Skocz do zawartości
ath

Bulletstorm

Rekomendowane odpowiedzi

Czy tylko ja mam w tej grze kolory w 16bit? :lol: a i jeszcze jak w trakcie gry wlacze menu to w tle z grafiki mam piksele wielkosci plyt chodnikowych i rozciapane kolory. Czy grafika w tym momencie jest tak specjalnie stylizowana na jakies commodore 64 retro? :) Wiem ze moj kumputer to juz prawie ze kalkulator no ale sorry, nawet beta crysisa2 przyzwoicie wygladala i dzialala

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ani palety barw w 16 bit. Gra u mnie wyglada ladnie i kolorowo. Zadnych bledow w grafice nie zauwazylem. A jestem juz w 4 akcie ;). Zabawa snajperka calkiem przyjemna. Az ciekaw jestem czy w wersji na PS3 da sie tu wykorzystac sensor ruchu w sixaxis.

 

W kazdym razie gra sie rozkreca i co najwazniejsze nie nudzi mi sie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało się komuś zmusić jakiegoś gamepada (nie xboxowego z emulatorem XINPUT x360ce) do współpracy z grą? Niby działa, niby wykrywa (Saitek P2700 cyborg) ale cały czas celowanie załaczone. W pierwszej scenie hero wypijał wódkę cały czas jakbym jakiś jeszcze klawisz naciskał (?). Potem nie mogłem się wspiąć po rurze do wajchy żeby zamknąć dziurę po oknie w kadłubie. Zero reakcji na przyciski. Dodam że myszką też nie mogłem wtedy wyklikać. Dopiero po odłaczeniu pada można grać mysz+klaw. bez problemów.

Edytowane przez Havoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam ten tutorial:

Guide to fixing poor Bulletstorm frame rate. (resolution issue) - Steam Users' Forums

 

Zmieniłem rozdzielczość z 1680x1050 na 1680x1048 i gra chodzi ze 2x płynniej.

 

People Can Fly - gała za optymalizację.

 

Dołączona grafika Dołączona grafika

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ta produkcja wymaga g4wlive?

Bo chciałbym zakupić(gdzieś za miesiąc, tera za dużo wydatków wyszło) a g4w ssie, porąbany soft nie chce mi się poprawnie zainstalować na świeżym w7

Albo inaczej, czy kupując grę z dowolnego źródła będę mógł zamiast w g4wl zarejestrować ją w steam?

Edytowane przez Gregu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gfwl on board, przykro mi. I w zadnej grze nie ma takiej mozliwosci zeby zastapic live'a steam'em. Nawet jak gra jest do kupienia na steamie, live'a nie da sie z niej "wyrzucic".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gfwl on board, przykro mi. I w zadnej grze nie ma takiej mozliwosci zeby zastapic live'a steam'em. Nawet jak gra jest do kupienia na steamie, live'a nie da sie z niej "wyrzucic".

 

Mam problem - świeżo kupiona limitka - nie chce się uruchomić - g4w krzyczy, że jakiś plik jest uszkodzony. instalowałem na dwóch dyskach i cały czas to samo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam ten tutorial:

Guide to fixing poor Bulletstorm frame rate. (resolution issue) - Steam Users' Forums

 

Zmieniłem rozdzielczość z 1680x1050 na 1680x1048 i gra chodzi ze 2x płynniej.

 

People Can Fly - gała za optymalizację.

 

 

 

Pisałem o tym na poprzedniej stronie. I jest to tak banalne, że nawet nie wklejałem linka do opisu. Każdy średnio ogarnięty chyba potrafi dodać w sterach inna rodziałkę. A co do gry to jestem już w 4 akcie .Gre na razie przerwałem, bo na dniach czeka mnie przesiadka na nową platformę Ale już teraz mogę napisać, że im dalej tym gra się rozkręca. Moim zdaniem gra w sam raz po ciężkim dniu pracy w celu odstresowania.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Tak pomoże, bo "jakiś" plik uszkodzony. Plików na dysku masz pewnie miliony, i my mamy wiedzieć o który chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek PORAŻKA. Głąby od testów nie raczyły sprawdzić instalera - setup pierdzieli coś ze ścieżkami od skrótu i nie da się aktywować gry. Pisze corrupted file i idź się człowieku bujaj na drzewo :( ... Rozwiązaniem jest ręcznie odpalenie pliku zdp.exe w katalogu z grą. Ale zanim na to człowiek wpadnie to straci pół godziny na reinstalację co oczywiście proponuje aktywator. Brawo, tak dać d*** na wejściu.

 

Pisałem o tym trzy strony wcześniej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

ja tam nadal nie moge poprawnie zainstalować tego syfu(gfwl) więc sobie tę gre musze odpuscić...wkurza mnie to bo nie moge tez w dirt2 grać...

