Skocz do zawartości
Gość Ludovic

Project C.A.R.S

Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze podoba mi sie, nawet zeby pojezdzic samemu po torze i poprawiac wlasne czasy....

 

Momo sie nada, dobrze dziala force feedback?

 

 

A wlasnie kupujac teraz za 10euro wstep, moge np za miech doplacic 15 i miec juz licencje tak jakbym na poczatku wylozyl 25?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze podoba mi sie, nawet zeby pojezdzic samemu po torze i poprawiac wlasne czasy....

 

Momo sie nada, dobrze dziala force feedback?

 

 

A wlasnie kupujac teraz za 10euro wstep, moge np za miech doplacic 15 i miec juz licencje tak jakbym na poczatku wylozyl 25?

 

Jesli chodzi o FFB to z miesiaca na miesiac jest coraz lepiej, ale jeszcze sporo pracy przed nimi.

Tak mozna bez problemu upgradowac konto sam to robilem dwukrotnie ;-), btw. jutro bedzie dostepny nowy comiesieczny build Junior+.

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Tony Sopramo

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

Nowe drzewa na Bathurst wyglądają świetnie. Trochę się obawiałem o ten element ale chyba i pod tym względem będzie blisko perfekcji :)

Edytowane przez Tony Sopramo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A bit late reply, I know, but so far everything's looking good and we should be able to start testing in 3 weeks. Dev-only and everything will be very buggy of course.

 

I updated the posts with latest updates. I have been busy working on the game protocol. We can now send game events to other players connected to the game, either directly or via rebroadcaster. The events can be sent as unreliable (delivery not guaranteed), reliable and sequenced (large reliable messages split into multiple parts). We can't receive them yet though, working on that now Dołączona grafika

 

Next week we should be able to start integrating our old multiplayer code from previous games into pCARS code base, which will allow us to test basic multiplayer after few more weeks.

 

Wyglada na to ze jakies pierwsze wersje multiplayera moga byc juz dostepne za pare tygodni. ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Odpaliłem sobie ten najnowszy build.

 

Zacząłem od najwyższych detali, na HD 7770 nie da się pograć, jest koło 20 FPS. Ja na razie nie widziałem tych cudów ze screenshotów. Na jakich torach to tak wygląda? Na razie odpalałem Monzę, Oschersleben i Spa.

Spa to nie ma nawet startu do Gran Turismo, gdzie ten tor wygląda prawie fotorealistycznie.

Na Monzy rzuciły mi się w oczy masakryczne cienie, pikseloza okropna. Ogólnie aliasing i flickering w tej grze jest straszny (chyba tylko w pierwszej Crysis widziałem większy), i AA u mnie wydaje się nie działać.

 

metal, jak zrobiłeś te screenshoty? U mnie kompletnie to tak nie wygląda. Dołączona grafika

 

Na High już chodzi ok, 30-40 FPS, na medium jest 40-60. Wygląda to wszystko ok, ale przede wszystkim przez aliasing nijak się ma do screenów.

 

 

Handling póki co tak jak się spodziewałem, troche rozczarowuje. Jest dużo lepiej niż w Shift, ale ja kompletnie nie czuję aut, nie umiem przewidzieć ich zachowań.

 

Wprawdzie sporo pograłem, po każdym kółku sobie mówiłem "a zrobię kolejne" i tak zeszło 1.5 godziny, no i z każdym kółkiem ciut lepiej szło, ale mimo wszystko na każdym okrążeniu coś szło nie tak.

Nie pomaga też nieznajomość torów, bo mimo iż niektóre znam wizualnie, to jednak prawie na nich nie jeździłem bo nie było ich w grach, w które grałem.

