ath Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2011 Dishonored to FPS łączący w sobie elementy skradanki i typowej gry akcji. Dishonored to innowacyjna mieszanka typowego FPS-a i skradanki, w której ogromną rolę odgrywają wybory graczy, wpływające na przebieg rozgrywki i otoczenie bohatera. Fikcyjny świat gry, który zwiedzimy w czasie naszych przygód, czerpie ze steampunkowej i XIX-wiecznej estetyki. Za produkcję gry odpowiedzialne jest francuskie studio Arkane, założone przez Rafa Colantonio, twórcę takich tytułów jak Arx Fatalis czy Dark Messiah of Might & Magic. Doświadczony zespół Colantonio wspiera także Harvey Smith, współtwórca dwóch pierwszych części Deus Ex oraz Viktor Antonov, który odpowiadał za koncepcje i projekty City 17, znanego z Half Life 2. W Dishonored gracze wcielają się w postać Corvo, legendarnego ochroniarza cesarzowej zamordowanej w zamachu stanu, za którym stał skorumpowany Lord regent. Ten, aby odwrócić uwagę od przygotowanego przez siebie spisku, fałszywie oskarża o tę zbrodnie naszego bohatera. Nie zdaje sobie jednak do końca sprawy z tego, że Corvo jest jednym z najniebezpieczniejszych ludzi na świecie, doświadczonym wojownikiem, który bez problemu potrafi zniknąć z oczu nieprzyjaciół. Mistrzem walki, korzystającym z szeregu wymyślnych gadżetów (bomby przylepne, automatyczne pułapki, strzałki usypiające itp.) i z drzemiących w nim ponadnaturalnych zdolności oraz mocy (np. super-prędkość, teleportacja, podwójny skok). Niesłusznie skazany wojownik szybko ucieka więc z więzienia i rozpoczyna metodyczną zemstę. Kluczowym elementem rozgrywki w Dishonored jest wykonywanie starannie zaplanowanych zabójstw. Twórcy zdecydowanie zainspirowani serią Thief przygotowali dopracowane elementy składankowe, postawili też na swobodę ruchu bohatera, wykorzystanie jego nadludzkich zdolności i gadżetów, interakcję z otoczeniem oraz sztuczną inteligencję przeciwników. Mimo tego, gra nie wymusza cichego i dyskretnego przechodzenia kolejnych misji i nic nie stoi na przeszkodzie, by każdemu wykonywanemu zadaniu towarzyszyła krwawa jatka. Wszystko zależy od preferencji grającego. Każdą z mocy naszego bohatera można łączyć z innymi osiągając rozmaite efekty. Możemy na przykład zatrzymać na chwilę czas, a następnie użyć innej z mocy i zrzucić różne rzeczy ze stołu, wywołując tym samym hałas, który zwróci uwagę strażników, podczas gdy my przekradniemy się niezauważeni w przeciwnym kierunku. To tylko jedna z opcji jakie mamy - każdy napotkany problem ma wiele rozwiązań i to my decydujemy, które nich wybrać. Gra w tle śledzi nasze zachowania, badając jak bardzo jesteśmy agresywni i jak wiele zostawiamy po sobie szkód, ofiar i ogólnego zamieszania. W zależności od wywołanego wokół nas chaosu, system ten wpływa w widoczny sposób na fabułę i zmiany w otaczającym świecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
:Focus Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2012 http://www.youtube.com/watch?v=dvPvebv80_U Żeby tylko tego nie spieprzyli, bo zapowiada się genialnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Grafika, gameplay... mega wypaśne! Jeśli w efekcie końcowym będzie to chociaż w 60% tak dobre jak na filmiku to będzie zajebiście. Ale poczekajmy na demo(?!), filmiki pokazujące gameplay itp by ocenić jak to naprawdę wyglądać będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Ty tak na serio z tą grafiką i gameplay-em ?. 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Pachnie mi to Thief'em. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 10 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2012 Data premiery potwierdzona. Europa 12.10.2012. US 9.10.2012. Teraz tylko niech pokażą gameplay i będzie wiadomo czy szykuje się nam kolejny rodzynek, lub nie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brachol Opublikowano 1 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2012 Data premiery potwierdzona. Europa 12.10.2012. US 9.10.2012. Teraz tylko niech pokażą gameplay i będzie wiadomo czy szykuje się nam kolejny rodzynek, lub nie.... http-~~-//www.youtube.com/watch?v=9ITq0hXCCB0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 1 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2012 Robi wrażenie a śpiew w tle daje fajny klimat B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancient Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2012 (edytowane) Nom taki w stylu pierwszego Dead Space. Gierka zapowiada się miodnie Trochę jak połączenie m.in Thiefa, Assassin's Creed i Deus Exa. Mam nadzieję że będzie zdecydowanie czymś więcej. Edytowane 2 Czerwca 2012 przez Ancient Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2012 Śpiew to sprytna aranżacja znanego i tłuczonego kawałka zwanego ogólnie jako "Morskie opowieści". Cóż, gra się zapowiada super, jak wiele innych o których zakupie wolałbym zapomnieć. Niemniej osoby zaangażowane w projekt dają