Kaeres Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 A wszystko rozgrywa się o wypożyczalnię gier przez sieć. Abonament 15 baksów na rok i można wypożyczać gierki, które nie wymagają nawet dobrego sprzętu graficznego jak to mamy w dzisiejszych czasach. Może to będzie wyglądało mniej więcej jak quakelive dzisiaj ? Źródło: Rewolucja w grach czyli OnLive już w czerwcu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djsilence Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 W Polsce już w 2018 roku. tszłowieku. A tak poważnie, XBOX Live nie ma a my się łudzimy, że OnLive będzie. Zapomnij. Nie wprowadzą tego przynajmniej dopóki nie będzie Euro w polsce. Dla nich Polska to nadal "third world country". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 Bylo o tym juz dawn w Nowosciach, tylko wtedy byla mowa jedynie o przystawce do TV. teraz widze doszla opcja przegladarki, wiec zastanawia mnie: jak mocnego CPU bedzie trzeba do tego miec? Zwyklym flashem i gierka typu Tower Defence mozna zajezdzic nawet quada, a co dopiero mowic o jakichs wypasionych tytulach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly83 Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 wiec zastanawia mnie: jak mocnego CPU bedzie trzeba do tego miec? Zwyklym flashem i gierka typu Tower Defence mozna zajezdzic nawet quada, a co dopiero mowic o jakichs wypasionych tytulach. Wlasnie zande, bo to ma byc streaming, czyli cale renderowanie bedzie po stronie servera, a odbiorca bedzie tylkoodbieral obraz, teoretycznie powinno dzialac na wszystkim co ma wyswietlacz i opcje podpiecia pod internet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 A nie lepiej pisać w temacie który już istnieje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 (edytowane) Bylo o tym juz dawn w Nowosciach, tylko wtedy byla mowa jedynie o przystawce do TV. teraz widze doszla opcja przegladarki, wiec zastanawia mnie: jak mocnego CPU bedzie trzeba do tego miec? Zwyklym flashem i gierka typu Tower Defence mozna zajezdzic nawet quada, a co dopiero mowic o jakichs wypasionych tytulach. Akurat kompletnie nie trafiłeś. Flash to taka technologia, że zarówno rendering jak i skrypty wykonują się po stronie klienta, z serwera jest tylko ściągany skompilowany (o ile dobrze wiem to action script jest kompilowany do byte kodu) .swf. To tzw. RCA czyli Rich Client Application. Oczywiście jest możliwość wykonywania części kodu np javy po stronie serwera i integracja z nim front-endu za pomocą adobe flex, ale to jest wykorzystywane tylko w aplikacjach korporacyjnych. To o czym piszesz to tylko i wyłącznie .swf. A fakt, że cały flash nie jest wydajny to już inna bajka (pomimo tego, że actionscript się kompiluje do byte kodu). Wlasnie zande, bo to ma byc streaming, czyli cale renderowanie bedzie po stronie servera, a odbiorca bedzie tylkoodbieral obraz, teoretycznie powinno dzialac na wszystkim co ma wyswietlacz i opcje podpiecia pod internet. To też akurat nie do końca prawda. Bez dedykowanego software-u po stronie klienta też się nie obejdzie, bo chociażby trzeba obsłużyć I/O (Input/Output, np. gamepad) i przesłać to do serwów onlive. Sam html i javascirpt nie jest w stanie tego obsłużyć. Oczywiście utylizacja przez niego CPU będzie znikoma, a może nawet będzie dedykowany hardware do jego obsługi, np. jakiś adapter ? Edytowane 15 Marca 2010 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 Z tymi wymaganiami to tez nie do konca prawda. W koncu do klienta docierac ma stream HD, skompresowany na tyle, zeby na laczu rzedy 5mbps spokojnie dalo sie grac w 720p. Odtoworzenie takiego strumienia rowniez wymaga pewnej mocy obliczeniowej, ktora w nowych komputerach mozna jednak spokojnie przerzucic na karte graficzna. Starsze jednak beda mialy problem. Jesli chodzi o dedykowany hardware to ma byc dostepna specjalna konsolka z padem za pomoca ktorej mozna bedzie pograc bez dostepu do PCta czy Maka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papillon86 Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 A co z opóźnieniami? Ludzie narzekają na input lag w lcd, więc nie za bardzo potrafię sobie wyobrazić granie przez OnLive. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2012 Odkopuje - właśnie liznąlem 5 min SplitSecond grając na padzie. Dziwne wrażenie grając na rozwinięciu zdalnego pulpitu [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2012 (edytowane) Jedną z największych wad onlive jest multiplayer w grach. Streamowane przez onlive gry mają oddzielne servery multiplayera, czyli grając w multiplayer onlive nie grasz z zawodnikami którzy posiadają tę samą grę w innych, "normalnych" wersjach (pudełko, steam, origin, etc.). Edytowane 29 Stycznia 2012 przez SpectatorX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2012 Najpiękniej byłoby doklejać kody posiadanych boxów/steama/origin do konta OL. Ale zabezpieczenia wtedy pewnie zamulałyby połączenie :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...