Łukasz Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 Splinter pod dx9.0 :D:D:D nie wiem na jakiej planecie, kompletna bzdura :!: :!: , że chce instalować dx9 nie znaczy, że go wykorzystuje nie ma gry, która korzysta z dx9, może pirwszy będzie aquanox 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 Direct 8.1 to 8.0 wzbogazone o obsługę Truform Vertex Shader 1.4 o pare rozszerzeń instrukcjii ( nie pamiętam- ale coś tam było na 100%). Suma sumarum- GF 4TI jest zgodny z 8.1, ale nie kompletnie- coś jak G FX w stosunku do DX 9.0 ( choć ma pare bajerów mocno ponad specyfikację- np. Vertex/Pixel Shader zbliżone do wersjii 3.0) GeForce 4Ti jest only 8.0 nie 8.1 kto ci takie bzdury wciska :?: z 8.1 korzysta tylko radeon 8500 i jego klony + karty z 9.0, FX jes wpełni 9.0(mapowanie przemieszczeń nie jest wymagane) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DooDah Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 jak to nie ma gier dx 9.0??? a gun metal wspomniany wyzej?? wezcie sobie poczytajcie na http://www.nvidia.com specyfikacje gf4ti.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 Direct 8.1 to 8.0 wzbogazone o obsługę Truform Vertex Shader 1.4 o pare rozszerzeń instrukcjii ( nie pamiętam- ale coś tam było na 100%). Suma sumarum- GF 4TI jest zgodny z 8.1, ale nie kompletnie- coś jak G FX w stosunku do DX 9.0 ( choć ma pare bajerów mocno ponad specyfikację- np. Vertex/Pixel Shader zbliżone do wersjii 3.0) GeForce 4Ti jest only 8.0 nie 8.1 kto ci takie bzdury wciska :?: z 8.1 korzysta tylko radeon 8500 i jego klony + karty z 9.0, FX jes wpełni 9.0(mapowanie przemieszczeń nie jest wymagane) Błąd- Vertex Shader 1.3 pojawił się właśnie w Direct X 8.1, wcześniej był tylko 1.1- poczytaj kocie więcej na ten temat :P Dlatego Xabre też jest zgodny z 8.1, ale nie korzysta z pełnej jego specyfikacjii- przyjmuje się, że jeżeli karta jest zgodna z DX 8.1 to obsługuje Vertex Shader w wersjii 8.1- ale nikt nie napisał, że ma wykorzystywać wszystkie jego funkcje!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobiasz15 Opublikowano 24 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2003 gf 4 it 4200 --- nie jest w pełni zgodny z dx 8,1 jedynie z 8,0 bo ma pixel i vertex sheder w 1,3 i 1,1 wychodzi ponad specyfikacje dx 8,0 ale nie spełnia dx 8,1 gf 3 -- tylko dx 8,0 pixel i vertex w 1,1 i 1,0 r 8500/9100/9000/ pełny dx 8,1 a nawet wiecej <TrumForm czy jakoś tak:) FX też nie jest w czymś tam zgodny z dx 9.0 ale to tylko jakiś mały detal nie warty wspomnienia r300-w pełni zgodny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morel123 Opublikowano 24 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2003 Splinter pod dx9.0 :D:D:D nie wiem na jakiej planecie, kompletna bzdura :!: :!: , że chce instalować dx9 nie znaczy, że go wykorzystuje nie ma gry, która korzysta z dx9, może pirwszy będzie aquanox 2 LOL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DooDah Opublikowano 26 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2003 ja juz nie moge tego posta czytac no jak gf4 ti nie jeste zgodny z dx 8.1 przeciez to kompletna bzdura.... dajcie juz sobie spokoj... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 26 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2003 O to chodzi, że w DX8.1 są Pixel Shadery 1.4 - mają to tylko r200 i jego klony no i ofcoz karty dx9. 4Ti ma Pixel Shader 1.3, który co prawda potrafi wykonać wszystko to co 1.4, ale w kilku przebiegach (czyli na siłę jakby). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 26 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2003 tobiasz15 dobrze gada, ale nie zgadzam się z nim ,że fx nie korzystają z dobrodziejstw dx9.0(pisałem nie ma tylko mapowania przemie.-patent matroxa;podobno nvidia ma swój odpowiednik;, które NIE JEST WYMAGANE), a co do gun metala NIE JEST on pod dx 9.0. ile razy mam to pisać jak do słupa, a słup jak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 26 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2003 co gunmetal korzysta dx 9.0 śmiechu warte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 26 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2003 kot dobrze gada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adnet Opublikowano 26 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2003 FX nie obsługuje tzw "displacement mapping" - chyba tak to się pisze - w związku z tym obejzyjcie sobie raz jeszcze film z HL2, konkretnie scene gdzie nagle grunt ulega wypiętrzeniu (zaraz przed słynnymi spadającymi beczkami) i posłuchajcie co mówi koleś z Valve. Pieprzy że wszystkie obiekty w HL2 mają właśnie wspomnine mapy przemieszczeń i mozna dzieki temu b.