thuGG Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Mimika twarzy jest dość sztywna - do poziomu takiego Crysis'a jeszcze brakuje :P Jednak reszta prezentuje się bardzo dobrze. Tak swoją drogą to teraz najbardziej odstającym elementem gier są włosy, wyglądające jak jakieś frędzle. Chyba żartujesz, właśnie mimika twarzy stoi na wysokim poziomie biorąc pod uwagę, że to rpg z setkami NPCów. Miny Geralta są świetne w cutscenkach. To co kuleje to animacja postaci, podczas biegania czy kolizji z kurczakami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Przyjrzyj się mimice i zobacz, że nie jest płynna. Twarz lubi na chwilę się "zwieszać" - brak płynnego przejścia między kolejnymi animacjami. Co do poruszania to bardziej podziwiałem wykreowane otoczenie niż animacje ruchu postaci. Mają jeszcze jakieś pół roku na dopieszczenie wszystkiego, tak więc myślę, że może być tylko lepiej niż gorzej :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Dla mnie to jest czepialstwo, biorąc pod uwagę rodzaj tej gry i jej skalę. To nie Uncharted gdzie masz 3 postacie do zanimowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) Raczej to nie Dragon Age 2 gdzie piksele są niewiele mniejsze niż w tibii - ahh ten pamiętny spikselowany szkielet :D Masz racje czepialstwo, ale po hype jaki nakręcono na tą produkcję znajdzie się teraz masa ludzi, którzy będą się czepiać najmniejszych niedoróbek. Ale znając życie, jak zacznie się grać to będzie jak w poprzedniej części - fabuła i klimat na tyle wsysały gracza, że niedoróbki nie zwracało się uwagi. Ja tam tylko mam nadzieję że nie odwalą w tej części czegoś pokroju końcówki poprzednika - zanim ostatni akt się właściwie rozpoczął można było z opadniętą szczeną ze zdziwienia podziwiać napisy końcowe. mały edit: Obejrzałem przed chwilą ten gameplay jeszcze raz, całość a nie jak wcześniej pobieżnie. Mimika wcale nie jest taka zła, więc cofam co wcześniej pisałem. Miejscami można zobaczyć lekkie ścinki - ale nie wiem czy to yt czy sama gra. No i super gęsi blokujące bohatera :D Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez Quave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooralesko Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Dobrze by było gdyby ten 35 minutowy gameplay był z Xboxa one. Bo oprawa na nim wygląda sympatycznie. Na mocnym pc będzie to płynnie działało i jednocześnie dobrze wyglądało. Dobra, kończę to wróżenie z fusów po herbacie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Nie ma co wróżyć, na 100% gameplay jest zrobiony na PC i to mocnym PC takim za 10k lekko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) Wam też tak rwie czasami ten filmik czy jest to spowodowane buforowaniem? Nie chce mi się pobierać z torrentów @edit: Pobrałem, też rwie i doczytuje. Gra będzie zarzynać nawet mocny sprzęt, nie dziwię się, że na next genach nie pójdzie płynnie w FHD. 1:30 ktoś się "zglitczował" :D Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez kaijitsu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) No u mnie też tak rwie co mnie nie dziwi. Widać gra będzie miała mocne wymagania. Podejrzewam że prócz karty również mocny 4 rdzeniowy procek to podstawa. Gorzej będzie jak na niższych detalach będzie tak to posiadacze Pentiumów oraz i3 mogą sie obejść smakiem. Ale poczekajmy do premiery. p.s chyba że coś ze streamowaniem obrazu skopali i stąd ten efekt. Graficznie jest ładnie, ale jakiegoś szału nie ma za bardzo. Modele postaci są bardzo ładne. Tekstury różnie. Ale jak to na fimikach bywa inaczej. Dopiero jak zobaczę to na żywo to będę oceniał. Zresztą nawet z taką grafiką gra wygląda bardzo przyjemnie, a gameplay zapowiada się ciekawie. Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) Powstanie film fabularny o Wiedzminie, odpowiedzialny za niego ma byc nasz naczelny krajowy grafik - Baginski :D Nizej link do profilu PI na fb.https://www.facebook.com/platigeimage?fref=nf Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez Quave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Wolałbym żeby zajął się tym jakiś inny kraj. Jak dobrze wiemy główna rola obejmie Tomasz Karolak/Borys Szczyc/Piotr Adamczyk/Cezary Pazura... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2014 W sumie to nie wiem kto z polskich aktorów pasowalby do Geralta, z zagranicznych IMO Sean Connery? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Sean Connery najlepsze lata ma już za sobą niestety. Co do roli Geralta mogliby znów wziąć Żebrowskiego, bo co jak co ale w serialu pasował idealnie i zagrał nieźle - mimo że sam serial to gniot... 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_M Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Wolałbym żeby zajął się tym jakiś inny kraj. Jak dobrze wiemy główna rola obejmie Tomasz Karolak/Borys Szczyc/Piotr Adamczyk/Cezary Pazura... Karolak ftw:D! Ale np. Marcin Dorociński myślę że by sobie poradził. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Bogusław Linda wtedy Wiedźmin byłby " z jajem" ;) Dobra koniec żartów moim zdaniem świetnym zabiegiem byłoby obsadzenie głównych ról kimś nowym. Bardzo często mi się zdarza, że gdy oglądam film zastanawiam się skąd znam tą twarz i po chwili, a to on grał w tych miernych komediach romantycznych..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) Dorociński z aktorów głównego nurtu to chyba jedyna sensowna propozycja, ale Żebrowski wciąż by tutaj pasował, zwłaszcza gdyby Wiedźmin miał być podobnie jak w W3:DG trochę starszy. No i oby Yennefer znowu nie miała wąsów. Może Natalia Siwiec? :D Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 A kto grał wiedźmina w poprzednich częściach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Żebrowski w serialu (to zapewne) i w filmie (tez). Moim zdaniem idealnie pasowal do swej roli, szkoda tylko, ze wyszedl z tego taki badziew. edit: co do zagranicznych aktorow (wybielic bardzije wlosy i by pasowal :D ) Edytowane 2 Września 2014 przez Quave 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 3 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2014 Pierwszy zbiór informacji pochodzi z wywiadu udzielonego dla niemieckiego magazynu Gamestar przez Petera Gelencser'a (projektanta poziomów): Otwarty świat Wiedźmina 3 nie jest otwarty w klasycznym sensie (Skyrim, GTA itp.) gdzie możemy przebyć z jednego jego końca do drugiego bez żadnych przeszkód; zamiast tego jest połączeniem hub'ów (wydzielonych części świata); według Petera Gelencser'a przyczyną takiego podejścia są ogromne odległości między dostępnymi obszarami (podróż z Novigradu na Wyspy Skellige zajęłaby przynajmniej jeden dzień), co sprawiłoby, że wypełnienie tego wszystkiego przyzwoitą zawartością byłoby praktycznie niemożliwe; jak dokładnie będzie wyglądać podróż między hubami nie jest jeszcze ustalone, ale deweloperzy eksperymentują z różnymi rozwiązaniami; jednym ze sposobów jest oczywiście szybka podróż, ale dopiero wtedy gdy dane miejsce odwiedzimy; wszystkie regiony nie będą dostępne już od początku, będą raczej odblokowywane podczas postępów w fabule; Wiedźmin 3 rozpoczyna się w małym hub'ie, który służy przede wszystkim jako tutorial; tutorial hub jest czymś w rodzaju małego sandboxa, gdzie można wystawić umiejętności Geralta na próbę, poczuć moc decyzji podczas questów i oddać się eksploracji przygotowując się do tego, co czeka nas w o wiele większych regionach świata; Novigrad i okolice to około 8,5 x 8,5 km = 72,25 km kwadratowych; Archipelag Skellige jest wielkości około 8 x 8 km = 64 km kwadratowych; Te dwa obszary dają nam łącznie 136 kilometrów kwadratowych, przy jedynie 41 kilometrach kwadratowych Skyrima; nawet jeśli odliczymy 2 kilometrowe pole widzenia – wyłączoną z eksploracji panoramę wokół każdego z tych dwóch regionów - wciąż pozostanie nam 78 kilometrów kwadratowych składających się na ten obszar; Novigrad i okolice oraz archipelag Skellige są oczywiście tylko dwoma z "kilku" obszarów do zbadania, a nawet wtedy, świat Wiedźmina 3 nadal będzie bardziej rozbudowany, niż obiecane, '20% więcej niż Skyrim"; Novigrad i Ziemia Niczyja są częścią tego samego hub'a; granice każdego regionu są najczęściej naturalne m.in. są to wielkie wody, rzeki lub pasma górskie, których nie można przekroczyć; na dnie jezior można znaleźć wiele "ciekawych rzeczy", np. fragmenty wiedźmińskich zbroi; pływanie nie jest możliwe wszędzie, zwłaszcza w jeziorach na archipelagu Skellige – są one zbyt chłodne, nawet dla Geralta; przy wyjątkowo ciężkich warunkach pogodowych Geralt może wypaść z łodzi; w przeciwieństwie do serii Gothic nie ma stworzeń, blokujących niektóre obszary świata; sekcja "rekomendowane eliksiry" w interfejsie użytkownika jest uruchamiana dopiero wtedy, gdy dzięki "wiedźmińskim zmysłom", wykrywamy potwora, którego spotkaliśmy już wcześniej; nie ma symulacji realistycznych faz Księżyca; gdy Geralt zostanie trafiony grudką błota rzucaną przez babę wodną, na ekranie pojawią się efektowne rozpryski; jedna z funkcji znaku Igni, przypominająca miotacz ognia, po odpowiednim rozwinięciu pozwala na atakowanie większej liczby przeciwników; inni wiedźmini mogą towarzyszyć Geraltowi (muszą być przekonani do walki po stronie Geralta); Peter Gelencser rozwija kilka możliwych scenariuszy na obejście lub przedarcie się przez blokady na drodze: (czyżby chodziło o blokady postawione przez Nilfgaard?): Geralt może spotkać rolnika w pobliskiej wsi, który kopiąc w swojej piwnicy natrafił na kompleks tuneli pozwalających przejść na drugą stronę blokady; Geralt może porozmawiać z innymi ludźmi czekającymi na przejście przez blokadę i ofiarowując im coś w zamian, przekonać