Włodi Opublikowano 8 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2016 361.75 to stery, na których ludzie mieli znacznie większe problemy z rwaniem niż na poprzedniej wersji. Co do patcha, bardzo wątpię, żeby wprowadził aż taką zmianę w tej kwestii, zwłaszcza że ludzie z grą na HDD nadal narzekają na rwanie mimo patcha. Na liście zmian nie było poza tym jakichś wzmianek, które jednoznacznie wskazywały by na ten problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 9 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) Rise of the Tomb Raider – DirectX 12 Option Appears On The Game’s Launcher Czyli z tego co zrozumiałem to API DX 12 zostało dodane, ale nie jest aktywne. Może być odblokowane w raz z nowym patchem. Cóż jak to by jeszcze poprawiło wydajnosć, a nie tylko dodało pare opcji jak VXAO to bym sie przekonal i przesiadl na Windows 10. Włodi nie wiem bo nie instalowałem TR na HDD, ale mam pare gier jak Wiedźmin 3 czy GTA 5 na HDD i tego problemu nie mam. Moze ma to zwiazek z nowym zabezpieczeniem przed piratami w nowym Tomb Raiderze i stad tak ryje dysk. W kazdym razie na 361.75 nawet na SSD mialem ciecia i spadki FPS do 0 na ok 1 sekunde. Na poczatku to obwinialem optymalizacje lub własne Denuvo. Na 361.43 problem nie wystepuje w ogóle, wiec nie wiem co o tym sadzic. Edytowane 9 Lutego 2016 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mistereco22 Opublikowano 9 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) Tak jak mówiłem wcześniej, że RTR będzie obsługiwał najprawdopodobniej DX12. Niech to tylko uaktywnią i najprawdopodobniej zapanuje cisza i łkanie w obozie zielonych. Swoją drogą to minęło dużo czasu od premiery DX12 a gier nie widać, więc najwyższy czas. W sieci coraz więcej pojawia się artykułów o implementacji DX12. Więc czekajmy niecierpliwie aby zobaczyć czy czerwoni blefowali odnośnie wydajności swoich kart. Edytowane 9 Lutego 2016 przez mistereco22 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 9 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2016 Jeszcze w sprawie zacięć, dodam że przerzuciłem w ramach tesu grę na HDD i ilość rwań taka sama jak na SSD, czyli praktycznie zerowa. Może być to wynikiem faktu, iż SSD odciąża HDD z doczytywania takich danych np. z różnych bibiliotek, jak directx, oraz faktu, że pllik wymiany również znajduje się na SSD. W każdym razie nie jestem w stanie rozstrzygnąć, czy jest to zasługą patcha, czy też sprzętu, jako że akurat dokupywałem SSD jak wychodziła nowa łatka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 11 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) Czyli z tego co zrozumiałem to API DX 12 zostało dodane, ale nie jest aktywne. Może być odblokowane w raz z nowym patchem. Cóż jak to by jeszcze poprawiło wydajnosć, a nie tylko dodało pare opcji jak VXAO to bym sie przekonal i przesiadl na Windows 10. Poza VXAO to nie spodziewaj się innych zmian, wszystkie nowe efekty na voxelach będą działać głównie na dx12(przynajmniej te od nv), SVOGI i SVOTI będą działać na dx11. Zeby było śmieszniej w tej grze implementacja hbao+ jest spartaczona , AO jest źle renderowane i jest problem z wydajnością. Także VXAO będzie marketingowym zabiegiem, AO będzie wyglądać prawidłowo i wydajność powinna nawet podskoczyć. Edytowane 11 Lutego 2016 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 12 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2016 Wątek fabularny ukończony. Średnio się starałem z grobowcami i wyzwaniami, więc gra ukończona na poziomie 64%. Potem jak znajdę na to czas (pewnie na urlopie) to wezmę się za resztę. Co do samej gry to moja ocena się nie zmieniła i nadal 7/10. Sam wątek główny średni. Ten w TR 2013 lepiej się podobał i jakoś jeszcze śledziłem wydarzenia. Tu jakoś "mdła" ta historyjka i średnio się na niej skupiałem. Oczywiśćie sama rozgrywka nadal trzyma poziom. Moze nieco mniej dynamiki wg mnie, ale w pierwszej połowie gry. Potem już jest z tym lepiej, ale wciaż słabiej niż w TR 2013. Doszlo pare usprawnień Lary, które były dla mnie bardziej ciekawostką. No i na duży plus zasługuje grafika, która jest bardzo ładna wg. mnie. Ale z drugiej strony optymalizacja leży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 13 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2016 (edytowane) Co zrobiliście z Konstantinem? Skróciliście jego marny żywot, czy odeszliście aby "poszedł do diabła" zajęty ogniem i zginął po zawaleniu podłogi? :) Po drugim