 

 

Na pewno sporo pogram w tą grę, ale mam nadzieję, że handling będzie z czasem przyjemniejszy.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

metal, jak zrobiłeś te screenshoty? U mnie kompletnie to tak nie wygląda. Dołączona grafika

 

Ustawienia na których robiłem te screen'y [NV Inspector + ustawienia z gry]:

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Oczywiście na moim obecnym config'u niegrywalne - w menu mam 20-23 FPS : )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech mnei ktos oswieci na temat screenow zapodanych kilka postow wyzej przez :

Tony Sopramo

 

 

Ten pierwszy to na 99% Render , no chyba ze ktos opatentowal nowy realistyczny silnik graficzny ( w co watpie ) ktory pociagnie taka grafe

na SLI z GTX 690 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seba66

 

No ladnie , prawie jak na screenie kilka postow powyzej , widac ze goscie maja gust poczucie smaku i piekna

na jakich ustawieniach robiles te screeny i jaki sredni fps uzyskujesz ??

 

b.t.w

ile i komu ? trzeba sypnac zeby sie dostac do tych ''beta'' testow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zarejestruj sie na http://forum.wmdportal.com/forum.php

Na gorze masz "Purchase" , najtanszy toolpack Junior to koszt 10 ojrasów.

 

Swoja droga to mogliby troche udoskonalic ta strone, jak tam trafilem pierwszy raz to tez nie moglem ogarnac co to za projekt, jak sie tam dostac i gdzie to kupic.

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kelcior

 

 

Dzieki , juz sie zarejstrowalem , jakie sa ciekawe warte uwagi opcje przy wiekszej wplacie

zapodaj jakis skrot cennik

 

Juz znalazlem , te 10 Euro to chyba najlepsza opcja no chyba ze odrazu na managera ;) za 1000Euro

http://forum.wmdportal.com/toolpacks.php

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

IMO Full Member to najsensowniejszy toolpack, cotygodniowe updejty + po premierze dostajesz gre za darmo. (pewno na Steamie, ew. znizki 100% w jakichs wybranych sklepach - domysly)

 

Taka ciekawostka, na forum jest 1 chłop ktory ma wykupione 4 licencje Senior Managera...

Edytowane przez kelcior
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musze chyba poczekac bo installer nie przyjmuje mojego loginu

ogolnie fajny projekt jak sie bedzie rozwijal jak nalezy to doplace do full membersa

 

dzieki za pomoc

 

 

wywala cos takiego:

 

An Error Ocurred . The Patch Process Has Failed

An Error Ocurred While Communicating With The Game Server . The Game Server Might Be Down

 

 

Czy moglby ktos sprawdzic czy dziala ten server czy mam cos nie teges ?

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Właśnie, te zniżki to pewnie będą od chorych cen Steamowych typu 50 euro. Dałem 10 euro, potem nie uśmiechało by mi sie dawać kolejne 40 za pełną gre. A nawet w przypadku pudełkowej to łącznie wyjdzie dużo.

 

Mogłem wcześniej pomyśleć i zapytać czy sie ktoś nie chce złożyć na junior membera. 43 zł to troche sporo, 21 już nie tak źle.

 

No ale zobaczymy jak sie gra bedzie rozwijać, może to wynagrodzą poprawiając znacznie handling.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mario2k

 

moje ustawienia:

 

Dołączona grafika

 

z radkiem 6850 +FXAA injectorem i 35 pojazdami zauważyłem min 30fps i to na starcie wyścigu.FXAA zabiera mi jakieś 5fps a różnica miedzy 1-dnym a 35 pojazdami to może jakieś 5-6fps.

 

Edit:

ta pogoda Thunder Storm pożera dużo klatek ,zmieniłem na clear 1 i min. fps podskoczył aż do 37 i to 35-cioma autami

Edytowane przez Seba66

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musze chyba poczekac bo installer nie przyjmuje mojego loginu

ogolnie fajny projekt jak sie bedzie rozwijal jak nalezy to doplace do full membersa

 

dzieki za pomoc

 

 

wywala cos takiego:

 

An Error Ocurred . The Patch Process Has Failed

An Error Ocurred While Communicating With The Game Server . The Game Server Might Be Down

 

 

Czy moglby ktos sprawdzic czy dziala ten server czy mam cos nie teges ?

