Skocz do zawartości
ath

Bulletstorm

Rekomendowane odpowiedzi

I cóż to zmienia? Zamiast na datę rejestracji mógłbym zerknąć na liczbę postów, skoro chcesz się licytować, ale nie ma chyba na co patrzeć :> Zresztą, darujmy sobie tego typu wywody pt. „kto ma dłuższego” ;]

 

 

Głównie o laniu wody, skoro polska premiera była dopiero wczoraj? No, chyba że gros użytkowników tamtego forum mieszka za granica - to zwracam honor. Wybacz, ale rady w stylu „zarejestruj się tam i siam, a zobaczysz cuda”, trochę mnie nie przekonują. Równie dobrze mogłeś podać link do tego pliku i to byłoby rzeczywiście użyteczne - choć i cynk może się komuś zdeterminowanemu przydać.

 

O forum się nie martw, bo o jego kondycji nie świadczą posty dzieci, które piszą elaboraty na podstawie trzech screenów i oceniają czy gra jest „Cool” lub „fe”.

 

 

Nie twierdzę, że tak jest, skoro to tylko pomysły innych ludzi które mogą, choć nie muszą pomóc. Osobiście sprawdzałem, że gra na SLI po prostu się dławi. Zabawa w NVidia Inspector nic nie daje - nawet profil pod Bulletstorm jest bezużyteczny. Osoby z CF/SLI muszę chyba czekać na patch lub nowe stery. Tyle ode mnie.

 

żałosne i to pewnie na tyle na tym forum na temat tej przepięknej gry bo jakis zarozumialec spamuje i zasmieca wiecej niz ja

Edytowane przez alient

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mowta ludziska jak wam chodzi na waszych konfigach bo ciekaw bardzoi nie ja tylko pewnie : )

 

Na sprzęcie z siga bez aa, all max 1680 śmiga jak rakieta, frapsa nie odpalałem, ale czułem komfort. Pierwsze 30 min rozgrywki, bo dalej szczerze mówiąc nie chciało mi się grać, może później się rozkręci. Ale pier...dzielnięcia nie było, także pierwsze wrażenie mieszane. Painkiller na mnie też zrobił lepsze wrażenie.

Wypowiem się więcej jak ukończę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości podmieniłem ten plik co zapodał Alient i oczywiście nic nie daje.

 

Jakoś mnie to nie dziwi... NVM... grę odpaliłem na GTX 580 i tutaj przy 1680x1050 Full AA/AN 4/4 jest... 50 klatek. Gra wiadomo że śmiga pięknie, ale hmmm, to przecież UE a wymagania astronomiczne. Trochę koderzy pokpili sprawę. Chyba że system zaśmiecony, bo po zmianie GPU nie robiłem jeszcze "czyściocha" i stąd ten niezbyt powalający FPS ;]

 

A IMO produkcja bardzo udana - oczywiście jeśli spojrzeć nań tylko przez pryzmat czystej, niezobowiązującej, odprężającej jatki – czuć tutaj ducha PK. Ten wylot po strzale z shotguna... ;]

 

Z ciekawości podmieniłem ten plik co zapodał Alient i oczywiście nic nie daje.

 

Gierę odpaliłem na GTX 580 i tutaj przy 1680x1050 Full AA/AN 4/4 jest... 50+ klatek. Gra wiadomo że śmiga pięknie, ale hmmm, to przecież UE a wymagania astronomiczne. Trochę koderzy pokpili sprawę. Chyba że system zaśmiecony, bo po zmianie GPU nie robiłem jeszcze "czyściocha" i stąd ten niezbyt powalający FPS ;]

 

A IMO produkcja bardzo udana - oczywiście jeśli spojrzeć nań tylko przez pryzmat czystej, niezobowiązującej, odprężającej jatki – czuć tutaj ducha PK. Ten wylot po strzale z shotguna... ;] Dość dawno nie było porządnego sieczkowatego shootera i w tej roli BS wypada naprawdę nieźle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na wykreconym 5870 i i7@4.7 ghz sa ostre spadki ;) pomaga ustawienie postprocesingu na medium i zmniejszenie anty aliasingu do 4... ewidetnie cos spiepszyli.

