Skocz do zawartości
Małpożer

MechWarrior Online

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika

 

Nigdzie nie moglem znalezc tematu o tej grze wiec postanowilem go zalozyc. Jak sama nazwa wskazuje, tematyka sa walki meechow. Dopiero dzis dostalem zielone swiatlo do bety i obczajam wszystkie funkcje. Na poczatek mozna sie troche przyczepic do glownego menu ktore nie jest za bardzo czytelne ale gra ma potencjal. Wiem tez ze juz kilka osob z forum tez uczestniczy w becie (troche o tym bylo w watku o WoT).

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie bardziej denerwuje brak jakiegos tutka czy lepszych opisow broni. Probowalem poprzydzielac bronie do jakis grup ale mi sie to nieudalo. Tworzenie wlasnego mecha tez mocno kuleje, nie mowiac o dopasowaniu odpowiedniej ammo do broni. Ale jak mowilem brak jakiegos nawet malo sensownego ale dajacego podglad opisu czegokolwiek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie bardziej denerwuje brak jakiegos tutka czy lepszych opisow broni. Probowalem poprzydzielac bronie do jakis grup ale mi sie to nieudalo. Tworzenie wlasnego mecha tez mocno kuleje, nie mowiac o dopasowaniu odpowiedniej ammo do broni. Ale jak mowilem brak jakiegos nawet malo sensownego ale dajacego podglad opisu czegokolwiek.

 

Poczytaj forum gry, przede wszystkim dział BETA Guides - wszystko jest opisane.

 

Dopiero dzis dostalem zielone swiatlo do bety i obczajam wszystkie funkcje.

First rule of Fight Club - you don't talk about Fight Club. Właśnie złamałeś NDA Dołączona grafika

 

Ja zaryzykowałem i zainwestowałem w Founder's Packa, IMHO gra ma potencjał, ale wymaga jeszcze dużo pracy, szczególnie nad interfejsem (Mechlab ssie pałkę) i kodem sieciowym. Jak ktoś chce wspólnie popykać, znajdzie mnie pod tym samym nickiem co tutaj. Służę też w razie czego radą, ale to na PW/w grze, żeby NDA nie naruszać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja standard, Gregix, ale wlasnie odinsalowałem dla sokolnika....ta gra z kolei to bardziej deathmaczowa, bo sie czlowiek(przepraszam bot) respawnuje...

Jeszcze sie obaczy. Obie gry mają potencjał ale...jakoś mnie mwo nie wciąga, może za stary już jestem :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja gram .

 

Nick taki jak na forum + 1982 .

 

Na razie gra mocno mnie odrzuciła , widać że dużo roboty przed devsami .

 

Grałem sobie raz Atlasem i jakiś gostek latał koło mnie i mnie atakował a ja ledwo co nadążałem z obrotem mecha , może raz go trafiłem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe, klasyczna akcja lekkim Mechem. :) W takich razach to albo plecami do przeszkody, albo wołać pomocy. Albo oba ;) Ja ganiam głównie Katapultą, która ma kąt obrotu korpusu z 300 stopni i możliwość podparcia się jump jetami, ale i tak nienawidzę tych małych wynalazków (szczególnie Jennera).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra ktoś w to jeszcze? Mnie gierka strasznie wciągnęła, zacząłem zaraz na początku otwartej bety, ale mnie odrzuciła i przerzuciłem się na hawken-a. Ale ten jak dla mnie okazał się tylko trochę ponadprzeciętnym fps-em. Do mwo powróciłem i od tamtego czasu gra zmierza w bardzo fajnym kierunku jeśli chodzi o rozwój, w porównaniu do stanu z niecałego pół roku, jest dużo bardziej przystępna, poprawiono balans broni, usunięto exploity. Znaczną większość bugów naprawiono(m.in dotyczące HUDa i wywalania z gry). I IMO jedna z większych zalet tej produkcji, brak Pay 2 Win, mechy za pieniądze różnią się tylko konfiguracją(hardpoint-ami), kolorkiem i bonusem, po za tym płacić można za wizualne duperele i bonusy do szybkości zbierania kasy i XP.
Z wad:
-wciąż dosyć trudna dla początkujących(choć może i nie taka wada w końcu to nie call of duty Dołączona grafika )
-jest jeszcze trochę bug-ów, ale nie przeszkadzających w rozgrywce
-serwery tylko w US&A, przez co pingi raczej >100, co prawda developerzy planują postawić w EU, ale w nie wiadomo kiedy.