przejściu czuję większy niedosyt. Może oczekiwałem Lary o trwardszym charakterze i ostrzejszym usposobieniu jak ta klasyczna? Albo więcej dramatyzmu zawartego w fabule, która powinna być poprowadzona odważniej i nie sprawiała wrażenia jakiejś takiej "disneyowskiej". Czekam na drugie fabularne DLC, może MS przeprowadzi jakąś fajną promocję to zakupię oba. Może one trochę rozruszają fabułe. A do tego czasu 91% podciągnie się do setki :) Przyznam, że nabrałem ochoty, choć twórcy pewnie po raz kolejny zrobią psikusa i Lara wybierze się nie tam, gdzie zaznaczyła to na mapie? Choć nie powiem, zmiana otoczenia bardzo by się przydała. Jakoś gruzowiska i ponure krajobrazy powoli mi się opatrzyły. Za to Syria była świetna :) PS. Faktycznie wymaksowanie umiejętności Lary, jej uzbojenia i ekwipunku oraz wytwarzanie amunicji (z zachomikowanych zasobów) zabija nawet najwyższy poziom trudności. Ale za to jest zabawa gdy wszystko ginie w zasięgu wzroku czy "oskubywanie" ze strzelby Nieśmiertelnych ze zbroi i wykańczanie "finiszerami". Zresztą po zdobyciu przepisu na wytwarzanie ognia greckiego i strzał przebijających pancerze to już wogóle była sieczka ;) Edytowane 14 Lutego 2016 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mistereco22 Opublikowano 15 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2016 Co zrobiliście z Konstantinem? Skróciliście jego marny żywot, czy odeszliście aby "poszedł do diabła" zajęty ogniem i zginął po zawaleniu podłogi? :) Zabiłem. Przestrzeliłem mu głowę strzałą. Wystąpił bug graficzny, gdzie strzała lewitowało przy jego lewym uchu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 15 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2016 Wam też Konstantin przypomina Josha Lucasa? :> http://www.filmweb.pl/person/Josh.Lucas/photos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) RotTR w 5K: http://www.ign.com/boards/threads/rise-of-the-tomb-raider-on-pc-apparently-has-a-hidden-graphics-setting-that-only-unlocks-at-5k.454700467/ Przykładowy obrazek i porównanie XO 1920x1080 z PC 5760x3240: XO: PC: Przyjrzyjcie się książkom na półkach - jest tam powtórzone kilka razy pierwsze wydanie "Parku Jurajskiego" Michaela Crichtona z 1990 roku! :D Na grzbiecie nie ma tytułu, ale grafika jest tak charakterystyczna, że nie da się pomylić okładki tej książki z żadną inną :) Edytowane 16 Lutego 2016 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2016 Inspiracje fabularne twórców Rise of Tomb Raider: http://laracroft.pl/index.html#headline517 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Znalazłem chwilę na przejście Baba Yaga - Świątynia wiedźmy. Klimat całkiem fajny, opowiedziana historia nawet interesująca (choć naciągana ze składnikami pewnej anty-mikstury) oraz sporo akcji z duża ilością przeciwników "na jeden strzał". Fabuła tej dodatkowej misji jednak nie wnosi nic istotnego do głównego wątku - choć początek był intrygujący, po dotarciu do zakazanej doliny. Nie był to dodatek, taki jak jeden z dwóch w Underworld. Nim się obejrzałem - było po wszystkim. Spodziewałem się dłuższej rozgrywki. Jeśli to były nawet zakładane przez twórców trzy godziny, to mam wrażenie, że to było maksimum diwie. Chwilę zajęło mi kombinowanie z platformami (ale Lara w kółko coś podpowiadała, psując zabawę :( ) - fajnie, że pojawiła się bardziej wymagająca "czasówka" - jak za czasów starych, dobrych klasyków no i TRAoD :) Mam nadzieję, że kolejne i raczej ostatnie DLC: Cold Darkness Awakened będzie trochę dłuższe ;) PS. Rozbroił mnie komentarz Lary w pewnym momencie: "W każdej rodzinie są problemy" :lol: Edytowane 24 Lutego 2016 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 27 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2016 Przyznam od razu że nie śledziłem wątku. Czy gra oraz sterowniki nV na obecną chwilę pozbawione są już problemów wieku dziecięcego z płynnością i brakiem frustracji w rozgrywce? Bo z miłą chęcią coś przyjemnego bym pyknął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 27 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2016 Ostatni patch nieco poprawił sytuacje. Znikły przycinki i można śmiało grać. Ale optymalizacja nie jest najlepsza i tak. Tekstury można śmiało dać na high i jest więcej FPS, a różnica w grafice nie widoczna za bardzo. W czasie normalnej gry niezauważalna wręcz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 27 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2016 Da radę grać bez SSD na