Jump to content
ath

Grand Theft Auto V

Recommended Posts

Error code 1, serwery nie osiągalne hehe. Te 50 pare MB pobiera się w sumie bez problemu tylko kończy się to błędem że serwery są nie osiągalne i trzeba od nowa.

 

Edit. 

 

Ok przeszło teraz pobiera kolejne 350MB, 

Edited by kapi89

Share this post


Link to post
Share on other sites

zrobiłem wbudowanego benchmarka, trzyma 60 klatek :D

 

ehhh że też muszę siedzieć w robocie, zagram dopiero wieczorem... buuuuuuu

 

jak ściągałem grę w niedzielę to jak mi prędkość spadała poniżej pełnej mocy łącza czyli jakieś tam 14 mb/s to wciskałem pauza - wznów, i znowu zapindalało 14... 

Edited by zaodrze244

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak fizyka aut i model zniszczeń? Ponoć pokroili w tym temacie.

Przecież od premiery gry na PS3 wiadomo, że model jazdy i zniszczeń jest bardziej arcade. Szkoda bo wolałem model jazdy z IV. Zniszczenia też byly bardzoej realistyczne w IV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam nie patrzyłem ale wg PC lola 4gb zżera. 8gb spokojnie starcza. Dodam że różnica mdz teksturami średni a wysoki to różnica 700mb na vram. Dalej już tak źle nie jest. Ale najlepiej mieć 4gb vram. Irytuje mnie trochę zachowanie wody, które wyglądało jak jakiś kisiel.

Edited by Hormon666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze ktos wrzucic wpisy z rejestru jakie dodaje GTA V ? Tak dla pewnosci bo mam tylko rozpakowany preload sciagany nieoficjalna droga i jestem ciekaw czy pojdzie bez tych wpisow normalnie czy bedzie sie launcher plul, ze giera nie zainstalowana.

 

Przelaczniki linii komend.

 

 

-UseAutoSettings: 
Use automatic generated settings 
-benchmark: 
Starts the benchmark test from the command line 
-benchmarkFrameTimes: 
Optionally output the individual frame times from the benchmark 
-benchmarkIterations: 
Specifies the number of iterations to run the benchmark for 
-benchmarkPass: 
Specifies an individual benchmark scene test should be done, and which test that should be 
-benchmarknoaudio: 
Disable audio processing for graphics benchmark purposes 
-disableHyperthreading: 
Don't count hyperthreaded cores as real ones to create tasks on 
-goStraightToMP: 
Jump straight to MP while loading 
-ignoreDifferentVideoCard: 
Don't reset settings with a new card 
-ignoreprofile: 
Ignore the current profile settings 
-mouseexclusive: 
Game uses mouse exclusively. 
-noInGameDOF: 
Disable In-game DOF effects 
-safemode: 
Start settings at minimum but don't save it 
-shadowSoftness: 
Selects between linear, rpdb, box 4x4, soft 16 
-uilanguage: 
Set language game uses 
-useMinimumSettings: 
Reset settings to the minimum 
-HDStreamingInFlight: 
Enable HD streaming while in flight 
-SSA: 
Enable SSA 
-SSAO: 
Set SSAO quality (0-2) 
-anisotropicQualityLevel: 
Set anisotropic Filter Quality Level (0-16) 
-cityDensity: 
Control city density (0.0 - 1.0) 
-fogVolumes: 
Enable lights volumetric effects in foggy weather 
-fxaa: 
Set FXAA quality (0-3) 
-grassQuality: 
Set grass quality (0-5) 
-lodScale: 
Set LOD Distance Level (0.0-1.0f) 
-particleQuality: 
Set particle quality (0-2) 
-particleShadows: 
Enable particle shadows 
-pedLodBias: 
Set Pedestrians LOD Distance Bias (0.0-1.0f) 
-postFX: 
Set postFX quality (0-3) 
-reflectionBlur: 
Enable reflection map blur 
-reflectionQuality: 
Set reflection quality (0-3) 
-shaderQuality: 
Set shader quality (0-2) 
-shadowLongShadows: 
Enable shadow rendering for dusk and dawn 
-shadowQuality: 
Set shadow quality (0-3) 
-tessellation: 
Set tessellation on or off (0-3) 
-textureQuality: 
Set texture quality (0-2) 
-txaa: 
Enable NVidia TXAA 
-vehicleLodBias: 
Set Vehicles LOD Distance Bias (0.0-1.0f) 
-waterQuality: 
Set water quality (0-1) 
-keyboardLocal: 
Sets the keyboard layout to the specified region. 
-hdr: 
Set the whole rendering pipeline to 16-bit 
-noquattransform: 
Don't use quaternion transforms for placed entities 
-DX10: 
Force 10.0 feature set 
-DX10_1: 
Force 10.1 feature set 
-DX11: 
Force 11.0 feature set 
-GPUCount: 
Manual override GPU Count 
-adapter: 
Use the specified screen adapter number (zero-based) 
-borderless: 
Set main window to be borderless 
-disallowResizeWindow: 
Do Not allow the window to be resized 
-frameLimit: 
number of vertical synchronizations to limit game to 
-fullscreen: 
Force fullscreen mode 
-height: 
Set height of main render window (default is 480) 
-multiSample: 
Number of multisamples (1, 2, 4, 8, or 16) 
-width: 
Set width of main render window (default is 640) 
-windowed: 
Force windowed mode 
-StraightIntoFreemode: 
If present the game will automatically launch into the multiplayer game in freemode.

Edited by logimen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...