Jump to content
Dziobak

World of Tanks

Recommended Posts

T32 jest świetnie opancerzony (na przedzie kadłuba tylko 4mm mniej niż IS-3), ale warunek konieczny: druga wieża. Pierwsza jest mięciutka, wszystko w nią wchodzi, za to ulepszona jest marzeniem czołgisty, pancerz w przybliżeniu 300/200/150 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może i jest opancerzony, co z tego, skoro nawet z Tigerów buły wchodzą jak chcą. Zawiodłem sie na tym czołgu jak diabli, jest po prostu do [gluteus maximus]. Nie wiem czy wymęczę jakoś tier9.

Edited by pix3l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może i jest opancerzony, co z tego, skoro nawet z Tigerów buły wchodzą jak chcą. Zawiodłem sie na tym czołgu jak diabli, jest po prostu do [gluteus maximus]. Nie wiem czy wymęczę jakoś tier9.

 

uszanuj tą maszynę, a naprawde odpłaci ci super osiągnięciami.. źle grasz tym, czołgiem skoro na pewniaka wyjeżdżasz na wszystko ;) toć KT nie jest złym czołgiem, a średnio rozgarnięty idiota raz upatrując sobie weakspot, stara się w niego trafiać już zawsze. T32 ma taki spot na przedzie w miejscu wystającego karabinku ;) grając z lekkiej przyczajki można naprawde rządzić ta maszyną na polu bitwy.. oczywiście kiedy można szarżować to można, no ale szanuj trochę go bo jak sam zauważyłeś, nie jest niezniszczalny.

 

ja zbieram free expa na wieżę i gąski do IS'a, pierwsze działo 120mm mam po KV-3 odblokowane.. powiedzcie mi tylko, czy IS uniesie drugą wieżę i działo 120mm pierwsze bez gąsek? jeśli tak to dużo wcześnie rozpoczne batalię o IS-4 / może IS-7 przed 0.7.3 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pix3l no offence ale cos robisz nie tak. T32 to dosc szybki maly i zwinny czolg z poteznie opancerzona wieza i bardzo duzym katem obnizenia lufy. Ten czolg jest wrecz idealny do molestowania przeciwnikow zza gorki. Wystawyasz czubek wiezy tak by przeciwnik byl tuz ponad szczytem gorki i smiejesz sie mu w twarz bo jedyne co moze zrobic to (jesli w ogole trafi w ta mala wieze) zrobic DING. A jak widzisz ze CIe flankuja to robisz uzytek z silnika i uciekasz na inna pozycje. Jedyne o czym trzeba pamietac to ze jest to czolg USA wiec jego kadlub jest zrobiony z karton-gipsu i pod zadnym pozorem sie nie wystawiac jesli nie widac tylko lufy.

 

ja zbieram free expa na wieżę i gąski do IS'a, pierwsze działo 120mm mam po KV-3 odblokowane.. powiedzcie mi tylko, czy IS uniesie drugą wieżę i działo 120mm pierwsze bez gąsek? jeśli tak to dużo wcześnie rozpoczne batalię o IS-4 / może IS-7 przed 0.7.3 ;)

 

Kilka stron wczesniej dalem sposob jak to policzyc. Prosze was to jest banalna matematyka. Edited by Trawienny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz chyba M103 przejął pałeczkę, bo to, co można wyczyniać tym czołgiem, momentami nie mieści się w głowie.

Wczoraj M103 w plutonie z Kacimierzem wjechałem na górkę na Murovanka startując z I bazy. PO przeciwnej do górki podjechało ładne stadko, 2* E100, E75 i jeszcze ze cztery tiery 9 i 8. Wysuwałem dziób i waliłem w E100, wszystko weszło, niestety przy takim nawale wrogich luf długo nie pożyłem, ale efekt był, nasze arty dobiły tego a także drugiego E100 i wygraliśmy. M103 to dobry czołg. Szyki zwrotny no i to działo:

 

120 mm Gun M58

Characteristics

120 Caliber (mm)

5,50-6,45 Rate of fire (rounds/min)

269/381/60 Average penetration (mm)

400/400/515 Average damage

0,35-0,37 Accuracy at 100m (m)

2-2,3 Aiming time (sec)

3100 Weight (kg)

Poza tym pancerz znacznie lepszy niż na papierowym T34.

Ale win ratio mam na nim słabe, nie wiem dlaczego. Nie mówię nawet o tym odziedziczonym po T34, tylko nowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

przecież win ratio nie zależy tylko od Ciebie,a od 14 innych kolesi.