podstawy do nadziei, że będzie ok. Oby oby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2012 Trailer super :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2012 Wygląda jakby steampunkowy Half Life 2 spotkał się ze Skyrim w 19 wiecznej Anglii i rozpoczął ekspansję nowego gatunku na rynku - First Personal Knifer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2012 (edytowane) Dla mnie to wygląda jak połączenie Half-Life 2 z Bioshock. Niemniej bardzo klimatyczny trailer (szanty śpiewane przez dzieci ?), będę miał oko na ten tytuł. Mam nadzieję że na E3 pojawi się więcej info. The game is being developed by a talented team that includes lead designer Harvey Smith, known for his past work on the Deus Ex franchise as well as Thief: Deadly Shadows, Arkane founder and co-creative director Raf Colantonio, who worked on Arx Fatalis and Dark Messiah of Might and Magic, while Viktor Antonov, the man who designed Half-Life 2's iconic City 17, is lending his talents with Sebastien Mitton, Art director, to Dishonored's world.źródło: Wikipedia Edytowane 3 Czerwca 2012 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2012 Dishonored E3 Gameplay Demo Videos - G4tv.com Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misio-Jedi Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2012 Produkcja niestety multiplatformowa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2012 I co to oznacza? Crap? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2012 oznacza zwiekszone prawdopodobienstwo crapu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2012 Ciekawe macie te teorie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2012 nie teoria, tylko z życia wzięte...praktyka pokazuje, że w większości przypadków jak coś jest do wszystkiego(multiplatforma w przyp. gier) to jest do d... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2012 Nie róbcie scen, bo o ile czasem Harry przesadza jakie to konsole są super, tak teraz wy przesadzacie jakie to konsole są be i jak by jakaś gra była only PC to była by na 100% super. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2012 Produkcja niestety multiplatformowa... a dlaczego? bo to wiekszy zysk. dzis malo jest gier komercyjnych robionych z pasją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2012 (edytowane) W sumie fakt. Wszystkie gry powinny być tylko na konsole, każdy tytuł na jedną, to mielibyśmy same genialne produkcje. A tak muszą myśleć o portach więc wychodzą crapy. :lol: :lol: :lol: lolwut Mój post tak samo mądry jak wasze. Edytowane 15 Czerwca 2012 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2012 (edytowane) co innego jak wydaje sie gre na PC. a potem robi z tego port. ciekawe jak wygladaloby RDR teraz, na kompie. ale przeciez to oczywiste rzeczy, o ktorych kazdy na forum wie :) ostatnio przemknal mi artykul o tytule. "nie wszystkie gry darmowe sa zle" a ode mnie "nie wszystkie platne sa dobre" to tak apropos pasji przy tworzeniu czegos. Penumbra chociazby. co do tematu. zagram chetnie. podobno da sie przejsc gre bez zabijania kogokolwiek. na pc czy konsoli. zobaczymy. tam gdzie sprawi mi to wieksza przyjemnosc :) Edytowane 15 Czerwca 2012 przez Sarkazm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeathTomahawk Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2012 http://www.youtube.com/watch?v=yeZrLpO-RcQ http://www.youtube.com/watch?v=62GquFXvDJE Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 2 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2012 wow, zapowiada sie prawdziwa perelka w czasach odmozdzajacych gier :D szkoda ze dopiero pod koniec roku, ale narobilem sobie takiego smaka ze chyba pojdzie w ruch thief 3 :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2012 (edytowane) http://www.cdaction....z-gralismy.html Edytowane 23 Sierpnia 2012 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2012 http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy/2012/41/dishonored-zarzadzilo-zobaczcie-liste-pierwszych-ocen No wyglada na to ze mamy kandydata do gry roku :) przeczucie mnie nie mylilo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2012 (edytowane) Po tym co do tej pory widziałem na temat gry mogę wnioskować, że albo będę ją wielbić jak serię assassin's creed albo znuży i rozczaruje mnie jak bioshock. Cóż, już niedługo przekonamy się Wieeeeelki minus za unreal engine. Jakby k....de nie było innych silników na tym świecie... TotalBuscuit o grze: Jak tylko ściągnie mi się film to go obejrzę :-) Edytowane 8 Października 2012 przez SpectatorX 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ben9 Opublikowano 10 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2012 Dziwi mnie, że tu taka cisza nt gry roku :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 10 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2012 Przecież jeszcze premiery nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...