Skocz do zawartości
Gość Ludovic

Project C.A.R.S

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj, Team Member zakupiony chwila na oswojenie z kierowaniem i kalibrację. Potem testy samochodów a póki co udało się wytyrać 51 miejsce w kategorii Kart na Chesterfieldzie :). Coś czuję że jeszcze długo zostanę przy tym tytule.

 

@ edit

Czas poprawiony, miejsce 37.

Edytowane przez Drake1337

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze mialem nadzieje ze Loire24 w buildzie 216 dostanie juz drzewa bo pojezdzil bym w koncu, ale jeszcze nie ma, a nie lubie po lysym torze jezdzic.

 

A i tak najbardziej czekam na Nordschleife, ciekawe czy dostaniemy niedlugo :)

 

Loire24: http://img217.imageshack.us/img217/8237/post1105.jpg

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spontatniczy on-board ode mnie - jedno okrążenie Pagani Zondą R na torze Spa-Francorchamps [build 216]:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=_xU3A_v-GR4

 

YouTube:

 

 

Wiem, wiem, zdarza mi się za wcześnie dohamowywać i daleko mi jeszcze do mistrza kierownicy, ale kij z tym, gra się super :D

 

 

Do ściągnięcia jest build 217, wyjątkowo udostępniony w poniedziałek dla Team Member'ów wzwyż, gdyż m.in. poprawia błąd... Fix for server disconnect/timeout.

 

 

 

edit:

 

Jeszcze jeden przejazd, tym razem Palmer Jaguar JP-LM:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=KNe0CsxXZTQ

 

YouTube:

Edytowane przez metal
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

 

Wiem, wiem, zdarza mi się za wcześnie dohamowywać i daleko mi jeszcze do mistrza kierownicy, ale kij z tym, gra się super :D

 

I właśnie o to chodzi. O frajdę z jazdy, i poprawianie własnych czasów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki ty masz ustawiony FOV? :D

 

Btw. komp z podpisu? Czym nagrywales?

 

Edit:

Powerslave moglbys zmniejszyc te screeny? Makrabrycznie sie laduje ten temat, no i sie troche wszystko rozciagnelo.

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FOV - 110 :D

 

Tak, sprzęt z podpisu, a nagrywałem 'kapturem' ; ) od MSI Afterburner - 40-50 FPS podczas nagrywania nie ułatwia gry :oops:

 

 

edit:

 

Powerslave...

 

[URL=http://img15.hostingpics.net/pics/300407post1105.jpg][IMG=http://img15.hostingpics.net/thumbs/mini_300407post1105.jpg][/URL]
Edytowane przez metal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Slightly Mad Studios Announce Ford Licensing Agreement

 

 

Eleven different Fords to be available in Project CARS

 

London, May 30, 2012: Slightly Mad Studios are proud to announce they have signed a licensing agreement with the Ford Motor Company that will allow eleven iconic Fords to be included in the company’s WMD-powered Project CARS title.

Project CARS players will get to choose from eleven famous Ford models within Project CARS, ranging from powerful muscle cars and iconic sports car racing machinery to modern street & racing cars.

 

 

1966 Mustang 2+2 fastback (foundation trade dress for 1966 Shelby GT350)

 

The 2+2 Fastback was one of the first Mustangs that helped build the iconic name Ford’s range of Mustang models has today.

Powered by a Ford 289 K-Code V8 engine putting out 274hp, the car was also the base for Carrol Shelby’s GT350 model.

 

 

1967 Ford MK IV

 

Better known as the GT40, the MK IV was the fourth evolution of Ford’s legendary sports car racing challenger. Powered by a seven-liter V8 engine, the car went on to win both the 1967 Sebring 12 Hours & Le Mans 24 Hours in the hands of Bruce McLaren, Mario Andretti, Dan Gurney & AJ Foyt.

 

 

1972 Escort RS1600

The RS1600 was the sport version of Ford’s Escort Mark 1 that was build from 1968 through 1974. Powered by a 16-valve Cosworth BDA engine, the car featured a sport suspension and strengthened bodyshells that made the RS 1600 a long-time favorite for amateur racing & rally drivers.

 

 

1980 Capri (Group 5 – Team Zakspeed)

Built by Team Zakspeed, the Group 5 version of the Ford Capri was one of the most extreme Ford race cars ever built. Powered by a twin turbo-charged 1.4 liter Cosworth BDA engine, the car predominantly raced in the Deutsche Rennsport Meisterschaft, being driven by legends such as Klaus Ludwig & Hans Heyer.

 

 

1988 Sierra RS500 Cosworth (Group A)

Designed to the FIA Group A regulations for touring cars, the Sierra RS500 Cosworth successfully competed in the 1987 World Touring Car Championship where it narrowly missed out on winning the title. The car also proved to be very successful in national series such as the DTM where it clinched the title in 1988.

 

 

1997 Mustang Cobra (SCCA Trans-Am)

The Ford Mustang Cobra has made the Trans-Am history book as the series’ most successful race car of all time. The car completely dominated the 1997 season, winning all 13 poles & races.

Built by Roush Racing, the Cobra weighed 1400 kilograms, using a pushrod V8 engine & five-speed gearbox.

 

 

2012 Fusion NASCAR Stock Car

The Fusion is Ford’s weapon of choice for NASCAR Sprint Cup, helping the Ford Motor Company to two runner-up titles in America’s most popular form of motorsport in 2008 & 2012.

The Fusion stock car weighs 1700 kilograms and is powered by a mighty V8 engine built by Roush Yates, putting out more than 850hp. The car is being driven by famous NASCAR superstars such as Carl Edwards, Matt Kenseth & Gregg Biffle.