 

Sprobuj wylaczyc antyvirusa a szczegolnie firewalla jesli masz jakiegos, na forum czytalem ze niektore sprawiaja problemy.

U mnie sie normalnie loguje.

 

Edit:

Moze ktos zalozy grupe PPC na forum WMD? ;-)

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widac ze gra i jej silnik maxymalnie kozystaja z GPU przy takich samych taktach jak podczas gry w BF3 ciagnie z wyciska z karty ostatnie soki podgrzewajac ja znacznie bardziej niz w/w BF3 , wizualnie jest cacy widac ze w modele pojazdow wsadzili kawal roboty

spadam do testow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No u mnie zuzycie gpu praktycznie nie spada ponizej 90% (CPU oscyluje w okolicach 70%), wczesniej juz wspominalem ze to moze byc w przyszlosci niezly benchmark przy testowaniu hardware'u te wszystkie crysisy, metra itp. pojda do lamusa. Dołączona grafika

 

A jak juz jestesmy przy modelach samochodow:

http://forum.wmdportal.com/showthread.php?7942-2012-BMW-Z4-GT3

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Visual FX widzę wszystko wyłączone. Tak jest lepiej?

 

Według mnie, dla mnie - tak : ) Szczególnie jeśli chodzi o HDR, to na "Off" jest dla mnie najnaturalniej. Trawa oczywiście wpływa na FPS, więc na moim sprzęcie innej opcji niż "Off" nie ma, zresztą i tak oszołamiającego efektu nie robi ; ) Heat haze - chyba dotyczy otoczenia, bo nawet jak jest wyłączony, to efekt spalin wydobywających się z wydechu samochodu jest widoczny. Bloom, zresztą jak i Blur - do mnie te efekty nie przemawiają, no i pewnie też mają jakiś ujemny wpływ na FPS, więc... "Off". Lens flare - tylko przeszkadza ; ) No i Post-processing filters - to możesz włączać i wyłączać z poziomu gry, jak już jesteś na torze/trasie, a służy do tego skrót klawiszowy - Ctrl + Shift + P, a pomiędzy poszczególnymi filtrami przełączasz się - Ctl + P.

 

A co do skrótów klawiszowych, to... może nie wszyscy wiedzą o ich istnieniu, więc poniżej je podaję:

Ctrl-I: AI control of player car.

Ctrl-T: switch to trackside cameras.

[ ]: decrease/increase FOV.

F1: display developer menu.

BACKSPACE: goes back a level in F1 menu.

Ctrl-P: cycle to next post processing filter.

Ctrl-Shift-P: switch post processing filters off.

Ctrl-F: free camera.

Ctrl-S: display FPS.

W,A,S,D: move seat

TAB: cycle lap info

Ctrl-+ & -: Full damage/repair damage of car

Ctrl-Alt-+ & -: Full damage/repair damage of all cars

 

 

To enter the mode you press Ctrl-K.

Then the following keys become active:

 

Numpad 2: increase pitch

Numpad 8: decrease pitch

Numpad 4: increase yaw

Numpad 6: decrease yaw

Numpad 7: increase radius

Numpad 9: decrease radius

Numpad 1: increase roll

Numpad 3: decrease roll

Numpad -: increase FOV

Numpad +: decrease FOV

D: forward

A: backward

W: up

S: down

Q: left

E: right

SHIFT key in combination with any of the above: slow down camera movement

Numpad 5: reset to original settings for current camera

 

Custom DOF mode:

 

F3: on/off

F4: reset

 

Focus plane distance:

F5: decrease

F6: increase

 

Sharp field depth:

F7: decrease

F8: increase

 

Transit to blur depth:

Shift + F7: decrease

Shift + F8: increase

 

Blur:

Shift + F5: decrease

Shift + F6: increase

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...