Skocz do zawartości
Crosis

Pillars of Eternity

Rekomendowane odpowiedzi

[...]

 

jak komus sie save zepsul jak mnie i nie mogl z domu wyjsc na glowna mape, bo mial czarny ekran i crusha - trzeba save'a otworzyc z 7zipa i wywalic pliki z nazwa lokacji DO KTOREJ CHCEMY WYJSC, wada jest taka, że tracimy postęp w tej lokacji, w tym odkryta mgle... u mnie zadzialalo z warownia Raedrika

 

Gdzie te save'y są zlokalizowane? Bo cholibka jasna, wywala mi ten czarny ekran przy próbie wyjścia z twierdzy Rodericka (gościa ukatrupiłem swoją droga i z 3200 doświadczenia jest za to;))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lokalizacja standardowa WIN8.1:

C:\Users\NAZWA\Documents\Zapisy gier\Pillars of Eternity

otwierasz 7zipem save'a i usuwasz 2 pliki:

AR_0707_Raedrics_Hold_Ext.fog
AR_0707_Raedrics_Hold_Ext.lvl

dajesz mi plusa, bo mam zszarganą reputaję na tym forum :P

Edytowane przez grzechuk
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to poza sposobem prowadzenia rozgrywki, kamerą izometryczną i stylem lokacji całkowicie INNE GRY

system jest autorski, nie ma sztucznych barier z ADnD (magiem możesz w płycie hasać), większość czarów to modyfikacje statów, support, mniej jest directdamage'u

świat jest całkowicie nowy, inne bóstwa, frakcje itp.

 

warto przejść baldura, tak jak biorąc się za filmy Sci-Fi warto obejrzeć Matrixa i Gwiezdne Wrota

 

co do warowni - jak masz 6 osobowy team to 4 lvl wystarczy

Edytowane przez grzechuk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem

Ja też zacząłem łotrzykiem

Niestety bardzo słaby char, w zwarciu padał jak mucha.

Nie było opcji na kombinacje łotr, woj, barb, mag, kapłan i zmienna klasa (piesniarz, druid)

Dopiero gdy w party mam woja, pala i barba na pierwszej lini mój łotr rozwija skrzydła!

Teraz stanąłem na woj/pal/barb druga linia łotr, trzecia linia kapłan mag w takiej kombinacji łotr potrafi skutecznie wykończyć wroga, a z dodatkowym sprzętem (figurka przyzwania żuków/płaszcz z leczeniem itd) nie jest już taki wątły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tak was poczytałem to chyba sobie od nowa zacznę... :-D Stworzyłem sobie na początku łotrzycę elficę no i mam dylemat bo drużyna ma problem ze stworkami w świątyni Eothsa nawet :(

 

Też miałem z tym problem. Doszedłem do wniosku że zamiast rozpieprzyć klawiaturę i myszkę trzeba pchać fabułę do przodu, trochę expa i itemów i wraca się do wcześniejszych zadań. Póki co mam warownię i 6 osób. Wydaje mi się że średni poziom trudności generuje za dużo kasy... Przy potyczkach kończy mi się słownik wulgaryzmów ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 godziny chyba ale udało się świątynie załatwić bez uciekania. Tyle że poszły wszystkie zestawy obozowe i zwoje. A skończyłem mając dwie postacie na hita dosłownie, stąd ostatnia walka powtarzała się 10x ... miodnie ;]

 

Ale pytanie, co jest kurnia z pułapkami? Dlaczego nie mogę rozstawić 2 i więcej na raz? Ba, nawet kiedy po postawieniu pułapki poprzednia znika to nie wraca do inwentarza tylko się rozpływa w powietrzu ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[...]

 

Ale pytanie, co jest kurnia z pułapkami? Dlaczego nie mogę rozstawić 2 i więcej na raz? Ba, nawet kiedy po postawieniu pułapki poprzednia znika to nie wraca do inwentarza tylko się rozpływa w powietrzu ;/

 

Jedną postacią możesz rozstawić jedną pułapkę na raz. Tak więc jak masz w drużynie kilka osób co mogą rozstawiać pułapki to tyle możesz ich na raz założyć.

Moim zdaniem powinni to poprawić, by było tak jak np. w baldurach.

 

 

O co chodzi z "pupilami"? Biegam z kotem, fajnie to wygląda bo zwierzak trzyma się nogi, ale czy to coś w ogóle daje? Znalazłem ostatnio jakiegoś żmijaka i psiaka.

Czy te ulepszenie warsztatu osobliwości (albo jakoś tak) w warowni ma z tymi pupilami coś wspólnego?