Dlatogo podstawa to zgrany plutek, 3 ogarniętych robi róznicę..

Możesz ubic 4-6szt ale co z tego jak reszta pada jak szmaty i pozostała cześć wrogiego teamu zajmuje baze/ubija cie w 5 na 1...

To działo ma reload ciut dłuższy niż na poprzednim t34 z 120mm, wg mnie jest bardziej celne, a już na pewno więcej wchodzi. Dmg 0 rzadziej się trafia.

Czołg - wymaga wyczucia, na pewno nie nadaje sie do walki stacjonarnej (no chyba ze jako snajpa, ktos spotuje, ty strzelasz), dużo dinguje jak sie poruszasz, strzał, cofasz, do przodu, cofasz, do przodu-kolejny strzał i tak w kółko. Potrafi mi tak odbić z 5-10 strzałów i nie mówie tu o tier8 działach, tylko 9 i 10. Przy 1800hp to sporo, bo 5 z is7 już go ubija.

Masakrycznie za to mi włażą w niego strzały z e100 z 155mm, podobnie w t110e5, może wynika to z tego że użytkownicy tych dział z racji długiego reloadu szanują kule...i dokładniej mierzą...

Edited by Gregu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niby winratio nie zależy tylko od Ciebie, ale masz na nie czasem duży wpływ. Stąd te różnice 40-60%. Najlepsi i tak 40% muszą przegrać bo nie ma szans, albo sami też popełnią jakiś błąd, jednak w tych 20% pomiędzy najlepszymi a najsłabszymi są te bitwy, które zależą własnie od nas.

 

Myślę, że tym czołgiem trzeba nauczyć się grać, ma to samo działo co T110E5 więc potencjał jest. Nie sprzedam go mimo słabych wyników, podciągnę perki i zobaczymy później :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pix3l no offence ale cos robisz nie tak. T32 to dosc szybki maly i zwinny czolg z poteznie opancerzona wieza i bardzo duzym katem obnizenia lufy. Ten czolg jest wrecz idealny do molestowania przeciwnikow zza gorki. Wystawyasz czubek wiezy tak by przeciwnik byl tuz ponad szczytem gorki i smiejesz sie mu w twarz bo jedyne co moze zrobic to (jesli w ogole trafi w ta mala wieze) zrobic DING. A jak widzisz ze CIe flankuja to robisz uzytek z silnika i uciekasz na inna pozycje. Jedyne o czym trzeba pamietac to ze jest to czolg USA wiec jego kadlub jest zrobiony z karton-gipsu i pod zadnym pozorem sie nie wystawiac jesli nie widac tylko lufy.

 

 

Gram nim podobnie jak T29, różnica jest taka że T29 dało sie ustawić pod takim kątem z przodu, że wchodziły dingi za 0 lub rykoszety nawet od mocnych tanków (Tiger2/Lowe/T34). W to pudło wszystko wchodzi. Druga sprawa - działo 105mm a losowania ciągle z Tier 9-10, i pełno wszechobecnych T34 z gnatem 120mm to jest po prostu śmiech 50% dingów jest za 0.

 

Może z czasem wyczuje tego tanka, ale liczyłem na przypakowanego T29 a dostałem spuchniętego pershinga :/

Edited by pix3l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój T34 ma wentylację, załogę na 350% perk BIA i rammer, a i tak przeładowuje jak wóz z węglem. Do tego jest z kartiongipsu i ma w środku jakiś magnes, bo przyciąga pociski z całej mapy.

Co z tego, że ma dobre działo, jak nim strzela tyle co nic? Bez problemy 1vs1 T32 daje radę. Oczywiście ważna jest druga lepsza wieża, dopiero z nią ten czołg staje się przyjemny.

 

Narzekam, na T34, ale już się przyzwyczajam, ale ze standardowym przeładowaniem to chyba bym go oddał na złom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój T34 ma wentylację, załogę na 350% perk BIA i rammer, a i tak przeładowuje jak wóz z węglem. Do tego jest z kartiongipsu i ma w środku jakiś magnes, bo przyciąga pociski z całej mapy.

Co z tego, że ma dobre działo, jak nim strzela tyle co nic? Bez problemy 1vs1 T32 daje radę. Oczywiście ważna jest druga lepsza wieża, dopiero z nią ten czołg staje się przyjemny.