 

instalowałem GfWL pare dni temu na nowym kompie, swieżym Win 7 SP1 x64 - zero problemów, DiRT 2 działa prawidłowo, jak zawsze zresztą. Chyba jako jedyna osoba nigdy nie miałem problemów z tą usługą, tak więc niestety nie wiem dlaczego wszystkim coś nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

<p>Ręka, noga, jądra, mózg na ścianie! Trzask, ciach, boom, łubudu! Kim był ten gość, który właśnie majestatycznie przeleciał przez ekran i roztrzaskał sobie czaszkę o metalowe rusztowanie? O, kolejny lotnik... i jeszcze jeden... następny... Co się tutaj wyprawia do jasnej cholery? Jest na sali jakiś lekarz, sanitariusz, weterynarz, ktokolwiek? Odpowiedź brzmi: nie, bowiem tej rzezi raczej nikt nie przeżyje... Chłopaki ze studia People Can Fly, którym zawdzięczamy rewelacyjnego Painkillera nadciągają z nową strzelaniną pierwszoosobową, tworzoną pod okiem ekipy Epic Entertainment. Zgadza się, Polacy nie tylko współpracowali z legendą branży, ale jakiś czas temu zostali nawet kupieni przez ojców i matki Unreal! Owocem tegoż pięknego związku jest Bulletstorm - dynamiczny, szalony oraz niezbyt poważny shooter, utrzymany w stylu „Pana Killera”. Oczywiście, warszawskie studio po „znajomości” otrzymało do dyspozycji Unreal Engine trzeciej generacji, aby możliwe najlepiej przenieść na ekrany monitorów zakręcone pomysły zalegające w głowach programistów. Jaką więc grą jest Bulletstorm? Najprościej byłoby powiedzieć, że miksem Painkiller, Serious Sam i Borderlands, ale w rzeczywistości jest nieco inaczej...</p>

<p class="rteright"><b>Autor:</b> Caleb - Sebastian Oktaba</p>

RECENZJA BULLETSTORM NA ŁAMACH PUREPC Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gfwl on board, przykro mi. I w zadnej grze nie ma takiej mozliwosci zeby zastapic live'a steam'em. Nawet jak gra jest do kupienia na steamie, live'a nie da sie z niej "wyrzucic".

 

Oczywiście, że się da wyrzucić live'a, ale nie wiem czy to jest zgodne z licencją ;) W każdym razie do single'a live nie jest potrzebny do szczęścia

 

Gierka zasysa na maxa, gram pół nocy i gdyby nie fakt, że jestem głodny i śpiący to pewnie bym ją dzisiaj skończył :D

Na sprzęcie, ze sigu śmiga idealnie. Constans 60fps przy 1920x1080 full high AAx2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem jednym tchem :) Gra super, idealnie wyważony czas na skończenie gry 8-9h. Po większej ilości gra prawdopodobnie zaczęłaby nużyć, bo już pod koniec nie miałem co robić z pointami, prawie nic nie było do odblokowania(za styl zabijania), a przeciwnicy ciągle Ci sami. Warto właśnie podkreślić, że rodzai wrogów jest dość mało, co daje się zauważyć dopiero po ukończeniu rozgrywki ;) Końcówka średnia

Na poziomie normal śmieszyło mnie trochę, że nasz bohater jest dość(bardzo?) twardy, potrafi dostać z bomby, kopniaka i przyjąć na klatę parę strzałów, ale wystarczy parę sekund i jest już zdrów :lol2: Przeciwnicy zazwyczaj połowy by z tego nie wytrzymali - ale wiadomo, gra nie jest nastawiona na realizm ;)

Edytowane przez Popiół
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wyrażę swoje zdanie. Jako, że posiadam i PC i PS3 kupiłem wersję na PC (bo tańsza), na PS3 kupuje tylko exclusivy. I jestem załamany, jak się nic nie uda to chyba będzie pierwszy przypadek kiedy oddam grę, o ile mogę:-( Instalacja fajno, konto GWL mam już od Gears Of War for PC i normanie zaczyna gre i masakra...Niesamowite dropy...Nieważne jaki system (W7 SP1 x64 czy W XP SP3 x86), nieważne jakie ustawienia po prostu przepraszam za słowa, ale spieprzyli optymalizację...Metro 2033 chodziło mi w Dx10, przy 1680x1050 na mocne i AAx2 średnio 30fps, a tu....Jedzie na początki ładnie, po 30 fps a potem to już się nie da...raz 10, raz 20...I takie dropy co jakąś zadyme:-( Może ktoś ma jakieś wytłumaczenie...Bo jeżeli chodzi o sprzęt, to nie powinno być zastrzeżeń...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek spróbuj zaktualizować system (windows update), zaktualizować sterowniki karty graficznej, dźwiękowej i zainstalować najnowszy directx. Do tego wypróbuj sposób z rozdzielczością podzielną przez 8, czyli 1680x1050 zmień na 1680x1048. Jeśli te rzeczy nie pomogą to daj znać, będzie się myśleć co dalej.

 

Cholera, mam tego starego radeona 3850, pykam w bulletstorma w 1920x1080 bez aa przy średniej 30fps i nie mam problemów. Co wy robicie, że macie takie problemy?! Choć nie ukrywam, że powinienem mieć mimo wszystko wyższy fps i gra nie jest zbyt dobrze zoptymalizowana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...