 

 

2012 Focus ST

The 2012 ST is the all-new top range model of Ford’s Focus model range. Powered by a 2.0-liter twin-cam 16-valve EcoBoost four cylinder engine that provides 247hp, the Focus sprints from 0-60 in just 6.5 seconds.

To go along with the impressive performance, the car is equipped with plenty of sport features such as aluminum pedals, Recaro sport seats as well as Ford’s Sport-Steering system.

 

 

2012 Focus ST (BTCC)

The Focus also has a presence in the British Touring Car Championship as Redstone Racing campaigns the Ford Focus ST touring car built to the Super 2000 regulations.

The car showed lots of promise in the early parts of the 2012 season as Mat Jackson was able to clinch two race wins at Donington Park & Thruxton.

 

 

2013 Falcon FG (Australian V8 Supercar Car of the Future)

Ford is one of two manufacturers involved in the hugely popular Australian V8 Supercar series. For 2013, the series will be switching to a new platform of cars, designed to be more cost effective and to offer better safety features.

The Falcon FG will be Ford’s challenger starting with the 2013 season as the company will try to add to their five manufacturer titles clinched in Down Under since 2003.

 

 

2013 Ford Shelby GT500

Bearing the name of the late Carroll Shelby, the GT500 is the most powerful factory-made Ford Mustang ever built.

Powered by a supercharged 5.8 liter V8 engine putting out 650hp , the GT500 exceeds a top speed of over 310kph. The raw power is controlled by the finest technology as the car is equipped with Brembo brakes and Bilstein suspension.

 

 

The Fords will be available to drive in Project CARS later this year. WMD members will be able to take a virtual test drive once first versions of the cars have been completed by using the regular development builds of Project CARS. To shorten the waiting time, WMD members get to follow every aspect of the car development process on the WMD forums, from the first steps to the finished car out on track.

Nic tylko czekac na kolejne potworki :) Az ide pojezdzic

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to cisniemy panowie, moze ktos z nas wskoczy do top 100 hehe :)

 

 

edit:

15l w baku, skrocona skrzynia biegow i po kilku kolkach 50. czas. Gdybym pogrzebal w secie to moze z 2s udalo by sie urwac ale zeby walczyc o kiere musial bym przejechac 1000 kolek a nie 5 :D

 

Dołączona grafika

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam wyprobowac ten FXAA Injector: http://www.sendspace.com/file/5s3696

Próbki:

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Swoja droga ciekawe kiedy zaczna korzystac z tej gry przy pisaniu recenzji sprzetu pod zakladka performance, z moim truchłem z podpisu praktycznie caly czas utrzymuje zuzycie CPU w okolicach 60-80%, natomiast GPU praktycznie nonstop 99% i VRAM 700-1300Mb.

To moze byc calkiem niezly benchmark. :biggrin:

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez mialem podobny dylemat (pomijajac rf2), zaczalem od licencji Juniora, skonczylem na Full Memberze i nie zaluje ani zlotowki.

Seriously, ta gra jest skonczona moze w 20% ? I juz na tym etapie graficznie zjada konkurencje, pewnie - jeszcze kupa pracy przed nimi ale to nie moze nie wypalic.

 

rF 2 przy tym wyglada jak gra z 2005 r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze w parze z grafika nie idzie fizyka... Im dluzej gram (wlasciwie czas przeszly) tym mniej mi sie podoba. Z poczatku byl ogolny zachwyt po czesci pewnie przez grafike. Ostatnio odpalalem pcars chyba z miesiac temu i juz nawet nie mam ochoty. Duzo wiecej frajdy daje rf z modem HistorX2.0.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to mowia z "g.wna bata nie ukrecisz" a nie widac u ekipy z tego studia aspiracji do stworzenia sima z krwi i kosci. Grafika powoduje opad szczeny ale fizyka jest po prostu gumowa. W najlepszym wypadku wyjdzie solidny mix arcade-sim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skąd takie porównanie, rozumiem że jeździłeś po torze Zondami i Lotusami?

Może poprostu aktualne pseudo-sim'y na siłę utrudniają model jazdy żeby ludziom się wydawało że to hardcorowe sim'y, nie sądzę żeby fury za pare milionów złociszy spinowały przy mocniejszym wdepnięciu pedału gazu, wydaje mi się że jest wręcz odwrotnie.

 

To taka moja luźna opinia. :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwroc uwage na to co sie dzieje z autem (wiekszoscia z nich) po odjeciu gazu w zakrecie :) ktos to podsumowal tak ze wyglada to jakby gra probowala wepchnac z powrotem auto na prawidlowy tor. W zadnym simie auta sie tak nie zachowuja (chyba ze konkretnych wypadkach). Np fajnie jest to pokazane w nowym modzie do rf1 gdzie mamy do dyspozycji lotusy, toyote mr2 i ferrari f40. Nie wiem jak inaczej tlumaczyc niechec do fizyki w tym tytule, po prostu przestala mi sprawiac frajde :) no i zniknal syndrom "jeszcze jednego kolka". Wroce do tego za kilka mcy, ale w cuda nie wierze.

 

ps. no oczywiscie, w takim f1 mozna bez konsekwencji deptac pedal gazu jak nie powiem co ;)

 

ps. nordschleife przekonalo mnie do pobrania nowego buildu :D i zobaczymy co poprawili przez miesiac w fizyce

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niedlugo bedzie zupelnie nowa, poprawiona fizyka opon.

 

Ja gram co pare dni, roznymi autami, rozne tory, staram sie nie grac zbyt czesto zeby gra mi sie nie przejadla jak rF2.

 

 

edit:

Zapomnialem wspomniec o nadchodzacym deszczu i fizyce odpowiedniej na owe warunki! Graficznie z pewnoscia urwie d.pe!

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...