GTX 970? Bo ciągle coś mnie blokuje na zakup następnego poza systemowym ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 27 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2016 Spokojnie, ja tak przechodziłem po premierze i zero problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 27 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) No właśnie kończę podstawkę - został mi tylko final boss, a potem pozbieranie tych paru procent znajdziek (kilka survival packów, których na mapie nie ma, ale są w statystykach regionu) i muszę powiedzieć, że początek jest fajny, potem lekkie rozczarowanie (pierwsza zimowa mapa i początek kompleksu radzieckiego) ale już później jest naprawdę coraz lepiej i można śmiało powiedzieć, że nowa Lara - w moim odczuciu - jednak przeskoczyła poprzedniczkę :)Grobowce są już większe i lepiej zaprojektowane, niektóre są nawet całkiem przepastne) mapy są zdecydowanie ciekawsze i dają jakiś pozór wolności i wyboru, a już lokacje powiązane z Nieśmiertelnymi naprawdę robią wrażenie, że gramy w starego, dobrego TR :) Fajne są też wstawki nieomal kinowe, gdy kierujemy Larą, a w tle dzieje się coś interesującego i kamera staję się przez moment filmową bardziej - głównie w Kitieżu tak jest.Oczywiście nie obyło się bez wad - jak już pisali tutaj koledzy, poziom trudności daleki jest od ideału, nie ma właściwie momentów, które mogłyby zmusić człowieka do bluzgnięcia ;-) mnie jedynie zapewne zmuszą te dwa survival packi, bo zapowiada się, że na największej mapie umknęła mi gdzieś mapa ze znajdzkami, ew. te akurat SP muszę odnaleźć osobiście i bez pomocy mapy :DMyślę, że solidne 8/10 grze bym dał, mam nadzieję że kolejna odsłona będzie już bardziej klasyczna, z grobowcami na wiele, wiele godzin i żeby znowuż można było nurkować jak w oryginale, celem znajdowania sekretów - tutaj były zaledwie kilka korytarzy do pojedynczych pomieszczeń i dwóch chyba krypt / grobowców, poza tym Lara (mimo aparatu tlenowego) płynęła nieomal tuż pod powierzchnią! Nie rozumiem, bali się, że gracze zabłądzą pod wodą, czy co? :DJeszcze z czasem wyhaczę tańszy Season Pass i wtedy przy okazji może się pokuszę o zrobienie acziwmentów do końca, bo myślę, że pewnego dnia zagram drugi raz - może przy okazji wpaczowania do gry obsługu DX12 ;-) Edytowane 27 Lutego 2016 przez Tom Ha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 27 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2016 Z calym szacunkiem do tej serii, ale jak dla mnie stare TR'y byłe jednak lepsze. Nie tak efektowne, ale miały swój klimat i urok. Zwłaszcza TR4 czy TR2. Oczywiście wtedy miałem nieco mniej lat to inaczej to pewnie odbierałem. Teraz mamy inne czasy i inne wymagania graczy. Dla mnie sama gra troszkę przynudzała. Pod koniec było lepiej .Same Grobowce również były lepsze niż w TR 2013, ale to wciąż dla mnie inna gra z Larą w roli głownej. Marzyłby mi się porządny remake TR2 iTR4 ale pewnie nie doczekam się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 28 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Ciekaw jestem co Crystal Dynamics szykuje za niespodziankę na 20-lecie istnienia marki TR. Może właśnie remake TR2 :) Edytowane 28 Lutego 2016 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 28 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Poprzedni TR był dla mnie takim Maxem Paynem w spódni.... właściwie to w spodniach, ale damskich ;-) Eksploracji starożytnych miejscówek było dużo mniej, za to więcej masakrowania przeciwników, co nie oznacza, że gra mi się nie podobała, co to to nie :D Spędziłem przy niej też jakieś 40h i pomijając acziwmenty - na które trochę szkoda mi czasu - zrobiłem ją na 100% - jednak ostatnia Lara bardziej mi przypasowała :) Wiadomo, że to nie stary, dobry TR, z drugiej jednak strony nie wszystkie stare TR były dobre, z czasem formuła się wyczerpała i było tylko wtórnie i zwyczajnie nudno.No Dwójeczka w odnowionej oprawie, to by było to! To mój ulubiony epizod starej serii, niestety z racji oprawy z zeszłego wieku, nie daję już rady w to grać :D Edytowane 28 Lutego 2016 przez Tom Ha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 28 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2016 Z klasyków najbardziej podobał mi się poza oczywiście TR1, właśnie TR4 - choć było w tej części sporo biegania (nawet po wodzie ;) ) i wracanie kilka razy do tej samej lokalizacji oraz skakania z dokładnością co do piksela. Ale Last Revelations miało swój