Ale to podobno nasza wina - mamy bledne ustawienia kart graficznych :D

 

 

Zgodnie z waszymi wczorajszymi sugestiami zapytałem Adriana Chmielarza, głównego twórcę Bulletstorma, o problemy z wersją pecetową, na które narzekają niektórzy gracze. "Właśnie dlatego nienawidzę pecetów. Gdy wypuszczasz grę na konsolę, to wiesz, czego się spodziewać. Gdy wypusczasz na peceta - spodziewaj się wszystkiego". Po chwili dodał, że oczywiście w każdej grze są bugi, błędy techniczne, jednak 99% problemów, o których słyszy, leży po stronie użytkowników, a nie twórców (ma to wynikać np. z błędnych ustawień karty graficznej): "W rezultacie zbieramy baty za nieswoje winy".

http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,9160660,Chmielarz_nienawidzi_pecetow.html Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adrian Chmielarz - cytując tekst z PainKillera - chyba "zapomniał po której stronie jest lufa" ;] Trochę rozczarowuje taka postawa producenta, bo już powinni wydawać patcha, a nie wzorem polskich urzędników wmawiać błędy właścicielom "źle" skonfigurowanych PC. Co to w ogóle znaczy "źle ustawione karty graficznie" - krzywo siedzą w slocie czy jak? :>

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja co prawda na xboxie ale pykam sobie w wolnych chwilach w gierkę. Graficznie całkiem sympatycznie zwłaszcza na dużym ekranie (ciekawi mnie jednak jakieś porównanie między konsolową wersją a pc - ma ktoś może jakiś link na takie coś?)

 

Ogólnie gra z początku trochę nudzi ale jak już przejdziemy "prolog" robi się coraz ciekawiej. Kopniaki i smycz dają rade, zawsze to jakiś uatrakcyjnienie rozgrywki. Chociaż nie przebije to kołkownicy z painkillera :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na wykreconym 5870 i i7@4.7 ghz sa ostre spadki ;) pomaga ustawienie postprocesingu na medium i zmniejszenie anty aliasingu do 4... ewidetnie cos spiepszyli.

Ale to podobno nasza wina - mamy bledne ustawienia kart graficznych :D

U mnie jest jeszcze lepiej, caly czas mam 60 fps, dopoki nie wlacze aa, wtedy miejscami pojawiaja sie dropy do 30 fps, zabawne ze jak wymusze aa to te dropy praktycznie znikaja a fps spadaja o 5 w dol a nie o 30.

Edytowane przez tripsta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja co prawda na xboxie ale pykam sobie w wolnych chwilach w gierkę. Graficznie całkiem sympatycznie zwłaszcza na dużym ekranie (ciekawi mnie jednak jakieś porównanie między konsolową wersją a pc - ma ktoś może jakiś link na takie coś?)

 

Ogólnie gra z początku trochę nudzi ale jak już przejdziemy "prolog" robi się coraz ciekawiej. Kopniaki i smycz dają rade, zawsze to jakiś uatrakcyjnienie rozgrywki. Chociaż nie przebije to kołkownicy z painkillera :D

 

 

