mo Opublikowano 22 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2009 Masz również prawo do wymiany na sprzęt w takiej samej cenie, w jakiej zakupiłeś swój, tzn. dałeś za grafikę 800zł i nie musi Cię obchodzić, że teraz jest warta 200zł. Jeśli firma się szanuje to dadzą Ci wybór, albo nowa karta do xxx zł, albo zwrot pieniędzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fllanker Opublikowano 22 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2009 Masz również prawo do wymiany na sprzęt w takiej samej cenie, w jakiej zakupiłeś swój, tzn. dałeś za grafikę 800zł i nie musi Cię obchodzić, że teraz jest warta 200zł. Jeśli firma się szanuje to dadzą Ci wybór, albo nowa karta do xxx zł, albo zwrot pieniędzy. a z kad ta pewnosc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psz3mo Opublikowano 23 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2009 (edytowane) a z kad ta pewnosc ? skąd :P Z życia wzięta. Przykład 1: Stwierdziłem, że w moim byłym 7300gt nie działa tv-out (w dniu wysyłki zostało 5 dni do końca gwarancji), kwota wyjściowa ~280zł. Po 3 tygodniach dostałem 8600gt, wartą w sklepie ok 280zł (7300gt również mieli na stanie) Przykład 2 (odstający od kompów): ojcu padła mp3ka 2 miesiące przed końcem 2 letniej gwarancji, orzeczenie końcowe producenta - wybrać sobie inny sprzęt do kwoty wyjściowej lub zwrot gotówki. W dniu zakupu kosztowała 199zł, po 2óch latach była warta może z 40-50, dostaliśmy 199zł do kieszeni. Edytowane 23 Lipca 2009 przez psz3mo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fllanker Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2009 (edytowane) Ciekawa sytuacja, zadzwonilem do nich w czwartek po numer z jakiego koels od nich dzwonil do mnie. Powiedzialem ze nie chce zadnej innej formy niz BFG bo nie po to placilem za nia wiecej zeby dostawac jakiegos twin techa teraz. Powiedzialem tez ze nie bardzo chce 9800GT. Koles stweirdzil ze to nie mozliwe ze ktos mi zaproponowal 9800GT bo za 8800 GTS 320 moga zaproponowac mi jakas 250 GTS'a tyle ze nie maja BFG na stanie bo jakeis klopyty z zamowieniem maja. Powiedzialem ze mam prawo dostac BFG i chce BFG chyba ze cos szybszego z innej firmy ewentualnie, ale najlepiej bym chcial BFG i to cos lepszego niz 250. zobaczymy w poniedzialek minie 2 tygodnie od kad oddalem karte. Maja chyba 24 dni robocze na realizacje wiec albo dostane bfg 250 lub 260 albo 260 z innej formy albo zwrot kasy. Chyba tak jest ze jesli nie uporaja sie z tym w 24 robocze to mam prawo do zwrotu gotowki chyba tak ? Tak wogole to maja sie do mnei odezwac we wtorek jak bedzie kierownik hurtowni i on podejmnie jakas decyzje... zobaczymy jaka Edytowane 25 Lipca 2009 przez fllanker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubis Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2009 A ile zł widnieje na rachunku? Może sam sobie kupisz lepszą kartę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fllanker Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2009 (edytowane) A ile zł widnieje na rachunku? Może sam sobie kupisz lepszą kartę ? ponad 1200 zl Mi tez pasowalo by jakby oddali mi kase bo za 1200 zl to ja teraz sobie kupie 285, tyle ze im to nie jest na reke i beda sie pewnie starali skolowac dla mnie BFG prawdopodobnie 250 bo beda sie zaslaniac tym ze sprzet ktory oferuja mi w zamian jest o nie gorszych parametrach a nawet lepszych od karty ktora oddalem na gwarancje i tu raczej nie wiele zrobie moge chyba liczyc jedynie na propozycje lepsza tzn na jakas 260. O Kase bede chyba sie mogl domagac jesli po uplywie 24 dni roboczych nie beda miec dla mnei karty BFG bo mam prawo sie nie zgodzic na karte innej marki. Wtedy nie beda miec chyba wyjscia. Edytowane 25 Lipca 2009 przez fllanker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartass13 Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2009 Najlepiej jak byś zadzwonił do działu który zajmuje się prawami konsumentów i tam się dowiedział. Bo na moje wychodzi że albo kasa ,albo naprawa bo w ofercie na pewno już nie ma tych kart więc zamiana na taką samą odpada. Ciebie nie powinno interesować ,tak jak kolega wyżej pisze ile karta jest warta teraz ,tylko ile za nią dałeś. Ale ja bym dzwonił do Biura Ochrony Praw Konsumenta i nie będzie gdybania ,tylko dostaniesz konkretną i rzetelną odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamuss13 Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2009 Pozatym chyba muszą Ci dać albo TAKI sam model, albo oddają kasę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4KET Opublikowano 25 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2009 Wg. prawa możesz się dopominać, naprawy, zwrotu gotówki, bądź wymiany na IDENTYCZNY model. W ostatnim CDA o tym pisało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubis Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/57...html#post258210 Zależy czy oddałeś na gwarancję czy zgłosiłeś niezgodność towaru z umową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fllanker Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 juz nic z tego wszystkiego nie wiem :) niby wszystko jest jasne i uregulowane a jednak przewaznie wychodzi inaczej, nie bardzo czaje jak to jest z ta nie zgodnoscia. Pozatym chyba muszą Ci dać albo TAKI sam model, albo oddają kasę... no niekoniecznie taki sam, teoretycznie powinien byc taki sam lub o nie gorzych parametrach, to ze dostajesz lepszy w sumie jest ci na reke tyle ze mozesz z tego co wiem domagac sie takiej firmy za jaka zaplaciles, w moim przypadku BFG bo nie po to placilem wiecej zeby wciskali mi twin techa nie wiem tez jak jest z gwarancja wtedy mialem 5 letnia czy teraz beda musieli mi dac tyle samo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamuss13 Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 (edytowane) "Jeżeli w ramach obsługi gwarancyjnej uszkodzony sprzęt zastąpiono nowym lub dokonano istotnej naprawy (np. wymieniono procesor karty graficznej), okres gwarancji rozpoczyna się na nowo(!)" CDA 07/2009 strona 119. Edytowane 26 Lipca 2009 przez Adamuss13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartass13 Opublikowano 26 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2009 Napisałem ci kolego zadzwoń od biura ochrony praw konsumenta i dowiesz się z pierwszej ręki ,a także pokierują cie co zrobić. Bierz za tel dzwoń i nie będziesz miał już wątpliwości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...