urok m.in. przejażdżka dżipem czy pociągiem i wiele ciekawych miejsc (Karnak, Aleksandria), mechanizmów i pułapek/zagadek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 28 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2016 Ja właśnie odpaliłem TR 2013 na moim złomie z 970-ką w ultra 2,5:1k z v-sync 60 FPS i karta nie chce przekroczyć 50% obciążenia, a procek w zasadzie śpi. Spoko. Teraz tylko muszę sprawdzić, czy mnie wciągnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) Patch #4 dla wersji PC: We have just released the fourth PC patch for Rise of the Tomb Raider, build 1.0.629.3. This patch focuses primarily on adding stereoscopic 3D rendering. We know it was a favorite feature for many of our players on the previous Tomb Raider and based on your feedback we are bringing this to you now in Lara’s latest adventure. This patch will be applied by Steam automatically when you next start the game. If your game does not update, please restart the Steam client. If you are using the game on the Window Store, the update will be available in a few days, and will automatically download as it becomes available. We will update this thread when the Windows Store version is live. -Stereoscopic 3D rendering support added. -Supports explicit side-by-side rendering for 3D TVs. -Supports NVIDIA 3DVision or AMD HD3D (On Steam version). -Supports Windows DXGI 1.2 Stereo 3D (On Windows Store version). -Addressed some problems when the display DPI was not set to 100%, including not being able to select all resolutions. -Added some logic to retroactively grant achievements in cases where Steam failed to grant them shortly after release. -A variety of other smaller optimizations, bug-fixes, and tweaks. While we expect this patch to be an improvement for everyone, if you do have trouble with this patch and prefer to stay on the old version we made a Beta available on Steam, Build 623.2, which can be used to switch back to the previous version. We will keep monitoring for feedback and will release further patches as it seems required. We always welcome your feedback! Edytowane 1 Marca 2016 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2016 Efekt taki sam jak w TR 2013. Czyli wszystko ładnie wyłazi z ekranu. Głebi tak dobrze nie widzę ze względu na wzrok stąd moje wymagania co do wyłażącego 3D w grach. Dlatego nie chodzę do kin na 3D z tego powodu. Co do samej działania to jest problem gdy mam właczony efekt rozmycia w ruchu i 3D. Powoduje to że Lara jest rozmyta jak stoi, w ruchu też, ale nie tak bardzo. Po wyłączeniu opcji rozmycia w ruchu problem znika i można grać w 3D. Problem jednak jest ten sam co w TR2013. Czyli słaba optymalizacja. Spadki do 35 FPS nawet jak tekstury dałem na high. A użycie GPU z 3D i bez 3D dalej sięga 60% max. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2016 Patch DX12 http://steamcommunity.com/app/391220/discussions/0/405694115202867954/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2016 Więc zainstalowałem Win10 i najnowsze sterowniki. Po włączeniu DX12 rożnic w grafice zero. W ilości FPS również. Zrobiłem benchmarki na DX 11 i DX 12, bo na DX 12 nie działa fraps ani żaden inny program tego typu. Tylko w DX11 podaje ilosć FPS. Co najlepsze VXAO można wybrać tylko na DX11 a na DX12 tylko HBAO+. Może DX 12 pomaga na słabszych prockach. U mnie różnic w tej grze nie ma ani w grafice ani w działanu. Za to na DX 11 z VXAO różnica (nieduża) jest i w grafice i w ilości (10 klatek mniej) FPS. Parę screenów. Ten pierwszy z większą ilością FPS to DX 11 z HBAO+, a ten z mniejszą z VXAO. Ostatni screen bez podanej ilości FPS to włączona opcja DX 12, która IMO nic nie zmienia: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2016 Nie kusiło Cię pewnie rejestrowanie obciążeń podczas syntetyka? Bo teoretycznie to ma być głównym atutem DX12 [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maker3 Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2016 na DX 12 nie działa fraps ani żaden inny program tego typu. W komentarzach na Steamie pod patchem ktoś pisał, że w opcjach Steama można zaznaczyć pokazywanie fps. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2016 Wcześniej niepublikowane przez Crystal Dynamics szkice koncepcyjne (nie ma ich w wydanych oficjalnym artbooku): Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2016 @maker3 Steam-->Ustawienia-->W grze-->Licznik FPS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...