Dokładnie Wiele osób się zniechęca już w samym prologu. Po przejściu gdy mam możliwość ulepszania broni jest znacznie ciekawiej. Z drugiej strony trzeba to jasno stwierdzić, że gra to typowy shooter dla wyżycia się. Coś jak Painkiller właśnie. Z tą różnicą,że tu mamy ulepszenia i achievement'y do zdobycia, które nie są tylko jakiś tam dodatkiem. Im więcej ich zdobędziemy tym więcej punktów dostaniemy, które można wydać na dodatkową, amunicję czy ulepszenia/dopalacze. Na razie przeszedłem tylko dwie krótkie misje i zdobyłem jakiś mały pistolecik. Mam nadzieję,że będzie więcej broni. W tym tą najbardziej popularną w każdym rasowym shooterze. Czyli Shotgunem :) Co do Adriana Chmielarza to nie popisał się tym komentarzem. Wersja PC jest kiepsko zoptymalizowana, ale bugów graficznych u siebie nie uświadczyłem żadnych jak dotąd. A co do ustawień grafiki to czyste zwalanie winy na użytkownika. No bo przecież nie mógł zwalić winy zarówno na AMD czy Nvidi'e (kolejność przypadkowa). Więc stwierdził, że to użytkownik ma źle ustawione sterowniki. No cóż ja życzę im powodzenia, gdyż to na razie tylko jedna lepsza gra od wielu lat. Ostatnie Painkillery ( w tym ten ostatni) ponoć nie zachwycają. Ja tam przeszedłem tylko pierwszy + dodatek.. BulletStorm jednak oceniam nieco niżej od Painkillera. W zasadzie głównie za średnią grafikę przy kiepskiej optymalizacji. Za to grywalnie wypada dobrze. Ja tam się nie nudziłem grając tą godzinkę. A to już spory plus. Ostatecznie daje 7.5/10.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no cóż widząc porównanie jakie zapodał Harry Lloyd muszę przyznać że między wersją x a pc zbytniej różnicy nie ma (no wiadomo AA) ale już wersja ps3 odstaje i do znacznie (oświetlenie, promienie) to dużo według mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adrian nienawidzi pc? Ok, to ja go też nienawidzę.

 

A tak poważnie to... Painkillera zrobił na pc i jakoś nie było większych narzekań, co się stało, że się mu tak "nagle" odmieniło? Zrobił grę tylko na pc, grę dzięki której People Can Fly zaistniało na świecie, a teraz wypina się na platformę której tyle zawdzięcza. To jest więcej niż niepoprawne.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Ale chyba nie zaprzeczycie, że ma troche racji. Najbardziej temu winni są userzy używający system od paru lat, po wielu zmianach i przejściach, i nie ma sie dziwić że są problemy.

 

Mojemu znajomemu Bullestorm chodzi bez najmniejszych problemów. Full HD, max detale, AAx2 i stałe 60 FPS na GTX 460 i quadzie. Ten sam znajomy co mówił o braku zabezpieczeń, a system ma dość swieży, bo kilka miesięcy temu instalował Win 7 x64 po kupnie SSD.

 

Ja też od zawsze robie format co pare miesięcy, i nawet lubie to robić, bo daje mi poczucie że wszystko będzie działać ok, i tak jest. Chyba nigdy nie miałem jakichś powaznych problemów z żadną grą, o których ludzie zawsze pisza na forach.

 

 

 

I trzeba też przyznać że konfiguracji komputerowych jest wręcz nieskończona ilość. Konsola każda taka sama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydali niedorobiona gre, a teraz wkrecaja wine uzytkownikom ;) nie probuj tego usprawiedliwiac...

 

Co do systemu to w przypadku visty czy siodemki nie sa konieczne reinstalacje... nawet po bardzo dlugim czasie smigaja szybciej niz na poczatku... co lepsze po zmianie plyty glownej z p35 na p67 reinstalke robilem chyba tylko z poczucia, ze "tak trzeba", bo smigalo wszystko elegancko.

Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fakt. gra nie chodzi za dobrze na topowych sprzetach mimo ze to tylko UE... ale wielu z was zapomina ze w gre mozna grac bez aa i pierdyliarda pixeli na ekranie wygladzonych najnowszymi metodami.

.. pod wzgledem rozrywki giera zapewnia kupe radochy .. i to chyba najwazniejsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbujcie wyłączyć limiter klatek , bo na cudnych sterach od nv przy najmniej na niektórych gierkach na ue3.0 jest bug , który powoduje spadek wydajności z włączonym limiterem. Śmieszne , ale prawdziwe , problem jak zwykle dotyczył tylko win7. Gra mocno jedzie po procku , także prawdopodobnie korzystając z win7 możecie doznać kilkunastu procentowego spadku wydajności. Dokładnie obadam gierkę to podam wyniki , jak to w praktyce wychodzi.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I kto teraz się dziwi, czemu nie dali dema na pieca?? :D ale powiem tak, DA grałem 60h mimo, że co 30minut wywalało mnie do pulpitu, w Kryzysa na V.High przeszedłem ~20fpsów, to i Bulletstorm nie będzie mi groźny :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Side, gdzie wywalić ten limiter?