Nick w grze 'Perceptron'Dołączona grafika

Edytowane przez Ancient

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postawią, jak gra się stanie bardziej popularna. Mam ją zainstalowaną, ale - wstyd się przyznać - odpaliłem parę razy w trakcie betowania, pokręciłem się po menu. Zniesmaczony brakiem możliwości wybrania 1280x1024 (serio, nie dało u mnie rady; Były jakieś rozdziałki z kosmosu) i poziomem zakręcenia samego menu + wysypaniem się gry po 2-3 uruchomieniach, odpuściłem.

Teraz ograniczam się do czytania newslettera i mam nadzieję kiedyś w końcu zagrać bitwę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No opcje w ustawieniach dosyć ubogie, wręcz konsolowe, a to i tak niebo a ziemia w porównaniu z tym co było, jeszcze do niedawna nie można było zmienić czułości myszki.
Obecna zakładana data premiery to wrzesień 2013, twórcy planują jeszcze do tego czasu po za dodawaniem zawartości(nie wiem ile jeszcze mechów brakuje):
-zwiększyć liczbę graczy do 12 vs 12,
-przeprojektować interfejs
-dodać bitwy klanów/"domów", chyba coś podobnego jest w WoT?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie beta skutecznie zniechecila zlym balansem broni - przewaznie byl mega rape jednego teamu przez drugi, typu jeden team znika z mapy, wrogi team nawet nie traci mecha, mimo, ze grzalo do niego wszystkie mechy z jegnego teamu na raz.

 

Mam nadzieje ze to poprawili ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem to bo zawsze jarały mnie takie klimaty ale jestem trochę rozczarowany.

Grafika nawet obleci, cudów nie wymagam za to przejrzystość menu tragiczna. Ciężko się w tym połapać co, jak i gdzie. Bardzo liche opisy i statystyki, brak jakiegoś samouczka w grze. Na razie rozkminiłem przede wszystkim to, że "trial mechs" są totalnie bezużyteczne i na dobrego mecha trzeba przynajmniej z 10 baniek uzbierać chyba.

Natomiast do tej pory czarną magią jest dla mnie strzelanie do innych. Parę razy trafiło mi się tak, że dosłownie po kilku strzałach mnie rozwalili. Innym razem grając assaultem dwukrotnie zostałem otoczony przez 2 mechy i służyłem za tarczę strzelecką do czasu aż reszta mojego teamu nie wykończyła obu kolesi, przeżyłem z niewielkimi stratami w podzespołach.

Wiem, że coś tam jest, że strzelając w nieopancerzone elementy można zadać crity ale które to są? Nie mam pojęcia.

Cięzko jest też mi się zdecydować jakiego mecha konkretnie kupić bo nic nie można wytestować przed kupnem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Michaelius - fullscreen będzie jak wprowadzą nowy interfejs, też na to z utęsknieniem czekam.

 

@_KaszpiR_ - obecnie gracze są dobierani do teamów wg. rankingu ELO, wyniki 8:0 wciąż się zdarzają, ale IMHO dużo rzadziej. Do tego poprawiono kod sieciowy, więc hitboxy już nadążają za modelami przy wyższym pingu. ;)

 

@Kacimiierz - co miesiąc są cztery mechy testowe, które są dostępne za free. Polecam latać tym z oznaczeniem ©, ma bonus do XP i konfigurację zaproponowaną przez graczy. Po pierwszych 25 bitwach dostajesz łącznie ok. 11 baniek "cadet bonusu", co starcza na dowolnego mecha w grze i jeszcze chipsy do tego ;)

Co do elementów - w lewym dolnym rogu masz schemat zaznaczonego celu, elementy bez otoczki to te bez pancerza, strzelanie w nie uszkadza zamontowane podzespoły aż do zniszczenia elementu. Śmierć mecha następuje w trzech przypadkach:

1. zniszczenie CT (Center Torso)

2. zniszczenie głowy

3. jeśli ma silnik XL, to zniszczenie RT albo LT (Right/Left Torso) też skutkuje zniszczeniem mecha (3 krytyki w silnik)

 

Są mechy, np. Awesome czy Catapult, w których CT jest duże i łatwo w nie trafić, stąd często następuje dość wczesny zgon. Katapulta ma też dodatkowo dość duży hitbox głowy. Jak zostaniesz otoczony, to dobrą radą jest stanąć plecami do ściany, wtedy nie wejdą Ci na słaby tylni pancerz.

 

@m4r - ja sporo cisnąłem w closed betę, obecnie czekam na nowy interfejs, dodanie inwazji Klanów i dalsze dopracowanie balansu, sterowania i kodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up
Przy zniszczeniu obu nóg również następuje śmierć mecha, co może być sposobem gdyż na nich często oszczędza się pancerz.

