andrew777 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2014 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=Bl9J_ewx3Rg - Każdy przeciwnik ma swoje imię, poziom i pamięć. Jeśli z jakiegoś powodu nie zabijemy go w pierwszej walce to w drugim podejściu może być znacznie trudniej, przeciwnik zmieni swoją strategię, wzrośnie jego poziom i odporności.- Przeciwnicy mają swoje własne zadania do wykonania, a ich SI pozwala im na wykonywanie niektórych rzeczy bez kontroli. Przykładowo Ork, którego musimy zabić może w pewnym momencie brać udział w pojedynku z innym orkiem, lub może wykonywać rozkazy przekazane mu przez jego przełożonego.- Jeśli zostaniemy pokonani w walce to nie giniemy w tradycyjnym tego słowa znaczeniu. Po pewnym czasie się odrodzimy jednak czas w grze się nie zatrzymuje. Przeciwnik, który zdołał nas powalić ma szansę awansować, może też zginąć z rąk innych wrogów, np. w wyniku pojedynku wspomnianego powyżej.- Jeśli naszym zadaniem jest zabicie wysoko postawionego rangą przeciwnika wcale nie musimy na niego wpadać i próbować go zabić tradycyjnie. Do wyboru mamy kilka innych ścieżek. Możemy przykładowo podkupić jego podwładnych i nasłać ich na niego. Dzięki temu będziemy mogli zorganizować zasadzki na żołdaków naszego celu na jego terytorium. Jeśli uda nam się przekabacić jego zastępcę, jest szansa, że cel zostanie unicestwiony bez naszej dalszej interwencji. - --Ewentualnie cel starci trochę życia, a nasza walka będzie łatwiejsza.- Jeśli chodzi o walkę to jest ona bardzo podobna do tej widzianej w grach z serii Batman. Jest pewien rytm, w który musimy się wczuć i nabijać coraz to większy mnożnik combo.-Gra posiada otwarty świat z wszystkimi jego elementami. Mamy tutaj punkty doświadczenia, zadania poboczne i przypadkowe wydarzenia. Właściwie cała gra jest jednym wielkim losowym wydarzeniem.-Do pokonania naszych wrogów wykorzystamy walkę z bliska, sztylety do ukrytych zabójstw, oraz łuk do walki na duże odległości. W zależności od sposobu w jaki pokonamy wroga zostaniemy różnie nagrodzeni. Jeśli zabijemy kogoś z łuku dostaniemy runę wzmacniającą walkę w ten sposób itd. Każdy napotkany przez gracza przeciwnik jest unikalny, ma własną osobowość, słabości i atuty. Dzięki systemowi Nemesis cechy charakterystyczne i relacje między wrogami każdego przeciwnika są kreowane na podstawie akcji i decyzji gracza, wszystko by stworzyć arcywroga, który pamięta i jest w stanie się dostosować do gracza i jest inny przy każdym posiedzeniu. Gracze są w stanie stworzyć własne bitwy, przeciwników i nagrody w tym dynamicznym świecie, który pamięta i dostosowuje się do ich wyborów, dostarczając unikalne wrażenia każdemu graczowi. źródło Edytowane 23 Stycznia 2014 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2014 Ma dziwne wrażenie, że ta gra będzie chciała wziąć kilka dobrych patentów z różnych gier i połączyć to w jedną i niestety wyjdzie z tego wielkie nic, tytuł z rozdwojeniem jaźni i problemem z własną tożsamością. Rozgrywka na filmie nieporywa, wszystko juz gdzieś widzieliśmy. Ale tutaj mam duże plecy w postaci uniwersum LOTR i dobra fabuła może nadrobić braki w gameplayu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dammeron Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2014 Ech, Tolkien przewraca się w grobie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małpożer Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2014 Czyzbysmy grali przywodca nazguli? Inne sprawy jakos to niepasuje mi do uniwersum Lotr, system wali zerzniety z batmana ale nie wyglada to tutaj zbyt efektywnie, moce niczym w dishonored, wspomnienia z AC. Pele miszmasz. A najwieksza glupota to odradzanie sie po smierci... Ciekawe co z tego wyjdzie, jednak nie powinno w nazwie byc lotr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2014 jednak nie powinno w nazwie byc lotr. Wtedy by się nie sprzedalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2014 https://www.youtube.com/watch?v=qPFE317Oo-A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2014 Hmm no nie porywa mówiąc delikatnie. Mam nadzieje, ze jednak cos z tego będzie chociaż na chwile obecna wygląda biednie i mocno chaotycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modd Opublikowano 11 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2014 if złyork1 zabił player then play cutscene1 = NEMEZIS SYSTEM PAŁER STRAGELS OSOM KUL EMEJZING TEKNOLODŻI :lol: Uwielbiam takie filmiki, w których twórcy spuszczają się nad swoim wybitnym "systemem czegośtam", czyli dziesięcioma linijkami kodu na krzyż zaimplementowanymi w Tetrisie 30 lat temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 2 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2014 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 1 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2014 Gra wyszła, ma ktoś? Wrażenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 2 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Dodałem od siebie kilka nowych efektów do gry za pomocą SweetFX i wygląda to teraz bardzo ładnie:-SMAA Anti-Aliasing-Chromatic Aberration-Korekcja HDR-LumaSharpen-Gaussian Blur-Filmgrain effect-Lift Gamma Gain-VignetteTutaj paczka z moimi ustawieniami i odpowiednio skonfigurowany SFX dla gry Middle-earth Shadow of MordorDownload:http://www.mediafire.com/download/cdxbbsh9u93aotb/Middle-earth_Shadow_of_Mordor_SweetFX.rarPliki skopiować do "C:\Steam\SteamApps\common\ShadowOfMordor\x64\" Dla wyjaśnienia:-SMAA Anti-Aliasing (dodaje do gry wygładzanie krawędzi wygładza nawet powierzchnie pokryte Shaderami i nie rozmywa przy tym obrazu tak jak FXAA czy TXAA)-Chromatic Aberration (dodaje nowy bardzo fajny efekt graficzny znany i stosowany np. w Crysis 3 czy chociażby z gry Destiny na konsolach nowej generacji oraz z nadchodzącego Batman: Arkham Knight)-Korekcja HDR (poprawia efekty dynamicznego oświetlenia w grze)-LumaSharpen (powoduje wyostrzenie textur i środowiska, dzięki czemu sprawiają wrażenie, że są lepszej, jakości)-Gaussian Blur (poprawia oświetlenie w grze)-Filmgrain effect (dodaje efekt ziarnistości obrazu nadając grze filmowy charakter)-Lift Gamma Gain (korekcja gammy, dzięki czemu obraz zyskuje większą głębie)-Vignette (przyciemnienie narożników ekranu, dzięki czemu obraz staje się bardziej przyjemny dla ludzkiego oka efekt zanany z wielu gier) kolorystyka gry pozostaje nie zmieniona Edytowane 2 Października 2014 przez azgan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 2 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2014 Jakieś screen'y możesz wrzucić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...