 

[Engine.GameEngine]

bSmoothFrameRate=false

MinSmoothedFrameRate=22

MaxSmoothedFrameRate=62

 

Ten pierwszy wpis zmieniasz na false , ale jeszcze nie instalowałem gry i nie wiem jak plik się nazywa. Nie wiem jak w tej grze , ale ten pliczek powinien być tam gdzie savy(*.ini) ,nie wolno edytować tych plików ini co są w katalogu gry , bo gierka może się wysypać lub nie odpali w ogóle.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Ponoć po spatchowaniu są właśnie zakodowane, ale znajomy mówił że decrypter pojawił się błyskawicznie. :)

 

Kolejna strata czasu przez wydawców.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie są zakodowane. Ale pomógł trick ze zmianą rozdzielczości na 1680x1048. Gra dostała kopa i chodzi cały czas max 60 FPS i to z AAX4. :) Jest jakiś bug powodujący spadki FPS przy ustawieniu proporcji 16:10. Ci co grają w tej rozdzielczości to zalecam dodać ręcznie w sterownikach rozdzielczość 1680x1048@60hz. Potem wystarczy w grze wybrać tą rozdzielczość.

 

EDIT: No ok z AAx4 zdarzają się spadki do 45, ale dość rzadko. W każdym razie jest o jakieś 20-25 klatek więcej. Bez AA mam stałe 60 FPS (vsync)..

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No u mnie na e5200 @ 3,5 i hd4870 na rozdziałce 1280x1024 gra chodzi spoko ale niestety mam problem z grafiką no i gra nie wygląda tak jak powinna próbowałem opcji włączenia wszystkiego na max w CCC i dogranie pliku do ustawień, zmiany w pliku *.ini no i niestety bez skutku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez grzebania w konfigu, 1920x1080, wszystkie detale max, bez aa, gra ma średnio 30fps i w miarę stabilnie trzyma te okolice.

 

Sprzęt? AMD Phenom II B35 2,9GHz, radeon hd3850 512MB, 3GB ddr2.

 

 

Teraz pogrzebię w konfigu....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[Engine.GameEngine]

bSmoothFrameRate=false

MinSmoothedFrameRate=22

MaxSmoothedFrameRate=62

 

Ten pierwszy wpis zmieniasz na false , ale jeszcze nie instalowałem gry i nie wiem jak plik się nazywa. Nie wiem jak w tej grze , ale ten pliczek powinien być tam gdzie savy(*.ini) ,nie wolno edytować tych plików ini co są w katalogu gry , bo gierka może się wysypać lub nie odpali w ogóle.

 

Działa, jak ini otworzy się przy pomocy tego programu :

http://www.fileplay.net/file/12898/bulletstrom-ini-decrypter

 

Sama gra chodzi bez żadnego problemu w 1920x1080 max det.(bez AA bo mi zbędne przy tej roz..... w tej grze na tym silniku). Na sprzęcie z konfiga z tym, że na GTX 460 1GB 900/1800/4200. Bez zmiany FPS był nonstop pod limit. Jak to wyłączyłem to jest od 80-90 średnio.

 

Ja tam zgadzam się z opinią Chmielarza :-P

Swoją drogą gra jedzie strasznie po CPU. Więc stąd też takie wyniki mają pewni ludzie.

 

Taki nowy serious sam z jeszcze bardziej wygadanym bohaterem :wink: - ale fun jest.

 

Lokalizacja pliku :

C:\Users\xxx\Documents\My Games\BulletStorm\StormGame\Config

 

Plik : StormEngine.ini

Edytowane przez ^mobo*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...