 

Narzekam, na T34, ale już się przyzwyczajam, ale ze standardowym przeładowaniem to chyba bym go oddał na złom ;)

 

Możesz mi podać czas przeładowania z BIA. Nie mam tego i jestem ciekaw jaka różnica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez rammera, wentylacji i BiA to jest masakra. Raz miałem śmieszną bitwe jak załączyła mi się Adrenalina, a udało się zająć dobra pozycję i tylko mnie dingowali. Przeładowanie 11,26s, oddałem z 5 strzałów zanim w końcu padłem :lol:

 

@up - 12,4 chyba, albo coś koło tego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

calc prawde ci powie :P

12,375 z bia

12,66 bez

załoga 100%, rammer

jak dla mnie jednak bia nie warta świeczki, chyba żeby wziąc pod uwage inne rzeczy, jak jazda, celowanie, zasięg widzenia. Niewiele, ale zawsze poprawia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Victory!

Battle: Redshire 3 kwietnia 2012 13:45:51

Vehicle: M18 Hellcat

Experience received: 1 504

Credits received: 40 567

Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Sniper, Invader

 

Fajna zabaweczka. Tylko ammo by się więcej przydało. 30 szt nie problem wyprztykać w dłuższej bitwie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

calc prawde ci powie :P

12,375 z bia

12,66 bez

załoga 100%, rammer

jak dla mnie jednak bia nie warta świeczki, chyba żeby wziąc pod uwage inne rzeczy, jak jazda, celowanie, zasięg widzenia. Niewiele, ale zawsze poprawia...

 

Mam wentylację i rammer i mam czas dokładnie taki jak podałeś 12,66. Więc jeśli BIA daje niecałe 0,3 sek do szybkości ładowania to żadna rewelacja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zyskuje każdy załogant, a więc masz lepszy zasięg widzenia, lepiej skręcasz i przyspieszasz, lepiej celujesz. Wentylacja x2 jednym słowem.

Perki czy umiejętności nie zrobią z waszych czołgów jeżdżących bunkrów, ale w krytycznych sytuacjach lepiej przymierzyć i wystrzelić o ten ułamek sekundy szybciej niż przeciwnik. :lol2:

 

P.S. fajnie, że niektórzy wrzucają swoje replaye, ale szczerzę wątpię by kogoś to interesowało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zyskuje każdy załogant, a więc masz lepszy zasięg widzenia, lepiej skręcasz i przyspieszasz, lepiej celujesz. Wentylacja x2 jednym słowem.

Perki czy umiejętności nie zrobią z waszych czołgów jeżdżących bunkrów, ale w krytycznych sytuacjach lepiej przymierzyć i wystrzelić o ten ułamek sekundy szybciej niż przeciwnik. :lol2:

 

P.S. fajnie, że niektórzy wrzucają swoje replaye, ale szczerzę wątpię by kogoś to interesowało.

 

Ok chce tylko dociec ile to BIA tak na prawdę daje, bo jak widać przy przeładowaniu nie jest to wiele więcej więc mogę ten perk dać jako trzeci bez bólu.

A co do repleyów to jeśli wstawia je m4r albo np Hanz to chętnie oglądam, są lepsi w te klocki więc może się czegoś nauczę przy okazji. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.S. fajnie, że niektórzy wrzucają swoje replaye, ale szczerzę wątpię by kogoś to interesowało.

 

a mnie replaye bardzo interesują. Chwalenie się kto jakie medale dostał ile expa i kredek uzbierał dobrze jest poprzeć dodaniem właśnie nagrania. Każdy po jego obejrzeniu będzie miał własna opinie na temat danego tanka –przynajmniej ja tak mam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka moich przygód: w GW Panterze (ding) akcja w 10:25 gdzie ISU odbija Pocisk HE i ten komentarz w grze mnie dobił xD oraz moje 40 tonowe szczęście bitwa była przegrana ale wygraliśmy xD

 

Tym francuzem to chyba wyczerpałeś limit szczęścia na cały miesiąc.

A GW zrobiłem już dingi od 4502p i amx 50 120. Nic mnie nie zdziwi. Akcja z wczoraj - "We've hit them harrrrd", czyli co może zrobić 1200hp direct hit GW Tygrysowi.

Dołączona grafika

[jeżeli ktoś myśli, że uszkodzenia na screenie pochodzą od czołgu, jest w błędzie. Mogę podrzuciś replay, tylko nie chce mi się go szukać.]