łatwo modyfikować otoczenie. No ale nVidia stwierdziła że ten bajer jest zbędny w jej kartach. Cóż, pewnie na GF takie elementy będą osiągalne, ale w większej ilości przejść itp :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 26 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2003 Hmm... no właśnie. Ciekawe, bo to jest w sumie istotna funkcja jeśli chodzi o grafike - modyfikuje kształt otoczenia. Ciekawe jak to na starszych kartach rozwiążą, bo chyba nie jest wymagana karta dx9 do odpalenia gry (? a może jednak :?) UPDATE - może przez normalną animacje vertexów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adnet Opublikowano 26 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2003 pewnie tak, ale oznacza to że karta bedzie robic to dłużej ->mniej fps niż np. na takim Radku9800 :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 26 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2003 Splinter pod dx9.0 :D:D:D nie wiem na jakiej planecie, kompletna bzdura :!: :!: , że chce instalować dx9 nie znaczy, że go wykorzystuje nie ma gry, która korzysta z dx9, może pirwszy będzie aquanox 2 Od dzis nie bede uzywal sarkazmow bo polowa looda tutaj nie qma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 26 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2003 FX nie obsługuje tzw "displacement mapping" - chyba tak to się pisze - w związku z tym obejzyjcie sobie raz jeszcze film z HL2, konkretnie scene gdzie nagle grunt ulega wypiętrzeniu (zaraz przed słynnymi spadającymi beczkami) i posłuchajcie co mówi koleś z Valve. Pieprzy że wszystkie obiekty w HL2 mają właśnie wspomnine mapy przemieszczeń i mozna dzieki temu b.łatwo modyfikować otoczenie. No ale nVidia stwierdziła że ten bajer jest zbędny w jej kartach. Cóż, pewnie na GF takie elementy będą osiągalne, ale w większej ilości przejść itp :wink: To taki TruForm 2 ;) Mi ten efekt zawsze się podobał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spoxxx Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 oto fajniutkie demnko sadze ze kazdemu sie spodoba :) ftp://213.186.44.19/3051719540/pub/techde...thdribl_1_1.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J-A-J-O Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 Mi nie chce to odpalić :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 Zaciągłem, działa i wygląda bardzo fajnie :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spoxxx Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 ile macie mniej wiecej klatek bo umnie w rozdzialce 640 480 to jest od 38 fps do 42 fps wsumie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GuC!o^ Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 ano przyjemne :) ja mam od 32 do 49 fps'ów ;) ( na niekręconym radku ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 jw, przy fullscren i 1024x768 spada do 15-20 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 Fajne damko. W 640 chwilami dochodzi do 5 FPS nawet :lol: :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 Fajne damko. W 640 chwilami dochodzi do 5 FPS nawet :lol: :lol:Nie ma to jak pełny support dx 9.0 w Fxie 5200 :lol: Znam to bo sam miałem tą karte 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 Tak poproszę nieśmiało ;]]] Może ktoś pokazać jakieś screeny? Czego to jest techdemo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 takie kuleczki 8) tego nie da się wyrazić screenami, to trzeba zobaczyć :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spoxxx Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 potwierdzam to trzeba zobaczyc ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 DX9 Real-Time High-Dynamic Range Image-Based Lighting tak brzmi pełna nazwa :) jest bardzo dobrym testerem na wykrywanie artefaktów w grafice po podkręceniu grafy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rahimede Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 Niechce mi sie uruchomic pisze cos ze mam niekompatybilny direct czy cos takiego (mimo ze mam 9.0) :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziobak Opublikowano 20 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2004 Niechce mi sie uruchomic pisze cos ze mam niekompatybilny direct czy cos takiego (mimo ze mam 9.0) :( 8O LOL Musisz mieć karte kompatybilną z Directem 9...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...