ich, aby spróbowali ją zburzyć; Geralt w zamian za bezpieczne przejście może wyświadczyć przysługę strażnikom blokady. regiony lub hub'y są odblokowywane jeden po drugim, przez wykonywanie zadań w poprzednich regionach lub hub'ach; Geralt może wrócić do poprzedniego regionów w dowolnym czasie, może być również do tego zmuszony; nie jest jeszcze do końca wiadomo jak dużo czasu zajmie nam poznanie całej zawartości gry. Poniżej natomiast, kilka smaczków dotyczących efektów wizualnych, którymi podzielił się Jose Teixeira zajmujący się właśnie tą stroną produkcji: programiści w CD Projekt RED zaprojektowali specjalne narzędzie, które pozwala skanować cały obszar gry, w celu wyszukiwania wszelakich niezgodności, błędów, obiektów pozbawionych szczegółów itd. co jest dużym udogodnieniem podczas optymalizacji gry – czasami nawet bardzo małe, z pozoru błahe elementy powodują spadek animacji o kilka klatek; osoby odpowiedzialne za efekty wizualne w Wiedźminie 3, nie chcą, aby przejścia pomiędzy różnymi stanami pogody były szybkie i pozbawione realizmu, np. rodzaj chmur jakie widzimy, może zwrócić uwagę na prawdopodobieństwo wystąpienia opadów deszczu; już prawie udało się osiągnąć efekt cieni rzucanych przez chmury; w bardzo zimnych regionach mogą pojawić się zamiecie śnieżne – poruszanie się podczas nich będzie utrudnione i aby nie przemarznąć należy znaleźć schronienie; podczas zapełniania świata roślinnością pod uwagę brana jest ogromna ilość czynników. Jose Teixeira przyznał iż jedna z osób odpowiedzialnych za projektowanie środowiska, jest ekspertem od roślinności. Dzięki temu możemy być pewni, iż każda mniejsza roślina, kwiat, bądź drzewo rośnie dokładnie w takim miejscu, jak w rzeczywistości, na co wpływają takie czynniki jak ilość oświetlenia, wilgotność i inne związane z jej rzeczywistym występowaniem Nowe informacje na temat Wiedźmina 3 - wielkość i budowa świata oraz efekty wizualne 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 3 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2014 <fapfapfap> 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 3 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2014 Jest na co czekać. Co do filmu to nie jest na co czekać znając życie. Szkoda psuć na świecie opinie tak dobrej gry kręcąc jakiś gniot na poziomie ostatniego filmu z Żebrowskim. Więc może lepiej niech zrobi to ktoś z zagranicy a główną rolę może grać on sam. Dobry scenariusz i gra reszty aktorów jest IMO ważna. Brak sztuczności. Dobre efekty i ogólnie dobry wykonanie. Bo film z 2001 roku to jakieś chore nieporozumienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 3 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2014 O efekty raczej nie ma sie co bac w filmie bo odpowiedzialny za caly projekt jest Baginski (nasz naczelny krajowy grafik :D ). Zapewne cale Platige Image bedzie w to zaangazowane (reklamy zubra itd, zobacz ich portfolio na ich stronie). Tak wiec o wizualne doznania nie ma sie co martwic, ale o gre aktorska jak najbardzije :P. Co do gry... Ladnie pocisneli z obszarem, wiec nie ma sie co dziwic ze jakies huby powprowadzali. Ehh jeszcze pol roku czekania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 3 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2014 O efekty raczej nie ma sie co bac w filmie bo odpowiedzialny za caly projekt jest Baginski (nasz naczelny krajowy grafik :D ). On już dawno się nie zajmuje grafiką tylko reżyserią. Jego głównym programem od wielu lat jest office ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2014 http://witchermemes.com/the-witcher-3-wild-hunt-the-trail-opening-cinematic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2014 FTFY: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 24 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2014 Kręcą hype, kręcą, oby tylko nie przekręcili za mocno tak jak ubi z WD :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bezimienny99 Opublikowano 9 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2014 Wiadomo może czy przy zakupie wersji pudełkowej będzie trzeba przypisywać grę do konta (np. na steamie)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 9 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2014 Jak już to będziesz mógł przypisać do GOG. Nie obowiązkowo, tak miałeś z poprzednimi częściami. Jak chcesz na Steam to... kup na Steam ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bezimienny99 Opublikowano 9 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2014 Właśnie zamierzam kupować pudełkową wersje żeby NIE mieć jej na steamie... Więc dla mnie to dobra nowina. Tak czy siak dzięki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 6 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2014 Fap fap fap fap Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...