 

http://mwo.gamepedia.com/Main_Page  -Wiki gry, statystyki broni, podzespołów opisy mechów i linki do tutoriali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoczków tak (przynajmniej na papierze, nie grałem od miesiąca), a ECM się poniekąd sam naprawił jak ludzie zaczęli używać broni balistycznych i PPC i ECM przestał być itemem "iWin". ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W praktyce(nie wiem jak wygląda poprawka na papierze) skakanie powoduje takie wibracje celownika, że bez drgawek w rękach nie wycelujesz to i skoczkow-sniperów nie ma. ECM dla mnie nigdy nie było wielkim problemem, ale obecnie wzrosła liczba mechów do wyboru i drużyny typu 3 x Atlas DC(lub rvn-3L) vs drużyna bez ECM się nie zdarzają to i problem zniknął.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po moim poscie pograłem jeszcze trochę, zmieniłem przede wszystkim mecha na hunchbacka 4sp z 5x med laser + 2x SRM 6 albo jak mam ochotę na grę z wiekszej odległości to 2x PPC + 2x SRM 6 i nawet daje radę. Jedyny minus to nisko umiszeczone ramiona więc przy strzelaniu zza górki trzeba się bardzo wystawiać.

Niemniej jednak gra jest bardzo trudna dla początkujących. Chyba najważniejsza rzecz przy pojedynkach z innymi mechami to torso spin czyli wystawianie na strzały wszystkich części a nie tylko jednej bo wtedy bardzo szybko można ją stracić.

Dobrze jest też nie dawac amunicji do R/L torso bo przy wybuchu jest szybki game over, ja osobiście ammo z SRM wkładam w nogi i problemu nie ma.

Nie wiem tylko jakiego mecha teraz sobie ukulać. Znalazłem fajną stronę z hangarem online, gdzie można sobie składać loadouty, mają też forum, gdzie jest sporo gotowych buildów. 

 

http://mwo.smurfy-net.de/mechlab

 

Na górze po prawej "discuss custom mechs"

Edytowane przez Kacimiierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra ja na razie jestem zmuszony odpuścić tą grę bo praktycznie co rundę mam crash/freeze - coś związane chyba ze sterownikami karty graficznej chociaż na forum widzę, że zarówno użytkwonicy ATI jak i GF mają ten problem.

Zrobiłem nowe konto żeby na szybko nazbierać forsę na nowego mecha bo wiadomo, na pierwszym koncie zawsze się coś spartoli, i połowę rund nie ukończyłem przez crashe przez co ledwo starczyło mi na zakup budy bez wyposażenia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprobuj usunac katalog Shaders z USER. Pamietam, ze swego czasu pomagalo to na roznego rodzaju crashe i kiepski FPS. Gra i tak odtworzy je sobie spowroten przy pierwszym odpaleniu a mialy one tendencje do uszkadzania sie z czasem.

Edytowane przez KrzychuG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Premiera to będzie polegać na usunięciu napisu beta z logo ;)

 

Zainteresowanie małe, bo twórcy nie mają pomysłu co chcą zrobić z grą, ignorują kompletnie community, a silnik ich chyba przerósł...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra  jak dla mnie srednia, czekalem do premiery bo liczylem na jakies dodatkowe bronie, mozliwosci, uatrakcynienie rozgrywki .... niby na poczatku wszystko fajnie ale teraz to nuda. wszystkie mechy to prwie jeden ch..j roznia sie wygladem i waga  tylko.

rodzaje broni 1 balistyczne; ac, gauss. 2 energetyczne;  laser , ppc. 3 rakiety;  lrm i srm..... mogli by sie bardziej postarac. brakuje min,  impulsu elektromagnetycznego, maskowania, oslon.. jakiegos wsparcia z powietrza np jakas atomowka a nie jakis bezuzyteczne bombardowanie liniowe itp a naj bardziej mi brakuje walki w recz..  NIESTETY ZMARNOWANY POTECJAL GRY

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brakuje min, impulsu elektromagnetycznego, maskowania, oslon.. 

 

Problem w tym że  tych rzeczy w uniwersum BT nie ma , min nie jestem na 100% ale EMP czy osłon na pewno nie ma . 

 

Lotnictwo i pojazdy pełnią rolę drugorzędną , mechy grają tam pierwsze skrzypce podczas ataków .

 

Walki wręcz też w samym uniwersum nie ma .

 

A że devi sobie nie poradzi z tematem no to cóż , to samo konkurencja nie dała rady wg. mnie .

 

Obie gry zapowiadały się całkiem nieźle ale wyszło jak wyszło . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...