 

Mój performęs - taki se. Ale ten gość w obiekcie... Jam mu niegodzien butów czyścić.

 

Ok chce tylko dociec ile to BIA tak na prawdę daje, bo jak widać przy przeładowaniu nie jest to wiele więcej więc mogę ten perk dać jako trzeci bez bólu.

A co do repleyów to jeśli wstawia je m4r albo np Hanz to chętnie oglądam, są lepsi w te klocki więc może się czegoś nauczę przy okazji. :wink:

 

Jestem ledwie przeciętny. Jeżeli coś wstawiam, to tylko dlatego, że mnie to zainteresowało i może zainteresować kogoś innego.

 

BiA daje tyle, co wentylacja - nie wiem, czego się spodziewaliście?

 

Co do BiA i wentylacji...

BiA pewnie miał nigdy nie będę. Wentylacje może dokupię... kiedyś. Od dawna nie kupuję modułów (chyba że są promocje i zbywa mi kredek). Najnowsze czołgi wyglądają w tej chwili tak (reszta ma wentylację i/albo inne moduły, których przekładać nie mam zamiaru):

 

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

 

 

.:.:ed:.:.

Ahahahah!

Victory!Battle: Lakeville 3 kwietnia 2012 19:05:02Vehicle: T-34-85Experience received: 1 181Credits received: 26 260Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Master Gunner, Steel Wall, Top Gun
Nie do wiary :lol: Edited by m4r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczyt debilizmu został osiągnięty... aż ręce opadają. Niektórzy powinni mieć zakaz grania czołgami powyżej 5 tieru <_<

 

Lol, miałem tostnio identyczną walkę ale z tierem 3-4 :).

 

Ja ostatnio zmieniłem Hummela na GWPantherę i o ile Hummel był świetny to GWPanthera jest relewacyjna. Szkoda tylko że te 1200dmg to pic na wodę :P

Nawet na KV zazwyczaj ida dwa strzały. Mimo wszystko świetnie mi się gra tą arty.

 

@edit

 

Umie ktoś grac Leopardem?? U mnie wygląda to tak: pobjeżdzam do bazy wroga,

pierwszym strzałem dostaję w gąsienice(czasami drugim) zanim jeszcze dobrze odkryje cokolwiek, a potem wiadomo 2-3 sekundy i wrak.

Edited by tom256

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ostatnio wzialem znow Leo ale wg mnie juz sie nim nie da grac. 90% graczy (nawet premium nooby w T34 :P) wiedza ze jak na liscie jest Leos to trzeba poczekac bo zaraz bedzie rushowal. I wlasnie tak to sie konczy jak opisales. Probowalem scoutowac "taktycznie" z lorneta zza kamienia czy krzaczora - liczbe ch*jow, k*rw i innych noobow jaka otrzymywalem per bitwa skutecznie mnie zniechecila do tego czolgu. Moze cos mi odbije kiedys i sprobuje VK2801

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akcja z wczoraj - "We've hit them harrrrd", czyli co może zrobić 1200hp direct hit GW Tygrysowi.

[jeżeli ktoś myśli, że uszkodzenia na screenie pochodzą od czołgu, jest w błędzie. Mogę podrzuciś replay, tylko nie chce mi się go szukać.]

 

Miałem bardzo podobną sytuację wczoraj, ja w M41 (kulka HE 950dmg )zaliczam bezpośrednie trafienie w Hummela - efekt taki że zabrałem mu może 1/3 hp...

 

Umie ktoś grac Leopardem?? U mnie wygląda to tak: pobjeżdzam do bazy wroga,

pierwszym strzałem dostaję w gąsienice(czasami drugim) zanim jeszcze dobrze odkryje cokolwiek, a potem wiadomo 2-3 sekundy i wrak.

Nie widzę sensu grania leo innego niż dobicie do VK2801, T-50 przewyższa go pod każdym względem.

Taktykę dla zwiadowców ogólną mam taką że nie jadę na pałę do bazy wroga tylko jak kogoś zobaczę to trzymam odległość i czekam aż ktoś delikwenta ściągnie, oczywiście cały czas będąc w ruchu. Czasem nawet uda się dotrwać do końca bitwy :D Taka gra najlepiej się dla mnie sprawdza i przynosi chyba drużynie najwięcej pożytku.

 

BiA daje tyle, co wentylacja - nie wiem, czego się spodziewaliście?

Ale BiA miało dawać 5% a daje ledwie połowę tej wartości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...