Edytowane przez Melampus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Poe są jakieś akty? A co do zbroi i maga, to chyba cięższe/lepsze dają karę do czasu wykonywania akcji/rzucania czaru. Dodatkowo skilled maga aoe nie są zbyt użyteczne bo prędzej swoich wybije niż wroga, albo sam padnie jak się wysunięty na przód do rozpoczęcia walki. Mogliby jeszcze ogarnąć, że umiejki automatycznie idą na aktualny target jak np. w Kotor'ach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakończył już ktoś grę?

U mnie siepacze mają 10-11 poziom i powiem, że chyba będę musiał się wrócić nabić poziomów, bo na finalną bitwę z deczko za cieńcy, acz nie powiem, dużo nie brakło...

Gra wciąga strasznie, jeszcze nie oceniam, ale wydaje mi się, że jest ... krótka?


Biorąc pod uwagę, że mag może biegać w płycie i z mieczem - nie widzę problemu. Tylko wytrzymałości mało.

 

@Havoc - 24h

 

Mag i kapłan jak dobrze wejdę, to są na jednego strzała, trzymam ich z tyłu, inaczej bardzo szybko odpadają, oczywiście mowa o mocnych przeciwnikach, bo na leszczy dają radę.

 

W Baldurze, jak wiesz, trochę to inaczej działało.

Edytowane przez NostradamuSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Poe są jakieś akty? A co do zbroi i maga, to chyba cięższe/lepsze dają karę do czasu wykonywania akcji/rzucania czaru. Dodatkowo skilled maga aoe nie są zbyt użyteczne bo prędzej swoich wybije niż wroga, albo sam padnie jak się wysunięty na przód do rozpoczęcia walki. Mogliby jeszcze ogarnąć, że umiejki automatycznie idą na aktualny target jak np. w Kotor'ach

 

Efekty AoE mają, zdaje się, dwa zasięgi - tylko na wrogów i taki, co obejmuje wszystkich. Bodajże podnoszenie Inteligencji pozwala zmniejszyć ten drugi.

 

 

Mag i kapłan jak dobrze wejdę, to są na jednego strzała, trzymam ich z tyłu, inaczej bardzo szybko odpadają, oczywiście mowa o mocnych przeciwnikach, bo na leszczy dają radę.

 

 

 

W Baldurze, jak wiesz, trochę to inaczej działało.

Jak się deflect wzmocni, np. czarami, to już daje radę, ale jasne - tank to to nie będzie. Zresztą, wojownik/mag w Baldurze też był cienki, bo nie mógł pancerza nosić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zresztą, wojownik/mag w Baldurze też był cienki, bo nie mógł pancerza nosić.

 

Mógł. Tylko wtedy czary mary nie mógł, a pancerze dla maga też były całkiem, całkiem z płaszczem Baldurana i itemami. Poza tym chodziło o to, że zakładałeś pancerz maga, trzaskałeś czarami, a potem płytówka i sieczka wojem.  :>  Problem tylko był taki, że tam nie mogłeś za dużo nosić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na raedrika jest sposób bez gadania... Wyciągasz straż pojedynczo i tłuczesz na schodach... 4 lvl z 2 tankami wystarczy... Aby przejść normalnie 5-6 plus taktyka jak wyżej ale z pułapki i jedzeniem

Edytowane przez grzechuk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jakim poziomie podchodziliście do pierwszych czterech zadań z gajówki i Raedricka?? Póki co próbuje na 5-tym i ginę dosyć szybko.

 

Gajówka czeka, Raedricka zrobiłem wczoraj z lvl 10-11 ... spacerek bez niespodzianek, również "bugowych". Teraz jestem w Warowni na Ścieżkach poziom 7, idzie jak burza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14806.jpg

Baldur's Gate, Icewind Dale, Planescape: Torment... kiedy wracam myślami do czasów panowania klasycznych cRPG dosięga mnie głęboka nostalgia, spowodowana tęsknotą za produkcjami posiadającymi klimat, wielowątkową fabułę i wymagającą mechanikę. Pillars of Eternity miało przywrócić świetność trochę zapomnianemu gatunkowi, skutecznie łącząc szlachetne tradycje z odrobiną nowoczesności. Czy najnowszy projekt Obsidian Entertainment zdoła przywrócić uśmiechy na twarzach wyjadaczy z rozrzewnieniem wspominających wycieczki po Wybrzeżu Mieczy? Podźwignie ciężar zapowiedzi? Rozpali płomyk nadziei w oczach prawdziwych przygodożerców? Śmiem twierdzić, że znacznie więcej! Pillars of Eternity jest pozycją absolutnie obowiązkową dla miłośników cRPG, mogącą uchodzić za duchowego spadkobiercę Baldur's Gate, którego zresztą najbardziej przypomina. O! Większość zgromadzonych pobiegła szturmować sklepy... doskonale... garstkę niedowiarków powinna zaś przekonać poniższa recenzja. Napełniam więc kufelek złocistym trunkiem i zaczynamy...

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...